Discutii libere/forum

experiența neplăcută la service, am nevoie de sfaturi

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

experiența neplăcută la service, am nevoie de sfaturi

Mesajde Cristian99309 » 29 Oct 2025, 10:04

Buna ziua, nu stiu daca am postat unde trebuie, îmi cer scuze in caz ca nu. Din păcate am o experiență foarte neplăcută dupa ce am efectuat o reparație la sistemul de climatizare a masinii. Este vorba de un Ford focus mk3 1.5 tdci din 2017. In august pur si simplu nu mai bătea rece, am dus la un electrician auto recomandat de o cunoștință. Tipul a zis ca a cedat compresorul iar unu nou costa 3000 lei si el are sursa buna la dezmembrări si il face la jumate de preț. Am zis să-l faca cum crede el, doar sa fie verificată piesa si sa fie facut cum trebuie, sa am garantie ca nu se strica peste 2 luni. Exact ăsta s-a întâmplat, am fost la schimb de ulei cu mașina iar mecanicul mă sună daca știu ca curge uleiul din compresor si este rupt un șurub de prindere in suportul lui, compresorul montat doar in 2 suruburi in loc de 3. Trimit pozele primite de la mecanic la electricianul care efectuase lucrarea. Se uita la poze, nici un răspuns. Il sun peste cateva ore, el ma ia direct ca e piesă din dezmembrări, ce am crezut, ca eu am zis sa pună ce găsește in cel mai scurt timp ( ce nu e adevărat, avand inca o masina eu nu l-am grabit pe om) si cand am menționat si suportul rupt el zice ca asa se întâmplă la toate masinile Ford si ca e bine asa, nu are nimic, iar daca ma deranjează să cumpăr alt suport să-l schimbe. Adica să cumpar eu piesa ce a stricat el. Mie nu mi se pare normal sa platesc eu pentru ce a stricat el, iar poate din cauza montajului prost s-a stricat si compresorul, el fiind montat incorect (nu cred ca s-a prins de forma in 3 suruburi din fabrica). Bineînțeles omul nu vrea să-și asume pentru cârpeala lui, iar sincer nici nu mai vreau sa las masina la el dupa ce am vazut cum lucrează tipul. Întrebare mea este ce sa fac acuma? Masina nu mai vreau s-o atingă, sa solicit returnarea sumei ce am platit? Nu am primit nici macar un bon fiscal, iar omul parea corect in fața locului si nu am solicitat bonul. Nu mi se pare normal ce se întâmplă, ni nici că nu am fost anunțat de suportul rupt, el ascunzând faptul ca a greșit. Ce opțiuni am, pot sa fac plângere la protecția consumatorilor? Atasat găsiți și poza. Mulțumesc.
Fişiere ataşate
IMG-20251027-WA0000.jpg
IMG-20251027-WA0002.jpg
Cristian99309
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 25 Iun 2020, 07:58
Maşina: Ford
VIN: wf05xxgcd55e49024

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login