ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
03 Mai 2007, 23:58
Flocus vs Golf V 1.9 TDI(105cai).
Ora:12:02
Locatia:Drumul taberei semafor parc moghioros-semafor statia romancierilor.
Golfulica a stat cu botu la usa mea din spate,dar n-a reusit sa recupereze pana la 140.
Poate ca nu i-a dat cum trebuie,eu sincer ma mir,dar mai vedem mai prindem un golfulica:P
04 Mai 2007, 08:50
'Golfulica'

hai ca esti tare
Auzi da de ce te miri ? N-ai incredere in masina ta ? A lui este si mai grea...
140 in oras cam mult..
04 Mai 2007, 09:27
golfu e praf pe langa focus 1
04 Mai 2007, 09:32
E praf doar pentru coneseuri, avizatzi si profesionishti. Pentru restul *******
04 Mai 2007, 09:52
alaltaieri am mers constant pe autostrada soarelui cu 170. e o senzatie super, n-am mai avut unde-i da atat pana acum, de cand am luat-o.
si am depasit un matiz pe la 150.
pe alocuri i-am dat si 180 si mai aveam talpa.
altfel, m-am miscat alte dati si mai rapid, dar nu pe sol :p
cu dacia 1300 am atins 390-400 km/h prin 1993. e drept ca masina era in burta unui an-26 si am venit cu ea de la timisoara la bucuresti.
altceva:
e adevarat ca viteza economica e atunci cand indicatorul este "la nord"? la masina din semnatura in treapta a V-a, am 2500 rpm si 120 km/h cu acul vertical.
04 Mai 2007, 09:54
am mai auzii si eu treaba asta cu viteza in punctul superior al vitezometrului dar nu stiu ce sa cred e clar ca masina consuma mai putin la 90-110 decat la 160
04 Mai 2007, 09:56
Nu prea are cum... cadranele astea sunt standard pt toate motorizarile... si evident la motorizari diferite ai viteze economice diferite... parerea mea
04 Mai 2007, 09:58
Consumul optim e in ultima treapta la momentul de cuplu maxim. Corectati-ma daca gresesc...
04 Mai 2007, 10:17
$1 scrie:$2onsumul optim e in ultima treapta la momentul de cuplu maxim. Corectati-ma daca gresesc...
Teoretic ai dreptate, dar "experimentele" mele mi-au aratat, din pacate pentru ce credeam si inca mai cred eu, altceva:
-in ulima treapta, la 1750rpm (acolo zice producatorul ca este cuplul maxim) am un consum de ~4.6-4.7
-am mers mai demult ~400km ajungand la 90 doar in depasiri, restul 70-80 si consumul a fost 4.187...
Personal, pentru consum, mergu cu 110-130.
Da' ce legatura are subiectul asta cu liniutele, depasirile si manevrele in trafic?
04 Mai 2007, 10:19
Cuplu maxim am la 4000 RPM. 4000 RPM in a 5-a inseamna ~135 km/h. La viteza aia am in jur de 8-8.5 la suta consumul.
Daca merg cu a 5-a la 2250 RPM, adica ~80 km/h, am consum de 4.5-4.6 la suta.
Deci, in concluzie, cred ca argumentul conform caruia consumul minim este in treapta cea mai mare la turatia de cuplu maxim este invalid pentru benzinare. Poate o fi adevarat pentru diesel-uri, dar cred ca din cu totul alte motive.
04 Mai 2007, 10:21
Ma refeream la diesel. Scuze...
04 Mai 2007, 12:49
Marius, wow, de la ce Ferrari ai furat vitezometrul ala ?
Daca tu ai 160 la mijloc atunci indica max 320 la ora.
zvony si eventual raptor fac confuzie intre consum minim si consum optim....
Intr-adevar n-are legatura da mai deraiem si noi nitel...
la 80/h in a V-a intr-adevar si eu am 4.5 cu masina incarcata, dar la 135 (vb de viteze pe ceas) stiu ca aveam undeva pe la 7-8, nu peste 8.
Dar din cate stiu 135 nu este la mijloc?
Ultima oară modificat de
Cornel001 pe 04 Mai 2007, 12:51, modificat 1 dată în total.
04 Mai 2007, 12:51
sa nu se intelaga gresit nu am zis ca ma 160 la mijloc nici pe departe
160 e in dreapta so
pe bord am maxim 180
04 Mai 2007, 12:53
Pai se vorbea de indicator care sa arate vertical in sus, adica la mijloc...
04 Mai 2007, 13:12
si la mine acolo e 80-90 la matiz
si cam 100-120 la ford parca
04 Mai 2007, 14:46
La mine arata 120 "la mijloc".
@Cornel: consum optim? Iar eu vorbeam de consum minim pentru ca turatia de cuplu maxim este turatia de randament maxim => cea mai buna "cheltuiala" a motorinei => cei mai multi km pentru o cantitate anume de motorina. Dar, dupa cum spuneam, vorbeam teoretic. In practica am vazut ca nu se intampla asa. Cat despre confuzie... nu prea am cum sa confund doi termeni cand fac referire numai la unul, iar pe celalalt (consum optim) nu il inteleg. Eu un fel de a spune: masina consuma 4 litri la suta, dar optim ar fi sa consume 6.
04 Mai 2007, 15:14
consum optim = consumul la un raport viteza/consum optim; cel putin asa vad eu lucrurile.
Daca caut pe internet cred ca gasesc.
Poate ne lamuresc mai bine cei de la care a plecat discutia.
04 Mai 2007, 16:08
Pai daca formula este "consum optim = consumul la un raport viteza/consum optim" atunci este ceva total relativ, subiectiv. Adica poate fi o persoana care e multumita cu un consum de 9% pentru 180km/h, iar altul este total nemultumit de acelasi consum. Atunci intreb: care este consumul optim?
Revenind la liniute: mi-am mai testat Foca cu un diesel de 1.6 si 110cp (307) si nu am avut nici o sansa. Oricum si eu am mers prost, dar oricum diferenta a fost mai mare decat in trecut.
04 Mai 2007, 16:12
@zvony iti recomand un "overclock" la motor

