ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
14 Oct 2010, 20:46
Si pe acest forum a ajuns sa fie slavit acest monstru pe roti
Ce Drku or vedea unii la el super OK nu-mi pot da seama si explica mai ales cind ai aud ca este masina noua si IEFTINA
Inainte de ford am avut dacii berline,super nova,solenza,care cu adevarat a fost o masina ieftina din gama dacia si OK!
Dar de cind a aparut acest monstru de vreo 6 ani daca nu este atit de slavit de zici ca noi am inventat apa calda si roata
Solenza care a avut un pret mult mai OK decit loganul si mult placuta ca dizain nu i sa facut atita reclama si nu a fost atit de slavita,dar cind vad monstrul asta ca este atit de slavit si cit de oribil arata...si ce sa mai vorbim de pretul de achizitie
15 Oct 2010, 08:40
Alina .. sa inteleg ca nu iti prea place Loganul?
15 Oct 2010, 09:07
Cred ca il uraste chiar.
15 Oct 2010, 10:08
Nu slăvește nimeni Loganul numai ca nu poți sa zici ca un lucru e nasol numai pentru ca nu iti place fara argumente. Loganul ca orice masina are si parti bune si parti rele. Scopul discutieie cred ca este sa schimbam parerei obiective.
Nici mie nu îmi place Loganul dovada sunt membru clubford.

dar asta nu inseamna ca nu pot sa ii apreciez calitatile. Alina daca ai avut SuperNova (si eu am avut o SuperNova) poate iti mai aduci aminte ca ploua in ea, ca trăncăneau plasticele, ca trebuia sa schimbi toata ziua bucsele de bara stabilizatoare. La Logan din fericire aceste probleme s-au rezolvat.
15 Oct 2010, 17:01
tudoralex o fi plouat in a ta tu stii nu contest,eu am avut-o de noua am tinut-o pina la vreo 41300km si 3 ani si nu am schimbat decit consumabile
in 2004 am cumparat solenza si am tinut-o pina in 2008 cind am cumparat fiesta,si aceiasi chestie

fara probleme 55000km la vinzare,si numai consumabile
dar acest monstru i s-a facut reclama din 2004 pina acum de a ajuns asa ceva de nedescris...ce mai masina a facut Pitestiul
se spune ca in viata totul are o limita dar la noi sunt oamenii inca "socati"de acest monstru care arata ca Draku de oribil
despre sandero de ce nu se vorbeste care este mult mai aspectos decit loganul?
15 Oct 2010, 17:24
O fi din cauza gusturilor ... mie spre exp mi se pare mult mai urat Sandero decat Logan.
15 Oct 2010, 17:51
o fi si din cauza gusturilor...mie imi place fordul fiesta
15 Oct 2010, 18:34
Nu vreau sa jignesc pe cei care adora Ka-ul dar Loganul e mai frumos in partea din spate decat primul model de Ford Ka...parerea mea ! Hâc !
15 Oct 2010, 20:07
Da,este foarte frumos Loganul din spate...are un dos ca al unei femei vduve
16 Oct 2010, 10:48
De plouat nu ploua numai in a mea din pacate. Este un topic lung cat o zi de post pe daciaclub. Tehnic nici eu n-am avut probleme cu a mea de unde am dedus ca cel putin motorul si cutia de viteze de la un Logan pe benzina care sunt foarte similare cu cele de la Solenza/Supernova sunt fiabile.
Legat de design ai dreptate Loganul e o masina urata cam din toate unghiurile dar este o chestiune de gust. Se spune ca frumusetea este in ochii privitorului. De exemplu mie nu imi place Fiesta si Ka (mi se pare prea feminine) dar asta nu inseaman ca sunt masini proaste. Ce sa mai zic de Logan MCV care arata ca un dric. Cu toate astea in acest dric am incaput pe ultimul rand de scaune (eu am 1.80).
16 Oct 2010, 11:04
mie sincer loganul cu facelift mi se pare ca arata chiar prea bine pt o masina low cost

