ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
27 Mai 2008, 12:17
Atentie la asigurarea Casco si nu numai ....
Dragii nostri,
Va supunem atentiei un caz legat de asigurarile casco in speranta ca putem ajuta la evitarea unor astfel de situatii. Este
legat de compania Omniasig! Sa va povestim ce am patit acum ceva vreme...am facut casco la masina, am dat in jur de 15 milioane atunci, un domn(reprezentant Omniasig) a fotografiat masina, a completat dosarul, a luat banii, am semnat; toate chiar la sediul Omniasig. Toate bune si frumoase. Pana am gasit masina lovita. Aici a inceput bataia de joc a celor de la Omniasig. Am facut constatare, ne-au spus sa bagam masina intr-un service agreat, ca e ok. Zis si facut. Doar ca nu am mai putut sa o scoatem de acolo decat pe banii nostri. Justificarea a fost urmatoarea: domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie ca masina nu a fost lovita inainte. De aici adio despagubire. Am vorbit cu nenumarate persoane la Omniasig. Toti foarte obraznici, toti ne-au spus ca nu cu ei am semnat, ca e vorba de alta divizie decat cei de la daune, ca nu e vina lor ca nu s-au facut poze suficiente. Ca si cum noi am platit unei persoane fizice, si trebuie sa o identificam...De cateva ori ni s-a inchis telefonul. Pur si simplu. Romaneste.
Multumim mult domnului Mihai Ana, angajat Omniasig, care ne-a ajutat sa pierdem 35 milioane.
Sper sa reusim sa-i raspundem cu aceeasi moneda, si sa-l ajutam la randul nostru sa piarda macar ceva clienti.
PS: am uitat sa mentionez ca am trimis si mail-uri la ei...nu a raspuns nimeni.
Va multumim!
Cristi Iorga
Iata si o confirmare ...
Salut,
Pot sa confirm ceea ce ai patit tu cu Omniasig. Eu am o aventura si mai mare cu ei si am ajuns sa ii dau in judecata.
Anul trecut in aprilie am plecat in Statele Unite pentru 3 sapatamani. Am facut o asigurare de sanatate pentru calatorii externe la Omniasig asa cum se procedeaza si este de altfel obligatoriu. La incheierea politei am optat pentru suma maxima de despagubire, respectiv 15.000 Euro, tinind cont ca preturile la serviciile de sanatate in USA sant destul de piperate.
Spre ghinionul meu, cand ma aflam undeva in Grand Canyon, am mancat "junk food" si am facut o criza de bila pe la 2:00 noaptea. Am sunat la 911 deorece durerea era insuportabila si am ajuns la spital. Nu a fost ceva grav dar am avut o zi de spitalizare acolo. Am platit din buzunarul meu 500 USD cheltuielile spitalului, urmand sa primesc prin posta cheltuilile de transport cu salvarea.
Cand am ajuns in tara , am gasit in posta facturile de la transportul medical in valoare de aprox. 3,000 USD.
Am intocmit si depus dosarul de despagubire la Omniasig in 12 mai 2007.
2 luni mai tarziu am sunat sa intreb ce se intampla deorece primeam in posta scrisori de somatie de plata de la NHS din Statele Unite. Cei de la Omniasig , imi spuneau la telefon ca nu stiu care este stadiul dosarului si ma vor contacta ei. In cele din urma la sfarsitul lunii AUGUST am primit in posta un raspuns sec pe o pagina de la Omniasig prin care ma instiintau ca au REFUZAT despagubire, deorece, in urma EXPERTIZEI MEDICALE au stabilit ca eu eram bolnav de o afectiune biliara inainte de a pleca in strainatate, drept pentru care se pot prevala de un articol din polita care excepteaza despagubirea in acest
caz.
Am ramas siderat de faptul ca se poate face o EXPERTIZA MEDICALA in Romania fara ca doctorul care o efectueaza sa vada pacientul.
