Discutii libere/forum

Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde Maximilian » 22 Noi 2006, 17:42

Zanga, nu avem bani sa iti platim benzina(de...si noi ne plangem de consum)...dar incercam sa te sustinem moral. Ia-o pe autostrada intr-o seara, si plimb-o asa cum merita! :icon_biggrin: (asa, te mai obisnuiesti cu demarajul...si vii cu povesti din trafic, cu 2.3-ul aveai multe si bune, ne faceai mandri de masina ta! :icon_mrgreen: ).
Asteptam intamplari noi de la toata lumea, mie personal imi place f mult ideea de Scorpio cu motor Cosworth pt ca nu o tradeaza deloc felul in care arata...astfel ca poate sa umileasca multe masini cu pretentii.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 23 Noi 2006, 20:59

Deocamdata cossiul merge incet, pana ne invatam unul pe altul ce si cum. Plus ca i-am facut "transplat" complet de frane (discuri si placute)...si acum 300 km ....trebuie menajate pana se formeaza.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 24 Noi 2006, 21:28

Azi am avut o zi "plina" in materie de actiune pe sosele.;)
Prima data m-am intalnit cu centura Bucuresti(era destul de liber drumul pe contrasens, pe sensul meu era destul de plin, dar tot se circula cu 60-70 constant) cu un Clio 1.4 16v, avea ceva abtibilduri(viniluri, nu stiu) pe el, se auzea ca atinsese un pic esapatia..nu stiu cum, am vazut numai muffler tips cand m-am dat la o parte mai tarziu pt ca nu mai vroiam sa alerg.

A venit din spate intr-o depasire, am vrut si eu sa ies, insa a aparut o masina si ne-am tras pe banda, el in coada mea. A urmat o serie frumoasa de depasiri, in care el ramanea de fiecare data constant la mine in spate la cam 10 metri. La o depasire mai lunga (unde am apucat sa dau si a 4-a pe la 140 la ora) nu s-a mai tinut de mine, adica am iesit deodata in depasire, iar pe la 130 la ora deja a ramas la mai multe masini in spate, a fost chiar distractiv, dupa aia m-am tras pe dreapta pt ca eu fata de el un consum ceva mai mare...si nu merita.

A mai fost o Skoda Octavia, nu am apucat sa ii vad motorul pt ca era intuneric, iar dupa ce am trecut de el nu m-a mai depasit, a plecat primul de la semafor cu demaraj plin(pe langa Mogosoaia eram), l-am luat din urma si l-am depasit, destul de frumos.(eram si un pic pe curbe).

In schimb mi-am luat-o de la un Fiat Stilo(cred ca 1.8 16v de 130 de cai, avea 2 usi). Am plecat deodata, cu tractiunea spate am ajuns inainte, insa dupa aia usor a inceput sa mi-o ia inainte, pe la 90 era deja cam cu o masina distanta (de la spatele masinii lui la fata masinii mele). Nu mi-a parut prea bine, dar mi s-a parut ca avea si treapta 2 mai lunga decat a mea, lucru care m-a mirat.

A mai fost un Passat de 130 de cai, dar a fost o liniuta de genul treapta 1 la el si a lasat-o, am plecat bot la bot, dar a lasat-o el.(as fi vrut sa continue sa vad ce iese).
Ultima oară modificat de Maximilian pe 25 Noi 2006, 02:37, modificat 1 dată în total.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Asgard » 25 Noi 2006, 01:50

moaaaama da ahtiat esti....azi noapte pe la 1 cand am venit din music club..a condus nevasta-mea..si i-a cam dat forja de la pod eroilor spre academie.....la semafor la academie a oprit langa noi unu cu reno megan sedan:D si se tot uita asa (a vazut ca fata merea tare)..si s-a tot dat sa ne tragem..i-am dat de inteles ca vrem...el a plecat de si-a rupt rotile..noi abia ne-am urnit si am inceput sa radem.....
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde Maximilian » 25 Noi 2006, 02:36

