ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 08:22

cred ca este a mia data cand spun ca nu tin partea nimanui ..... :-?? ...si sper din toata inima sa nu dau de raceri cand sunt pe sosea ..cu masina sau moto ..doar nu crezi ca sunt de acord cu ce se intampla pe strazi ..dar oricum nu avem ce face ..decat poate sa incerci sa te feresti cat mai mult posibil ..la 300km/h clar nu poate evita nimic ,gandeste-te cam ce distanta de franare are ,,inca odata repet NU TIN PARTEA NIMANUI ..dar exemplare ca acesta sunt cu sutele ..si apropos de raceri ,probabil ca acum o sa-mi pun oamenii in cap ..daca imi amintesc bine liniute s-au facut si la o intalnire ford ,,chiar in fata casei poporului ..iar acum dam cu biciul in diversi dar suntem cu musca cat caciula ...si acolo este trafic,si acolo sunt pietoni .....vezi tu cum este omul ... ;)

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 08:43

Tomcatmouse, sa nu ma intelegi nici tu gresit, n-am vrut sa jignesc pe nimeni de aici, n-am nimic impotriva motociclistilor, sunt si eu infectat cu virusul asta, am o varsta sa zicem un pic mai inaintata, am mers ani de zile pe motor, multi poate ca erati la gradinita pe vremea aia. Nu erau motocicletele de acum dar oricum, multi aveam motoare dupa care nu prea te tineai cu Dacia. Erau si printre noi viteji dar.....aveam pe vremurile alea o frica de politie... Mama, ce ne mai pandeau. Nu statea nimeni la negociat cu noi, permis suspendat, am avut prieteni care au avut chiar permisul ANULAT prin hotarare de instanta. Ne manca si pe noi prin orificii dar frica de politie ne facea sa fim mai temperati. Puteai sa te duci cu pile si tot felul de relatii, stateai pe bara fara drept de apel.
Revenim la DEMOCRATIE.... Ce a adus democratia la noi? In primul rand haos legislativ. Vedem cu toti, legile noastre zici ca sunt gandite cu c..u. Dupa ce ca sunt asa cum sunt, nici nu se aplica. S-a ajuns in tara asta ca nimeni sa nu mai plateasca o amenda. Toate regulile de circulatie sunt incalcate flagrant. Politia nu-si face datoria. Daca politia isi face datoria, nu si-o face justitia. Nimeni nu mai are frica de nimic.Si uite asa,cu vidul asta legislativ si juridic, combinat cu vidul din propria capatana, a aparut o nou rasa, SMEKERUL. Smekeri peste smekeri oriunde vezi cu ochii. Nu mai avem loc de ei, dam peste ei la tot pasul si ce e mai grav, devin din ce in ce mai multi. Genul asta de oameni nu ii educam pe forumuri sau prin morala prieteneasca face to face, legea trebuie sa-i educe. Astia ne fac viata amara, pe sosele, la serviciu, in parc, in concediu, nu mai avem loc de ei. Stiu ca nu e frumos ce am zis dar crede-ma, chiar incep sa-mi doresc sa devina donatori de organe, mobrist sau conservar, nu conteaza ce e. M-am saturat de ei.
Si revenind la motociclistii, oare cati gandesc ca cel de mai jos?
http://www.motociclism.ro/forum/index.p ... =91453&hl=

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 08:54

Exact ceea ce gandesc si eu, felicitari, "masinuta saltareata" =D>.

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 08:59

Oameni....linkul de mai jos nu este experienta ci doar un mod de a gandi!! Extrapoland putem usor vizualiza situatia de mai sus si la masini, cand sunt smecher si merg cu viteza si fac prostii ...apropos, cred ca si ZUZA a facut un episod din acel serial asemanator cand au filmat cu Zanga!!


Cat priveste partea cu democratia...foarte bine punctat!! Dar ca sa vedeti ca lucrurile sunt de multe ori impotriva noastra, zilele trecute politia oprea motoare si le ridica certificatele pentru zgomot peste limita FARA A AVEA UN APARAT OMOLOGAT DE MASURARE A ZGOMOTULUI!!! La masini de ce nu face la fel!??! Si in plus ... politia romana se baga in orice, desi prin lege nu au voie decat sa verifice actele prevazute in lege. NU VIGNETA, NU MODIFICARI LA AUTOVEHICULE, NU ZGOMOTE si alte tampenii!!!

