ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
24 Sep 2007, 13:32
Ridicarea stergatoarelor nu este acelasi lucru cu functionarea lor...
Era vorba ca nu-ti poti gasi masina cu stergatorul ridicat, foarte probabil sa nici nu-l poata scoate de pe brat din aceasta cauza (acum m-am gandit la asta...)
24 Sep 2007, 13:44
@NFS: In mod normal ca sa pui un motor foarte puternic pe o masina normala nu isi are rostul.
La ce ti-ar folosi sa pui pe un Wagon, de exemplu, un motor de 225 CP (ca pe Focusul ST)??? Nu te apuci de liniute cu el, are alte scopuri.
In concluzie, de ce sa bagi bani in cercetare ca sa scoti motoare foarte puternice cand de fapt ai alt target? Nu am datele de la Ford, dar din ce am vazut pe forum sunt relativ putini cei cu motoare mari, in general mai intalnite sunt cele cu 80-130 CP. Merita sa investesti suficient de mult ca sa vinzi 2-3% ???
Ca sa nu mai spun de infrastructura de la noi... Am mers cu 180 (reali) si a fost OK, dar e cam greu sa repeti pentru ca nu ai sosele.
Si tine minte, toti calutii pe care ii ai trebuie sa pape...
24 Sep 2007, 13:48
NFS: ford a realizat pt focus 1 un motor de 1.8 cu 4 puteri diferite: 75 sI 90 CP IN PRIMA FAZA CU TDDI SI 100 SI 115 CU TDCI ULTERIOR
aici nu e in functie de cat poti e in functie de cat vrei
crezi ca VAG nu putea sa faca alt motor de 8-10 ani incoace (daca nu si mai bine) decat celebrul 1.9 TDI (la care a schimbat doar catalizatorul) ? a considerat ca e un motor fiabil si e ok sa il pastreze . O masina buna nu insemana doar cp . Analizeaza masinile americanilor cu cele ale europenilor din uram cu 3 decenii , cand ale lor nu puteau sa vireze si ale noastre erau ok
24 Sep 2007, 14:00
clasicele motoare americane v8 de 5 litri si 130 de cai
24 Sep 2007, 14:50
...
Ultima oară modificat de
NFS pe 29 Noi 2007, 13:09, modificat 1 dată în total.
24 Sep 2007, 14:56
...
Ultima oară modificat de
NFS pe 29 Noi 2007, 13:09, modificat 1 dată în total.
24 Sep 2007, 17:31
Intra macar de curiozitate si pe la VW pe forum sa vezi acolo turbine crapate sub 100 de mii de km and stuff. Raman la parerea ca un motor bun nu se rezuma doar la cai putere...
Asta e...Ford face motoare slabe...pana una alta n-ai sa vezi asa ceva la Ford
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
- DSC001521.JPG
- (148.45 KiB) Descărcat de 236 ori
24 Sep 2007, 17:56
$1 scrie:$2ord face motoare slabe...pana una alta n-ai sa vezi asa ceva la Ford

wtf???? asta face revizie in peco!!!
24 Sep 2007, 17:57
eu sunt de acord cu NFS. Hai sa facem o statistica.......turbinele celor de la VAG vs Injectoarele cazute de pe forduri, sau volante. Castiga detasat VAG, in sensul ca au mult mai putine cazuri. La forduri, cred ca la 1 din 5 cade macar un injector prematur, o volanta, asta ca sa nu zic 1 din 3.
Daca avem ford nu inseamna ca trebuie sa fim incuiati si sa avem o vedere ingusta. Eu am continuat pe ford pentru ca e eu locuind in Uk gasesc piese la un pret de nimic.
Ford face motoare EXCELENTE cand vine vorba de benzina, dar la diesel........este sub nivel, imi pare rau dar acum sunt la al doilea ford diesel si afirm asta cu parere de rau. Am stat mai mult in service decat am circulat cu ele. La mine intr-adevar se datoreaza faptului ca circul foarte mult cu masina, dar oricum.
24 Sep 2007, 17:59
Nuuuuu...
Aste este operatie de revizie la Ford, la VW se pare ca intra la chestiile de alimentare obisnuite (la Trabant de ex. se punea o parte ulei, o parte benzina cand alimentai...

).
24 Sep 2007, 18:02
La capitolul turbine VW e recunoscut cu axe rupte, samd.
Cum bine spune colegul, nu puterea e totul, ci modul in care o transmite la roti.
Ce folos ca are 15 cai in plus, daca sunt la o turatie pe care de obicei nu o atingi?
La Mondeo imi place cuplul, te baga in scaun mai bine decat VW.
La cum se merge in Bucuresti, rar ajungi la turatii mari sau la viteze peste 100. Si vine iarna!!
