25 Iun 2007, 19:24
25 Iun 2007, 20:23
25 Iun 2007, 20:50
25 Iun 2007, 20:55
25 Iun 2007, 21:29
25 Iun 2007, 22:07
$1 scrie:$2 CAPITOLUL II - Dreptul de denunţare unilaterală a contractului
Art. 7. - (1) Consumatorul are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă, în termen de 10 zile lucrătoare, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Termenul de 10 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă:
a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 4;
b) pentru servicii, din ziua încheierii contractului sau după încheierea contractului, din ziua în care obligaţiile prevăzute la art. 4 au fost îndeplinite, cu condiţia ca întârzierea să nu depăşească 90 de zile.
(2) În cazul în care comerciantul a omis să transmită consumatorului informaţiile prevăzute la art. 4, termenul pentru denunţarea unilaterală a contractului este de 90 de zile şi începe să curgă:
a) pentru produse, de la data primirii lor de către consumator;
b) pentru servicii, de la data încheierii contractului.
$1 scrie:$2CAPITOLUL III - DREPTURILE CONSUMATORILOR
Art. 27. – Consumatorii beneficiază de următoarele drepturi:
b) de a fi informaţi complet, corect şi precis, asupra caracteristicilor esenţiale ale produselor şi serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine nevoilor lor, precum şi de a fi educaţi în calitatea lor de consumatori;
25 Iun 2007, 22:10
25 Iun 2007, 22:16
25 Iun 2007, 22:17
25 Iun 2007, 22:19
25 Iun 2007, 22:25
25 Iun 2007, 22:29
25 Iun 2007, 22:34
26 Iun 2007, 00:15
26 Iun 2007, 06:35
26 Iun 2007, 08:44
26 Iun 2007, 09:37
26 Iun 2007, 10:29
26 Iun 2007, 10:29
26 Iun 2007, 13:25
26 Iun 2007, 18:06
$1 scrie:$2 Renuntarea la cumparare
“Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. “
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 30 de zile de la retur.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou, ne rezervam dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Acesta clauza se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 130/200 art. 2 lit.e.