Switch to full style
Cluburi auto cu care avem intelegeri de promovare reciproca
Răspunde

Ford si Club Ford pe AutoIQ

29 Mar 2011, 14:49

Salut,

Sunt super-incantat sa va prezint AutoIQ - Despre masini. Inteligent. Inainte de a ma trage pe dreapta prematur sub acuzatia de "reclama", mai cititi inca odata titlul articolului si continuati sa cititi pana la capat... Mai vorbim la final.

Conceptul este unul simplu si exciting. Plecam de la ideea ca nu exista masini proaste – exista doar masini bune si foarte bune, insa in functie de contextul in care sunt si utilizate alegerea acestora poate fi inteligenta si foarte inspirata sau mai putin inteligenta. Exista desigur si cateva exceptii de la aceasta „regula”, exceptii pe care noi le numim masini „stupide”, in sensul ca, oricat ne-am stradui sa gasim un context in care masina respectiva este foarte potrivita, acesta ne scapa...

In prezent ne place sa vedem in AutoIQ – Despre masini. Inteligent. o revista online de atitudine auto si ne consideram ceva mai pasionati, mai obiectivi si mai bine documentati decat un blog/blogger si ceva mai putin scortosi si plini de clisee in raport cu jurnalistii si revistele auto consacrate.

Pana acum, am creat pagini pentru cei mai proeminenti constructori auto de pe piata si le-am analizat portofoliul curent de modele, incluzand pentru fiecare dintre acestea o scurta prezentare cu fotografii atractive si un verdict initial. Astfel, Ford are o pagina dedicata pe AutoIQ disponibila la adresa http://autoiq.ro/Ford unde am inclus si link-uri catre conturile oficiale de twitter, facebook si catre clubul (ne)oficial al posesorilor si fanilor marcii - Club Ford.

Check it out si nu uitati sa va spuneti parerea despre masinute in comentarii - parerea unui posesor/utilizator conteaza foarte mult...

Cheers,
Sammy

http://autoiq.ro

PS: Desigur link-ul va ramane acolo indiferent, insa ne-ar placea sa ne returnati favoarea si sa vedem si un link spre AutoIQ de pe Club Ford... :)Si BTW, am incercat sa va contactez si pe alte cai - e-mail, PM etc insa nu am primit niciun raspuns so this is what I came up with... Sper sa nu fie inapropriate ;)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 08:32

Sa vorbim la final. Am citit atent.
Parerea mea (am bolduit, ceea ce insemna ca este parerea mea)
1. Exista si masini proaste. Este definitia mea la ceea ce voi numiti "mai putin inteligent". De altfel in pasajul urmator va contraziceti.
2. Daca "mai bine documentati" insemna cateva pasaje luate cu copy/paste de pe alte site-uri de gen, atunci asa sa fie.
3. De unde ati tras concluzia, gresita dealtfel, ca acest club este neoficial?
4. Amestecati limba romana cu diverse cuvinte/expresii in engleza, ceea ce este... inappropriate, ca sa zic asa. A se observa "p"-ul lipsa din formularea Dvs.
In rest, ce sa va zic? Bafta in demersul Dvs.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 08:42

Mondeo: "Contra: design interior banal si usor neinspirat, unele finisaje sub asteptari, dimensiuni exterioare prea mari care genereaza o estetica generala usor dezechilibrata, dotari banale in standard, preturi ridicate pentru echipamentele optionale, costuri de intretinere peste competitorii directi."
Passat: "Pro: viata la bord, pozitia optima la volan, cel mai placut si totodata ergonomic design interior al modelelor VW, spatiu interior generos, calitatea finisajelor, design exterior inspirat, motorizari dinamice, pret de achizitie excelent."

