Discutii libere/forum

Ce parere aveti? 1.4 TSI (VW)

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde Cornel001 » 23 Mai 2007, 20:35

Un motor de 2.3 aspirat scoate normal vreo 150 de cai... sa zicem... tsi-ul vine deja la 140 si 170 de cai. De ce nu ar fi similar ? Nu exact, evident, mai e si turbo-lagul... dar are alte avantaje. In afara de intrebarea cu fiabilitatea.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde OctavianC » 26 Mai 2007, 04:02

daniel ardelian2: Car must NEVER be started then shut down without reaching full operating temperature or petrol washout will harm rotor seals. Car must not be used for short runs from cold.....asta este legat de motorul de pe RX8....

Reformulez, motorul de rx8 stock nu are 280 CP doar 231 CP la 1.300cc.

Acuma intrebarea e urmatoare....pentru cine sunt facute masinile astea? EU nu il vad pe taica-meu cumparand un golf cu motor 1.4 TFSI.

Nu uitati categoria careia ii este adresat motorul. Sa va mai zic o chestie. Stiti ca in UK de exemplu cei care au mai putin de 24 ani daca isi cumpara masini cu cilindrie mai mare de 1600 platesc mai bine de 1000-1500 lire/an asigurarea obligatorie, nici vb de casco, din cauza ca accidentele majoritatea sunt provocate de tineri. Pentru asta toti cumpara masini japoneze pentru ca sunt motoare de cilindrie mica cu putere mare.
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Mesajde DanielArdelian2 » 26 Mai 2007, 09:07

AHAA...Bah si se facu lumina ! 8)
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Mesajde Pedr0llo » 26 Mai 2007, 21:43

treaba sta in felul urmator: VAG este un grup destul de mare de constructori auto. pana acum atat skoda cat si seat si vw au impartit acelasi motor fie ca era vb de tdi fie de 16 v (1.4,1.6,2.0) si altele.
din punctul meu de vedere faptul ca vw a ales sa pastreze motorul de 1.4 170 cp doar pt golf V GT inseamna ca si ei au oarecare indoieli in ceea ce priveste acest motor.
oricum, pe moment e solutia ideala.. motor mic, taxe mici, putere destula, benzina.. destul de avantajos
Pedr0llo
Ford Freak
 
Mesaje: 134
Membru din: 18 Ian 2006, 22:30
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Mondeo, mk3, 2002, 2.0tdci

Mesajde toxicristi » 26 Mai 2007, 23:48

In principiu, nu e bine sa cumperi o tehnologie noua imediat ce apare (aproape indiferent de domeniu). Trebuie lasata cativa ani sa se dezvolte/perfectioneze. Parca si la lansarea TDCi-urilor pe Focus1 au fost cateva probleme la inceput...
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde @tt@ck » 28 Mai 2007, 23:12

$1 scrie:$2Nu uitati categoria careia ii este adresat motorul. Sa va mai zic o chestie. Stiti ca in UK de exemplu cei care au mai putin de 24 ani daca isi cumpara masini cu cilindrie mai mare de 1600 platesc mai bine de 1000-1500 lire/an asigurarea obligatorie, nici vb de casco, din cauza ca accidentele majoritatea sunt provocate de tineri. Pentru asta toti cumpara masini japoneze pentru ca sunt motoare de cilindrie mica cu putere mare.


Nu e chiar asa cu asigurarea la englezi. Pe langa faptul ca se tine cont de varsta soferului si de mediul in care se fac majoritatea kilometrilor un motor de 1.4 cu turbo si compresor echivaleaza cu un motor de peste 2.0 la ei. Se calculeaza sporuri pentru fiecare turbina si compresor instalate pe motor.
Singurele masini avantajoase la ei sunt aspiratele cu motoare mici si cai multi (vezi suzuky swift sport- 1.6 16v 125cp).
Avatar utilizator
@tt@ck
Member
 
Mesaje: 325
Membru din: 03 Mai 2007, 12:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST White&Blue

Mesajde OctavianC » 29 Mai 2007, 19:58

avantajos nu e nimic la ei........suzuky sincer sa fiu nu prea vad, daca am vazut 3-4. In schimb ce vad la greu e focus si imprezza. Astea sunt pe toate gardurile la ei.
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Anterior

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login