Va multumesc foarte mult tuturor celor care au comentat, cu bune si rele, feedback-ul este apreciat. Nu tin sa ma justific in fata nimanui, va place, cititi, nu va place, nu cititi, cert este faptul ca pentru mine personal si pentru echima mi:INTERACTIVE a fost o provocare imensa realizarea AutoIQ.
Am vrut sa realizam un concept nou si incitant in care sa abandonam cliseele obosite ale revistelor de specialitate (pe care unii le considera profi) si sa creem ceva proaspat. Suntem siguri ca am reusit!
Nu a fost usor sa luam toate modelele tuturor constructorilor (proeminenti, nu vorbim de Ferrari, Lamborghini, Aston si alte SF-uri) si sa le plasam intr-un cub decizional (3 dimensiuni - contextul marcii, contextul clasei si contextul socio-economic) si de-aici sa generam articolele si clasamentele AutoIQ, insa noua ne-a facut placere sa facem acest exercitiu si suntem siguri ca ce-a iesit este de departe cea mai relevanta imagine a ofertei pe piata auto din Romania.
Majoritatea articolelor prezente sunt introduceri, sau verdicte initiale... Ele reprezinta linia de start. Apoi, in masura in care constructorii sau importatorii oficiali ne vor da concursul vom lua masinutele si vom face teste extensive si va vom prezenta review-urile extinse.
Din pacate insa, cu siguranta acest lucru nu va fi posibil pentru toate marcile prezente pe AutoIQ, in mare parte din cauza ca foarte multi constructori prezenti pe piata din Romania nu au un parc de presa.
cat de oficiali suntem noi? In prezent colaboram excelent cu Citroen, Renault, Honda si Mercedes-Benzsi suntem in discutii cu BMW, Skoda si Toyota. Vor urma mai mult ca sigur si altii...
Multumesc inca o data pentru feedback si pentru sustinere.
Cheers,
S.
PS: Scria cineva despre context - unde putem vedea pe AutoIQ contextul? Clasamentul disponibil la
http://autoiq.ro/top/ prezinta contextul segmentului si pe cel al marcii... Check it out!