Inca un blog scris de fani VW.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:05

@KomandantuR:

Repet, imi place un om care isi argumenteaza punctul de vedere structurat... Cu toate astea, tin sa precizez faptul ca exista o diferenta intre "mai putin inteligente" si "proaste" sa "stupide". Fiecare masina este un compromis tehnico-economic, de aceea nu exista masina perfecta. In acelasi timp, fiecare masina se adreseaza unui segment tinta si indiferent cat de "stupida" poate parea in general, in contextul respectiv poate fi cea mai buna optiune... Un exemplu concret este Toyota Land Cruiser V8 - cea mai de prost gust masina pe care am vazut-o - urata, mare, dizgratioasa. Cu toate acestea, daca traiesti intr-o zona de deal sau munte din Irlanda sau Scotia si vrei o masina care sa imbine performanta pe teren accidentat si un interior luxos, spatios si confortabil, Land Cruiser V8 este greu de batut - desigur exista Range Rover ca optiune, insa este mai putin spatios, mai putin versatil si mai scump, deci...

Despre Sammy... Mai bine documentat inseammna ca stie masini de la 4 ani, conduce peste 20 de masini pe an si este la curent cu toate chestiile importante ce tin strict de masini si mai putin cu evenimentele mondene din lumea auto, politica din spate, interesele meschine ale importatorilor oficiali si ale celor de la APIA et cetera.

Vorbeste cu englezisme pentru ca ii place, insa in acelasi timp are un vocabular excelent, considerabil mai bogat decat al unor adepti de fatada ai regretatului domn Pruteanu. Utilizeaza ... si . excesiv si ii place chestia asta - face parte din brand-ul lui personal si foloseste smiley faces in conversatia scrisa pentru ca si-a dat seama de mult ca in acest tip de comunicare pot aparea derapaje cauzate de lipsa componentei non-verbale - ton, atitudine, gestica, expresie etc. Cat despre diacritice - I never use them, exact asa cum nu folosesc accente in franceza desi o vorbesc si scriu (aproape) perfect... De ce? Pentru ca asa vreau eu ;)

Am tras concluzia corecta ca acesta este un club (ne)oficial! Nu este oficial pentru ca nu este afiliat in nici cea mai mica masura cu Ford Romania sau Ford Motor Company. In acelasi timp faptul ca este cel mai mare club al fanilor si posesorilor marcii in Romania, ii confera un oarecare grad de oficialitate ad-hoc dobandita. Recte (ne)oficial!

Multumim pentru sustinere!

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:09

@sam Un club auto de pasionati devine oficial cand are personalitate juridica
Pana atunci este un club doar de entuziasti fara personalitate juridica
Ca fapt divers..... Oficialitatea nu se refera la afilierea cu Ford Romania sau vreun dealer de Ford.........
Cu Stima

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:22

Hai s-o spun mai pe limba ta
1. Pe o scara de la 1 la 10, voi cat de "oficiali' sunteti? ;)
2. Eu chiar pe la 3 ani ma jucam cu o masinuta de tabla. avea si remorca. Sunt "documentat"? :D
3. Daca Sammy vorbeste si scrie franceza "aproape perfect", si aceeasi parere o are si despre scrisul si vorbitul in limba romana, atunci probabil ca Voltaire si Pruteanu au motive de glume pe acolo pe unde or fi ei. De ce? Pentru ca asa vor ei. :))
4. Care este legatura dintre "oficial" si personalitate juridica? Ia intrebarea ca una dintre cele din testele pt determinarea IQ-ului. Ar trebui sa stiti ce insemana, o aveti in denumire...

Ti se pare destul de structurat? Am folosit si "smiley faces". :-"

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:23

ionutz,886267 scrie:Inca un blog scris de fani VW.


Prietene, iti place sau nu asta este realitatea. Nu o lua personal dar desi din punct de vedere dinamic Mondeo este best in class, estetic vorbind este o balena obosita - un casalot esuat. De ce l-au facut atat de mare? Cu cine concureaza mai nou, cu A6 si E-Klasse... A pierdut din aspectul compact si foarte dinamic al generatiei anterioare care era excelent pus in valoare de body-kit-ul versiunilor de top Ghia X si Titanium X si a castigat un pic de fluiditate care insa este foarte greu de pus in valoare atunci cand o privesti din alte unghiuri decat cele clasice. Singurele ipostaze in care straluceste sunt cele in care este privit sau fotografiat de la semi-distanta si este echipat cu jante de 18"... Cat despre finisaje, sa fim seriosi - saptamana trecuta m-am dat cu un Modeo new full-options, iar plasticele si imbinarile sunt jenibile pentru o masina de usor peste 30.000 de EUR... Plastic ordinar vopsit argintiu lucios care scartaie la cea mai mica atingere, si nu oriunde, ci in partea superioara a habitaclului... Repet, nu o lua personal, dar asta este realitatea - oamenii se pricep la motoare (sort-of pentru ca diesel-urile cele mai reusite sunt imprumutate de la PSA Peugeot Citroen), se pricep la suspensii, mai nou si la design - Kuga si Fiesta arata bestial dar la interioare sunt praf.

