Leasing prin Motoractive - crunta dezamagire
Intrucat experiența mea cu firma de leasing Motoractive IFN s-a dovedit extrem de neplăcuta, consider ca va fi util tuturor daca va voi face o prezentare pe scurt:
Acum mai bine de un an, am facut greseala de a încheia un contract pentru doi ani cu Motoractive pentru achiziționarea, in sistem leasing, a unui autoturism Ford. Contractul a demarat foarte prost, intrucat Motoractive a incasat avansul de la mine la inceputul lunii aprilie 2006, insa a tergiversat cu aproape doua luni plata masinii catre dealer, astfel ca eu am primit autoturismul abia după patru luni si jumătate (august 2006).
Dupa cateva luni de leasing, am luat decizia de a încheia contractul in avans, astfel ca, pe data de 8 august 2007, am achitat integral diferenta stipulata in contractul cu Motoractive IFN si le-am transmis un fax, insotit de copia ordinului de plata, prin care le comunicam dorinta de a incheia contractul si faptul ca le-am facut plata integrala, rugandu-i sa intreprinda demersurile necesare pentru a intra in proprietatea masinii.
Pentru siguranța, am revenit cu 3 (trei!) telefoane in cursul lunii august, când mi s-a comunicat verbal de catre diferite persoane ca Motoractive a luat act de situația respectiva si ca se ocupa de actele de import, procedurile tehnice urmând sa se finalizeze in maximum 30 de zile.
La finalul lunii septembrie m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, ca si cum contractul se derula in continuare, astfel ca am revenit telefonic solicitand explicatii. Spre marea mea surprindere, persoanele cu care am vorbit la telefon au afirmat ca nu cunosc nimic despre cererea mea trimisa in august, au sustinut ca nu au primit nici o adresa prin fax si s-au aratat nelamurite cu privire la plata mea facuta catre ei, de aproape 10.000 de euro. Desi m-am enervat foarte tare si am discutat cu mai multi angajati de la Motoractive, nici unul din cei cu care vorbisem la telefon in luna august nu a vrut sa recunoasca faptul ca problema era cunoscuta si ca promisesera ca o vor rezolva.
Cu aceasta ocazie am aflat cu stupoare ca Motoractive nu tine evidenta contractelor pentru fiecare autovehicul, ci le centralizeaza pe firme, astfel ca situatia financiara a Fordului meu ajunsese si mai greu de descâlcit, intrucat noi mai aveam un contract la Motoractive, pentru un utilaj in construcții, iar ei nu aveau nici un fel de evidenta diferențiata si detaliata a plaților.
Drept urmare, in septembrie a trebuit sa plătesc rata, am mai făcut o cerere scrisa (trimisa prin fax, posta si email) de încheiere a contractului si le-am expediat copiile tuturor ordinelor de plata pentru cele doua contracte, ca Motoractive sa ajungă la zi cu situația financiara, pe spinarea mea. Mi-au confirmat primirea documentelor si mi-au garantat ca se ocupa de finalizarea contractului, urmand ca eu sa devin proprietar in maximum 30 de zile. Pentru ca traisem deja o experienta neplacuta, am revenit telefonic, la 3-5 zile, pentru a ma mai interesa de finalizarea contractului. Invariabil, am primit acelasi raspuns: „colegii nostri se ocupa de import si in maximum 30 de zile veti primi factura finala a masinii”.
La finalul lui octombrie, mai exact acum trei zile, m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, pentru acelasi contract. Am crezut ca explodez! Am cerut noi explicatii dar fara nici un rezultat. Persoana care se ocupa de contractul meu evita sa mai discute cu mine (niciodată nu este in birou). Nu primesc nici un răspuns la faxuri si email. Contractul de asigurare CASCO îmi expira pe data de 3 noiembrie si nu am posibilitatea de a încheia altul, pentru ca nu sunt inca proprietarul mașinii. Singurele răspunsuri pe care le-am primit de la Motoractive au fost: „colegii noștri se ocupa de import si vom rezolva totul cat mai repede posibil”. Am discutat inclusiv cu persoane din conducerea acestei companii de doi bani, explicându-le ca am plătit integral in avans (inclusiv dobânda întreaga pe 2 ani), plus doua rate in plus, tot fara nici un rezultat. Nu mai detaliez atitudinea de "stapani pe plantatie" a anajatilor companiei sau lipsa crasa de cunostinte in domeniu, care faceau un chin din orice interpelare.
Vreau sa va spun ca firma noastră a lucrat cu aproape 20 de companii de leasing din Romania in ultimii 15 ani, pentru achiziționarea de diverse mașini si utilaje , însa nu ne-am mai confruntat niciodată cu un asemenea amestec de jecmăneala, nesimțire si minciuna, precum cel promovat de Motoractive.
Noi nu vom mai colabora cu ei niciodată si sper din suflet ca pățania mea sa le fie invatatura de minte si altora, care intenționează sa încheie vreun contract de leasing cu Motoractive IFN.
Va stau la dispozitie cu orice detalii suplimentare privind aventura pe care inca o traversez.
