Demaraj pe zapada/gheata
Benzina FTW!
-
bkraptor - Gold Member
- Mesaje: 547
- Membru din: 01 Noi 2006, 10:48
- Maşina: Focus 2 Hatchback Trend CL2007 Duratec 1.6 100CP
Moderator: Automatistul
de bkraptor » 11 Ian 2008, 00:49
de BV04EDF » 11 Ian 2008, 00:51
de bkraptor » 11 Ian 2008, 01:57
de Mihai L » 11 Ian 2008, 02:01
de bkraptor » 11 Ian 2008, 02:13
de Mihai L » 11 Ian 2008, 02:21
$1 scrie:$2u fost si momente cand nu era zapada pe jos ci doar mazga alunecoasa, deci nu cred ca are nici asta legatura.
Acum mi-am dat seama ca vorbeam cu cineva zilele trecute si mi-a zis ca una din planetare este mai "mare" decat cealalta si din acest motiv primeste mai mult cuplu. Oare asta ar fi suficient?
de raszvan » 11 Ian 2008, 02:23
de bkraptor » 11 Ian 2008, 02:25
de Mihai L » 11 Ian 2008, 02:27
$1 scrie:$2ie nu mi s-a intamplat niciodata asa. MihaiL, cu trecutul prin apa este alta mancare de peste, acolo masina se infraneaza. bkraptor vorbeste de plecarea dupa loc. In cazul asta, fiecare roata trage independent, in asa fel incat masina sa aiba o traiectorie dreapta.
Dovada, daca suspenzi o roata de tractiune, masina nu va pleca dupa loc.
de bkraptor » 11 Ian 2008, 02:28
de bkraptor » 11 Ian 2008, 02:31
de raszvan » 11 Ian 2008, 02:34
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ie nu mi s-a intamplat niciodata asa. MihaiL, cu trecutul prin apa este alta mancare de peste, acolo masina se infraneaza. bkraptor vorbeste de plecarea dupa loc. In cazul asta, fiecare roata trage independent, in asa fel incat masina sa aiba o traiectorie dreapta.
Dovada, daca suspenzi o roata de tractiune, masina nu va pleca dupa loc.
Daca ai roata din dreapta pe zapada si roata din stanga pe teren uscat, ghici in ce parte se va duce masina cand pleci de pe loc...?
de Mihai L » 11 Ian 2008, 02:35
$1 scrie:$2
Te inseli daca tu crezi ca va trage roata care are aderenta
de bkraptor » 11 Ian 2008, 02:35
$1 scrie:$2n cui/ciob/surub iti schimba opiniile...
de raszvan » 11 Ian 2008, 02:39
$1 scrie:$2$1 scrie:$2
Te inseli daca tu crezi ca va trage roata care are aderenta
Stiu, toata puterea se duce in roata care se invarte in gol ca sa curete zapada...
de adipit » 11 Ian 2008, 03:38
de bkraptor » 11 Ian 2008, 03:45
$1 scrie:$2onsymmetric driveshaft angles, e.g. due to:
* Nonsymmetric design of the vehicle, e.g. different driveshaft length
* Transient movement of the engine
* Tolerances in engine mounts
de rayman_bz » 11 Ian 2008, 05:09
de Cosmin. » 11 Ian 2008, 08:42
$1 scrie:$2a benzina cuplu e sus si plaja de turatie mult mai mare deci e mult mai usor.
de DanielArdelian2 » 11 Ian 2008, 13:30
$1 scrie:$2CS rullzin limitele normalului pleci super calumea de pe loc.....daca ii dai 5000 de ture... cu tot TCS-ul se duce naibii
de iuly_carstiuc » 15 Ian 2008, 13:30
de OctavianC » 18 Ian 2008, 05:37
de Cosmin. » 18 Ian 2008, 06:49
de OctavianC » 18 Ian 2008, 13:55
Înapoi la Discutii libere/forum
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 15 vizitatori