ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Subiect închis

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 09:59

Asta unde o incadrati??:acum vreu sapte ani cu Opelul intro comuna inainte de Satu Mare am am lovit un caine cu vreo 40km/h pe care am REUSIT :-?? sa-l proiectez in roata din fata a unui biciclist care circula regulamentar pe dreapta,binenteles biciclistul a picat presupun ca si-a rupt degetul mic pt ca pe loc i sa umflat ,am vrut sa-l duc la spital omul a refuzat ,dar asa ceva nu stiu cine a mai patit ,au ras cunostintele de mine cu saptamanile, numai ca se putea intampla si mai rau, daca murea omul de la cazatura cine masa era de vina???

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 10:08

Tu, pentru ca ai trecut cu viteza asa de mare pe langa caine.
Trebuia sa te gandesti ca se poate sa-l lovesti si trebuia sa reduci la 5 Km/h cand l-ai vazut.

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 10:13

Nici o sansa sa-l evit,am apucat sa franez ceva dar pa ala nu-l evita nici Schumacher ,si aveam undeva maxim un 60km/h.

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 10:16

Probabil ca tobosarul o sa-ti spuna cu ai fost de vina. Si o sa o bage pe aia cu "reducerea vitezei pana la reducerea oricarui pericol"
tobosarul inca o intrebare: Daca la primul tau accident, provocat evident de lipsa de experienta, ce se intampla daca loveai un Trabant si soferul murea? Practic ai scapat pentru ca ai avut noroc. Unii nu sunt asa norocosi ca tine!
Era normal sa faci puscarie? Sa fie viata ta si a familiei tale distruse?

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 10:32

Cred ca fiecare si-a cam spus punctul de vedere, si nu prea vad o continuare din care totusi sa invatam ceva pe subiectul asta. Va rog sa renuntati.

Multumesc!

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 18:56

$1 scrie:$2ricine o comite trebuie sa plateasca intr-un fel sau altul (nu am spus nicaieri cati ani ,multi sau putini si nu am spus ca neaparat ca puscaria e solutia), totusi pedeapsa cu suspendare nu mi se pare pedeapsa reala din care cineva sa poata realiza gravitatea faptei de a lua o viata din CULPA.

....se pare ca nu toata lumea intelege ce citeste.
..eu renunt si va doresc drumuri sigure!

Re: It's now safe to turn off Romania

25 Feb 2012, 23:32

astazi veni un nene la tv,si cu mare intelepciune a propus guvernului sa scada tva cu 4% la combustibili si sa creasca cu 4 % accizele,cum ca statul ar fi in castig in cazul returnarilor de tva.ce a uitat sa zica cu gura mai larga e ca face parte din patronatul transportatorilor,care cere returnarea unei parti considerabile de accize( :)) accizu cum zicea alt nene de la federatia lor) ,dar numai transportatorilor.alta veste "buna" e ca petrom s-a grabit sa mareasca pretul la pompa,deoarece ,spre stupefactia noastra generala,pretul la combustibili (la produsul in sine,fara taxe) ajunsese mai mic decat in austria.
http://ec.europa.eu/energy/observatory/ ... s_1593.pdf
si tot alta veste "buna",e ca petrom a realizat anul trecut 60% din profitul omv!
ce mai,frate,visul american se realizeaza in romania!

Re: It's now safe to turn off Romania

26 Feb 2012, 12:39

posibil pt ca ” ... in romania monopolul de stat a fost inlocuit de monopolul privat ...” (i. iancu pe canalul cu bani :D ).
si atunci cum ramane cu pretul il face piata libera?