. mult mai bine fata de primul logan care intr-adevar are un design destul de nasol.
dar totusi avand in vedere ca vorbim de o masina care se vinde intre 5500 si 10,000 de euro eu zic ca nu prea are rost sa discutam de design. design vorbim la masini mai scumpe nu la logan, care pana la urma e cea mai ieftina masina de pe piata (!!!).
16 Oct 2010, 12:13
ca la Romani...ieftina sa fie si cu porbagaj mare,ca na cind ma duc la tara
Ultima oară modificat de
octa pe 16 Oct 2010, 20:04, modificat 1 dată în total.
Motiv: citat...
16 Oct 2010, 12:20
Alina_fiesta ai lucrat la Pitesti, si te-au dat afara de esti asa suparat/a
16 Oct 2010, 13:13
Nu e nimic injositor sa alegi o masina pentru ca e mai ieftina si are portbagaj. As zice ca e ca la nemti, ei apreciaza Loganul pentru ce e.
Deasemenea tot mult folositi ca etalon, nemtii, nu au atatea prejudecati ca romanii legate de breakuri pentru ca sunt mult mai practici, noi mult prea fitosi.
16 Oct 2010, 13:43
$1 scrie:$2lina_fiesta ai lucrat la Pitesti, si te-au dat afara de esti asa suparat/a

Nici pe departe...dar pur si simplu imi este schirba de aceasta masina cum arata si cita reclama i se face,na ca la noi ce este mai prost este slavit
16 Oct 2010, 17:42
-------- Mesajul Original --------
Subiect: Re: Oameni buni, mandria nationala m-a socat!!!! (Logan)
Data: Sâm, 16 Oct 2010 13:36:48
De la:
Alina_fiestaCătre: joe13
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2lina_fiesta ai lucrat la Pitesti, si te-au dat afara de esti asa suparat/a

Tarane vezi ca JIGNESTI
cu ce te-am jignit ca nu-mi dau seama!!???
16 Oct 2010, 18:23
inainte sa fci o afirmatie...GINDESTE-O!
Ultima oară modificat de
octa pe 16 Oct 2010, 20:07, modificat 1 dată în total.
Motiv: citat...
16 Oct 2010, 18:24
Si-a dat demisia de onoare cand au inlocuit Solenza cu Logan.

Acum lucreaza la Ford Craiova.
16 Oct 2010, 18:31
au venit cu Fiorosul de 1,4 mpi.
16 Oct 2010, 18:53
Uof paulica, nu putea sa stai cuminte si sa nu dezgropi topicul asta dupa 3 ani