Cat despre fan VW, te hazardezi in verdicte fara acoperire - eu personal conduc Citroen si nu sunt un mare fan al nimic made in Germany, dimpotriva. Chiar am discutii interminabile cu echipa si cu prietenii mei pe tema asta in care incerc sa-i conving ca "ezista si altceva" in afara de Skoda si VW... Daca tii neaparat sa stii sunt fan Citroen, Alfa-Romeo, Fiat et cetera...

In alta ordine de idei, am condus totusi si un Passat new full options, care la 31.000 de EUR vine cu absolut tot ce-ti poti dori, inclusiv piele perforata si alte fite, transmisie 4x4, motorizare 2.0 TDI 170 CP si cutie de viteze DSG - cea mai performanta solutie a zilelor noastre. Si da, desi urasc VW pentru ca ma plictisesc teribil masinile lor, regret sa afirm ca prin comparatie Mondeo pare o gluma... Punct.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:25

Maddogul,886413 scrie:Un club auto de pasionati devine oficial cand are personalitate juridica

Corect - sunt doua fatete ale oficialitatii, eu ma refeream la prima, dar recunosc faptul ca si a doua este perfect valabila ;)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:27

@Sam: http://www1.ford.de/fordclubs/clubliste/frameset.html Cauta singur la International - > Romania. Si poate, daca esti amabil, ne indici si noua clubul ford oficial din Germania (sau Elvetia; sau Austria; sau Brunei), ca sa nu ramanem ignoranti si nestiutori.

Cred ca te-au pacalit si ti-au dat alta masina :( Mondeo face lift nu mai are plastic argintiu lucios in partea superioara a habitaclului. Sau poate mie nu mi-au pus. The truth is out there.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:30

@KomandantuR: Nu structura este problema ta, aici te descurci perfect, cu atitudinea stai mai prost ;)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:36

Eu inteleg ca sunteti mai la inceput si va doriti multe click-uri (de altfel in primul post am pomenit si cuvantul "bafta"), dar daca nu sunteti obiectivi, si nu sunteti in stare sa acceptati pareri diferite de ale voastre, cum mai incurajati oamenii sa lase comentarii pe site-ul vostru, pareri care asa cum spui "conteaza f mult". Sau era o figura de stil?

Hint: nu atitudinea mea e problema. ;)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:39

@ionutz: Iti dau un exemplu - ACI este clubul oficial Citroen, recunoscuti (si foarte important sustinuti si chiar sponsorizati) de PSA Peugeot Citroen http://amicale-citroen-internationale.org/

Oricine poate sa inregistreze o Asociatie cu personalitate juridica, insa aceasta devine cu adevarat oficiala atunci cand este recunoscuta de toate entitatile implicate. Ce ar fi APIA daca nu ar fi recunoscuta si afiliata cu niciun constructor auto? Ce ar fi IAB Romania daca nu ar fi afiliat si recunoscut de marii publisheri din Internetul romanesc? Ma rog... divagam. Ideea e ca nu a fost o jignire, cel mult un compliment - in ceea ce ma priveste independenta este un statut mult mai dezirabil :)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:45

@Mihai: Ok, deci nu poti sa imi indici clubul Ford oficial din Germania.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:49

@KomandantuR: pai asta e problema Comandante, ca in loc sa te duci sa lasi comentarii la masinile Ford - cu ce parte din review-ul initial esti de acord si cu ce parte nu esti de acord, pe tine te preocupa Sammy :)

Lasa-l pe Sammy in pace - ce conteaza cine este si cati ani are si ce-a facut pana acum in viata? Sammy este un tip cu un website - daca vrei citeste-i website-ul si comenteaza la obiect, daca nu, nu!