dupaia faci 307-le
05 Mai 2007, 03:47
Nu cumva 307-le a trecut pe la noi?!?
05 Mai 2007, 15:43
El zice ca nu. Tu sa imi spui mai multe.
13 Mai 2007, 19:19
Dincolo de partea subiectiva, este matematica.
Altceva: astazi un motociclist a incercat niset manevre in trafic prea aproape de mine si se pare ca m-a zgariat nitel pe un bandou de plastic de pe bara spate, nu e ceva grav, putea sa fie mult mai rau. Atentie la disperatii astia care isi inchipuie ca e ok sa depaseasca pe spatiile DINTRE caile de rulare, inclusiv intre carosabil si linia de tramvai. PS eu am incercat sa evit o canalizare d-aia nealiniata dar inca eram prin limitele benzii mele.
14 Mai 2007, 08:02
Eu am usa la masina indoita din cauza unui motociclist. A incercat sa faca exact aceea chestie. Am mers asa cu masina la intalnirea din Cluj
14 Mai 2007, 08:03
ddexter da de ce nu te-ai dus la politie
mai ales daca nu era vina ta
14 Mai 2007, 08:06
Pai initial am sunat la 112 si a venit politia acolo. Faza e ca a contestat procesul verbal. Deci pana la solutia finala trebuie sa astept...
14 Mai 2007, 08:09
aha
am avut is eu parte d eun inconstient de asta(era cu o bicicleta dar avea omu vreo 30 de ani)
si a trecut printre ford si o masina a unei dudui incepatoare
aia saraca s-a speriat , a rams cu aripa zgariata si biciclistu a plecat mai departe
14 Mai 2007, 08:12
La mine era sa cada de p motocicleta. Si usa soferului e infundata bine...
14 Mai 2007, 09:52
Nasol cu usa
14 Mai 2007, 14:55
$1 scrie:$2asol cu usa

ERA DESCHISA??
14 Mai 2007, 15:08
eu am facut un drift saptamana trecuta (fara sa vreau)
era intr-o curba (90grade)cu sens unic si cu doua benzi (undeva in colentina) si era ud pe jos ca spalasera strada, eu vroiam sa ii depasesc pe niste derbedei cu o masina neagra care erau pe banda 1...aveam 60 in a 2-a si eram pe banda 2 i-am depasit chiar la mijlocul curbei si apoi vazand ca masina nu vrea sa isi pastreze traiectoria am calcat un pic frana si am tras stanga de volan (altfel luam bordura din dreapta) apoi drift

si am accelerat si am tras dreapta de volan (iar drift

) si am indreptat masina

- e prima data cand fac drift pe nevrute cu focuselu dar se comporta exemplar! eram si cu sotia in masina, ea a ramas un pic shocata de ce pilot BUN are langa ea
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.