Am avut pasat, si dupa 3 luni l-am dus inapoi. Pe autostrada e ok, dar in oras mori cu volanu'n brate. Plus "lag" -ul de turbo care se simte, urasc chestia cu apasatu' pe pedala si masina care accelereaza cand vrea ea.
Nu am mers cu Alfa, dar nici nu am vazut masini de 20 ani care sa zburde prin oras. No offence!
24 Sep 2007, 18:24
recunosc ca se misca bine. Al meu mondeo fuge la fel de bine ca si un bmw 320d de 150 cp. Amnadoua le-am condus, bmw e in stare ireprosabila. la demaraj de pe loc bmw castiga cu jumate de masina, dar la drum intins la fel de bine se intind amandoua. La viteza maxima, cu fordul am fost cu 230 si parca mai era putin, dar cu bmw nu am reusit sa merg peste 220.
Dar ambele sunt masini din 2003. Daca luam un bmw 320d de acuma si mondeo nou, sau passat nou si mondeo nou, orice masini vs ford acelasi motor dar ambele branduri la specificatii maxime, fordul pierde. A fost bun ca si performante in 2002-2003, dar ford a ramas la acelasi nivel ca si performante, ceilalalti au evoluat.
24 Sep 2007, 18:30
$1 scrie:$2u sunt de acord cu NFS. Hai sa facem o statistica.......turbinele celor de la VAG vs Injectoarele cazute de pe forduri, sau volante. Castiga detasat VAG, in sensul ca au mult mai putine cazuri. La forduri, cred ca la 1 din 5 cade macar un injector prematur, o volanta, asta ca sa nu zic 1 din 3.
Daca avem ford nu inseamna ca trebuie sa fim incuiati si sa avem o vedere ingusta. Eu am continuat pe ford pentru ca e eu locuind in Uk gasesc piese la un pret de nimic.
Ford face motoare EXCELENTE cand vine vorba de benzina, dar la diesel........este sub nivel, imi pare rau dar acum sunt la al doilea ford diesel si afirm asta cu parere de rau. Am stat mai mult in service decat am circulat cu ele. La mine intr-adevar se datoreaza faptului ca circul foarte mult cu masina, dar oricum.
Hmm motoare pe benzina excelente??Care ar fi alea?eu zic ca sunt slabe ca si putere versus cilindree restul nu ma pronunt
24 Sep 2007, 18:34
se pot tuna usor. Se gasesc in occident o gramada de accesorii pt ele. Sunt fiabile
24 Sep 2007, 18:48
ce sa tunezi?hai sa zic ca 1,6 sunt ok dar 2 litri si 145 de cai e cam aiurea iar pe Fiesta ST 2 litri si 150 cai ,ma asteptam la un motor de 170 cai sincer
24 Sep 2007, 18:54
nu uita ca nu au turbo. Sunt aspirate
24 Sep 2007, 18:59
Corect aspirate-BMW are motor de 2 litri si 150 cai de prin 90

ma asteptam si la Ford la ceva asemanator si la peste 2,5 litri nu prea gasim alte motoare.
24 Sep 2007, 19:02
Eu nu as incadra BMW si Ford in aceeasi clasa...
Vorba ceea, nici Matizul nu avea decat 800 cmc si cativa caluti, clar mai slab decat acel BMW din 90 de care zici.
24 Sep 2007, 19:08
ai drepate si tu ,eram un pic suparat ca nu au pus pe Fiesta un motor turbo /
24 Sep 2007, 19:17
iti dai seama cum mergea acel fiesta 2.0 benzina cu turbo? Era supramotorizat pt caroseria aia
25 Sep 2007, 10:58
Eu am mers cu VW Lupo 1.4 diesel (nu stiu exact cum se cheama motorul). Ideea e ca daca infigi pedala incepe sa maraie si te baga in scaun rau de tot. Fara lag, fara sa astepti sa intre in ture sau alte chestii. Cuplu ca cuplu, dar are putere!
25 Sep 2007, 12:37
eu am avut cateva luni un fiat panda 1.3 multijet. Vreau sa zic ca fuge mai bine ca si un astra 1.7 cdti. Nu mi-a venit sa cred ce bine fugea micutzul avand in vedere ca, cantareste o tona.
26 Sep 2007, 18:34
Salutare tuturor.
Nu ii pot intelege pe cate unii care detin un FORD si ii fac atata anti reclama de parca ar avea TRABANT sau MOSKVICI. NFS critica Ford-ul dar are unul super in schimb, ghia, 2.0 tdci 136 hp.......
Mihai L este foarte sincer si recunoaste cu nu multi cai putere sunt necesari in Romania decat daca mergi la curse sau esti fan " liniute"....