Am contactat Omniasig prin avocatul meu si dupa inca cateva luni de schimbat hartii si amanari am hotarat in Decembrie 2007 sa ii dau in judecata. In acest moment exista un dosar pe rol la Judecatoria Sector 1 care deja a avut vreo 2 termene iar cei de la Omniasig nu s-au prezentat.
Ideea este ca in cazul de fata eu nu doresc ca ei sa-mi plateasca mie personal ceva. Doresc sa achite facturile catre NHS care sant scadente de 9 luni de zile.
La momentul cand Omniasig mi-a tras aceasta TZEAPA romaneasca, eu nu eram un client oarecare. Firma mea platea la Omniasig, polite Casco la aceea data in valoare de aprox. 6,000 Euro/an. Va dati seama ca am reziliat toate contractele cu ei inca de anul trecut.
O asemenea nesimtire nu am pomenit la o companie care se vrea serioasa.
Ai acordul meu sa distribui acest mail tuturor celor carora le-ai distribuit si problema ta.
OMNIASIG ISI INSEALA CLIENTII !!!!
Va rog sa va spuneti opniile in legatura cu problema ridicata si daca (eu sper ca NU) ati avut astfel de situatii neplacute cu vreo firma de asigurari (Omniasig sau alta).
27 Mai 2008, 14:27
Asta nu e o tzeapa romaneasca, din pacate , chestii d-astea se intimpla in toata lumea , in State cred ca cel mai des ...
Singura cale e datul in judecata si recomandare catre toti cunoscutii ca sa-i evite !
27 Mai 2008, 15:25
Eu am Casco la Omniasig, si am avut si la Espero tot acolo. E adevarat, nu am lovit nici o masina (si nici nu-mi doresc), dar pozele au fost facute de fata cu mine, ba chiar am propus mai multe poze la bord, CD etc pentru siguranta, si a fost OK. Discutiile cu ei s-au purtat civilizat, elegant, ambele parti pastrand un ton calm si diplomatic.
Ce nu se scrie nicaieri este modul de abordare. Am asistat in N cazuri, in multe situatii in care era implicata o firma care prestase vreun serviciu unui client, cum acel client incepe discutia cu spume la gura, injurii etc. De foarte multe ori! Vad si prin forum oameni plini de spume pentru ca X nu a facut ceva sau Y l-a tratat nu stiu cum. De cateva ori chiar am intrebat si am aflat si cealalta parte a povestii...
Pe scurt: prea crede lumea ca toate firmele sunt baubau si clientii, sarmanii, sunt usa de biserica... Statistica arata ca e pe dos... Si cum tonul face muzica, si cum la capitolul asta romanul (si in special bucuresteanul) e zob, rezultatul e ca pana si o firma serioasa isi poate iesi din pepeni.
28 Mai 2008, 06:59
$1 scrie:$2Pe scurt: prea crede lumea ca toate firmele sunt baubau si clientii, sarmanii, sunt usa de biserica... Statistica arata ca e pe dos...
Cazurile astea doua sint cazuri clare de incompetenta a angajatilor firmei de asigurari !...deci ,trebuiau sa se rezolve imediat si cu scuze ( eventual un mic bonus ) acordate clientului indiferent de tonul folosit de acesta !
28 Mai 2008, 09:05
La al 2-lea nu zic ca nu, la primul e discutabil. Poate asa e, nu vreau sa vorbesc cu pacat. Dar poate nu e asa, dar e simplu sa dai din gura si sa arunci cu noroi... E deja sport national...
28 Mai 2008, 09:35
Cip,
No offence dar asta pare a lucratura de profesionisti care lanseaza tot felul de mass-mailuri despre diverse subiecte sensibile incercand sa discrediteze o firma sau un produs concurent.
Povestile din primul post le-am primit si eu pe e-mail. De mai multe ori. In contul meu de "funny stuff" pe care il folosesc si acolo unde stiu ca exista riscul sa primesc ulterior spam.
