ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
11 Oct 2010, 22:50
daca spui ca sta prost pe asfalt ud e clar din cauza cauciucurilor si nu din cauza sistemului de franare.
12 Oct 2010, 18:48
$1 scrie:$2aca spui ca sta prost pe asfalt ud e clar din cauza cauciucurilor si nu din cauza sistemului de franare.
Felicitari!
Chiar te pricepi...numai anvelopele sunt de vina
12 Oct 2010, 21:54
Probabil nu stiati ca diferenta dintre Mercedes si Logan este doar de cauciucuri...
12 Oct 2010, 23:08
Una peste alta Loganul este un vehicul care te poate duce din A in B. Atat. Confort minim, durabilitate multumitoare. Voi pentru 8 miare vreti limuzina? Pentru banii asta Golanul este o masina corecta!
13 Oct 2010, 13:33
Romanii nu prea inteleg ca ieftin si bun nu prea se poate. Tehnologia, inovatiile tehnice, plasticele de calitate costa bani care se regasesc in pretul masinii.
In alta ordine de idei Dacia si Nokia asigura 40 % din totalul exporturilor romanești. Daca am fi avut mai multe firme ca Dacia oare nu o duceam si noi mai bine?
13 Oct 2010, 13:36
Ideea era ca nu din cauza cauciucurilor nu sta bine loganul pe sosea...
13 Oct 2010, 14:15
Pai cine a zis ca din cauza cauciucurilor sta prost pe sosea? Intreg trenul de rulare este orientat spre confort pe coclauri nu pentru alergat pe autostrada (vezi amortizoare moi, roti cu talon generos, garda la sol mare etc.).
13 Oct 2010, 14:34
nenea cu bemveu a zis
$1 scrie:$2aca spui ca sta prost pe asfalt ud e clar din cauza cauciucurilor si nu din cauza sistemului de franare.
13 Oct 2010, 15:08
Este departe de a fii o masina proasta, eu am avut logan 1.4 am mers cu ea 60.000 in 2 ani, absolut nici o problema, dar asa este, nu este cea mai frumoasa, cea mai finisata, cu o vopsea impecabila, dar pe total este o masina ok la pretul ei, pe mine nu ma dezamagit nici o secunda, am stiut exact la ce sa ma astept cand am cumparat-o si nu am cerut nimic in plus de la ea.
13 Oct 2010, 15:42
Ieri a iesit pe poarta fabricii Loganul cu numarul 1.000.000. (un 1.2 75CP)

Pana la urma, cifra vanzarilor da verdictul final.
13 Oct 2010, 16:20
am luat azi o groapa adanca de vreo 20cm nu am fost atent si a intrat roata direct in ea si ma zdruncinat cumplit loganul, am oprit sa vad pagubele si spre surprinderea mea nimic!!!nu vibreaza nu sa strambat janta (de tabla) nimic absolut!!daca luam cu fordul groapa asta se facea praf janta cauciuc baie ulei si alte cele.. e destul de rezistent loganu cel putin la trenul de rulare.
13 Oct 2010, 16:49
Oare nu ar fi bine sa separam tinuta de drum si stabilitatea de rezistenta?
Nu de alta, dar:
1) nu sunt comparabile;
2) la o masina importanta este tinuta de drum, nu o cumperi sa dai cu ea in gropi.
By the way, sunt masini care nu pot merge peste tot in Bucuresti din cauza garzii la sol, si nimeni nu se plange de ele ca ar fi proaste...
13 Oct 2010, 17:20
Nimeni nu se plange, dar te bucuri ca nu e a ta in momentele alea
13 Oct 2010, 19:00
$1 scrie:$2m luat azi o groapa adanca de vreo 20cm nu am fost atent si a intrat roata direct in ea si ma zdruncinat cumplit loganul, am oprit sa vad pagubele si spre surprinderea mea nimic!!!nu vibreaza nu sa strambat janta (de tabla) nimic absolut!!daca luam cu fordul groapa asta se facea praf janta cauciuc baie ulei si alte cele.. e destul de rezistent loganu cel putin la trenul de rulare.
chiar ma uimeste si ma fascineaza aceasta marca de masina cu numele Logan
posibil sa trec de la Ford la Logan
13 Oct 2010, 19:17
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e misca o idee mai bine ala de 1,6 16 v ca na are 5 cai mai mult decit focusul tau...dar este plin de confort si stabilitate la drum

"caii ca caii" ca sa zic asa,5 cai diferenta nefiind cine stie ce dar ce te faci cu greutatea care la focus e cu vreo 150-200kg mai mare decat la logan

.
Mai depinde si cum pune "mârtzoagele" alea jos.
13 Oct 2010, 19:37
daca o sti sa dea cu biciul bine sa-i cotonogeasca
13 Oct 2010, 20:32
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2aca spui ca sta prost pe asfalt ud e clar din cauza cauciucurilor si nu din cauza sistemului de franare.
Felicitari!
Chiar te pricepi...numai anvelopele sunt de vina

$1 scrie:$2robabil nu stiati ca diferenta dintre Mercedes si Logan este doar de cauciucuri...

