Switch to full style
ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Subiect închis

Tot respectul pt. Forcar !

28 Noi 2007, 19:47

Se mai intimpla in ziua de azi sa ai parte de surprize placute,sa mai intilnesti oameni deosebiti? Da, din fericire se mai intimpla !
Recent am facut o comanda la Forcar pt. o revizie mai ampla pt. mine si un prieten, tot focusar.A doua zi am mers la reprezentanta in SM , la o constatare sa vad ce bate (cloncane...) si daca e cazul sa suplimentez comanda.Aveam si ambreiajul cam dus, dar inca nu-l comandasem.Dupa constatare : doar rulmentii de sarcina.
Ma intorc acasa si sun la Forcar sa-mi trimita si kit-ul de ambreiaj.La telefon ,discutind,cer pretul si pt. rulmentii de sarcina ,doar informativ, sa stiu pe viitor. Ok., nu-i comand ca nu imi ajung banii si pt rulm. si pt manopera pt ei, doar pt ambreiaj.Dupa ce inchid,comanda fiind facuta, la 10 min. ma suna tipul (dir), si-mi spune ca in colet o sa-mi puna si rulmentii , dar ca nu trebuie sa-i platesc.Ca e din partea lor, bonus ....Am ramas masca pt. acest gest deosebit, nu ca ar fi vb. de nu stiu ce suma, ci pt un lucru la care nu m-as fi gindit ca ar mai putea fi posibil in aceste zile in care toti alearga doar strict dupa profit (cit mai mare - binenteles), iar de generozitate nici vorba.
Scuze daca v-am plictisit.
M-am apucat sa scriu imediat dupa tel. primit - un impuls de moment !

PS: in discutia avuta nu am facut referire nici un moment la faptul ca nu comand rulmentii din motive....financiare.

Rog moderatorii sa mute topicul daca e cazul , sau sa-l stearga daca am incalcat vreo regula (nu am intentionat sa fac reclama mascata).

28 Noi 2007, 19:59

sunt sigur ca fac treaba buna ei din moment ce au vanzari destul de multe pe forum si nu am auzit sa se planga cineva. Ma bucur ca sunt firme care au un standard profesional de abordare a clientilor.

Subscriu si eu

28 Noi 2007, 20:35

Am facut si eu o comanda la Forcar pentru kittul de distributie curea agregate, bavete nori spate luna asta.

Cum pentru tipul meu de motor se gasea mai greu au trebuit sa faca un import in Germania iar coletul trebuia sa il primesc intr-o zi de miercuri eu avind Vineri programarea in Service la ora 8.15.

Din pacate in Germania nu au gasit kittul si au trebuit sa il aduca separat pe componente probabil ca l-au luat si mai scump dar nu au modificat pretul (curea si 2 role) motiv pentru care importul a venit Joi in Bucuresti si la mine a ajuns Vineri dimineata.

Dar surprize surprize ma suna chiar domnul director Florin Ciocanea Luni sa isi ceara scuze ca pachetul va ajunge in Constanta Vineri la prima ora prin Urgent Curier imi da si nr de telefon de la Urgent Curier Constanta sa ii sun sa imi aduca coletul direct la service stiind ca eu am programarea la ora 8.15

Cum eu nu prea am incredere in curieri stiind foarte bine stilullor de lucru pentru ca am contract cu o astfel de firma m-am reprogramat la ora 13.30.

Dar ce faceam daca ei nu imi raspundeam joi sai vineri la talefon sau daca imi spuneau in fiecare zi miine aveti coletul.

Legat de preturi la kittul de distributie ei il vind cu 450 si la reprezentanta costa 700, dar nu intotdeauna pretul este important ci si relatia cu clientul.

Eu de exemplu daca voi gasi la alt magazin sau la reprezentanta un produs mai ieftin cu 10-30 ron (sint rare situatiile) fata de Forcar tot la Forcar il voi comanda.

Stiu ei cei de la Forcar cum si de ce isi trateaza astfel clientii, pentru ca un client multumit va reveni dar va mai aduce si alti clienti.

28 Noi 2007, 20:49

Simplul fapt ca suna chiar Directorul arata apropierea lor de clienti. Si ne da tuturor o senzatie de siguranta. Pe mine m-a ajutat acelasi Director cu senzorul de airbag si am cautat impreuna prin coduri si imagini desi era 19:30 iar programul lor era de mult incheiat! Din nou le transmit respectul meu.

28 Noi 2007, 21:05

Eu am cumparat de la ei uleiul si filtrele si de cascat ce am fost (a se citi fericit) mi-am uitat actele la ei la sediu. Am sunat si s-a oferit cineva sa faca un mic ocol in drumul sau spre casa si sa mi le aduca, insa am refuzat, zicandu-le ca stau aproape si ca ajung cat pot de repede. M-au asteptat la sediu (peste program) si mi-am recuperat actele de la ei. :)

28 Noi 2007, 21:53

Topicul se inchide...Forcar are multe bile albe, dovada ca are banner pe forum.

Multumirile le poti adresa lor, pe PM.

Pana una alta, citeste aici http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=7180.

Pentru probleme, astept PM.
Subiect închis