Pentru mine, sunt in aceeasi oala cu cele de genul "Dati acest mesaj mai departe ca altfel va imbolnaviti in 10 zile" sau "Andrei, un copil de 10 ani, are nevoie de un transplant, trimiteti acest mesaj mai departe si directorul Yahoo! va dona 10 centi pentru fiecare abonat la care trimiteti".
28 Mai 2008, 09:39
Datul din gura si aruncatul cu noroi au devenit, intradevar sport national. Dar doar ca reactie la incompetenta, indiferenta si fuga de raspundere a comerciantilor care sunt de mult sport national.

Niciunul nu este discutabil. Daca era lovita dinainte, sa se vada din poze. Daca nu era lovita, tot din poze sa se vada! Dar sa nu vina cu texte ca "POATE" era lovita, iar agentul nu a facut destule poze. Reparatia trebuia platita de cel care a intocmit dosarul, pentru ca el este principalul vinovat. Asta presupunand ca situatia este reala, indiferent de firma .
Normal ca aceste mesaje pot fi o modalitate simpla si la indemana oricui de a discredita o firma.
28 Mai 2008, 10:42
OK, referitor la primul "caz", eu vin si scriu ca la mine s-au facut pozele din toate unghiurile cerute, si chiar din cele propuse de mine. Deci, 1-1 scorul. Pe mine de ce nu ma credeti si credeti un text mestesugit?
P.S. Daniel a punctat foarte corect!
29 Mai 2008, 10:20
$1 scrie:$2ip,
No offence dar asta pare a lucratura de profesionisti care lanseaza tot felul de mass-mailuri despre diverse subiecte sensibile incercand sa discrediteze o firma sau un produs concurent.
Povestile din primul post le-am primit si eu pe e-mail. De mai multe ori. In contul meu de "funny stuff" pe care il folosesc si acolo unde stiu ca exista riscul sa primesc ulterior spam.
Pentru mine, sunt in aceeasi oala cu cele de genul "Dati acest mesaj mai departe ca altfel va imbolnaviti in 10 zile" sau "Andrei, un copil de 10 ani, are nevoie de un transplant, trimiteti acest mesaj mai departe si directorul Yahoo! va dona 10 centi pentru fiecare abonat la care trimiteti".
Eh..uite da-mi voie sa iti spun (chiar daca e prima data) ca nu sunt de acord cu tine. Ideea este nu de a arunca cu noroi, ci a incerca sa fim atenti la asigurari si sa citim inainte clauzele contractului si de a ne informa pentru a nu ajunge in situatii similare. Nu vreau sa ajung la CASCO (de exemplu) si sa imi spuna ca in ziua in care am avut accident ploua si in zilele cu ploaie nu se despagubesc masinile

(glumesc, bine-nteles).
Uite caz real: am asigurare CASCO la BCR si desi masina este ZGARIATA, pe contract scrie ca e LACRIMA

. Si daca vreau sa-i omor, ma duc si o vopsesc. E inselaciune?! Care pe care!? Asadar, inselaciunea e in ambele sensuri si daca atunci cand asigurarile ni se pare ca inselam scriem pe mess si atunci cand inselam, scrim pe forum cat de tari am fost ca le-am luat alora de la asigurari banii pe o reparatie de-aiurea.
PS: am avut meci cu interamerican cu RCA. IN VIATA MEA nu mai fac asigurare de vreun fel la INTERAMERICAN, nici daca tot forumul merge acolo si mie mi-o face (asigurarea) GRATIS!!!
Tot pe lista asta mai fac parte: ASTRA si ARDAF (cu prima Paul va confirma

)
29 Mai 2008, 14:18
Despre Astra, fugiti cit puteti de ei.
Cazul de sus cu Omniasig mi se pare foarte asemanator cu ce a patit un prieten bun de-al meu cu Astra Asigurari.
