ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
03 Noi 2015, 11:10
Ce inseamna in multe cazuri "polisharea" masinilor din anunturi de genul "masina impecabila, recent adusa, nu bate nu troncane, stare ca noua, fara accident":
https://www.youtube.com/watch?v=4_enrYPJYBIDe vazut si celelalte filme de pe canalul lui.
03 Noi 2015, 11:19
Pai vrei sa iti zic ceva, m-am uitat la ce face el si chiar e lucrare ca lumea. In Romania nu schimba nimeni spatele ala la seria 7 ca era mult prea scumpa reparatia si nu mai facea samsaru profit. Il ciocanea cat de cat si baga 2-3 galeti de chit si polish cat cuprinde. Deci baiatu ala chiar face lucrare adevarata acolo.
03 Noi 2015, 12:01
Orice masina e proiectata sa aiba o anumita rezistenta structurala si o anumita deformare in cazul unui impact. Dupa lucrarea asta e imposibil ca masina sa se mai comporte cum a fost proiectata. Daca e asa lucrare adevarata, sa descrie si in anuntul de vanzare cum a fost busita si carpita (la propriu) din 2 masini, si sa vedem atunci cine mai cumpara un sicriu din asta pe roti.
Se numeste omor prin imprudenta. Uite aici cum se rupe sicriul la accident
https://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k
03 Noi 2015, 12:10
Sunt de acord cu tine doar intr-o anumita privinta. O masina reparata prost si ieftin, este sicriu in caz de accident. Bine, de la o anumita viteza, e irelevant, poate fi si noua.
Gandeste-te altfel. Ne uitam toti pe canale gen discovery. Sunt emisiuni despre masini reconditionate, motociclete si asa mai departe, si in USA si in UK. Sunt ferm convins (am locuit 2 ani in USA si stiu ce inseamna rigoare) ca daca o masina din aia reconditionata (ai vazut si tu cum, cu suduri, cu diverse piese de la alte 100 de masini) nu ar trece normele standard de siguranta pe drumuri, nu ar putea circula. Aia nu se joaca.
Vorbind strict de videoclipul ala cu seria 7. Daca reparatia ar fi fost facuta in Romania, nu s-ar fi schimbat spatele. Si apoi proprietarul s-ar fi intrebat, bai nene dar de ce imi toceste in halul asta cauciucurile pe spate, de ce mi-a picat diferentialul, de ce imi scartie prin portbagaj, de ce mi s-a umflat vopseaua si mi-a pleznit si asa mai departe. Ce a facut ala acolo cu schimbatul partii din spate e opera de arta.
Sa facem totusi diferenta intre reparatiile facute pentru profit si reparatiile facute cum trebuie.