Motor termic adaptiv
Daca doriti reducerea consumului de combustibil, atunci sustineti proiectul "Motor termic adaptiv" (2 brevete + o cerere de brevet de inventie in 2012)
http://www.youtube.com/watch?v=TZ0QO_NgNow
http://www.youtube.com/watch?v=NAM9zKEAQ6E
Referitor la proiectele mele – cele 2 mecanisme prezentate sunt variante ale aceluiasi mecanism in configuratii putin diferite:
- primul asigura numai variatia pozitiei PME, cu pastrarea PMI – asigura numai variatia cursei – ideal pentru compresoare si pompe cu debit variabil,
- al doilea asigura atat variatia PMI cat si a PME, cu conditia ca rapoartele de compresie sa fie diferite – ideal pentru motoare cu ardere interna
Mecanismele utilizeaza articulatii si elemente de reglaj clasice.
Solutiile pentru varierea raportului de compresie, cunoscute pe plan mondial, asigura variatia cursei pistonului in gama 1-5 mm, pentru a se evita dezechilibrarea dinamica a sistemului. Din aceasta cauza, toate sistemele se numesc cu raport de compresie variabil. La depasirea variatiei cursei pistonului cu peste 5 mm, apar dezechilibre dinamice majore, fapt ce a determinat sa nu se incerce solutia cilindreei variabile.
Solutiile mele sunt rezultatul a mai multor ani de cercetari proprii – cu utilizarea intuitiva a teoriei TRIZ, iar ultima cerere de brevet s-a bazat si pe studiul Concept Development of a Variable Compression Ratio Engine Using TRIZ - Hong-Wook Lee, Won Gyu Kim, Jin Woo Cho, Myung Rae Cho, Sang Hee Lee - Hyundai•Kia Motor Company, precum si pe studiile relevante si brevetele internationale publicate.
In noua cerere de brevet sunt prezentate 9 variante de mecanisme ce pot asigura atat variatia raportului de compresie (raport de compresie mare pt cilindree mica si mic pt cilindree mare – conform studiilor SAAB, MIT, ALVAR, MCE), cu un echilibru dinamic satisfacator, cat si variatia cilindreei si a raportului de compresie, cu mentinerea echilibrarii dinamice a sistemului.
Noutate solutiei propuse este gama mare de reglare a cursei pistonului si metoda de echilibrare dinamica.
Avantajele importante ale solutiei, pentru variatia cilindreei si a raportului de compresie, constau in asigurarea conditiilor optime de combustie si adaptarea puterii la incarcarea motorului, cu implicatii directe asupra cresterii puterii si reducerii consumului, precum si la posibilitatea folosirii combustibililor diferiti (gasoline, ethanol, hydrogen, diesel, bio-diesel si alti neinventati)
Astept sustinatori si investitori destepti !
Realizari la nivel international :
http://autospeed.com.au/cms/title_Saabs ... ticle.html
http://www.youtube.com/watch?v=PtvEFUqs ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DdM2VbbdtB4
http://www.youtube.com/watch?v=2pW78Bmn0ts
http://www.youtube.com/watch?v=o0I4-_xm ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fIG9pWld ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7_18_lrF ... re_related
http://www.sae.org/automag/techbriefs/01-2002/page2.htm
http://www.hefleypower.com/animation1.php
http://www.pattakon.com
http://www.vcrengine.com/
http://sandersonengine.com/index.html
http://www.youtube.com/watch?v=TZ0QO_NgNow
http://www.youtube.com/watch?v=NAM9zKEAQ6E
Referitor la proiectele mele – cele 2 mecanisme prezentate sunt variante ale aceluiasi mecanism in configuratii putin diferite:
- primul asigura numai variatia pozitiei PME, cu pastrarea PMI – asigura numai variatia cursei – ideal pentru compresoare si pompe cu debit variabil,
- al doilea asigura atat variatia PMI cat si a PME, cu conditia ca rapoartele de compresie sa fie diferite – ideal pentru motoare cu ardere interna
Mecanismele utilizeaza articulatii si elemente de reglaj clasice.
Solutiile pentru varierea raportului de compresie, cunoscute pe plan mondial, asigura variatia cursei pistonului in gama 1-5 mm, pentru a se evita dezechilibrarea dinamica a sistemului. Din aceasta cauza, toate sistemele se numesc cu raport de compresie variabil. La depasirea variatiei cursei pistonului cu peste 5 mm, apar dezechilibre dinamice majore, fapt ce a determinat sa nu se incerce solutia cilindreei variabile.
Solutiile mele sunt rezultatul a mai multor ani de cercetari proprii – cu utilizarea intuitiva a teoriei TRIZ, iar ultima cerere de brevet s-a bazat si pe studiul Concept Development of a Variable Compression Ratio Engine Using TRIZ - Hong-Wook Lee, Won Gyu Kim, Jin Woo Cho, Myung Rae Cho, Sang Hee Lee - Hyundai•Kia Motor Company, precum si pe studiile relevante si brevetele internationale publicate.
In noua cerere de brevet sunt prezentate 9 variante de mecanisme ce pot asigura atat variatia raportului de compresie (raport de compresie mare pt cilindree mica si mic pt cilindree mare – conform studiilor SAAB, MIT, ALVAR, MCE), cu un echilibru dinamic satisfacator, cat si variatia cilindreei si a raportului de compresie, cu mentinerea echilibrarii dinamice a sistemului.
Noutate solutiei propuse este gama mare de reglare a cursei pistonului si metoda de echilibrare dinamica.
Avantajele importante ale solutiei, pentru variatia cilindreei si a raportului de compresie, constau in asigurarea conditiilor optime de combustie si adaptarea puterii la incarcarea motorului, cu implicatii directe asupra cresterii puterii si reducerii consumului, precum si la posibilitatea folosirii combustibililor diferiti (gasoline, ethanol, hydrogen, diesel, bio-diesel si alti neinventati)
Astept sustinatori si investitori destepti !
Realizari la nivel international :
http://autospeed.com.au/cms/title_Saabs ... ticle.html
http://www.youtube.com/watch?v=PtvEFUqs ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=DdM2VbbdtB4
http://www.youtube.com/watch?v=2pW78Bmn0ts
http://www.youtube.com/watch?v=o0I4-_xm ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=fIG9pWld ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=7_18_lrF ... re_related
http://www.sae.org/automag/techbriefs/01-2002/page2.htm
http://www.hefleypower.com/animation1.php
http://www.pattakon.com
http://www.vcrengine.com/
http://sandersonengine.com/index.html
-
AL2012 - Incepator
- Mesaje: 0
- Membru din: 01 Dec 2012, 19:45
- Localitate: Tgv
- Maşina: Ford