Re: It's now safe to turn off Romania

26 Feb 2012, 16:11

poate ajungem si noi asa.e singura speranta!
http://www.adevarul.ro/financiar/busine ... 4848.html#

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 08:50

Un tanar din Leicester(Marea Britanie) a picat examenul teoretic pt scoala de soferi pt a 92-a oara,si a cheltuit aproape 4000 de eu =)) ,iar o TANARA GOSPODINA(soferita) din Nurnberg a sunat la politie sa reclame ca i sau furat geamurile laterale de la masina =)) ,iar telefoni politistul a rugato sa puna contactul si actionaze intrerupatoarele de comanda a geamurilor si aules baules au aprut geamurile =D> ,deci vedeti ce persoane conduc masini si in alte state nu numai la noi,iar vizavii de Anglia asa ar trebuii si la noi la examene si atunci nu ar fi atatea posibilitati de polemici pe seama Codului Penal :-t pt ca presupun ca nu ar fi atatea accidente.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 18:57

$1 scrie:$2robabil ca tobosarul o sa-ti spuna cu ai fost de vina. Si o sa o bage pe aia cu "reducerea vitezei pana la reducerea oricarui pericol"
tobosarul inca o intrebare: Daca la primul tau accident, provocat evident de lipsa de experienta, ce se intampla daca loveai un Trabant si soferul murea? Practic ai scapat pentru ca ai avut noroc. Unii nu sunt asa norocosi ca tine!
Era normal sa faci puscarie? Sa fie viata ta si a familiei tale distruse?


Mai Razvan
din cele spuse apropos de conducerea preventiva, eu am inteles ca, in momentul in care-l vezi pe ala ca da sa intre in strada (sau ce-o fi aia), preventiv, incepi sa-ti pui unele intrebari, gen : daca intra pe banda mea, daca nu ma vede, daca e tampit si-mi taie fata?

Daca iti pui intrebarile astea, logic, ca un raspuns, incerci sa reduci ! Daca iti pui intrebarile astea si mai si reduci, asta se numeste sa conduci preventiv, sau, ma rog SI asta....

Si, inca ceva, banda a doua eu retin ca este pentru a depasi ! Sau, nu?

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 19:36

Eu pe autostrada nu merg niciodata pe a doua banda. Ma oftica la culme cei care merg cu 80 pe a doua banda si se dau dupa 5 minute la o parte. Indiferent ca merg cu 130 sau cu 180 merg pe prima banda, folosesc a doua banda decat pentru a depasi. Intotdeauna cand trec pe langa benzinari, parcari, intrari pe autostrada, chiar daca nu vad pe cineva cu intentia de a iesi trec pe a doua banda si sunt mai atent. Daca traficul nu imi permite sa trec pe a doua banda, reduc viteza. Insa tu cred ca tu nu ai inteles, eu trecusem deja pe a doua banda cand ala cu Dacia a intrat direct pe a doua banda. Daca nu imi puneam intrebari faceam accident. Insa baiatul ala avea niste reactii la fel de previzibile ca ale unei vite. A intrat pe a doua banda dupa care s-a dus pe prima banda, dupa care iar pe a doua. L-am ocolit pe banda de urgente.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 20:54

Oameni buni, regulile (codul rutier + bunul simt) sunt simple:
- se foloseste NUMAI banda 1 pentru deplasarea pe drumuri cu mai mult de 1 banda pe sens, cu exceptia a doua cazuri:
a) Depasirea unui autovehicul care se deplaseaza pe aceiasi banda cu tine, insa cu viteza inferioara;
b) In locurile in care sunt refugii, drumuri secundare, etc si unde apar autovehicule care intentioneaza sa se incadreze pe banda 1 - cu sau fara "banda de fuga".

In ambele cazuri, schimbarea benzii se face temporar, pe distante scurte, cu acordarea prioritatii celor care deja se deplaseaza pe banda respectiva.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 21:55

Razvan, No offence dar de cate ori ai mers in ultimul timp pe asa zisa A1?

Pe unele portiuni nu poti sa mergi in siguranta decat pe banda a II a, deci infrastructura bate legislatia. Totusi sunt foarte atent la cei care se apropie din spate si raman uimit cand eu rulez cu 130 si fac loc unora care ma depasesc cu viteze semnificativ mai mari - stau si ma gandesc oare se cred in tari straine sau se cred imortali???
Am mai auzit pe aici ca se circula cu viteze astronomice - un sfat - luati-va avioane fratilor si lasati oamenii normali sa circule in siguranta.

