08 Mai 2008, 20:03
08 Mai 2008, 20:29
08 Mai 2008, 20:37
08 Mai 2008, 20:46
08 Mai 2008, 20:47
$1 scrie:$2) roata de rezerva de dimensiuni normale se plateste "extra" si la Ford
...
08 Mai 2008, 20:51
08 Mai 2008, 21:04
$1 scrie:$2. În oferta actuală, la car configurator, roata de rezervă de dimensiune redusă este la opţiuni şi costă 24 euro. Acum am observat că cealaltă e 36 euro. Să înţeleg că Ford nu mai dă roată de rezervă deloc?
Cred ca au doar lista de preturi (asa cum zice alen, poate la Fiesta e optionala si se scade diferenta).
2. Mi se pare aberant să dai 1X 000 de euro pe o maşină şi să te bucuri că ai 30 cmp liberi în portbagaj. Dă-o în măsa, dacă vrea cineva portbagaj, îşi ia Logan MCV nu roată de rezervă de dimensiuni reduse.
Fa socoteala ca ai macar 10cm in minus pe toata suprafata portbagajului
3. @ Mihai L nu prea înţeleg avantajul. Dacă pana e gravă, oricum trebuie înlocuit cauciucul, dacă nu, îl repari şi ai din nou setul la 20 000. Din contră, cu cauciucul înlocuit şi cu rezerva, ai practic 2 cauciucuri noi-nouţe, pe care le poţi pune pe faţă, de exemplu, şi celălalt folosit îl păstrezi ca rezervă.
Cum imperechezi trei roti de 20-30.000km cu una noua? Si poate nu mai gasesti nici modelul ala pe piata si ajungi sa cumperi alte doua cauciucuri...
Deci, totuşi, care este logica unei roţi mai mici?
08 Mai 2008, 21:24
08 Mai 2008, 21:24
08 Mai 2008, 21:30
$1 scrie:$2n conditiile in care ai o masina mai mica (compact) o roata de rezerva de dimensiuni reduse iti ofera posibilitatea de a avea un portbagaj utilizabil. Eu ma uitam si la Focus-ul meu, cu o roata de rezerva normala iti cam ia din spatiul din portbagaj.
Faptul ca in romanica Ford da roata de rezerva de dimensiuni reduse contra cost e o mare porcarie si hotie (as usual). Nu la fel se intampla in restul lumii (tarile civilizate).