Asta e problema noastra...dupa ce ca ne vaneaza masinile, ne vaneaza si oamenii ...si mai nou si politia. Si in loc sa vedem lucrurile la rece, aruncam cu rahat in motociclisti...ei sunt vinovati ca merg cu viteza (si s-a impamantenit chestia asta) cand lucrurile nu sunt chiar asa cum par ....

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 09:04

$1 scrie:$2..daca imi amintesc bine liniute s-au facut si la o intalnire ford ,,chiar in fata casei poporului ..iar acum dam cu biciul in diversi dar suntem cu musca cat caciula ...si acolo este trafic,si acolo sunt pietoni .....vezi tu cum este omul ... ;)


Tom, eu nu as defini "liniute" ce s-a intamplat la CP. Chiar si in spatiul acela deschis, distanta de 100 m nici macar nu iti permite sa depasesti limita de viteza legala in oras, ca trebuie sa franezi pt a nu intra in trafic. Posturile din topicul acesta au fost intotdeauna mai "aprinse", dupa 5-6 posturi cu informatii utile despre motociclete, se gaseste cate un "destept" prin trafic sa fie subiect de stiri si de studiat anatomia umana prin laboratoare. Urmeaza apoi pareri pro si contra "desteptului". Si o luam de la capat. :-??

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 09:24

komandante nu vorbesc de parcarea propriuzisa ci de semaforul dinspre 13 septembrie pana la cel de langa minister ..pai cred ca sunt cam 1000-1500 m ,,destul pt un accident cu strigaturi nu ?..stiu si persoanele care au alergat dar nu cred ca are rost sa vorbim ...chiar discutam dupa alergatura ca sunt si camere de supraveghere instalate pe stalpi ..ma rog oricum nu conteaza ,,eu incercam sa spun ca nu este tocmai frumos sa aruncam cu pietre cand noi suntem manjiti cu ciocolata ;) ..

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 09:45

$1 scrie:$2omandante nu vorbesc de parcarea propriuzisa ci de semaforul dinspre 13 septembrie pana la cel de langa minister ..pai cred ca sunt cam 1000-1500 m ,,destul pt un accident cu strigaturi nu ?..stiu si persoanele care au alergat dar nu cred ca are rost sa vorbim ...chiar discutam dupa alergatura ca sunt si camere de supraveghere instalate pe stalpi ..ma rog oricum nu conteaza ,,eu incercam sa spun ca nu este tocmai frumos sa aruncam cu pietre cand noi suntem manjiti cu ciocolata ;) ..


Semnatura banuiesc ca face referire doar la persoana ta, nu?
Nu de alta dar generalizezi destul de usor...
Eu imi aduc aminte doar de o liniuta intre Adispan si inca cineva, cu motoare de 80 CP, in care nu cred ca s-a depasit viteza de 20 km/h (ba la un moment dat au mers si cu spatele...) =))

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 10:05

Eh au mai fost câteva de atunci.

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 10:10

$1 scrie:$2h au mai fost câteva de atunci.


asa ...asa deci nu sunt singurul care am vazut ..... :-" ,

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 10:13

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2omandante nu vorbesc de parcarea propriuzisa ci de semaforul dinspre 13 septembrie pana la cel de langa minister ..pai cred ca sunt cam 1000-1500 m ,,destul pt un accident cu strigaturi nu ?..stiu si persoanele care au alergat dar nu cred ca are rost sa vorbim ...chiar discutam dupa alergatura ca sunt si camere de supraveghere instalate pe stalpi ..ma rog oricum nu conteaza ,,eu incercam sa spun ca nu este tocmai frumos sa aruncam cu pietre cand noi suntem manjiti cu ciocolata ;) ..