A, nu...pur si simplu se intampla, in general nu o prea alerg daca nu se cere vreo liniuta(mai fac si eu din astea, ma fac ca ma dau si ii las in pace). Sunt zile intregi cand nu se intampla nimic interesant, si zile cand pur si simplu vin "provocarile". Daca am chef(zilele astea am cam avut chef :icon_lol: ) ma iau cu ei. Daca nu, ii las pe ei in treaba lor. Zilele astea au aparut ocazii pt ca a fost destul de plin orasul, iar la orele cand era mai liber un pic toti erau grabiti de nu era adevarat(inclusiv eu). Si atunci se lasa cu macel automobilistic :icon_lol: !

Oricum, pt oricine, sustin conducerea legala in toate privintele(eu personal asa fac, exceptie face viteza legala uneori, adica o tin daca am loc pana in 80 in oras constant, cel mult pana in 100-110 in vreun demaraj.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde zvony » 25 Noi 2006, 04:12

Apropos de ce a spus Asgard. Mai acum ceva vreme eram la plimbare prin oras. Fiind in lipsa de idei (sau de chef) nu am mers in nici un bar, ci in parcarea din fata stadionului. Pe acolo trece o strada dreapta (exceptand niste valuri) cu 4 benzi pe sens si un scuar mare pe mijloc. In general, acolo se strang cei cu pretentii de "raceri"... in general muuulti frustrati. Desi drumul pare bun de liniute este cam denivelat, plus ca aia 400m de ii vad ei sunt cam 300 si dupa ce iti urla motoarele cateva minute si mai scartaie si rotile fara motiv se enerveaza lumea de la case si cheama militia (asta daca militia nu vine din propria initiativa). E frumos acolo iarna pentru ca ai loc sa te joci cu masina.
Se revint totusi la povestire: steam eu cuminte in parcare (farusi stinse, folia pe geamuri) si langa mine opreste un Astra GTC. Se apuca omu' sa o ambaleze, sa ma clxoneze. Cand deschid geamul si ma uit: un tip de-l cunosteam (cat de cat) si incepe la mine ca sa ne facem. Incercam eu sa-i explic ca am motor de 1.6, el de 2.0. Ca eu sunt motorina, el benzina. Ca eu am 90 de cai, el 170. Da' nu ma asculta. Pana la urma ne asezam pe strada. Incepe se trambaleze biata masina (evident ca mai era cu vreo 3-4 in masina si ii impresiona). O turez si eu pana pe la 2000-2500 (sa se auda un pic ca sunt pregatit). A dat el startul. A plecat omu' ca nebunu' (ii era teama ca-l fac oare? ), iar eu eram in marsarier asa ca am dat frumos inapoi si m-am bagat in parcare. Trebuie sa recunosc ca a fost o miscare proasta din partea mea pentru ca omu' n-a inteles mesajul si m-am trezit cu el iar lanaga mine insistant sa ne dam. Pana nu "ne-am dat" nu am scapat. Oricum la plecarea de loc am plecat cat am putut de normal (cred ca nici nu am accelerat).
Deh... omu' a vrut neaparat cursa...
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Maximilian » 25 Noi 2006, 12:02

Sunt si multi nesimtiti adevarul este, oameni care scot tobe, le suna masinile ca niste tractoare, uita de reguli de circulatie, s.a.m.d....nici eu nu ii suport. Daca ii intrebi sustin ca sunt si soferi exceptionali cand pentru ei nu exista nici macar notiunea de prioritate. Am cunoscut si eu cateva asemenea specimene. Totusi, baiatul care vroia sa va dati, iar el avea motor de 2.0 benzina clar era frustrat. Nu se simtea destul de barbat.