$1 scrie:$2deea era ca nu din cauza cauciucurilor nu sta bine loganul pe sosea...

Chiar daca il luati la sto pe Razvan, cam are dreptate.
Atata vreme cat masina franeaza prost doar pe ud .. este evident ca acolo cauciucurile au mare influenta, pentru ca discurile si placutele si pompa de frana etc etc ... nu stiu ca este ud pe jos.
Acum sa nu o tin cu teorie asa. Logan am la munca si soferul s-a plans de franare si in special de franare pe drum umed. Asta a fost pana cand s-au montat gume Goodyear Exellence. Din fabrica masina a venit cu Matador.
Deasemenea cum la o masina "importanta este tinuta de drum, nu o cumperi sa dai cu ea in gropi." este importanta si fiabilitatea, reszistenta la gropi(in special in Romania), costuri de intretinere si multe altele. Loganul are un caracter mult mai utilitar decat orice Ford probabil, insa asta nu il face o masina prosta.
Deasemenea, dupa atatia ani imi dau seama cat de nepotrivita era descrierea initiatorului topicului.
13 Oct 2010, 21:19
Pai dupa teoria ta orice model de masina incaltata cu aceleasi pneuri s-ar comporta in exact acelasi mod la franarea pe ploaie

. Ceea ce e departe rau de adevar.
14 Oct 2010, 08:17
Teoria mea? Pai cum ai facut de ai ajuns la concluzia asta ca eu sincer nu imi dau seama?!
14 Oct 2010, 11:52
singurul accident din viata mea a fost cu un logan 1.5 dci, alb, cu aer conditionat, bandouri in culoarea caroseriei si cd player - anul trecut, prin octombrie - uscat pe jos - veneam pe cutitul de argint, dinspre automecanica spre intersectia cu serban voda. cu 50m inainte sa ajung in dreptul strazii hepites, iese un nefeseu cu botul in strada, eu franez brusc, sistemul de stabilitate electronica al masinii (ESP), sistemul de antiblocare al rotilor (ABS), sistemul de reglarea a fortei de tractiune (ASR) si sistemul de distributie electronica a fortei de franare (EBV) au intrat rapid in functiune, si au facut masina sa se duca de fund direct intr-un renault megane sedan manager, parcat pe trotuarul din dreapta, al carui proprietar era chiar la poarta. vazand omu' ca are stalpul dintre usi indoit, a sarit la mine sa ma bruscheze, neluand in consideratie faptul ca loganul a derapat, chiar si cu toate sistemele de siguranta. am reusit sa fug, lasand minunea de logan infipta cu bara spate intre usile agresorului. de atunci am inteles ca nu e bine sa-mi cumpar dacia, ca as fi putut sa mi-o fur original, din cauza ei
14 Oct 2010, 11:54
Logan cu ESP? Nu stiam ca exista ca dotare.
14 Oct 2010, 12:02
Hai ca asta este buna rau de tot....Logan cu ESP