Nu am nimic cu nimeni, doar imi exprim opinia.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 22:16

Ultima oara am mers pe A2 in vara. De ce zici ca nu poti merge in siguranta decat pe banda a doua?

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 22:28

E folosita de camioane si in general are ma imulte gropi si mai e si ondulata.
Recunosc,nici mie nu imi place sa o folosesc si o evit pe cat posibil .....nu mi se pare sigur sa mergi cu 130+ peun drum denivelat si cu gropi.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 22:29

el se referea la A1,buc-pitesti.banda 1 plina de cratere!

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 23:28

Mie nu mi s-a parut foarte proasta autostrada A2 (Bucuresti - Cernavoda). Eu nu consider ca e periculos sa mergi pe autostrada cu 160-170 Km/h. E periculos sa mergi cu o masina neingrijita. Eu verific tot timpul masina, folosesc doar anvelope de buna calitate si daca scad sub jumatate le schimb, verific periodic presiunea, nu folosec decat placute de frana si discuri originale, nu merg prosteste si nu risc nicodata inutil. Nu merg niciodata "la ambitie" si sunt politicos intotdeauna in trafic, nu ma iau cu nimeni la intrecere si nu am nimic de dovedit nimanui. Cred ca esti mai in siguranta intr-o masina buna la 150 Km/h decat intr-un tomberon la 100 la ora. Merg atat cat ma simt in siguranta.
In Germania nu exista limita de viteza pe autostrazi, si sunt considerate printre cele mai sigure autostrazi din Europa. Deci accidentele nu se intampla in marea lor majoritate din cauza vitezei luate in modul. De multe ori prostia, neatentia, soselele proaste, alcoolul, masinile in stare tehnica precara, etc sunt cauzele accidentelor.

Re: It's now safe to turn off Romania

27 Feb 2012, 23:36

pe autostrazile cu 3,4 benzi nu e limita de viteza.sunt tronsoane pe cele cu 2 benzi unde e limitata viteza,uneori si la 100 km/h daca lipseste banda de refugiu(mai sunt cazuri).

Re: It's now safe to turn off Romania

28 Feb 2012, 00:26

Daca te crezi in Germanica si conduci in Romanica nu e a buna....Te inteleg si sunt de acord cu tine....insa -

eu vorbeam de A1

Diferentele sunt mari....si intotdeauna le observ cand vin de pe litoral. Pe A2 e ok insa pe A1 e prapad. Detaliile sunt de prisos. Cred ca am circulat pe A1 mai mult decat tine pe A2.

Daca imi permiteti un citat despre viteza

M1...3r0 8 Decembrie 2011, 13:57
Germanii cand au dat drumu' la NO LIMIT in tara lor au avut in primul an un procent mai mare de oameni care faceau accidente dupa care au ajuns anual la un procent de 10% masini accidentate in zonele cu NO LIMIT, iar din astia 10% un mare procent sunt turistii care nu cunosc senzatia unei masini ce circula cu 200KM/h. Eu cand am intrat prima data in Germania normal ca tot romanu' a5-a si 200 km/h, iar dupa 5 minute de mers asa tot mai ok (d.p.dv. al confortului atat psihic cat si fizic), imi parea 140-160 km/h viteza de croaziera. Asa ca NO LIMIT pe drumurile noastre nu as dori in niciun caz.

Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: http://www.4...ning.ro/legislatie-auto/ ... -8295.html

Conduceti prudent.

Re: It's now safe to turn off Romania

28 Feb 2012, 11:11

$1 scrie:$2ameni buni, regulile (codul rutier + bunul simt) sunt simple:
- se foloseste NUMAI banda 1 pentru deplasarea pe drumuri cu mai mult de 1 banda pe sens, cu exceptia a doua cazuri:


Crysty
omu' spune cum e regula.... ca noi reusim sa ne deplasam mai bine pe banda doi, asta e alta treaba !