Eu daca fac micile astea curse cu masina, le fac pt ca imi place uneori sa o si simt ca se duce, iar in felul asta am si eu comparatia cu alte masini.(pt ca vitezometrul nu sunt foarte sigur daca este exact).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde mariuscociorva » 25 Noi 2006, 19:10

acu 2 zile era 10 seara am uiata pt o sec sa plec de la semafor si in spatele meu unu cu un seat a inceput sa claxoneze ca turbatu( nu stiu ce motor avea seatu dar era modificata toata masina) si am plecat un pic mai tare el nu a fost pe faza si a crezut ca il provoc destul ca peste 20 de secunde a trecut pe langa mine cu 120 cred prin mijlocul orasului printre treceri de pietoni dar atentie a trecut pe contrasens pe langa mine desi mai era o banda in dreapta care era libera . in capatul strazii e un sens giratoriu in care a intrat fff tare ( am vazut ca a derapat un pic) dar din pacate pt el eu aveam treaba in alta parte , de ieri au pus praguri pe la trecerile de pietoni din oras , pe acolo pe unde se mai dadeau baietii astfel in cat au rams fara piste asa ar trebui peste tot
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde Cornel001 » 25 Noi 2006, 20:46

as face si io liniute :icon_mrgreen: da ma face de rusine gloaba asta.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maximilian » 25 Noi 2006, 21:13

@COrnel001: Sunt sigur ca te tine, ai cronometrat-o? La cat consuma in plus fata de ce e declarat, poate ca au facut ei ceva "frumos" la soft.

@marius: super bun exemplul tau, mai stiu din astia...oameni tembeli. Asta spun, daca esti sofer bun, esti sofer bun in legalitate, nu pui in pericol pe altii. Ala e genul de om care ar trebui spanzurat de oua in piata revolutiei si sa i se dea foc la masina, sa rada lumea de el. :icon_evil:
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Mihai L » 25 Noi 2006, 23:11

Cornel, ca sa nu te faci de rusine, da-te tata la astia mici sau la basculante... :icon_mrgreen:
Adevarul este ca te cam plangi de la inceput de masinuta ta... Nu ai mai rezolvat nimic?
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde alexaltdar40 » 26 Noi 2006, 00:03

Hai sa va spun si eu una tare: Veneam de la Bucuresti la Buzau cu batrana mea Sierra 2000 cmc carburator pe GPL! In carte motorul are 77 de kw adica 105 cai putere pe benzina.De obicei nu o alerg prea tare, pentru ca nu are rost, si merg in jur de 110-120 km/h, suficient pentru ce am eu nevoie tinand cont ca mai mereu suntem 5 in masina plus bagaje. Intre Urziceni si Buzau mergeam linistit cam cu 120. Din spate vine un Passat TDI cu 3 pusti in el care mi-au ras in nas, ceva de genul...uite-i si pe amarastenii astia....Nu a trecut foarte tare pe langa mine.Atunci am inceput sa accelerez treptat pana am ajuns la 170km/h.Retineti ca eram pe gaz!I-am ajuns din urma pe cei cu Passatul si i-am depasit pe a treia banda!Am fost foarte multumit de baba mea in acel moment!Dupa aceea m-au ajuns din urma bineinteles,dar nu mai conta... Chiar m-am simtit multumit de Forduletul meu!!! :icon_mrgreen:
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Mesajde mariuscociorva » 26 Noi 2006, 16:12

sigur erai pe gaz? no offense dar eu am condus o dacie 1410 pe gaz ( in momentul in care era alimentata cu gaz) si cu 2 oameni in maisna nu a vrut sa treaca de 80 km pe h pe drum drept cu pedala in podea iar cu benzina se ducea pana la 135( din spusele proprietarului)

@cornel : mai bine ca nu faic liniute am obs ca cei care cauta cursele sunt ffff suparati cand nu ii bagi in seama cel mai tare eu ii supar cand deschid geamul si dau muzica la maxim astfel incat nu se mai aude motorul lor supra turat
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde zvony » 26 Noi 2006, 19:08