Semnatura banuiesc ca face referire doar la persoana ta, nu?
Nu de alta dar generalizezi destul de usor...
Eu imi aduc aminte doar de o liniuta intre Adispan si inca cineva, cu motoare de 80 CP, in care nu cred ca s-a depasit viteza de 20 km/h (ba la un moment dat au mers si cu spatele...) =))

probabil ca da ,,numai la persoana mea ..iar de generalizat ..hmmmmmmmm voi sunteti campioni fratelo in a generaliza ...iar daca iti amintesti numai de "O SINGURA LINIUTA" inseamna ca nu ai fost prea des la intalniri ..de ce imi spui de masini cu 80 cp ,,alea sunt biciclete nu ?? hai ca deja o dam in diverse :| !!!

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 10:47

$1 scrie:$2ttp://www.motociclism.ro/forum/index.php?showtopic=91453&hl=


Bravo, este extraordinara povestea!
Dar cati pustani mai au chef de citit in ziua de azi? :(

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 11:01

Azi zic sa o iau pe Dr. Taberei ca e mai liber. Bun, trec de Romancierilor si vad in oglinda un "suparat" cu o R1, instantaneu mi se aprind beculetele si stau atent sa vad pe ce parte ma va depasi :P. Ma depaseste prin stanga, cu acceleratia la maximum si-un zgomot infernal. Zic Doamne-ajuta ca s-a dus. De unde, la semafor la Moghioros l-am prins din urma. Se face verde, vruuuuuummmmm, cu-n zgomot de mureai, pana la trecerea de pietoni de la posta (100-200 de m), iar opreste, iar pleaca in tromba pana la urmatoarea trecere, si iar opreste, si iar pana la primul semafor... Asa a tinut-o pana la Razoare 8-} .
Cum dracu' sa mai ai respect in trafic fata de motociclisti cand aproape zi de zi vad cate un ratacit din asta? Dar uite ca perseverez si mereu incerc sa-i protejez cat pot.

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 11:11

$1 scrie:$2olitia romana se baga in orice, desi prin lege nu au voie decat sa verifice actele prevazute in lege. NU VIGNETA, NU MODIFICARI LA AUTOVEHICULE, NU ZGOMOTE si alte tampenii!!!


Nu am avut timp decat sa caut pt vigneta... dar sunt absolut sigur ca au in competenta si verificarea celorlalte repere mentionate. Sunt texte exprese de lege care dau dreptul politistilor sa verifice si sa aplice amenzi contraventionale si sa retina certificate de inmatriculare.

EX. "ART. 8
(1) Fapta posesorilor de autovehicule sau a conducătorilor acestora care utilizează reţeaua de drumuri naţionale din România fără a deţine rovinieta valabilă constituie contravenţie şi se sancţionează cu amendă de la 3.000.000 lei la 45.000.000 lei, cuantumul acesteia urmând a fi reactualizat anual în funcţie de cursul de schimb euro/leu. Transportatorilor cu autovehicule înmatriculate în alte state plata amenzii contravenţionale li se va aplica numai în punctele de control trecere frontieră la ieşirea din România.
(2) în cazul în care contravenientul a achitat amenda contravenţională prevăzută la alin. (1), urmărirea contravenţiei încetează.
(3) O dată cu aplicarea amenzii contravenţionale, posesorilor de autovehicule sau conducătorilor acestora care utilizează reţeaua de drumuri naţionale din România fără a avea rovinieta valabilă li se reţine certificatul de înmatriculare al autovehiculului şi, după caz, licenţa de execuţie pentru vehicul, până la achitarea tarifului de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România.
(4) Contravenienţii au obligaţia ca în termen de 48 de ore de la aplicarea amenzii contravenţionale să achite tariful de utilizare a reţelei de drumuri naţionale din România."
10. La articolul 9, literele a) şi b) vor avea următorul cuprins:
"a) personalul împuternicit din cadrul Ministerului Lucrărilor Publice, Transporturilor şi Locuinţei, din agenţiile de control şi încasare ale Regiei Autonome <<Administraţia Naţională a Drumurilor din România>>, care funcţionează în punctele de trecere a frontierei, împreună cu organele poliţiei de frontieră;
b) ofiţerii şi subofiţerii de poliţie care îndrumă, supraveghează şi controlează circulaţia pe reţeaua de drumuri naţionale din România."

PS M-am hotarat la un SV650 S. Saptamana viitoare cred ca incep si scoala.

