Switch to full style
ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 07:18

BCR Asigurari - asigurari low cost, servicii low cost, angajati low cost
Acum vreo trei saptamani am avut un mic accident.
Am oprit la o trecere de pietoni si un baiat a venit si m-a impins un pic mai in fata. Din nefericire pentru mine omu avea asigurare la BCR Asigurari.
Am fost la constatare la biroul din Calea Vitan si a doua zi am dus masina la Romcar.
La reconstatare oamenii de la bcr (nu merita efortul sa scriu cu litere mari) au intarziat doar doua zile.
Dupa reconstatare aceasi oameni trebuiau sa aprobe dosarul final de reconstatare, adica Romcar sa trimita la ei si ei sa aprobe. Imbarligata rau treaba!
Numai ca omu de la bcr intra in concediu si ma trezesc dupa doua saptamani ca masina era gata si nu era apobat dosarul de reconstatare si ca urmare Romcar nu putea sa trimita devizul.
Am incercat sa iau legatura cu meseriasii de la bcr si mai sus de secretara nu am ajuns la nimeni, nici pe fix nici pe mobil.
M-a anuntat secretara ca agentu meu este in concediu si ei nu au acces la calculatorul lui. Tare explicatia, nu am ce zice!
Asa ca am facut o prima reclamatie la Comisia de Supraveghere a Asigurarilor.
Ca urmare Romcar a primit apobarea finala pentru dosarul de reconstatare si a putut sa dea drumu la deviz, dar si o amenintare din partea profesionistului care a sunat de la bcr ca va da drumu la acceptul de plata cand o sa vrea el pentru ca s-a facut reclamatie.
Si daca am vazut ca a mers cu reclamatia i-am lasta doua zile sa vad ce fac si a treia zi le-am facut o alta reclamatie pentru ca intarzie sa dea acordul de plata. Si surpriza... a doua zi au dat si acordul de plata.
Nu am spus ca masina era gata de o saptamana. Reparatia masinii a durat o saptamana si un pic, de restul pana la 3 saptamani au avut grija profesionistii de la bcr. Au incercat sa-mi spuna ca din cauza servuce-ului s-a intarziat, dar nu au nimerit omu. ;)
Nu stiu daca la mine a fost coincidenta sau chiar conteaza reclamatiile, dar va sfatuiesc si pe voi sa incercati.

Ca o concluzie (am scris mult si unii poate se plictisesc citind) daca aveti probleme cu un asigurator intrati la CSA pe site http://www.csa-isc.ro/ si faceti o reclamatie ca poate o sa functioneze si la voi. :D

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 07:36

Interesanta relatarea ta, si sfaturile cu CSA. Se pare ca functioneaza chestia cu reclamatiile.

In cazul meu (asigurare Casco la BCR), cand a fost nevoie sa apelez la ea s-au miscat repede, poate si pentru ca masina e luata prin BCR Leasing. Am fost la un service care avea decontare directa si nu a mai fost nevoie sa astept dupa prea multe accepte. Am mai auzit si de alti oameni multumiti de BCR Asig si de altii nemultumiti...cred ca cel mai mult conteaza cu ce agent ai de-a face si daca ai ghinionul sa nimeresti cand are el concediu :D Probabil ca se putea misca si colegii lui, dar lenea e mare la BCR, inca mai duc mostenirea unei societati de stat...

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 10:49

nu ca zic, dar vreau sa spun. am avut o oglinda botita, CASCO la BCR Asigurari. am fost la ei la sediu, facut constatarea, mers la Colina cu hartia verde, constatat nlocuire oglinda, facut comanda, a doua zi mers inlocuit oglinda, pa si la revedere.

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 11:25

Shine lasa-ne ca tu esti de ai lor :)) ...BCR sucks la asigurarii sunt A luat RCA de la ei ca e ieftin si practic nu ma folosesc eu de el ;) dar in rest sa vezi pe alte forumuri cum se vaita aia cu CASCO la ei

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 12:06

Sunt sigur ca exista si cazuri fericite.
Eu am scris pentru cei care vor avea probleme cu asiguratorii. Trebuie sa stim ca este cineva care ii poate trage de urechi.
Apropos de casco la bcr, stiu pe cineva care a indreptata si vopsit ceva la masina si la final a trebuit sa mai dea 400 RON pentru ca a iesit o diferenta la vopsea intre bcr si service.
Si la mine lucrarea a costat 7300RON si a trebuit sa mai dau 25RON pentru ca nu au decontat nu stiu ce cacaturi.
Asa ca tot inainte cu bcr ca poate gasiti pe cineva care va da in judecata pentru ca nu a acceptat bcr-ul sa-i dea toti banii pe lucrare.

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

30 Iul 2008, 13:46

@netcupeter: bine-ai facut...daca ar face toti ca tine, poate s-ar invata loazele astea sa se miste mai cu talent pe banii nostri =D>

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

01 Aug 2008, 09:24

deci nu stiu ce s-a intamplat in alte cazuri, va zic cum a fost la mine. si nu se pune ca sunt "de-al lor", ptr ca eu sunt angajat BCR, care nu are nici in clin nici in maneca cu BCR Asigurari. sunt 2 entitati diferite. la mine nu a stiut nimeni ca sunt angajat bcr. si legat de diferente de pret, eu nu am avut probleme. cu toate ca cel de la asigurari a scris: geam oglinda stanga, si cei de la service mi-au schimbat oglinda cu totul, ca era motorasul rupt. deci... cred ca tine efectiv de omul care te constata. sa aruncam cu pietre in agentii constatatori, si in angajatii care nu isi fac treaba. Nu cred totusi ca trebuie sa generalizam, dar e bine de stiut, ca sa evitam pe viitor astfel de probleme.

imi vine in minte un alt caz, al unui prieten, si-a gasit masina raschetata efectiv de sus pana jos. s-a dus la politie, constatare, la BCR, constatare, si apoi la un service i-au vopsit capota, portbagajul si plafonul si i-au schimbat parbrizul fara nicio problema...

si el nu era angajat, d-le andoruls :)

Re: BCR Asigurari - Totul Low Cost

01 Aug 2008, 09:47

Poate pe Casco se misca mai repede
La mine a fost pe RCA-ul celui care m-a lovit si poate deaia si-au permis sa ma lase sa astept.
Casco sau RCA nu mi se pare normal sa se intample asa ceva.
Si nu, nu este vorba doar de un agent.
Si cand imi spune ca nu au putut sa faca nimic pentru ca agentul meu a plecat in concediu... imi pare rau, dar nu cred ca trebuia sa aud eu asta.
Nu ma intereseaza cum se organizeaza ei intern, pe mine ma intereseaza sa rezulte niste servicii de calitate.
Nu mi se pare normal sa se repare masina mai repede decat invart ei hartiile.
Răspunde