Eu cred ca e posibil sa fi fost pe gaz pentru ca am mers cu Leganza (2.0 litri, 130cp) si tragea super bine. Cu masina plina si nu avea jena sa se duca peste 180, da' nici nu ii dadea proprietaru'. Cu ea pe benzina mi-a spus ca luat o data 220, dar si cu gazu' ajungea la 200. El chiar sustinea ca ii trage mai bine pe gaz, dar i-am spus ca sunt numai impresii si cu timpul s-a convins.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Maximilian » 26 Noi 2006, 19:45

Pei stiu ca gazul ia cam 10% din puterea masinii. Din 105 cai poate ca ai ramas cu vreo 90, asa ca se poate sa ia 170, poate si mai mult. Mie nu imi place gazul(si nu imi pun pe a mea gaz...cu toate ca la bani ar merita) pentru ca nu vreau sa scurtez viata motorului, a tobelor, etc...si pana la urma daca imi ia 18% gaz in Bucuresti(benzina ia 15), cu banii economisiti pana amortizez montajul si piesele stricate...nu cred ca fac mare scofala.(mai pierd si din putere, iar asta chiar nu imi convine...sunt de parere ca motorul sa poata sa mearga la nevoie la parametri lui din fabrica...iar pe benzina dupa ce pui gaz f greu mai functioneaza bine cand e pe carburatie).
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde alexaltdar40 » 26 Noi 2006, 23:50

Apropo!Daca nu ma credeti ca eram pe gaz va fac o tura!Si sa stiti ca am vazut Dacie pe gaz care mergea si cu 130!Conteaza foarte mult debitul,si eglarea avansului!
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Mesajde Maximilian » 27 Noi 2006, 00:10

Asta stiam si eu...insa mi se pare ca pentru a obtine perf maxime din gaz(adica apropiate de cele pe benzina) consuma chair prea mult....nu sunt sigur. Cat gaz iti ia in oras?
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde alexaltdar40 » 27 Noi 2006, 13:14

Week-endul asta cand am ajuns la Buzau nu mai aveam gaz. Am alimentat de 10 ron adica 5,5 litri gaz cu care am facut 50 de km.Mentionez ca nu am alergat-o si am mers frumos cu ea!Deci i-am scos 11% in Buzau.In Bucuresti cred ca e pe undeva pe la 13, chiar 14 daca traficul e nasol!Dar sunt multumit...asta e! :icon_biggrin:
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Mesajde Zanga » 27 Noi 2006, 23:17

Duminica seara, soseaua Buzau-Urziceni - Bucuresti .......numai frustati si inconstienti.... pe prima banda erau dacii incarcte pana la refuz cu diverse...care sustineau un 40-90 km/h.....pe banda a doua masini normale care mergeau cam cu 120 km/h.... trafic destul de lejer. Dar frate daca ai passat sau audi "mancatash" marcaju tau...odata cu masina a primit si o banda de sosea.....venau niste handicapati din astia....desi aveau unde sa depaseasca .....ei se rezumau in a te praji cu faza lunga....sa dea flashuri, din avarii si sa claxoneze...urasc taranii astia.


Cat despre GPL, am vazut (la un englez) instalatie GPL secventiala cu injectoare, ecu si programare pe calculator cu software de gestiune, montata pe un Scorpio de 2.9 24 Cosworth ca al meu....Ideea e ca masina aia pe gaz avea mai multa putere decat pe benzina....dar sistemul de injectie de gpl costa cam 1500 de lire.... :icon_eek:

PS: sistemul asta a fost montat "de proba" si pe un Cosworth "aditivat" cu twin-chargere..... singurul lucru neplacut la cei 450 cai obtinuti era lagul cam mare....
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Wolfyman » 28 Noi 2006, 14:38

eu am mai facut una! am facut ploiesti bacau in 2 ore! mers ffff tare tot drumul si am mai facut si 2 opriri.
FORD FOCUS 85KW 2003 DURATORQ TDCI Bucuresti . Smechera masina :)
VIN WF0AXXGCDA3E81998, COD MOTOR F9DA
Avatar utilizator
Wolfyman
Member
 
