ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
10 Ian 2009, 19:06
Am pus intrebarea in aceasta sectiune,fiindca este mai activa decat sectiunea dedicata Mondeo MK4.Daca nu am procedat corect,rog un moderator sa mute subiectul in alta sectiune.
10 Ian 2009, 19:25
PFI inseamna Port Fuel Injection.
Citez ce am gasit:
"Port Fuel Injection, meaning fuel injector sprays into the port of the intake manifold.
The other type is TBI, throtle body injection. This type uses a central injector (or 2 injectors) that spay onto the throtle body butterfly.
PFI is the better injection of the two
PFI provides a homogeneous mixture due to the longer time which is available for mixture preparation. This ensures a good and stable combustion."
10 Ian 2009, 21:11

Multumesc,cred ca am priceput.Daca mai sunt si altii,care stiu si pe romaneste,va ascult si pe voi.
11 Ian 2009, 14:51
eu stiam ca vine de la particle filtering...
12 Ian 2009, 12:34
cred ca officer are dreptate!
si eu stiam ca e vorba de prezenta filtrului de particule. doar pe motoarele diesel!
oricum dieselurile au injectoare separate pt. fiecare cilindru.
ce zice cristi este descrierea corecta a diferentei intre injectie monopunct si multipunct la benzinare... nu am vazut ca pe modelele familiale moderne ford (si nici ale altor producatori) sa se mai puna injectie monopunct...
daca e vorba de benzinar, abrevierea poate fi ce zice cristi...
12 Ian 2009, 13:20
ala de la diesel nu e cumva DPF-ul?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dpf
12 Ian 2009, 14:48
Cred ca daca ar fi DPF ar scrie DPFi sau PFi DPF,cum scrie si la diesel-TDCi DPF.
Alte pareri?..
12 Ian 2009, 17:23
Studiind documentatia despre acest motor, n-am remarcat nimic special la el.
Deci cred ca PFi vine de la Port Fuel Injection - cunoscuta si sub numele de injectie indirecta multi-punct secventiala. Adica sistem clasic pentru benzinare.
Cred ca este doar o chestie de marketing.
La fel cum acum cativa ani, motoarele de pe Mondeo 3 se numeau Duratec HE SFi, Sequential Fuel Injection = adica exact acelasi lucru - injectie indirecta multi-punct secventiala.
LE: Nu stiu sa existe filtru de particule pe benzinar. Toate au catalizator clasic, nu s-a schimbat mare lucru de la Euro 2 incoace.
12 Ian 2009, 17:57
Cred a e vorba de un benzinar clasic fara artificii inutile.N-are filtru de particule.E echivaentul unui mutur mpi cum il gasim si la concurenta,de ex.Renault Laguna 2.0i.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.