Mai precis, unu a dat inapoi, a intrat in el, desi era oprit, a recunoscut asta si in PV-ul de la Politie, si de fata de mine desi nu eram decit sprijin moral. Iar cei de la Astra au reusit sa inventeze ei o expertiza care arata ca de fapt prietenul meu si-a lovit masina de timpit, desi PV e inca valabil. Acum urmeaza procesul, dar sincer prefer sa ii vad falimentati si sa nu mai faca nici un fel de asigurari.
Eu cu ARDAF am avut o experienta placuta, s-au achitat fara probleme de obligatii, dar sa zicem ca nu m-am dus chiar necunoscut la ei

Oricum, acum am la OTP asigurarea
29 Mai 2008, 16:56
Deci....in textul lui Cip scrie asa: "domnul care a facut dosarul(angajat Omniasig!!!) nu a facut suficiente poze. Deci la dosar nu exista poze, si nu au de unde sa stie ca masina nu a fost lovita inainte".
Oricine CITESTE si ACORDA ATENTIE FIECARUI CUVANT foarte probabil sa-mi dea dreptate cand spun urmatoarele:
1) NU ESTE PROBLEMA ASIGURATULUI CA ANGAJATUL ASIGURATORULUI NU A FACUT SUFICIENTE POZE! Este datoria angajatului asiguratorului sa culeaga TOATE INFORMATIILE si TOATE DETALIILE despre acea masina (pentru a-si indeplini complet si profesionist sarcinile de serviciu si a apara interesele companiei). Pentru asta iti verifica ala masina!
2) Societatea de asigurare a incasat prima de asigurare CASCO fara a-si indeplini obligatia ce-i revine! Asta se numeste tzeapa. Cea mai mica "pedeapsa" ar fi ca asiguratorul sa-i restituie INTEGRAL toti banii pe care i-a incasat de la asigurat si sa se rezilieze contractul de CASCO.
Solutia: instanta de judecata.
Acum...pot fi si vicii de procedura iar unul dintre el ar putea fi acela ca omul si-a reparat masina inainte ca aia sa-si fi dat acceptul si atunci a gresit el pentru ca daca astepta mai intai raspunsul asiguratorului cu privire la acceptarea despagubirii (si ii dadeau omului raspunsul sa nu-s poze suficiente) atunci treaba era clara si castiga oricand in orice instanta. Desigur mai puteau fi si alte vicii de procedura datorate faptului ca NU TOATA LUMEA CITESTE CU ATENTIA CLAUZELE POLITEI DE ASIGURARE CASCO!!!
Deci...situatia e complexa (cum zicea si VIPER) si trebuie analizata obiectiv.
Ca intr-adevar societatile de asigurare de la noi cam prostesc clientii (in special pe cei persoane fizice) asta e alta poveste si e specifica TUTUROR societilor de asigurare de pe la noi, din cauza ca noi romanii nu prea suntem procesomani (si nici nu prea putem fi cu o justitie de rahat ca a noastra) ca sa piarda procese si sa plateasca despagubiri care sa-i usture.
Asta a fost punctul de vedere cu privire la subiectul propus. Poate ca a fost facatura sau intamplare adevarata, insa concluzia pe care vreau sa o subliniez este ca: MAI INTAI CITITI POLITA DE CASCO si apoi semnati cu o societate de asigurari. Purtati in permanenta o copie a ei la dvs. pentru ca din prima secunda a producerii/constatarii evenimentului trebuie sa stiti care-i procedura pe care o aveti de urmat. Numai asa aveti sansa ca ulterior sa castigati in justitie.
29 Mai 2008, 17:48
Problema la noi e ca nici CSA nu-si face treaba, ca sa nu zic ca are alte interese.
Ca daca la 1-2-10 reclamatii la aceeasi societate nu suspenzi licenta, normal ca asiguratorul ala o sa-si bata joc de asigurat, ca la cum merge justitia la noi, mori si nu mai vezi banii inapoi.