Mesaje: 406
Membru din: 07 Feb 2006, 13:18
Localitate: Bucharest
Maşina: FOCUS I
VIN: WF0AXXGCDA3E81998

Mesajde Cornel001 » 28 Noi 2006, 20:18

Cand spuneam ca masina e gloaba, probail credeati ca exagerez. Ok, de obicei nu e asa gloaba, dar am remarcat momente in care pur si simplu... Ce am patit in seara asta insa pune capac.
Ca exceptie, a trebuit sa ocolesc pe la unirii ca sa duc un pachet. La reluarea drumului spre casa am dat de "circulatia de bucuresti", pe bd Unirii inspre Alba - Iulia. Deci stat prin ambuteiaj, a 1-a max a 2-a cu frane de motor. pana ajung la intersectia de la connex (sau unde era). acolo desi aaveam verde nu puteam sa merg inainte din cauza unuia ca re vroia sa faca stanga de pe banda din mijloc. Cand totusi gasesc loc, observ cu coada ochiului ca semaforul, in dreptul caruia eram, se pusese galben, astfel ca o calc incercand sa o zbughesc prin intersectie cat mai rapid. Dupa cum spueam, incercand, caci practic, acceleratia (undeva de pe la 2000 rpm in tr.2) ar putea, si nu exagerez sper, fi definita cu epitete gen execrabila, frustranta, melc. Ok, daca plec de pe loc cu a 1-a (desi in momentul respectiv nu eram pe loc ci inaintam usor din cauza celui din fata) si ii dau niste talpa, tasneste destul de bine. Chit ca nu eram a 1-a , si chit ca incepand de la 2000 rpm nu trage ca la 3000+ rpm, totusi mi s-a parut prea jalnica, practic parea ca urca f greu in ture, altfel ar fi prins zvacul de la turatii mai mari mai repede. Acceleratia si urcatul in ture din momentul ala as putea compara-o cu fosta Dacie 1310 a lu tata, din '89 toamna , 4 viteze, si usor infranata. Rusinos.
Acu, asa fac toate sau .... ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maximilian » 28 Noi 2006, 23:30

Eu nu m-am urcat in nici un Focus...totusi poate are a 2-a mai lunga...sau cuplul maxim mult mai sus de 2000...nu cred ca pleca mai prost decat o Dacie in a 2-a...asta ar insemna intr-adevar ca masina ta are probleme uriase la alimentare si aprindere...sper totusi sa nu fie cazul.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Mihai L » 28 Noi 2006, 23:56

Hmmm...
Suna ciudat; eu cred ca la 2000 rpm totusi e cam putin ca sa ai pretentii de la un benzinar...
Ma gandesc ca la mine ar echivala cu un 1300 rpm, e normal sa nu traga, oricata talpa i-ai da.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde adispan » 28 Noi 2006, 23:59

... cornele, si la motoreta mea e cam la fel ... daca nus turat deja cind ii dau talpa, nu reactioneaza f repede ...
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Maximilian » 29 Noi 2006, 00:01

Nu neapara..treapta 2 mai ales la injectie trage orice ar fi. Eu cred ca e totusi ceva de soft...sau poate lui Cornel i s-a parut ca nu a plecat chiar cum s-ar fi asteptat...oricum...daca o compara cu o Dacie ceva clar nu e in regula.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1938
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cornel001 » 29 Noi 2006, 00:52