Eu personal am condus multe masini, lucrez la un dealer auto strain, dar dintre peugeot, renault , opel , chevrolet, fiat sau citroen, alegerea mea ramane FORD !!! Daca comparam f.f.1 cu astra g
( mai nou classic ) , cu renault megane generatia penultima, cu fiat-ul marea , ca sunt berline sau break-uri, FORD-UL le depaseste clar din multe puncte de vedere: confort, design, fiabilitate, costuri.
Un rival puternic este golf IV , dar este ceva mai scump si in functie de buget iti stabilesti si preferintele in final !
MERG PE / CU FORD !
BAFTA !
Ovalul albastru
f.f. 2003
1.8 tdci
74 kw
tournier
NAVI, CLIMA, MAG.CD....
26 Sep 2007, 19:27
Eu sunt fan diesel Fiat, care mi se pare ca da un randament foarte bun. Mai silentios decat Ford 1.4 TDCI(doar cu asta am mers). Singurul minus este ca daca esti sub 1750 RPM nu trage bine dar si cad ajungi acolo.....
26 Sep 2007, 22:09
nu e mai silentios decat tdci-ul. Am avut fiat cu motor multijet care e common rail si nu era mai silentios. Ca si randament.....intr-adevar erau masini de firma, dar din cate Panda si Punto multijet erau in firma, la majoritatea le cazuse turbo-ul.
26 Sep 2007, 22:23
$1 scrie:$2u e mai silentios decat tdci-ul. Am avut fiat cu motor multijet care e common rail si nu era mai silentios. Ca si randament.....intr-adevar erau masini de firma, dar din cate Panda si Punto multijet erau in firma, la majoritatea le cazuse turbo-ul.
Posibil sa mi se fi parut ca e mai silentios, ca am mers foarte putin cu TDCI dar si in trafic cand merg din exterior cel putin tot Fiat mi se pare mai silentios, cat despre mult laudatul HDI de la Peugeot mi se pare foarte zgomotos din exterior... din interior, 407 parca se transforma.... foarte bine antifonat.
26 Sep 2007, 22:54
$1 scrie:$2m condus c'eed de 90 cp crdi si crede-ti-ma ca e sub fiesta 1.4 tdci la demaraj
santafe-ul de 150cp crdi este cu doua lungimi de limuzina de neam prost la demaraj as well
amandoua sigur ma iau la drum intins
dar nu ajung la aceste momente...'s cam multe radare.
de flocus 1.6 si 1.8 iar am auzit lucruri bunicele
zicea un intelept in topic ca nu ai nevoie de cine stie ce putere. pt drumurile noastre avem masini bune.
cu ce va amaraste, dragi tovarasi si pretini, ca fordu de sub fund este in prezent sub bmw la reprizele intre 228 si 243km/h? astea-s fleacuri si f_tem spatiu pe server cu otv-isme.
deci...hai sa fim si fericiti cu ce avem! e doar o masina, right?
27 Sep 2007, 11:41
Pt. cei care sunt cu Fiat-ul, ascultati-ma pe mine, am avut un benzinar , iar cumatrul meu a avut diesel ( vai de capul lui, tot timpul era cu injectia jos, cu caseta de directie, cu pornirea...) sunt SLABE, credeti-ma !
Modelele noi de Panda, punto, grande....etc au motorizari din grupul GM -general motors, motoare care se pun si pe OPEL, iar 1.3 cdti de la Opel are 75, respectiv 90 cp, ca si Met-ul de la Fiat.
Fiind cilindreea mica nu au cuplu, iar in oras la plecarile de pe loc, masina fiind greuta ( 1000-1100 kg) cam sufera si creste si consumul totodata.
Despre demaraj nici vorba, abia peste 2000 rpm se trezeste un pic la viata, iar dupa 3000 iti zboara urechile de zgomot...
Dci-ul de la renault este super silentios fata de cdti-ul sau m-jet de la GM, eu conduc zilnic aceste masini si le cunosc foarte bine ....
Mergeti fratilor si cumparati masini nemtesti , nu va lasati prostiti de coreeni cu 7 ani garantie sau cu frantujii ( care stiu sa faca in schimb parfumuri ) , iar despre macaronari ei mai au pana vor ajunge sa faca masini adevarate !
Nu are rost sa mai umplu topicul cu alte discutii , dar am avut si experiente intre renault si opel vizavi de putere si demaraj si cdti-ul sau m-jet-ul a pierdut podiumul !!!
BAFTA TUTUROR!
27 Sep 2007, 12:19
...
Ultima oară modificat de
NFS pe 29 Noi 2007, 13:11, modificat 1 dată în total.
27 Sep 2007, 12:33
Eu unul recunosc ca sunt multumit de motorul pe care l-am ales, este suficient pentru treaba la care e folosit luand in calcul si greutatea masinii.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.