29 Mai 2008, 22:18
Eu tocmai mi-am reparat masina pe CASCO Omniasig: valoare reparatiei = 7.000 lei (aveam de 2 ani polita la ei) si nu am intampinat nici o problema ( e drept ca brokerul prin care am incheiat polita a fost si cel cu constatarea si el din asta traieste ... bine)
Am postat aceasta informatie si pe forumul de Fusion (pe softpedia) pt. cei care cred ca am vreo legatura cu firmele de asigurare ....
29 Mai 2008, 23:56
Eu stau dupa ASIBAN dupa data de 06.05.2008 ca sa-mi spuna ce naiba fac cu masina.
Din acea data masina sta in parcare la romcar facuta muci. Mereu ma amana, ca tot studieaza dosarul, ca tot cauta nu stiu ce, iar eu stau cu ea praf.
30 Mai 2008, 08:22
$1 scrie:$2u stau dupa ASIBAN dupa data de 06.05.2008 ca sa-mi spuna ce naiba fac cu masina.
Din acea data masina sta in parcare la romcar facuta muci. Mereu ma amana, ca tot studieaza dosarul, ca tot cauta nu stiu ce, iar eu stau cu ea praf.
Detaliaza te rog. Topicul nu e exclusiv OMNIASIG ... Ce s-a intamplat si ce vor? (adica ce au declarat ca ar vrea, eventual).
30 Mai 2008, 11:31
Pai nu vor nimic... se misca precum un melc. Abia saptamana asta inspectorul s-a uitat pe dosarul meu si a trimis in centrala. Cei din centrala au spus sa dureaza 2-3 saptamani sa analizeze dosarul si sa vada ce se intampla. Sa vada daca este dauna economica sau se repara masina.
Masina este asigurata la 7300 euro iar service-ul asa la o prima evaluare a dat un deviz de 6400 euro.
Devizul a fost trimis de catre Romcar pe data de 09.05.2008 iar cei de la Asiban abia pe data de 26.05.2008 s-au uitat pe dosar.
De precizat ca Romcar taxeaza cu 10 euro pe zi parcarea la 48 ore dupa ce s-a emis devizul. Cei de la Asiban stiu acest lucru si tot nu se misca.
Au inceput sa se uite pe dosar saptamana asta pentru brokerul meu ii tot suna si ii tot ameninta, ca altfel cine stie cand se uita pe el. Iar cand am vorbit cu ei luni nici nu stiau de dosar, nu stiau ca a venit devizul, parca erau picati in aer. Iar tonul cu care mi-au vorbit este sub orice critica.
06 Iun 2008, 20:48
acelasi lucru din primul post il traiesc si eu la bt asigurari ... nu e vina lor , trebuie sa dea accept pt piesele de pe reconstatare pe baza unor poze ... nu e nici vina mea pt ca nu am deschis capota si am dat cu ciocanu in armaturi de bara , deflectoare si alte alea ... problema : a cui e vina ?

am avut masina bubuita pe partea dreapta dupa un incident undeva in ianuarie ... de atunci si pana acu 2 sapt am circulat cu masina in starea respectiva ; pe parcurs au mai aparut si alte zgarieturi din parcare dar nimic grav ... cu vreo sapt inainte s`o bag in service (ma hotarasem ca mi`era mila de ea ) o gasesc iar zgariata in parcare (lovita posibil pe aceeasi parte dreapta) ... multe zgarieturi pe diverse parti + partea dreapta un pic mai sifonata ... politie , casco , poze etc ... am dus masina in service , s`a facut reconstatare pt piese si au aparut cateva piese pe partea stanga si pe mijloc ... baiatu care mi`a facut dosaru de dauna a zis ca nu are cum sa`mi dea piesele pt ca masina din poze se vede ca e lovita pe partea dreapta ...
solutia :
1. platesc piesele care sunt in plus ... cateva zeci sute de roni ... la ce mai am casco daca tot eu platesc pt pagube ???
2. ridic masina reparata - piesele neplatite de casco , avariate , ramase la locu lor pe masina si ii mai fac o dauna gen dau cu o bata in bara pana cade toata cu tot ce e in spatele ei si nu se vede
oare care e solutia cea mai buna ?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.