Cat despre "bafta", scuza-ma dar dupa o insiruire de aprecieri negative, un bafta pare mai mult o ironie decat o urare ;)

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:52

Va multumesc foarte mult tuturor celor care au comentat, cu bune si rele, feedback-ul este apreciat. Nu tin sa ma justific in fata nimanui, va place, cititi, nu va place, nu cititi, cert este faptul ca pentru mine personal si pentru echima mi:INTERACTIVE a fost o provocare imensa realizarea AutoIQ.

Am vrut sa realizam un concept nou si incitant in care sa abandonam cliseele obosite ale revistelor de specialitate (pe care unii le considera profi) si sa creem ceva proaspat. Suntem siguri ca am reusit!

Nu a fost usor sa luam toate modelele tuturor constructorilor (proeminenti, nu vorbim de Ferrari, Lamborghini, Aston si alte SF-uri) si sa le plasam intr-un cub decizional (3 dimensiuni - contextul marcii, contextul clasei si contextul socio-economic) si de-aici sa generam articolele si clasamentele AutoIQ, insa noua ne-a facut placere sa facem acest exercitiu si suntem siguri ca ce-a iesit este de departe cea mai relevanta imagine a ofertei pe piata auto din Romania.

Majoritatea articolelor prezente sunt introduceri, sau verdicte initiale... Ele reprezinta linia de start. Apoi, in masura in care constructorii sau importatorii oficiali ne vor da concursul vom lua masinutele si vom face teste extensive si va vom prezenta review-urile extinse.

Din pacate insa, cu siguranta acest lucru nu va fi posibil pentru toate marcile prezente pe AutoIQ, in mare parte din cauza ca foarte multi constructori prezenti pe piata din Romania nu au un parc de presa.

cat de oficiali suntem noi? In prezent colaboram excelent cu Citroen, Renault, Honda si Mercedes-Benzsi suntem in discutii cu BMW, Skoda si Toyota. Vor urma mai mult ca sigur si altii...

Multumesc inca o data pentru feedback si pentru sustinere.

Cheers,
S.

PS: Scria cineva despre context - unde putem vedea pe AutoIQ contextul? Clasamentul disponibil la http://autoiq.ro/top/ prezinta contextul segmentului si pe cel al marcii... Check it out!

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 12:56

@SereaAlexandruMihai: http://www.manafu.ro/2010/10/cand-incet ... in-oameni/

Ma bucur ca pe primele 20 de locuri ale unui clasament cu "verdicte initiale" apartinand unui site auto facut de un absolvent de ASE nu se afla Ford.

VERDÍCT, verdicte, s. n. 1. (În organizarea judecătorească a unor state) Răspuns dat de jurați în legătură cu vinovăția sau nevinovăția unui acuzat și pe baza căruia se pronunță sentința; p. ext. sentința unei curți cu jurați; p. gener. sentință judecătorească. 2. Fig. Hotărâre, opinie definitivă, care nu admite contrazicere. – Din fr. verdict.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 13:03

samautoiq,886444 scrie:... in loc sa te duci sa lasi comentarii la masinile Ford - cu ce parte din review-ul initial esti de acord si cu ce parte nu esti de acord, pe tine te preocupa Sammy :)...

Las comentarii despre masinile Ford acolo unde cred ca merita sa le las. Recte clubford.ro. Nu e o jignire ;)
samautoiq,886444 scrie:...Lasa-l pe Sammy in pace - ce conteaza cine este si cati ani are si ce-a facut pana acum in viata?...

Nu eu l-am adus in discutie pe Sammy, de la cati anisori "cunoaste el masinile, etc". Eu doar am raspuns.

Ah, si "bafta" ala era chiar sincer, cu atat mai mult cu cat urma un "Dvs". Dar ce sa-i faci, chestie de fineturi, nu toata lumea observa...

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 13:08

ionutz,886441 scrie:@Mihai: Ok, deci nu poti sa imi indici clubul Ford oficial din Germania.

Raspund eu: cu nimic :).

