Switch to full style
ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

anvelope reconstruite sau resapate

09 Mar 2006, 00:33

salut, ce parare aveti despre anvelopele reconstruite si/sau cele resapate.....si cine stie sa explice mai exact ce anume inseamna acest proces

09 Mar 2006, 10:38

Ieftine si unele chiar bune
Ce s eintampla se foloseste un balon de la o anvelopa uzata normal si se pune peste ea la cald noi straturi de rizuri sa zic asa
Asta e tot
Nu-ti recomand pt viteza maxima e 80 parca sau la atat sunt garantate

09 Mar 2006, 11:44

iarna e mai bine cu resapate de iarna decat cu d'alea noi de vara. cu conditia sa nu mergi repede.

09 Mar 2006, 12:04

Am si eu o intrebare, de ce nu poti sa mergi repede cu alea resapate iarna?
Eu am niste resapate de iarna, Arktica, directionale, si se comporta excelent si la viteza (i-am dat si 180 cind veneam de la Bucuresti ;)). Un pic mai zgomotoase decit cele de vara, dar aderenta e buna si nu am simtit ca ar fi avut vreo problema.

09 Mar 2006, 12:07

ai vointa inseamna....
nu ai citit specificatiile? nu ai auzit nicaieri ca se pot desprinde bucati din material din cauza vitezei?

09 Mar 2006, 12:09

suprafata anvelopelor noi este formata dintr-o singura bucata(turnata in fabrica), pe cand cele resapate au mai multe straturi de cauciuc peste anvelopa initiala(uzata). la viteze mari, anvelopele se incalzesc si straturile astea se pot desprinde

09 Mar 2006, 12:14

Naspa, nu puteati sa spuneti si voi mai devreme :)
Dupa ce am facut un drum Iasi-Buc-Iasi, unde acul a coborit foarte rar sub 140, veniti voi si-mi bagati sperietura in casa :)

In specificatiile anvelopei scrie H, adica 190 Km/h. N-am atins atit :)

Si n-am citit nicaieri ca s-ar desprinde bucati din anvelopa la viteze mari :)

I'm lucky!

09 Mar 2006, 12:18

da fapt H inseamna 210 km/h (la 190 km/h ar fi trebuit sa scrie T). asta cu siguranta se referea la anvelopa originala si nu mai e un indiciu valid in cazul anvelopei resapate.

09 Mar 2006, 12:51

Da-mi voie sa te contrazic putin. Poate facem confuzie intre tipurile de anvelope refacute, dar pe astea scrie exact ce tip sint, ca sint resapate si pentru ce domeniu (iarna, vara all-season). Poate sint nemtii mai tipicari si au schimbat si inscriptionarile ;)

09 Mar 2006, 13:38

Resapate inseamna exact ce a zis si maddogul . Balonul este curatat de calea de rulare, si este lipita o noua cale de rulare . Tot ce scrie pe ele puteti sa uitati pentru ca pe 90% din anvelopele resapate nu se schimba marcajele. Calea de rulare in general este lipita bine si nu exista probleme de dezlipire . Insa nu uitati ca respectivul balon are cativa ani la activ si deci isi pierde din proprietati. Si in plus are si borduri/gropi la activ, deci probabilitatea ca la urmatoarea groapa sa apara si o galma este mult mai mare decat la una noua. (desi teoretic trec printr-o inspectie riguroasa ). Asa ca puteti gasi resapate si michelin si continental cu aceleasi specificatii teoretice si aceeasi cale de rulare. Si majoritatea resapatelor din .ro sunt resapate la noi ;) . Un centru de resapare destul de nou este chiar linga AAAAuto insa nu stiu daca se baga si la cantitati mici . Sunt cazuri rare in care se polizeaza inscriptionarile si sunt rebrand-uite insa nu e mare diferenta , trecind prin acelasi proces de "lipire" a caii de rulare. Asa ca daca va luati resapate, uitati-va atent la balon si pe interior si pe exterior.

.

09 Mar 2006, 15:58

deja m-am convins...nu imi voi lua niciodata gume resapate sau reconstruite

09 Mar 2006, 16:13

Hai sa-ti dau eu un contraargument. Am luat 2 cauciucuri de iarna, resapate, parerea mea destul de bune. Am dat 1 mil pe bucata 195/60/15 88H.
99% din timp merg in oras iarna. Intr-o buna seara, am dar cu cauciucul dr. intr-o bucata de gheata ascutita si mi-a taiat partea laterala pe cca 5 cm. Aleluia. (o sa-mi spuneti ca din cauza ca e resapat mi-a taiat lateralul, dar orice cauciuc se taie la un asemenea impact ;))
A doua zi m-am dus si am cumparat unu identic, din acelasi lot de unde luasem si prima data.
Am mai dat 1 mil.