Da, exact, tocmai d-aia am comparat cu Dacie, pentru ca asa de penibil mi s-a parut ca s-a dus.
Sunt obisnuit ca la 2000 rpm (cat timp nu sunt in tr.1 ) sa nu aiba un zvac asa mare ca la 3000+ rpm, dar de data asta (si in alte dati da mai putin pregnant ca acum) a facut-o prea de oaie.
Si la cum am apasat pe pedala, macar pana la jumatatea intersectiei trebuia sa urce in turatii suficient incat sa inceapa zvac mai mare, dar a urcat f greu, practic ma rugam de ea.
Inca nu sunt convins ca asa face toate sau a mea are buba (filtre, soft sau mai stiu eu ce).
oricum acum cand o bag in service pt busitura din fata si alte zgarieturi primite prin parcari (masina merge la fel ca inainte, nici macar radiatorul nu e lovit) si apoi la revizia din ianuarie daca nu se rezolva intre timp, am mai zis, o sa stau pe capu lor sa se uite mai atent si la mecanismul motor/filtre/soft/etc, ca m-am saturat, ma refer si la consum.
O sa verific mai atent cauciucurile maine sa nu fie ceva dezumflat (si totusi in tr.1 se ducea bine de la orice turatie), si o sa incerc sa mai repet faza cu acceleratia. Probleme mai aveam uneori si in a 3-a chiar si de pe la 2500 rpm, de unde trebuia sa ajunga repede in 3000+ daca decideam sa o calc, parerea mea, chiar si daca aveam ceva pasageri.
Mi-au facut in vara update de soft cica, cand am avut problema cu lichidu de servodirectie, ca ma plansesem de consum si au zis ceva ca aveam niste setari mai vechi, dar nada.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde zvony » 29 Noi 2006, 01:35

Poate reusesti sa ajungi cu masinuta pe un Dyno sa vezi cum se comporta. Poate asa iti faci o idee cam la cat % din potential este ea.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Zanga » 29 Noi 2006, 23:42

Am observat o chestiune care e scrisa si in carticica de la masinuta, acceleratia sa nu se faca brusc ci progresiv...adica nu apesi odata pana la fund si astepti sa faca motorasul jobul, ci apesi progresiv...eu am simtit diferenta la 2.3...daca apas odata brusc foarte mult....parca nu prea vrea sa traga...ezita un pic..si accelereaza dar mai lent, in schimb daca apas destul de repede dar progresiv, acceleratia e muuult mai puternica.


Apropo, mi se parea cossiul prea lenes....ca o fi ca nu o fi, ce o avea... :icon_biggrin: ma pun eu intr-o zi...sa masor presiunea la roti.....deci...pe spate aveam o roata 1.6 bari (din 2.2) cealata avea 1.0 :icon_eek: , pe fata aveam 1.5 respectiv 1.6 (din 2.0) :icon_lol: :icon_lol: ...iar ca sa pun capac am plecat odata din parcare cu frana de mana trasa :icon_mrgreen: ....si tot tragea.... :icon_eek: numa ca se oprea imediat cum luam piciorul de pe acceleratie :icon_lol: Acuma cu filtru nou de aer si roti umflate, TCS dezactivat...dau si eu "scarturi" cand plec de pe loc :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde adispan » 30 Noi 2006, 00:02

bai, zanga asta tace tace, da si cind le zice ... jos palaria; primul paragraf e GROAZNIC de adevarat si in cazul motoretei mele
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Cornel001 » 30 Noi 2006, 03:02

Ieri am incercat s-o testez spre si de la servici, si mi s-a parut mie ca observ ce scrie si in paragraful ala. De ce face asa ? Printre aia de au scris softul de injectie, si-or fi bagat coada niste injineri de la Micromoale.... Insa nu am sesizat asa mare diferenta cum zice Zanga, poate la cilindreea lui e mai evidenta.
Naspa, tre s-o vand sa-mi iau turbodiesel :( Sufar de lentofobie... ma exaspereaza cand o vad o masina ca asta cum se chinuie sa demareze de la 2000+ rpm in tr>1. De consum nu pomenesc.
Gata ca am cosmaruri cand ma gandesc la demarajele astea.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 17 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 17 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 17 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login