Aici emitem pareri despre situatia din WRC. Shimbari, prestatii etc. Informatii utile pe http://www.wrc.com (sa nu stam sa dam copy-paste la tot ce gasim acolo). Din fericire pentru pasionati, la fiecare etapa de WRC este un radio online care transmite declaratii ale pilotilor, informatii de pe proba si tot ce pot ei afla. In plus, site-ul mai sus mentionat afiseaza timpii in timp real, chiar si timpii intermediari.
Din fericire site-ul merge si de pe mobil (am incercat cu Nokia 6500 slide) asa ca pot sa vad timpii. Spre deosebire de http://www.autorally.ro unde nu pot sa vad nimic live de pe mobil.
Asta ar trebui discutat la topicul "CNR". Raspuns pe scurt: Porcisteanu, Marisca, Szabo (daca mai vine) si sa vedem ce mai poate Titi Aur. Daca vrei sa discutam pe Grupe (N, A, H), ne vedem aici: viewtopic.php?f=169&t=46506
Interesant inceput de etapa in Mexic: dupa primele 4 probe, Peter Solberg conduce, urmat de Ogier (17s) si Loeb (26s). Apoi Sordo, Latvala si Hirvonen (55s). Hirvonen este primul care trece pe superspeciale ceea ce inseamna ca el curata traseul pentru urmatorii si, din pacate, am inteles ca a avut si o pana. Mai este inca o trecere pe probele de pana acum, iar apoi ziua se va incheia.
LE: Ken Block este pe pozitia 9 la 1min 45sec de primul loc. Kimi a pierdut peste 23 de minute pe o speciala. Nu stiu de ce.
Pe prima speciala din a doua zi, Block, Sordo si M. Wilson au abandonat. Dupa primele doua probe (din a doua zi) Loeb a recuperat avansul lui Peter Solberg si acum conduce raliul cu un avans de 5 secunde. Este urmat de Solberg, Ogier si Latvala. Hirvonen e pe pozitia 5 cu o intarziere de aproape un minut si 25 de secunde. Fiind cea mai lunga zi, Loeb profita de faptul ca nu este primul pe proba si forteaza. Astfel cauta un avans cat mai mare deoarece sunt sanse mari ca maine sa fie deschizatorul de drum.
Final de raliu in Mexic. Loeb castiga, Solberg prinde locul doi in ultima superspeciala, Ogier urca pe podium. Hirvonen trece de Latvala pentru locul 4.
Raikkonen a castigat SS19 din Raliul Germaniei. A fost ultima etapa in acest raliu, mai exact o superspeciala de ~4km si un pic tinuta in oras, deci mai aproape de ideea de circuit. Nu stiu cat de mult au fortat sau nu ceilalti, locurile fiind deja stabilite, dar e totusi o realizare ptr Raikkonen. La finalul raliului a terminat pe locul 7. Aici e superspeciala SS19: http://www.youtube.com/watch?v=tCgC8xcweGE
Momentan nu se mai trasmite Power Stage-ul live. Inceput slab pentru Ford. Pilotii merg bine, dar pana acum nu i-au ajutat masinile. In schimb, mi se pare ca "am scapat" de un Seb si am dat de altul. Ogier nu pare sa aiba rival. Iar masina este foarte reusita. In clasicul spirit VW, cand s-au apucat sa faca ceva au facut bine. Pe langa afinitatea fata de Ford (lesne de inteles), ma pot numi fanul lui Latvala si sunt dezamagit ca nu isi gaseste ritmul. Iarasi a pierdut startul sezonului.
S-a dus si Raliul Portugaliei si Ogier a ucis campionatul. Dupa doar 4 etape are mai mult decat dublul punctelor locului 2, avand o medie de peste 25 puncte pe etapa. Exceptant Monte Carlo, Ogier a castigat celelalte trei raliuri cu tot cu Power Stage. Am scapt de un Seb si am dat de altul.