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 11:22

Iti spun eu, VIgneta o verifica SDN (sectia drumuri nationale). cerificatele si ceea ce tine de tehnica masinii o verifica RAR sau ARR asa cum vedeti pe drumurile patriei!

Cat priveste faptul ca te opreste sa iti spuna ca masina ta scoate garaituri pe teava de esapament ca asa i se pare lui ... e magarie pe fata! Daca ma opreste, ii dau in judecata si le cer si sanctionare pentru abuz!!!


PS: Frumoasa alegerea, SVul e super moto. Eu am vrut sa imi iau, dar am ramas la Bandit (de 600)

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 11:52

Pe de cealalta parte, cand unu din asta trece la 2 noaptea pe un bulevard din Bucuresti, pana a ajuns in capatul celalalt a deranjat 20.000 de oameni....

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 12:12

$1 scrie:$2Se face verde, vruuuuuummmmm, cu-n zgomot de mureai, pana la trecerea de pietoni de la posta (100-200 de m), iar opreste, iar pleaca in tromba pana la urmatoarea trecere, si iar opreste, si iar pana la primul semafor... Asa a tinut-o pana la Razoare 8-} .
Cum dracu' sa mai ai respect in trafic fata de motociclisti cand aproape zi de zi vad cate un ratacit din asta?


Pai e bine daca oprea la trecerile de pietoni ...

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 12:19

$1 scrie:$2e de cealalta parte, cand unu din asta trece la 2 noaptea pe un bulevard din Bucuresti, pana a ajuns in capatul celalalt a deranjat 20.000 de oameni....


Aici Cristi trebuie sa aduc in discutie si soferii "conservari". Motociclistul barem trece mai repede, mai incet, cum il tine cureaua. Dar cei care fac drift-uri la 2 noaptea, aia le fac pe loc, deranjeaza 1000, nu 20 de mii, dar alora le-a pierit somnul o ora-doua. E ca in bancu' ala: cand fu Tache, nu fu Tica...

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 12:37

Wanna... ca mi-am adus aminte... am si eu o prietena cu xj600 din '99 :)

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 13:01

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e de cealalta parte, cand unu din asta trece la 2 noaptea pe un bulevard din Bucuresti, pana a ajuns in capatul celalalt a deranjat 20.000 de oameni....


Aici Cristi trebuie sa aduc in discutie si soferii "conservari". Motociclistul barem trece mai repede, mai incet, cum il tine cureaua. Dar cei care fac drift-uri la 2 noaptea, aia le fac pe loc, deranjeaza 1000, nu 20 de mii, dar alora le-a pierit somnul o ora-doua. E ca in bancu' ala: cand fu Tache, nu fu Tica...


Sezi bland, Komandantule, ca se poate si mai rau.
Ce parere ai de o locatie (garaj) unde se repara in spatele blocului (sa zic 10m distanta de bloc) zeci de motoare pe luna?
Si care evident trebuie pornite, ambalate, etc.
In ultima vreme parca au lasat-o mai moale, recunosc.

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 13:08

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2e de cealalta parte, cand unu din asta trece la 2 noaptea pe un bulevard din Bucuresti, pana a ajuns in capatul celalalt a deranjat 20.000 de oameni....


Aici Cristi trebuie sa aduc in discutie si soferii "conservari". Motociclistul barem trece mai repede, mai incet, cum il tine cureaua. Dar cei care fac drift-uri la 2 noaptea, aia le fac pe loc, deranjeaza 1000, nu 20 de mii, dar alora le-a pierit somnul o ora-doua. E ca in bancu' ala: cand fu Tache, nu fu Tica...


In principiu, si cu un vehicul stock poti face zgomot, dar si cu unu modificat poti sa nu faci. Ideal ar fi sa ii sanctioneze pe aia care foc zgomot si deranjeaza! Ca sunt probleme atata la lege cat si la cei care au obligatia sa se asigure ca e respectata, stim cu totii. Dar sa revenim la motociclete :D

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 22:02

Oameni buni! "Conservari" sau "donatori de organe" daca tot va place sa va ciondaniti atata (aiurea zic eu sau pentru a acumula cat mai multe post-uri) de ce nu faceti un topic separat?
M-am plictisit sa va tot aud cum va tot deranjeaza cate un "donator" in trafic: ba pe dreapta, ba pe stanga, ba fara tobe, ba pe o roata, ba fara casca sau un "conservar" si el plin de pacate.
Daca cititi prima pagina veti observa ca nu asta este obiectul acestui topic.