Acum mai bine de un an, am facut greseala de a încheia un contract pentru doi ani cu Motoractive pentru achiziționarea, in sistem leasing, a unui autoturism Ford. Contractul a demarat foarte prost, intrucat Motoractive a incasat avansul de la mine la inceputul lunii aprilie 2006, insa a tergiversat cu aproape doua luni plata masinii catre dealer, astfel ca eu am primit autoturismul abia după patru luni si jumătate (august 2006).
Dupa cateva luni de leasing, am luat decizia de a încheia contractul in avans, astfel ca, pe data de 8 august 2007, am achitat integral diferenta stipulata in contractul cu Motoractive IFN si le-am transmis un fax, insotit de copia ordinului de plata, prin care le comunicam dorinta de a incheia contractul si faptul ca le-am facut plata integrala, rugandu-i sa intreprinda demersurile necesare pentru a intra in proprietatea masinii.
Pentru siguranța, am revenit cu 3 (trei!) telefoane in cursul lunii august, când mi s-a comunicat verbal de catre diferite persoane ca Motoractive a luat act de situația respectiva si ca se ocupa de actele de import, procedurile tehnice urmând sa se finalizeze in maximum 30 de zile.
La finalul lunii septembrie m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, ca si cum contractul se derula in continuare, astfel ca am revenit telefonic solicitand explicatii. Spre marea mea surprindere, persoanele cu care am vorbit la telefon au afirmat ca nu cunosc nimic despre cererea mea trimisa in august, au sustinut ca nu au primit nici o adresa prin fax si s-au aratat nelamurite cu privire la plata mea facuta catre ei, de aproape 10.000 de euro. Desi m-am enervat foarte tare si am discutat cu mai multi angajati de la Motoractive, nici unul din cei cu care vorbisem la telefon in luna august nu a vrut sa recunoasca faptul ca problema era cunoscuta si ca promisesera ca o vor rezolva.
Cu aceasta ocazie am aflat cu stupoare ca Motoractive nu tine evidenta contractelor pentru fiecare autovehicul, ci le centralizeaza pe firme, astfel ca situatia financiara a Fordului meu ajunsese si mai greu de descâlcit, intrucat noi mai aveam un contract la Motoractive, pentru un utilaj in construcții, iar ei nu aveau nici un fel de evidenta diferențiata si detaliata a plaților.
Drept urmare, in septembrie a trebuit sa plătesc rata, am mai făcut o cerere scrisa (trimisa prin fax, posta si email) de încheiere a contractului si le-am expediat copiile tuturor ordinelor de plata pentru cele doua contracte, ca Motoractive sa ajungă la zi cu situația financiara, pe spinarea mea. Mi-au confirmat primirea documentelor si mi-au garantat ca se ocupa de finalizarea contractului, urmand ca eu sa devin proprietar in maximum 30 de zile. Pentru ca traisem deja o experienta neplacuta, am revenit telefonic, la 3-5 zile, pentru a ma mai interesa de finalizarea contractului. Invariabil, am primit acelasi raspuns: „colegii nostri se ocupa de import si in maximum 30 de zile veti primi factura finala a masinii”.
La finalul lui octombrie, mai exact acum trei zile, m-am trezit cu o noua factura de rata din partea Motoractive, pentru acelasi contract. Am crezut ca explodez! Am cerut noi explicatii dar fara nici un rezultat. Persoana care se ocupa de contractul meu evita sa mai discute cu mine (niciodată nu este in birou). Nu primesc nici un răspuns la faxuri si email. Contractul de asigurare CASCO îmi expira pe data de 3 noiembrie si nu am posibilitatea de a încheia altul, pentru ca nu sunt inca proprietarul mașinii. Singurele răspunsuri pe care le-am primit de la Motoractive au fost: „colegii noștri se ocupa de import si vom rezolva totul cat mai repede posibil”. Am discutat inclusiv cu persoane din conducerea acestei companii de doi bani, explicându-le ca am plătit integral in avans (inclusiv dobânda întreaga pe 2 ani), plus doua rate in plus, tot fara nici un rezultat. Nu mai detaliez atitudinea de "stapani pe plantatie" a anajatilor companiei sau lipsa crasa de cunostinte in domeniu, care faceau un chin din orice interpelare.
Vreau sa va spun ca firma noastră a lucrat cu aproape 20 de companii de leasing din Romania in ultimii 15 ani, pentru achiziționarea de diverse mașini si utilaje , însa nu ne-am mai confruntat niciodată cu un asemenea amestec de jecmăneala, nesimțire si minciuna, precum cel promovat de Motoractive.
Noi nu vom mai colabora cu ei niciodată si sper din suflet ca pățania mea sa le fie invatatura de minte si altora, care intenționează sa încheie vreun contract de leasing cu Motoractive IFN.
Va stau la dispozitie cu orice detalii suplimentare privind aventura pe care inca o traversez.
Fiesta ST 2006
- crocus
- Incepator
- Mesaje: 85
- Membru din: 01 Sep 2006, 17:57
- Localitate: Focsani