04 Dec 2007, 02:27
04 Dec 2007, 02:38
04 Dec 2007, 04:13
04 Dec 2007, 12:39
04 Dec 2007, 12:42
04 Dec 2007, 13:30
$1 scrie:$2Legat de ABS si cum blocheaza rotile, tin minte ca am citit in manual ca Focus 2 are circuitul de franare in X (roata stanga fata cu dreapta spate pe acelasi circuit, la fel pentru dreapta fata si stanga spate), astfel incat daca se intampla ceva la un circuit de franare nu pica franele pe toate rotile. In acest caz, mi-e greu sa cred ca ABS-ul poate actiona fiecare roata individual.
05 Dec 2007, 19:41
05 Dec 2007, 20:24
06 Dec 2007, 10:29
06 Dec 2007, 11:07
06 Dec 2007, 11:44
06 Dec 2007, 18:05
05 Ian 2008, 02:03
05 Ian 2008, 13:11
05 Ian 2008, 13:12
05 Ian 2008, 13:14
05 Ian 2008, 13:18
05 Ian 2008, 13:22
05 Ian 2008, 16:29
05 Ian 2008, 23:29
$1 scrie:$2a tricuri as recomanda o rezerva de acceleratie si suficient spatiu ca sa ai o sansa cu reflexele in zonele periculoase totusi dupa mine norocul este de 90la suta sa scapi dintro situatie delicata
12 Ian 2008, 04:55
$1 scrie:$2intre cei cu experienta mai mare, mai ales iarna, poate cineva sa ne spuna cum sa facem sa nu ne omoram masinile prea tare (in speta ambreiajul, cauciucurile, motorul si consumul de combustibil) atunci cand ramanem impotmoliti in zapada?
Situatia clasica, in care este prins un sofer neexperimentat: cauciucuri de vara, fara lanturi, fara lopata, fara nisip, pe aleea nedezapezita din spatele blocului.
Din ce am invatat eu pe propria-mi piele:
Daca raman impotmolit, dau masinii treapta a 2-a (max. 3000 - 3500 rot/min) si balans fata-spate, evetual cu viraje lenta stanga dreapta, in cautarea unui punct de aderenta. Daca roata "sapa" pana la asfalt/beton, caut sa degajez cu ceva (cel mai des cu botul bocancului, mai rar cu o lopata) in fata si spatele fiecarei roti (nu numai cele motoare). Daca nici asa nu da rezultate, apelez la "cheama minim un prieten":D .
PS: Eu am cauciucuri vara-iarna pe rotile din fata, in portbagaj lopetica metalica de campanie si cablu de tractare.
PPS: A mea nu are zona rosie pe turometru si am citit undeva ca zona rosie incepe imediat ce se termina gradatiile de pe turometru. Deci 3000-3500 nu cred ca este o turatie suprasolicitanta in cazul descris mai sus.
23 Ian 2008, 18:20
23 Ian 2008, 19:07
23 Ian 2008, 20:24
27 Noi 2009, 15:00

Iar asta e motivul pentru care am vrut FORD.
Nu vrea sa treaca de pragul psihologic, asa ca fac depasirile in conditiile in care ma asigur bine si e mai liber, nu mor pt 5 minute in spatele cuiva.27 Noi 2009, 15:22
27 Noi 2009, 15:36

27 Noi 2009, 15:52
adispan le explici clar, pe intelesul meu. am vazut asta din primul post. am citit si in experienta ta in bucuresti, de la inceput.
27 Noi 2009, 15:57
27 Noi 2009, 16:13
) dar... nu mi-a "sarit" pedala de frana inapoi cum zic unii. 