Cit m-ar fi costat distractia daca fu@team un cauciuc de 3 mil?

Parerea mea, astea de iarna merita.

La primavara sigur voi lua noi, de vara, ca ma cam arde talpa ;)

09 Mar 2006, 16:16

pai e simplu, te-ar fi costat 3 milioane :P

dat fiind ca iarna vitezele de deplasare sunt mai mici, avantajele cauciucurilor de iarna resapate depasesc cu mult dezavantajele lor.

09 Mar 2006, 16:25

wrong, m-ar fi costat 9 mil ;) in loc de 3
3+3 + inca 3 ;)

La cit de scumpe sint dihaniile astea pe dimensiuni mari, si la cit de putin ai ocazia s-o calci iarna, consider ca e un comprimis rezonabil.
E drept ca si eu as fi preferant niste Vredestein de iarna sau niste Malatoya, dar ca sa incalti masina cu asa ceva doar pe o punte ajungi la scorul schimbarii distributiei ;)

09 Mar 2006, 20:31

Da pentru Iarna sunt si eu de acord dar pentru primavara ????????????
Cu ce ne incaltam?

09 Mar 2006, 21:07

Am ochit niste Mayola sau niste GoodYear ;)

09 Mar 2006, 22:46

$1 scrie:$2a pentru Iarna sunt si eu de acord dar pentru primavara ????????????
Cu ce ne incaltam?


cu tavalugi d'alea mari de 245/50/R17 pe spate si 240/45/R17 pe fatza =p~. Serios vbind...eu cred ca iau vredestien, am avut pe 15 si sunt bune.

09 Mar 2006, 23:41

Eu pt vara (si singurile :P) am:
- Michelin Energy E3A 185/65/R14 86H pe fatza (profil f bun si destul de silentioase. putine probleme la apa, si la gheatza, dar avand in vedere ca-s de vara si aproape m-au scos din iarna asta sunt super ok)
- Pirelli P6000 185/65/R14 86H pe spate (destul de stabile , aderentza buna, numai ca sunt putin cam zgomotoase la rulare, la viteze mai mari de 110)

09 Mar 2006, 23:43

@ Ionutz itzi recomand Goodyear Eagle F1 sau Micheline V Pilot parca sau ultimate tyre
Yokohama Advan Neova
Acestea sunt modele de anvelope top premium pt fugarit masina si pentru control
In rest Michelin Energy sunt f bune all season sau Continental sau Kleber
Vredestein Pt Iarna Alaturi de Viking sunt cele mai bune

10 Mar 2006, 00:14

Eu vara asta am sa port aceleasi gume care le-am avut in iarna, care le-am avut in vara trecuta, care le-a avut fostul proprietar...si tot asha :icon_mrgreen:


PS: Continental de vara pe fatza.....nu mai au mult pana ajung slikuri si fulda kristal 3000 de irana pe spate (foarte bune, aluneca pe orice umed)........punem la socoteala si roata de rezerva .....aia o am nou noutza....firestone firehawk 690 parka :icon_lol:

10 Mar 2006, 01:12

pt primavara/vara/toamna, goodyear gt3. cu ele a venit masina

20 Aug 2006, 12:45

care imi explica si mie treaba cu inscriptia de pe anvelope T,H,etc?ms
Ultima oară modificat de fly23 pe 20 Aug 2006, 16:17, modificat 1 dată în total.

20 Aug 2006, 14:08

Eu am doua anvelope de iarna resapate. Scrie pe ele "Remouted in West Germany", deci au fost resapate in urma cu peste 16 ani, cine stie cand or fi fost fabricate ... arata ca noi.

20 Aug 2006, 21:49

@fly23 T si H si restul gasesti pe ftpm.clubford.ro la Utile ABCWheels parca user Ford pass ford sau fara parola
Cu Stima

21 Aug 2006, 11:34

fratilor eu am mers vreo 2 ani proape cu anvelope resapate si nu am avut absolut nici o problema!!
pe vremea aia aveam o tigra cu suspensii sport si garda joasa la cauciucuri si nu am facut galme, cu toate ca am mai dat si in borduri, iar de viteza maxima, de fiecare data cand prindeam drum liber 220km/h
asa ca stati linistiti
eu am fost multumit de ele... si-au facut banii

21 Aug 2006, 12:20

Nu-mi place ideea de cauciuc resapat; poate pt. umblat in timpul iernii doar in oras.
Pentru vara, folosesc cu succes Dunlop SP Sport Maxx, pe care le si recomand de-altfel :icon_mrgreen:
Răspunde