ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
18 Dec 2006, 18:48
A cumparat cineva online de la Domo cu optiunea de livrare a produselor acasa? Eu am comandat acum 8 zile produse de la ei si nu le-au livrat nici pina azi. Am primit telefon de confirmare a comenzii a doua zi dupa comanda pe net si de atunci pauza.Acum 4 zile am facut comanda pentru alt produs am fost sunat a doua zi sa imi confirme o livrare in cea de a treia zi dar tot pauza, nu am primit nimic. I-am sunat si le-am spus ca o sa plec din Bucuresti miercuri au zis ca se rezolva si nimic. Lasand la o parte neseriozitatea lor (telefon de confirmare a livrarii, apoi asteptat ca bunica lui Bula pensia toata ziua acasa degeaba) maine cred ca o sa dau o tura in magazine (nu la domo evident)sa cumpar produsele dorite (sunt cadouri de Craciun) si ii las in plata Domnului cu livrarile lor cu tot.
Am incercat sa ii sun dar telefoanele suna intotdeauna ocupat. Am reusit intr-un tarziu(asta in urma cu 4 zile ca azi nu am reusit sa vorbesc cu nimeni desi am stat in asteptare 15 min) sa vorbesc cu cineva de la relatii clienti dupa ce am stat pe hold cam 10 minute. Dar nu a putut sa imi spuna starea comenzii imi tot spunea ca asa e de sarbatori volumul mare de marfa. Toate produsele comandate erau pe stoc in Bucuresti cand am facut eu comanda, unul singur trebuia sa vina din magazinele din tara. Problema e ca ei spun ca in maxim 5 zile livreaza un produs in tara in Bucuresti in maxim 3 zile. Deja au trecut 8 zile si nu au avut bunul simt sa sune macar sa spuna ca va mai dura x zile. Asta o comanda ca la a doua comanda ma suna sa imi spuna ca livreaza a 2 zi si nu vine nimeni. Total neseriosi. La ei pe site am gasit urmatoarele: "Dupa expedierea produselor, Societatii nu i se mai poate cere returnarea banilor in nici un fel si de asemenea nici returnarea produselor". Nu stiu cat de legala este aceasta masura de nereturnare a produselor dar oricum din moment ce nu am primit nimic nu ma incadrez la nici un artiocl din termene si conditii. Ma gandesc sa le dau un mail cu fowardul la fiecare comanda in parte in care sa ii anunt ca nu mai sunt interesat de produse si sa pastrez mailul pentru cazul in care imi fac probleme.
Am dat si mailul de informare cu privire la renuntarea la comenzi si maine imi iau carja la spinare si dau raita prin magazine. Foarte nasol frate
Intrebarea mea este daca pot fi tras in vreun fel la raspundere daca nu mai cumpar produsele comandate.
18 Dec 2006, 19:13
eu m-as duce la un magazin Domo..sa nu te trezesti cu vreo supriza de proces...
18 Dec 2006, 20:56
ai platit prin card sau plata o vei face la livrarea produselor?
nu cred ca o sa ai probleme din moment ce pe site scrie livrarea in 3 zile si ei nu ti-au adus lucrurile...
18 Dec 2006, 21:05
Eu am comandat d ela ei 2 produse care erau pe stoc
A doua zi ma suna si imi spune ca nu sunt pe stoc deci Neseriosi total
Cu Stima
19 Dec 2006, 00:30
Faza cu nereturnarea banilor/produselor 99% este ilegala... Am citit acum cateva saptamani pe site la ANPC; dadeau destul de detaliat si ce drepturi ai. Daca nu ai platit nimic, nu cred sa fie vreo problema; mai degraba tu le poti face scandal ca nu s-au tinut de promisiune si nici nu te-au anuntat de intarziere.
Se pare ca ne-am cam obisnuit sa facem cum vrea vanzatorul pe banii nostri... :icon_evil:
19 Dec 2006, 09:49
Nu am platit nimic, am selectat optiunea cu plata la livrare. Astept sa vad daca ma suna azi pina in prianz in urma mailului la relatii clienti si reclamatii, daca nu suna sa fie sanatosi ma apuc sa caut singur produsele
19 Dec 2006, 15:23
eu am luat frigiderul de la domo bacau si a venit cam in o saptaman dar nu era in perioada craciunului
era mi ieftin daca l;uam de pe net decat din magazin
19 Dec 2006, 15:38
Eu de la DOMO nu am incercat sa cumpar nimic in schimb am incercat sa cumpar de la altii din domeniul instalatiilor, incercare total nereusita (nu am primit produsele nici pana in ziua de astazi - comanda din august), de la altii am incercat sa cumpar un aragaz - insucces (cu toate ca mi-au dat telefon sa imi spuna ca de fapt produsul nu este in stoc - dar au inceput sa curga facturi proforma pentru produsul respectiv). Concluzie: la noi nu esxista de fapt comanda on-line indiferent de magazinul virtual accesat.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.