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 00:40

asta seara ,vazui (vorba lui dongyovanni) la stiri ca A2 incepe sa semene tot mai mult cu A1 la gropi pe prima banda.
azi m-a enervat un destept care mi-a iesit de pe o straduta in fata,si care pe considerentul ca lucreaza la consiliul judetean(masina era de la CJ),a hotarat ca strada ii apartine si ceilalti trebuie sa franeze brusc,sa-i dea lui prioritate.si ca sa fie tacamul complet,in corul de injuraturi generale,inclusiv al consoartei care a imbratisat scaunul din fata,dupa ce a iesit in strada,nici n-a avut bunul simt sa accelereze,caci convorbirea la telefon probabil ca era mai importanta decat nevoile celorlalti de a ajunge unde trebuie.asa ca a mers omu' cu 20 km/h,sa fie sigur ca-l observa toti participantii la trafic,eventual sa asculte simfonia claxoanelor celor din coloana.

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 13:54

E plin de crestini pe strazi. Uneori am impresia ca jumatate din soferi si-au luat carnetul la Pitesti.

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 14:12

$1 scrie:$2oziţia României a luat prin surprindere chiar Serbia şi a suscitat critici din partea Germaniei şi altor ţări care au apreciat că nu trebuie ridicate bariere artificiale.

oare ce interes au nemtii cu serbia,de-i "iubesc" asa ?!ca in cazul nostru,n-au mai criticat olanda ca nu ne vrea in schengen!ar trebui sa ridicam si noi pretentii!

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 14:15

Au nevoie de banii lor la bugetul UE. Simplu

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 14:27

Pai Serbia nu e-n UE...

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 14:53

Ii doresc in UE si le doresc banii la bugetul UE.....

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 14:53

pai asta e si ideea... nemtii o vor in UE, noi nu.

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 15:19

Noi, nooooi....... vai de mamaliga noastra,....la capitolul politica/ diplomatie/ afaceri externe stam la fel de bine ca si la cele interne. Comentam degeaba cand avem astfel de capete luminate ce ne conduc catre propasirea.....

Re: It's now safe to turn off Romania

29 Feb 2012, 22:27

$1 scrie:$2n Germania nu exista limita de viteza pe autostrazi, si sunt considerate printre cele mai sigure autostrazi din Europa. Deci accidentele nu se intampla in marea lor majoritate din cauza vitezei luate in modul. De multe ori prostia, neatentia, soselele proaste, alcoolul, masinile in stare tehnica precara, etc sunt cauzele accidentelor.


In mare cam asta e si parerea mea in legatura cu cauzele accidentelor. In primul rind prostia si neatentia: depasiri la risc in zona fara vizibilitate, nu cunosc dinamica masinii la viteze mari plus viteza de reactie a soferului, nu evalueaza corect distantele si vitezele de apropiere, nu se asigura, nu adapteaza viteza in functie de suprafata de rulare si de vizibilitate, merg in conditii vizibilitate scazuta fara lumini. Apoi alcoolul.
Politia tot insista cu viteza. De fapt e vorba de prostie si neatentie. Insa limitarile de viteza s-ar interpreta ca statul ne considera pe toti niste soferi incompetenti, care daca nu am avea limite legale, am face toti accidente. Un sofer bun stie singur sa adapteze viteza in functie de conditiile meteo, trafic, drum, starea de odihna sau de oboseala, caracteristicile masinii, etc ... Cine nu e in stare sa evalueze singur cu ce viteza poate circula fara sa faca accidente, inseamna ca nu are ce cauta la volan. Daca faci accident, amenda si ramai pieton o perioada. Dar doar sa iei amenda pentru ca mergi mai repede decit considera legea, chiar daca nu te faci vinovat de accidente .... In aplicarea amenzilor ar trebui sa conteze si cazierul rutier.
Subiect închis