Drum bun!

Re: Motociclism si Motociclisti

08 Sep 2008, 22:14

$1 scrie:$2e la topicul cu accidentul am zis sa fie un topic pt discutii despre motociclete si orice are legatura cu motociclismul(ex.intruniri,plimbari,detalii tehnice,etc)


@dovlecel: cam ai dreptate
haideti sa pastram linia initiala a topicului

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 08:18

Daca s-ar face un topic separat pentru a-si varsa fiecare naduful dinspre sau inspre motociclisti ar iesi scandal mare. Initiatorul topicului a spus printre altele "orice are legatura cu motociclismul". Din pacate pe drept sau nu, se posteaza f. multe "impresii" ca sa le zic asa, negative. Eu cred ca apartin multimii "orice". Apar si ceva flame-uri, dar dupa parerea mea sunt "acceptabile si controlabile". Subconstientul fiecaruia lucreaza in sensul in care stie ca e un topic despre motociclism, pentru unii o pasiune si aproape pentru nimeni "un bat bagat undeva", si pastreaza un anumit ton. Mai citeste omu' de nu-stiu-ce motor, ca ala face aia, ca ala nu face aia... Ii mai trece. Dar daca s-ar duce pe ipoteticul topic "Mama lor de motociclisti!!!", inchipuiti-va ce va fi pe acolo. Asa ca parerea mea e sa ne exprimam aici si pasiunea si micile "frustrari" vis-a-vis de subiect. Orice cazan are nevoie si de niste supape sa nu explodeze... :D
Multumesc.

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 10:20

@KomandantuR,,foarte bine spus .sunt total de acord cu tine ;) ..

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 10:47

Am pus si eu niste intrebari legate de subiect cu vreo 2 pagini in urma dar vad ca toata lumea e interesata mai mult de luat la harta decat de subiectul topicului si nu am primit niciun raspuns... Ata ete.

Le repet aici ca poate cunoaste careva raspunsul:

La primavara sau chiar mai curand o sa imi iau o SV650 S si vreau sa o iau din Germania. Motivul: pur si simplu am nevoie de un mijloc de transport in Bucuresti mai rapid decat masina si oricum spre asta ne indreptam cu verile astea lungi si cu traficul asta sufocant. Nu vreau senzatii, nu vreau serpentine, nu vreau sa ies cu baietii la everest in romana. Scuterul mi se pare prea cuminte si prea puturos...chiar si alea cu motoare mai mari.

Vreau pareri de la cei care cunosc problema. Am prieteni mobristi care mi-au raspuns deja dar vreau cat mai multe pareri.

1. E potrivita Sv-ul pt incepatori? Multi spun ca da, putini spun ca nu din cauza cuplului mare la turatii joase, insa toti spun ca mobra e foarte manevrabila si potrivita pentru oras. Eu cand am vazut in detaliile tehnice 0-100 in 3,8 sec mi s-a cam pus un nod in gat.

2. Sunt bune astea luate din Germaina? Intretinute? In Italia merg aia cu ele ca nebunii si nu as vrea de acolo.

3. Carburatie vs injectie. Care? Avantaje dezavantaje, inafara de desincronizare/dereglare carburatoare.

4. Suzuki unde se incadreaza ca preturi de intretinere? Am vazut preturi de consumabile la mobre is mi se par mari si nejustificate. Ex: setul de placute frana fata originale sare de 200 RON. Unele aftermarket sunt 120. Cat duc consumabilele la un mers normal, viteze mici..adica mers urban, adica mers Bucale. La fel..adidasii sunt foarte scumpi. Cam cati km duc? Lant, pinion la fel. Ce alte consumabile mai sunt?

5. Cam cat costa sa aduci o mobra din germania (actele acolo+transport+inscris si inmatriculat la noi). Cunoasteti persoane de incredere si pricepute care fac asa ceva?

