Switch to full style
ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

problema cu spalatoriile

09 Apr 2007, 10:50

am o fiesta din decembrie anul trecut si am dus-o de cateva ori la spalatoriile care folosesc acel "jet-wash"
ieri mi-a spus cineva ca din cauza ca apa nu este filtrata bine ajung pietre de mici dimensiuni in jet si .. va dati seama ce se intampla
de curiozitate am inceput sa ma uit pe parbriz la masina mea si am gasit deja cateva gauri (asta dupa ce am dus-o de 4 sau 5 ori la spalatorie). dupa ce am constatat ce s-a intamplat la mine m-am uitat si la masina tatalui meu (pe a lui o duce destul de des la spalat) si deja sunt cam dese urmele facute..
intrebarea mea este: spalatoriile de la omv sunt mai bune?

09 Apr 2007, 11:09

eu inca nu am auzit de chestia asta!

09 Apr 2007, 11:25

eu de cand am luat masina o spal numai la spalatoria de langa plaza (mall) si nu am obvs decat niste mici punctulete pe parbriz dar foarte fine si nu cred ca ar fi de la spalat, poate sa fie si de la alte masini sa sara nisip cand mergi in spatele altuia

09 Apr 2007, 11:26

$1 scrie:$2u inca nu am auzit de chestia asta!

incearca sa te uiti cu atentie pe parbriz :)

mie mi se pare suspecta treaba..
atunci cand mergi in spatele altuia de obicei auzi cand loveste ceva nu?

09 Apr 2007, 13:02

Pai nu va duce capu sa va uitati pe toate geamurile / partile masinii ? Daca acele puncte apar cam la fel de multe pe restul masinii/gemaurilor, e de la spalatorie.
Daca apar aproape numai in partea din fata... e clar de unde.
Ma insel ?

09 Apr 2007, 14:54

Da cred ca te inseli, oricum mai mult ca sigur sint de pe drum de la alte masini eu zic, dar parbrizul e cu totul alt geam fata de cele laterale sau spate, cel din fata poti sa ai ciob sarit din sticla si el tot intact ramine, pe cand cele laterale se va sparge tot geamu in bucatele pina sa vezi un punct mic in el....

09 Apr 2007, 14:56

Problema care o am eu cu jeturile e ca eventual sare vopseaua pe unde ai avut ceva vopst aftermarket si intra apa in locuri unde nu doresti. Nu le sufar nici eu si incerc sa o spal singur acasa la furtun si galeata...

09 Apr 2007, 17:14

Cel mai bun lucru e cel facut de mana ta (pana si o stricaciune e mai buna, daca e facuta de tine :P ).
Asa si cu spalatul: mai bine o spal eu (ajung sa ii dau si pe dedesubt cu apa) decat altul. Chit ca dureaza 4-6 ore (interior, exterior, motor).
Cand mi-a sarit vopseaua de pe portiera, in timp ce spalam eu masina, nu m-am mai enervat. Dar daca sarea cand o spala altul, cred ca faceam ca trenul in gara...

Iar cu pietrele din jet (despre care greu imi vine sa cred ca exista, dar daca exista, cred ca mai repede e nisip), decat sa faci proba pe masina ca sa vezi daca ii zgaraie geamurile, sau daca ii sare vopseaua, mai bine pui jetul intr-o galeata curata si astepti apoi 10 min sa vezi daca pe fundul galetii se sedimenteaza ceva.

09 Apr 2007, 18:37

Interesant lucru...
Insa, aproape toate instalatiile de spalat masina cu jet de circa 100 atm au un filtru foarte fin la racordul de intrare al furtunului cu apa.
Normal, nu ar trebui sa treaca decat particule f f mici care nu ar fi in stare sa lase urme pe masina .
Daca s-a intervenit la instalatie ....asta nu poate sti nimeni.

09 Apr 2007, 20:57

$1 scrie:$2nteresant lucru...
Insa, aproape toate instalatiile de spalat masina cu jet de circa 100 atm au un filtru foarte fin la racordul de intrare al furtunului cu apa.
Normal, nu ar trebui sa treaca decat particule f f mici care nu ar fi in stare sa lase urme pe masina .
Daca s-a intervenit la instalatie ....asta nu poate sti nimeni.


Nu uitati totusi ca nu se foloseste apa aspirata din rau, ci apa din reteaua oraselor... O avea ea o gramada de prostii, dar chiar pietre ma indoiesc.

09 Apr 2007, 22:30

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2nteresant lucru...
Insa, aproape toate instalatiile de spalat masina cu jet de circa 100 atm au un filtru foarte fin la racordul de intrare al furtunului cu apa.
Normal, nu ar trebui sa treaca decat particule f f mici care nu ar fi in stare sa lase urme pe masina .
Daca s-a intervenit la instalatie ....asta nu poate sti nimeni.


Nu uitati totusi ca nu se foloseste apa aspirata din rau, ci apa din reteaua oraselor... O avea ea o gramada de prostii, dar chiar pietre ma indoiesc.


te contrazic. fiecare spalatorie are put propiu. nu e rentabil sa folosesti racordul de la apa nova.

09 Apr 2007, 22:32

am vazut o buba si pe cel din spate
ma rog.. o sa mai incerc si pe la altii cu spalatu :)

10 Apr 2007, 07:50

Eu spal pe Viitorului si pana acum n-am avut probleme. Sunt foarte de acord cu ideea ca se zgarie parbrizul si se matuieste vopseaua de la praf. Daca nu credeti uitati-va la masinile gen Mercedes Cobra care sunt umblate in Romania si uitati-va cum arata cele aduse din Germania de curand sau de pe mobile.de.

12 Apr 2007, 00:18

Eu nu prea cred sa fie nici macar nisip in apa de la spalatori cu jet,deoarece au niste pompe de inalta presiune 100-130bar,iar nisipul ar distruge pompele care nu sunt deloc ieftine.Ciobiturile minuscule de pe parbriz sunt cauzate de mici pietricele care sar de pe drum,pe luneta nu prea vei gasi asa ceva.

12 Apr 2007, 02:04

i agree :)

16 Apr 2007, 10:42

Eu subscriu la ce a zis daftek si maihai2k1; iarna o duc la spalatorie din cand in cand iar vara o spal singur cu furtunul si galeata (cu toate ca am si o instalatie din aia cu jet cu care nu ma prea impac de cand mi-a luat o bucata de vopsea de pe capota); imi ia cam doua ore interior/exterior (cam o data la trei zile) ocazie cu care mai beau si doua beri si mai scutesc si o galagie de bani.
Si oricum aia de la spalatorie nu fac treaba mai buna decat mine.

16 Apr 2007, 10:45

Bag seama ca tu vrei sa bei bere, nu sa ai masina curata... :mrgreen:
In ritmul asta nici nu apuci sa o murdaresti! :lol:
Răspunde