uite o mica comparatie intre cateva modele de naked-uri si acceleratii..
SUZUKI BANDIT 600
Motor: racit cu apa, 4 cilindri in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, injectie electronica cu clapete de 34 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 336 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 68,4 x 50,9 mm.
Capacitate cilindrica totala: 748 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 81 kW (110 CP) la 11.000 rpm.
Cuplul maxim: 75 Nm la 8.200 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru-coloana din otel, motor portant, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte
la tractiune si presiune, frana fata do-ua discuri de 300 mm, etrieri flotanti
cu doua pistonase, frana spate disc
de 220 mm, etrier flotant cu un pistonas.
Pneuri: 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 019 E/012.
Caracteristici. Ampatamentul: 1.425 mm. Unghiul furcii: 65,5°. Distanta de fuga: 104 mm. Cursa de amortizare fata/ spate: 120/126 mm. Inaltimea seii*: 810 mm. Greutatea la plin*: 219 kg. Sarcina utila*: 179 kg. Capacitate rezervor: 18 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, negru, rosu.
Pret Germania: 7.195 euro.
SUZUKI SV 650
Motor: racit cu aer/ulei, 4 cilindrii in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, carburatoare cu presiune constanta si difuzoare de 32 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 550 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, actionat mecanic, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 62,6 x 48,7 mm.
Capacitate cilindrica totala: 600 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 57 kW (78 CP) la 10.500 rpm.
Cuplul maxim: 54 Nm la 9.500 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru dublu-leagan din otel, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte la tractiune, frana fata doua discuri de 290 mm, etrieri flotanti cu doua pistonase, frana spate disc de 240 mm, etrier cu doua pistonase.
Pneuri: 120/60 ZR 17; 160/60 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 56 F/R.
Caracteristici. Ampatamentul:1.433 mm. Unghiul furcii: 64,5°. Distanta de fuga: 100 mm. Cursa de amortizare fata/spate: 130/121 mm. Inaltimea seii*: 800 mm. Greutatea la plin*: 222 kg. Sarcina utila*: 218 kg. Capacitate rezervor/rezerva: 20/4,5 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, argintiu.
Pret B&S Motors: 5.680 euro
KAWASAKI Z 750
Motor: racit cu apa, 4 cilindri in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, injectie electronica cu clapete de 34 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 336 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 68,4 x 50,9 mm.
Capacitate cilindrica totala: 748 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 81 kW (110 CP) la 11.000 rpm.
Cuplul maxim: 75 Nm la 8.200 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru-coloana din otel, motor portant, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte
la tractiune si presiune, frana fata do-ua discuri de 300 mm, etrieri flotanti
cu doua pistonase, frana spate disc de 220 mm, etrier flotant cu un pistonas.
Pneuri: 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 019 E/012.
Caracteristici. Ampatamentul: 1.425 mm. Unghiul furcii: 65,5°. Distanta de fuga: 104 mm. Cursa de amortizare fata/ spate: 120/126 mm. Inaltimea seii*: 810 mm. Greutatea la plin*: 219 kg. Sarcina utila*: 179 kg. Capacitate rezervor: 18 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, negru, rosu.
Pret Germania: 7.195 euro.