Multumesc.

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 11:18

ba din potriva ,nu trebuie sa te sperie acceleratia de 3.8 sec ..totul sta in mana ta dreapta .intradevar este o mobra care trage destul de tare de jos ..am mers cu una si iti pot spune ca este fffffff prietenoasa .intradevar am coborat de pe un R6 ceea ce este o mare diferenta ..dar din punctul meu de vedere iti recomand cu caldura SV-ul ..este foarte manevrabila ,destul de usurica ,buna pt incepatori ..

apropos de achizitionari din IT .....uita de asa ceva ..

preturi de intretinere mmmmm..aici poate iti sare in ajutor si Khael ..placutele de frana intradevar sunt un pic scumpe dar merita sa iei unele originale ,cauciucurile la un mers normal ,fara burn,blocarea rotii(ceea ce este oricum foarte periculos) trebuie sa te tina cel putin 2 sezoane ,,kit-ul de lant depinde de uzura pe care o are la achizitionare ..oricum nu sare de 200-250 eur KIT-ul complet si te tine f mult mai ales la SV in conditile in care este intretinut corespunzator ..o data la saptamana trebuie curatat si uns ..este kit special pt lant ,,te sfatui sa folosesti spray de lant cu ceramica iar la curatare ai 2 posibilitati spray de curatat sau solutie pe care o folosesti ca atare impreuna cu o periuta ..este dificil la inceput pt ca trebuie sa ridici mobra intr-o parte pt a invarti roata ,,dar iti poti lua un stander (150-200 ron) si ai scapat ..
de achizitionat este relativ simplu ,,dar indicat este sa o vezi si tu ..trebuie neaparat parerea unui specialist ..mobrele in general sunt reparate dupa cazaturi grave iar vizual nu gasesti niciun indiciu care sa te duca spre ideea unui accident cu urmari grave ...(cadru stramb,jambe reconditionate,motor in care s-au bagat pastile ;) ,etc.)
vis a vis de preturi ..difera in functie de an-km-injectie/carburatie,avarii
nu te grabeste nimeni ,oricum sezonul este pe final.preturile incep sa scada de prin octombrie asa ca i timp berechet .Pana atunci daca vrei iti caut si eu ,poate ne ajuta si Khael ;)
Bafta multa

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 11:24

Multam fain! Uitasem o intrebare: ce scoala recomandati in Bucuresti? Am auzit de follow me ca ar fi super buni si super profi dar costa dublu fata de medie (in jur de 1200 RON) si nu prea as da banii astia chiar daca sunt justificati.

La injectie vs carburatie intrebam care sunt mai fiabile. Sv-ul 99-2002 e carburatie iar cel din 2003-2008 e injectie. Daca e ok carburatia si daca injectoarele sa zicem ca pica si sunt scumpe as merge pe carburatie.


PS nu ai vrea sa stii ce mai sta in mana mea dreapta :))

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 11:54

Carburatia este mult mai usor de reglat. Injectia este fiabila, dar daca pica.. e nasol. Injectia are in cele mai multe cazuri (99%) pompa de benzina in rezervor. Carburatoarele nu au asa de multe..cam 50 % (in functie si de an, Banditul meu nu are :) )
SV-ul este un motor mare pentru incepator. 2 cilindri in V dispusi la 90 grade parca cu o dezvoltare de 72 cai. Insa, nu caii sunt problema ci CUPLUL. Trebuie sa fii FOARTE ATENT la ruperile de aderenta, mai ales la turatii joase. La motoarele de viteza lucrurile difera un pic...acolo rupi aderenta constient :D
Insa cum a-ti lua un moto de 400 cc si sa il vinzi intr-un an nu e o varianta tocmai placuta, ramane sa iti pastrezi capul pe umeri si sa accelerezi NUMAI cand e FOARTE liber in fata...


