ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
19 Iun 2017, 20:21
Sunt posesorul unei utilitare Ford Transit din 2017 cu euro 6.Aceasta masina , mi- e lehamite sa-i pronunț marca, la cate probleme mi-a creat.A început la 2000km cu un coliere care nu a fost strîns si s-a scurs tot antigelul dupa spusele" preasfintilor "lor iar apoi am trimis-o in UE si la 18000 km s-a stricat motorul in Franta ,in urma cu 6saptamini,moment in care a început calvarul .Am fost mințit de o doamna de la serviciu clenti mi-e si greu sa o cataloghez ca o doamna, cat m-a purtat cu vorbe ca se rezolva azi,mâine si tot asa pana in prezent Imi place foarte mult sloganul unui dealer " Cu Ford afacerea merge mai departe"(la faliment ptr mine, deoarece leasingul trebuie achitat, soferul l-am pierdut, contractul a căzut ,acum urmeaza bucuria vecinilor (falimentul) Concluzia: nu cumpărați masini Ford ca sa nu patiti ca si mine.
19 Iun 2017, 22:01
Gata, s-a facut. Asa vom face. Multumim de sfat. Tu fiind... cine mai exact? Un om care are o problema cu o masina noua si din cauza asta toate masinile acestei marci sunt proaste si trebuie sa te ascultam sa nu cumparam asa ceva? Ma tot uit si nu vad camera ascunsa...
Stimate coleg de forum... Elegant era sa ne scrii de unde esti, cine e dealerul care te pune pe drumuri, etc. De asemenea ar fi bine de luat in calcul ca orice bucata de fier se poate strica, chiar daca e noua. De aia exista garantie.
In rest, ce sa mai zic, succes si imi pare rau de patania ta.
22 Iun 2017, 08:26
Nasol! Mie cred ca mi-au dat una gresit buna, are 10 ani si peste 340000 km, cu probleme minore si curente! Mi-or primi-o inapoi?!
Din cele citite in diverse posturi, sunt probleme cu unele reprezentante, sau persoane cu diverse functii din cadrul acestora! Normal ca atitudinea acestora se rasfrange asupra marcii, pentru ca clientul in spatele Ford vede persoana care i-a creat problema sau nu ia rezolvat-o!
Exista posibilitatea aparitiei unor probleme, motiv pentru care s-a inventat perioada de garantie, in care se pot remedia defecte ascunse ale unor piese care nu au fost evidente la montaj!
In privinta daunelor, cu un avocat puteti rezolva problema, e adevarat, nu imediat! Daca defectiunile pot fi imputabile fabricatiei sau service-ului. si nu alimentarii cu motorina de proasta calitate (cum am vazut ieri intr-o reprezentanta, camioneta noua, in garantie, care functiona cu motorina infestata cu apa - in ce fel introdusa nu se stie, reclamand inlocuire injectoare in garantie! Probabil asa se intampla ca unora le ramane pentru "economie") sau exploatarii necorespunzatoare!
Ar fi fost de real ajutor si altora sa aflam care este unitatea care presteaza defectuos, pentru ca alti clienti sa fie avizati de riscuri!
Ca o recomandare, mai ales pentru o masina folosita intensiv, in afara de lucrarile periodice planificate din service, nu strica un control zilnic vizual al nivelului lichidelor din compartimentul motor si al sistemului de iluminare! Poate preveni o pana, gen ars garnitura de chiulasa din lipsa antigel, sau un accident, in cazul luminilor! Ma intalnesc zilnic cu vehicule de marfa fara semnalizare sau stop pe frana, sau cu scurt in instalatie, astfel incat nu poti aprecia ce are de gand tipul din fata! Eu stiu ca banul primeaza, dar pe viata chiar nu mai dam doi bani?!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.