Am citit subiectul de cand a inceput, dar recunosc ca nu accesasem linkul din primul mesaj. Am facut-o azi. Si, intamplator (si vorbesc f serios, a fost primul subiect spre care m-am indreptat, poate subconstientul a lucrat, eu avand Fiesta inainte), am apasat pe Ford Fiesta. Si ce vad la concluzii: Cel mai inteligent supermini, face un pas mic inspre AutoIQ Hall of Fame dar scrie un capitol important in istoria moderna a constructorului Ford, care a inceput sa-si aduca aminte cum se fac masinile bune.

Ford Fiesta supermini? Acu ma indrept spre Ka pentru ca sunt curios ce descriere are.


Later: Observ ca "supermini" este titulatura oferita masinilor de clasa mica (Fiesta, Clio, i20 etc).

Am rasfoit putin site-ul, e dragut, nu e rau. In sensul ca gasesti cateva informatii, iar pozele sunt la discretie (un lucru bun). Totusi, felul subiectiv in care sunt expuse parerile (la Brera, Pro si Contra are "cea mai frumoasa masina din lume") nu m-au convins. Pare o descriere facuta de un copil ce vorbeste despre jucaria favorita.
Are potential site-ul, ca sa fiu sincer.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 18:46

Fiesta este supermini (termen preluat din UK), echivalentul la noi la clasa mica sau sub-compacta sau segmentul B.

Blog-ul este interesant, felicitari pentru acesta, dar noi preferam sa promovam ceva util, nu ce crede Sammy despre Focus sau Golf...

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 22:00

samautoiq,886438 scrie:@ionutz: Iti dau un exemplu - ACI este clubul oficial Citroen, recunoscuti (si foarte important sustinuti si chiar sponsorizati) de PSA Peugeot Citroen http://amicale-citroen-internationale.org/

Oricine poate sa inregistreze o Asociatie cu personalitate juridica, insa aceasta devine cu adevarat oficiala atunci cand este recunoscuta de toate entitatile implicate. Ce ar fi APIA daca nu ar fi recunoscuta si afiliata cu niciun constructor auto? Ce ar fi IAB Romania daca nu ar fi afiliat si recunoscut de marii publisheri din Internetul romanesc? Ma rog... divagam. Ideea e ca nu a fost o jignire, cel mult un compliment - in ceea ce ma priveste independenta este un statut mult mai dezirabil :)

Sustinerea unui club oficial as fi presupus ca elimina din start "independenta" lui. Cat de tare va lasa Citroen sa dati in ei??? =))
Cat despre "oficialitate"... ce sa mai vorbim? Site-ul tau este neoficial daca nu-l recunoaste Ford, sau VW, etc??? Cine ar trebui sa te recunoasca pentru a deveni oficial, si eventual care sunt procentele admise? (sa zicem ca 20 producatori te recunosc, dar alti 50 nu, si nici nu prezinti interes pentru ei). Organizatiile de care povestesti mai sus intamplator joaca un rol, noi suntem pur si simplu un club de pasionati de Ford.

Am mai remarcat excesul de modestie (am vrut sa cream ceva proaspat si sigur am reusit, etc, etc). Detinatorii unicului adevar, cel absolut.
Hai sa-ti spun ceva, probabil in timp vei intelege: mare parte din teste, opinii, etc sunt cum vor altii si platesc sa iasa. Un exemplu clar: pana si BBC este dat in judecata pentru niste teste care se pare ca au fost masluite...

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 22:37

Ford Focus-Contra: design interior banal, unele finisaje sub asteptari, pret ridicat de achizitie, dorati slabute in standard, pret ridicat al echipamentelor optionale, costuri de intretinere peste competitorii directi.

daca faci o comparatie cu masinile din clasa,aparute in 2004-2008,focusul are interiorul cel mai "nebanal" cu putinta,peste golf5-5,5,megane2,astra,octavia,c4,308....finisajul e la fel ca la toate ,in functie de nivel.pretul de achizitie a fost la acelasi nivel,poate chiar mai mic decat altii.cand am cumparat masina,am studiat cu atentie piata,si la aceleasi dotari a iesit un pret mai bun.(asta a fost un element esential in alegerea masinii,excluzand koreenele).legat de costurile de intretinere,chiar ca e exagerata remarca!
asa ca eu consider ca nu prea e obiectiva comparatia!raportat la megane 3,noua astra etc. asteptam comparatia cu focus 3.
cat despre clasament,ati cam amestecat merele cu perele!DS4,RS-ul,Scirocco,imprezza....?!?