Doar duster echipare de varf are ESP, din toata gama Dacia
14 Oct 2010, 12:09
$1 scrie:$2are nu ar fi bine sa separam tinuta de drum si stabilitatea de rezistenta?
Nu de alta, dar:
1) nu sunt comparabile;
2) la o masina importanta este tinuta de drum, nu o cumperi sa dai cu ea in gropi.
By the way, sunt masini care nu pot merge peste tot in Bucuresti din cauza garzii la sol, si nimeni nu se plange de ele ca ar fi proaste...
La ce drumuri bune avem este important si comportamentul pe gropi din pacate. Nu este nici o placere sa urci pe o bordura cu o masina cu jante de 17 - 18 eventual cu cauciucuri runflat și suspensii tari. Fiecare decide pana la urma de ce are nevoie sport sau confort. Cine isi ia Logan si are pretentii de comportament dinamic de bemveu nu e realist.
ESP la Logan nu exista, exista optional doar la Duster!!! ASR nu are nici o Dacie. Tie ti-a intrat doar ABS-ul (daca aveai). Intrebarea este alta: care era viteza ta si in ce stare erau cauciucuriel? altfel nu imi explic cum ai derapat daca tineai volanul drept.
14 Oct 2010, 12:09
@e46panzer
ASR ... la franare? De ce aveai nevoie de controlul tractiunii cand tu franezi?
EBV .. EBD sau ce o fii este o minunatie(repartitor) 100% mecanica la Logan.
ESP ... nu a auzit Logan de asa ceva.
Personal cred ca tocmai din CAUZA interventiei combinate a tuturor acestor sisteme inexistente ai facut accidentul ala!
Daca ai folosit linkul asta pentru informatii:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=32468 poate era bine daca observai ca susrsa este SKODA!
Absolut jenante povestirile unora si disperarea cu care incearca sa denigreze un produs pe care nici macar nu il cunosc, dupa cum se vede.
@ bogda1313 inca astept sa imi spui cum ai ajuns la concluzia ca eu am spus
"dupa teoria ta orice model de masina incaltata cu aceleasi pneuri s-ar comporta in exact acelasi mod la franarea pe ploaie
. Ceea ce e departe rau de adevar."
14 Oct 2010, 12:32
$1 scrie:$2ingurul accident din viata mea...
...am reusit sa fug, lasand minunea de logan infipta cu bara spate intre usile agresorului. de atunci am inteles ca nu e bine sa-mi cumpar dacia, ca as fi putut sa mi-o fur original, din cauza ei
am trecut cu totii peste asta, si discutam daca are loganu ESP?!?!
14 Oct 2010, 14:22
bine, totul era o gluma, tocmai sa scot in evidenta faptul ca loganul e o masina care abia bate trabantul...dar daca toti ati luat-o in serios, si ati inceput sa va intrebati de ESP pe logan...si de alte sisteme, spuse de la "concurentul" skoda (ca asa umbla vorba, ca skoda ar fi concurentul dacia, in segmentul lowcost

...ce sa zic...imi pare rau ca am incercat sa fac o gluma
14 Oct 2010, 14:26
$1 scrie:$2ai dupa teoria ta orice model de masina incaltata cu aceleasi pneuri s-ar comporta in exact acelasi mod la franarea pe ploaie

. Ceea ce e departe rau de adevar.
Nu e deloc departe de adevar. Pe logan (in special variantele slabe de echipare) vin cauciucuri PROASTE. E o masina low-cost si vin cauciucuri gen kormoran,barum, matadator, care sunt cauciucuri de 1 mil 200 bucata. D-abia pe variantele mai "full" de logan vin Michelin, care pot fi numite decente. chiar nu ati condus aceeasi masina incaltata cu gume de 1-2 mil sa vedeti ca se comporta total diferit fata de aceeasi masina cu gume de 3-4 mil?
Are loganul destule bube, dar la franare chiar sta bine! la cat se cauta nod in papura la masina asta daca avea niste frane proaste era vai de ea. dar problemele sunt in alta parte nu la franare.
cred totusi ca ori ar trebui inchis topicul ori sanctionati si sterse posturile celor care fac bascalie pe aici

.
14 Oct 2010, 16:47
@e46panzer
pai si noi mai facem glume...
14 Oct 2010, 18:00
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2b]Pai dupa teoria ta orice model de masina incaltata cu aceleasi pneuri s-ar comporta in exact acelasi mod la franarea pe ploaie

. Ceea ce e departe rau de adevar.
Nu e deloc departe de adevar. Pe logan (in special variantele slabe de echipare) vin cauciucuri PROASTE. E o masina low-cost si vin cauciucuri gen kormoran,barum, matadator, care sunt cauciucuri de 1 mil 200 bucata. D-abia pe variantele mai "full" de logan vin Michelin, care pot fi numite decente. chiar nu ati condus aceeasi masina incaltata cu gume de 1-2 mil sa vedeti ca se comporta total diferit fata de aceeasi masina cu gume de 3-4 mil?
Are loganul destule bube, dar la franare chiar sta bine! la cat se cauta nod in papura la masina asta daca avea niste frane proaste era vai de ea. dar problemele sunt in alta parte nu la franare.
cred totusi ca ori ar trebui inchis topicul ori sanctionati si sterse posturile celor care fac bascalie pe aici

.
Si mai e si faptul ca eu nu am vrut si nu am spus asa ceva.
14 Oct 2010, 20:00
La cat costa Dacia e super OK.
Am condus Logan si am avut senzatia ca stau in Dacia mea veche 1300

. Am condus o varianta cu servodirectie si AC. Lux !
Totul are aspect ieftin dar daca nu esti pretentios si vrei un mijloc de transort nou si ieftin e perfecta.
Daca as sta la tara la munte de exemplu unde sa zicem ca drumul e rau as da de pamant focusul sau mondeo fest, pe cand loganul e inalt, ca pt. noi si drumurile noastre.
Nu extrem fiabila dar sa-mi spuneti cand a fost Dacia foarte fiabila?! Toate masinile se strica la un moment dat.
Eu sunt de parere ca merita banii. Totusi piesele de Renault sunt cam scumpe...un minus aici.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.