Apropos...sunt bandit, daca am uitat sa va spun :))

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 13:53

uite o mica comparatie intre cateva modele de naked-uri si acceleratii.. ;) ;)



SUZUKI BANDIT 600

Motor: racit cu apa, 4 cilindri in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, injectie electronica cu clapete de 34 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 336 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 68,4 x 50,9 mm.
Capacitate cilindrica totala: 748 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 81 kW (110 CP) la 11.000 rpm.
Cuplul maxim: 75 Nm la 8.200 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru-coloana din otel, motor portant, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte
la tractiune si presiune, frana fata do-ua discuri de 300 mm, etrieri flotanti
cu doua pistonase, frana spate disc
de 220 mm, etrier flotant cu un pistonas.
Pneuri: 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 019 E/012.
Caracteristici. Ampatamentul: 1.425 mm. Unghiul furcii: 65,5°. Distanta de fuga: 104 mm. Cursa de amortizare fata/ spate: 120/126 mm. Inaltimea seii*: 810 mm. Greutatea la plin*: 219 kg. Sarcina utila*: 179 kg. Capacitate rezervor: 18 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, negru, rosu.
Pret Germania: 7.195 euro.

SUZUKI SV 650

Motor: racit cu aer/ulei, 4 cilindrii in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, carburatoare cu presiune constanta si difuzoare de 32 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 550 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, actionat mecanic, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 62,6 x 48,7 mm.
Capacitate cilindrica totala: 600 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 57 kW (78 CP) la 10.500 rpm.
Cuplul maxim: 54 Nm la 9.500 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru dublu-leagan din otel, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte la tractiune, frana fata doua discuri de 290 mm, etrieri flotanti cu doua pistonase, frana spate disc de 240 mm, etrier cu doua pistonase.
Pneuri: 120/60 ZR 17; 160/60 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 56 F/R.
Caracteristici. Ampatamentul:1.433 mm. Unghiul furcii: 64,5°. Distanta de fuga: 100 mm. Cursa de amortizare fata/spate: 130/121 mm. Inaltimea seii*: 800 mm. Greutatea la plin*: 222 kg. Sarcina utila*: 218 kg. Capacitate rezervor/rezerva: 20/4,5 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, argintiu.
Pret B&S Motors: 5.680 euro

KAWASAKI Z 750

Motor: racit cu apa, 4 cilindri in linie, transversali, in 4 timpi, doua axe cu came in chiulasa, actionate prin lant, 4 supape pe cilindru, injectie electronica cu clapete de 34 mm, catalizator cu sistem de aer secundar, alternator 336 W, baterie 12 V/8 Ah, ambreiaj multidisc in baie de ulei, cutie de viteze cu 6 rapoarte, lant cu O-ringuri.
Alezaj x cursa: 68,4 x 50,9 mm.
Capacitate cilindrica totala: 748 cmc.
Raport de compresie: 11,3:1.
Puterea: 81 kW (110 CP) la 11.000 rpm.
Cuplul maxim: 75 Nm la 8.200 rpm.
Sistemul de rulare. Cadru-coloana din otel, motor portant, furca telescopica cu jambe de 41 mm, bascula din otel, amortizor central reglabil in trepte
la tractiune si presiune, frana fata do-ua discuri de 300 mm, etrieri flotanti
cu doua pistonase, frana spate disc de 220 mm, etrier flotant cu un pistonas.
Pneuri: 120/70 ZR 17; 180/55 ZR 17.
Pneuri in test: Bridgestone BT 019 E/012.
Caracteristici. Ampatamentul: 1.425 mm. Unghiul furcii: 65,5°. Distanta de fuga: 104 mm. Cursa de amortizare fata/ spate: 120/126 mm. Inaltimea seii*: 810 mm. Greutatea la plin*: 219 kg. Sarcina utila*: 179 kg. Capacitate rezervor: 18 litri.
Garantie: 2 ani.
Intervalul de intretinere: la fiecare 6.000 km.
Culori: albastru, negru, rosu.
Pret Germania: 7.195 euro.
FiÅŸiere ataÅŸate
allround_diagr.jpg

Re: Motociclism si Motociclisti

09 Sep 2008, 14:22

Am cateva observatii...banditul meu e racit cu aer/ulei. SV-ul are motor in 2 cilindri, dupa ce am citit eu :D
de Kawa ..acolo nu stiu, dar am vazut un Z750 si intr-adevar e frumoasa rau!!

SV-ul are 72 cai (din ce spune BIKEZ) si Banditul de 600 77 cai.
Răspunde