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 23:31

clubford.ro este un club oficial, chiar recunoscut de producator, dar nu este clubul oficial, daca imi prindeti deriva.

Cred ca sunt lucruri mai substantiale de dezbatut, dincolo de aceasta exprimare, daca se doreste acest lucru.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 23:34

La peste 60.000 de utilizatori, suntem mai oficiali decat unele marci auto... :D

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

30 Mar 2011, 23:57

Clubul oficial se presupune ca e cel facut de marca sau vedeta respectiva, cel facut de fani e un fan-club (care poate sau nu sa fie recunoscut de catre entitatea respectiva)....dar cred ca e mai mult o chestiune de finete.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

31 Mar 2011, 08:01

Eh, bafta la discutii sincere pe un forum oficial.

Ceva de genul topic-ului Ford Romania in contact cu clientii - raspunsurile "oficiale" s-au rezumat la stiri noi.

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

31 Mar 2011, 18:33

Te salut Sammy!

Uite cum plec si eu putin din aria internetului si brusc aici rasare un topic ce tinde sa creasca precum vrejul de fasole al lui Jack. Am sa incerc, pe scurt (dar nu am sa reusesc), sa raspund unor afirmatii facute de tine pe aici.

samautoiq,886409 scrie:daca traiesti intr-o zona de deal sau munte din Irlanda sau Scotia

Te-ai intrebat cati cititori ai siteului tau sunt din Irlanda sau Scotia? Eu am o vaga senzatie ca sunt sub 0,13%.

samautoiq,886409 scrie:Despre Sammy... stie masini de la 4 ani, conduce ... este la curent ...
Vorbeste ... are un vocabular excelent ... ii place ... face parte din brand-ul lui personal ... o vorbesc si scriu (aproape) perfect...

1) Mesajul citat anterior: acest mesaj (am taiat, dupa cum iti poti da seama, bucati din el pentru a fi mai scurt) face parte din categoria "Inainte eram laudaros, acum sunt perfect", iar faptul ca vorbesti despre tine la persoana a treia face cat o mie de cuvinte menite sa explice lipsa de obiectivitate ce debordeaza din aproape fiecare cuvant ce-l scrii fie aici, fie pe site-ul aflat in discutie.
2) Partea scrisa cu fontul "italic": ai uitat sa vorbesti despre tine la persoana a treia.

samautoiq,886422 scrie:Mondeo, estetic vorbind, este o balena obosita - un casalot esuat.

Tind sa cred ca tu nu ai vazut un Ford Mondeo. Ba, mai mult, tind sa cred ca in incomensurabila-ti experienta in domeniul auto cineva a pus o sigla "Ford" unui Passat si ti-a spus ca e Mondeo. Nu-i nimic, se mai intampla.

samautoiq,886422 scrie:diesel-urile cele mai reusite sunt imprumutate de la PSA Peugeot Citroen

Acesta este unul din motivele pentru care exista forumuri ale utilizatorilor: din experienta celor multi ce scriu pe astfel de forumuri, afli ca motoarele diesel apreciate sunt cele construite de Ford in detrimentul celor facute in colaborare cu PSA.

samautoiq,886422 scrie:sunt fan Citroen, Alfa-Romeo, Fiat

Exceptand Fiat (este un producator de masini care nu stie ce vrea: nu tu motoare fiabile, nu tu masini aspectuoase, nu tu sportivitate, nu tu confort; tind sa cred ca motto-ul lor este "Vrei o masina care nu e buna la nici un capitol? Iti oferim un Fiat!"), Citroen si Alfa-Romeo sunt doua marci care se bazeaza strict pe design (strict inseamna strict) si atat. Fiind fan al acestor marci (aici ma refer la tine, Sammy) imi dau seama de o noua "calitate" a ta: imaginea e tot ce conteaza, continutul nu are importanta. Cum spune o vorba romaneasca (in lipsa mea de perfectiune optez pentru exprimarea in romana, refuzand preluare de expresii din engleza, franceza, rusa sau japoneza): "Afara e vopsit gardul, si-nauntru-i leopardul.". Daca nu stii la ce se refera nu este nicio tragedie: voi reveni si iti voi explica.

