adicristea scrie:sanderoalex scrie:in al 2 lea rand,valoarea masinii este mica si nu produce gaura in buget,cum se intampla in romania
Luand in calcul doar ce ai spus la punctul 2, nu vad diferenta dintre Dacia si ORICARE alta masina, ba mai mult, celelalte masini sunt gauri si mai mari.
Eu stiu ce spui, si nu iau apararea nici producatorilor vestici sau a dealerilor de masini din Ro care cer pe o masina cat un om normal nu strange nici in 10 ani.
Eu ma refeream la cazuri cum sunt eu, nu as fi avut bani de Logan, am dat pe masina mea mai putin de sfert din pretul unui logan echipat asemanator la momentul respectiv si am iesit la fel de bine. Poate ca am reparat-o mai mult pentru ca e masina veche, dar nici asa in 4 ani de zile nu am atins jumatate din bugetul care l-as fi dat pe un logan. Si eu am fost sofer incepator cu nevoi modeste, de maxim 50k km in 2-3 ani, de ce la mine in tara unde se produce loganul, eu ar fi trebuit sa il platesc cu mai multi bani decat intr-un loc unde salariile oamenilor sunt de 3-4 ori cel putin mai mari ca ale noastre?
Asa ca Dacia ramane pentru mine un gunoi motorizat, la fel si renault, nu am nici o scuza sau aparare pentru ei si investitiile lor in Ro. De aici si rezulta ca de fapt ei nu s-au gandit niciodata cu adevarat la pietele emergente, pentru ca puterea de cumparare in aceste tari este extrem de scazuta, pentru ei toata scamatoria asta a insemnat o noua nisa de automobile vandute in vest, cu costuri mici de productie in tari in curs de dezvoltare.
Asadar or fi Logan, Sandero, Lodgy masini competente si bune, dar eu nu intru nicaieri in calculele lor. Poate ca intr-un viitor apropiat modelele astea de buget vor determina marii jucatori europeni, precum VW, Ford si Peugeot sa mai scada din preturi sau sa lanseze modele noi mai ieftine si fiabile, ca sa avem sanse mai mari de a ne lua un autovehicul nou in conditii mai blande.