Simt nevoia sa te intreb: poti sa mai citesti in continuare sau vrei sa revin mai tarziu? Te consider baiat mare, imi iau inima in dinti si continui.

samautoiq,886445 scrie:Am vrut sa realizam un concept nou si incitant in care sa abandonam cliseele obosite ale revistelor de specialitate (pe care unii le considera profi) si sa creem ceva proaspat. Suntem siguri ca am reusit!

Daca ati vrut sa abandonati cliseele obosite ar fi trebuit sa o faceti. Sau am inteles eu gresit si tot ce ati vrut sa faceti a fost sa abandonati cliseele obosite lasandu-le sa zaca pe site-ul prezentat in acest topic? Intreb pentru ca peste tot numai clisee gasesc.
Daca ati vrut un concept nou si incitant si vi se pare ca ati reusit inseamna ca aveti o mare problema in ceea ce inseamna perceptia lucrului facut. Nu vad nici noutatea, nu vad nici incitarea, tot ce vad este un site monoton, subiectiv asa cum sunt cam toate siteurile auto din Romania. Stiu ca sunt oameni care considera modestia ca fiind gresita, oameni care considera ca e bine sa iti asumi meritele unui lucru bine facut. Pot sa accept asta, dar voi inca nu aveti un lucru bine facut pentru care sa va asumati meritele.

samautoiq,886445 scrie:Nu a fost usor sa luam toate modelele tuturor constructorilor, sa le plasam intr-un cub decizional si sa generam articolele si clasamentele AutoIQ, insa ne-a facut placere sa facem acest exercitiu si suntem siguri ca ce-a iesit este de departe cea mai relevanta imagine a ofertei pe piata auto din Romania.

Care exercitiu? Care cub decizional? Sa copiezi parerile altor oameni despre niste masini inseamna "sa le plasezi intr-un cub decizional"? In plus, nu ar trebui sa fiti atat de siguri pe ceea ce a iesit: nu a iesit nimic. Tie ti se pare relevant, dar imi permit si eu sa te intreb cat de relevant este pentru piata auto din Romania daca in clasamentele voastre ati luat in considerare, printre altele, situatia oamenilor din zonele deluroase ale Irlandei sau Scotiei? Daca nu stii la ce ma refer, cauta sa citesti fie inceputul postului meu, fie unul din posturile tale anterioare.

Cam atat pentru moment. Daca ai dificultati in a intelege acest mesaj, te rog sa imi sesizezi acest fapt si voi cauta sa traduc o parte din el in limba engleza. Sper, totusi, ca pentru un semi-zeu, asa cum vrei sa lasi impresia ca esti, nu vei intampina probleme in deslusirea literelor asezate in acest post chiar daca nu am folosit diverse desene menite sa te indrume cand sa razi, cand sa plangi sau cand sa-ti dai cu pumnii in cap.
O zi buna Sammy!

Re: Ford si Club Ford pe AutoIQ

08 Mar 2022, 09:42

ionutz scrie:Mondeo: "Contra: design interior banal si usor neinspirat, unele finisaje sub asteptari, dimensiuni exterioare prea mari care genereaza o estetica generala usor dezechilibrata, dotari banale in standard meilleure assurance chat, preturi ridicate pentru echipamentele optionale, costuri de intretinere peste competitorii directi."
Passat: "Pro: viata la bord, pozitia optima la volan, cel mai placut si totodata ergonomic design interior al modelelor VW, spatiu interior generos, calitatea finisajelor, design exterior inspirat, motorizari dinamice, pret de achizitie excelent."

Inca un blog scris de fani VW.

Pe mine, ceea ce apreciez mai ales, este linia sa vintage destul de purificată. Nu este deloc rău. După terminare nu este chiar grozav.
Răspunde