?
17 Oct 2010, 10:02
S-a intamplat si la alte case, si daca e sa sap, sigur gasesc si la masini cu pretentii. Si nu neaparat pilitura, ci orice defectiune la motor. Sunt si aspecte la care un Logan sta mai bine decat Focusul meu, din pacate. Nu e normal sa fie asa, avand in vedere ca daca s-ar fi produs Logan pe vremea aia, as fi putut sa iau doua la pretul Focusului.
$1 scrie:$2
Model: Mondeo 2001 (Build Date: 10.2001 - 05.2002) (Build Code: 1K - 2J) (Engine: 2.0L DuraTorq-TDCi)
Focus 1999 (Build Date: 05.2001 - 05.2002) (Build Code: 1B - 2J) (Engine: 1.8L DuraTorq-TDCi)
Markets: All
Subject: Engine running erratically or does not start, due to contamination of fuel injection system caused by cam roller/shoe failure.
Summary
Should a customer express concern that the engine is running erratically or does not start, a potential cause (within the above mentioned manufacturing time period) is that the fuel pump is unable to deliver the required fuel rail pressure due to wear of the rollers and shoes. The damage is caused by insufficient bedding of the rollers during early life. This also creates metallic particles which can enter the high pressure fuel system and lead to injector failure. To rectify this concern, a revised fuel pump, new injectors and associated parts should be installed.
If this concern is present, it may be indicated by a flashing glow plug indicator showing that a fault has been detected.
Due to a number of misdiagnosed common rail fuel pumps, it is necessary to re-issue this bulletin. If any fault codes are present, these should first be investigated and resolved individually. If the concern is still present, a sample of fuel should be collected and analyzed to determine if insufficient bedding of the rollers has taken place.
17 Oct 2010, 12:37
regret ca am fost dezimformata si am cumparat fiesta tdci cu 11130 euro
daca stiam ca este atit de fiabil si de OK loganul cumparam doua si le schimbam ca pe ciorapi,unul o zi unul o zi
17 Oct 2010, 13:59
$1 scrie:$2-a intamplat si la alte case,
Da, dar la alte case mai functiona sistemul de service si garantii. Asa cum functiona. La Dacia a fost un scandal monstru cu baietii. Ca au bagat motorina de pe sant. Si sa plateasca din buzunarul lor.
Pâna au gasit flacaii Memo-ul de la Renault. Pe urma gata au tacut, schimbau pe garantie. Dar oricum motivul era tot motorina. Nicidecum problemele de la Lucas sau Delphi.
Si pâna la urma nici din vina Lucas sau Delphi cica nu era, au fost niste prefabricate. Ajunge ca 10 bare de OLC50 sa fi fost stantate OEL500 si sa fi ajuns la producatorul de pompe care le-a bagat in lucru.
17 Oct 2010, 14:17
Vechiul slogan si mentalitatea ingusta a perversilor Francezi,
cind cade cite un injector la faimosul dci:de unde ati bagat motorina,
si veniti cu bonurile de casa de la statie
si in momentul cind le aduci aceste bonuri...stiti nu suntem noi de vina sunt cei care comercializeaza motorina de vina ca este de proasta calitate si datei pe ei in judecata
cit despre motorina de pe la marginea santului...si aia provine tot din statii,si se scoate din utilaje moderne care se vinde cu 3 lei litrul
17 Oct 2010, 15:05
Eu cred ca viziunea ingusta si perversa apartine romanilor.Cred ca romania este singura tara unde nu se repara o pompa de injectie pe motivul''e motorina proasta Domnu''.Pai si ce vina am eu de calitatea motorinei,ca doar nu o produc eu.Dacia la ora actuala in Germania nu are nici un adversar si se vinde foarte bine.De exemplu un MCV costa cam 8000 de euro,la pretul asta masina nu are nici un concurent.Si sunt ferm convins ca daca in germania se strica pompa de injectie nu o sa se dea vina pe motorina sau pe orice alt ceva.Eu sunt de parere ca dacia la banii care ii costa este destul de buna.
Alina_fiesta motorina '' de la marginea santului'' provine in mare parte de la camioane.Camioanele si utilajele agricole functioneaza cu o motorina diferita fata de cea pentru turisme.Daca folosesti motorina de camione la un turism in scurt timp ai sa ai probleme cu motorul si cu sistemul de alimentare.
17 Oct 2010, 17:34
Nu inteleg de ce e atat de revoltata domnisoara (doamna) alina fiesta de problemele cu motorina proasta la dci, atata timp cat chiar aici pe forum problema e cel putin la fel de intalnita la unele modele de FORD TDCI.
Ca tot veni vorba de loganele din germania, ei bine acolo problema nu e deloc asa raspandita ca la noi. Si sunt aceleasi motoare, deci treaba cu motorina proasta e chiar valabila. Insa adevarul e undeva la mijloc si pompele sunt proiectate prost in sensul ca sunt prea sensibile la motorina proasta, dar si motorina noastra nu este dintre cele mai calitative.
Ciudate totusi parerile userului mai sus amintit avand in vedere ca are in posesie o fiesta cu motor lesinat (motor 1.4 tdci care e comparabil ca putere cu cel mai puturos logan 1.5dci 70cp). Si daca comparam interior-exterior fiesta generatia precenda cu loganul diferentele nu sunt deloc atat de covarsitoare precum sunt sigur ca le considera dumneai. Sa nu mai zic de raportul pret/calitate/intretinere dintre fiesta si "monstrul" ala de logan cum il numeste dansa.Si mai si afirma ca de banii de fiesta respectiva isi lua 2 logane, lucru total fals nici macar de 2 logane d-alea fara servodirectie nu i-ar fi ajuns. Iar suma aia fabuloasa de 11,000 de euro poate fi prea mica chiar si pt un logan, un logan de 85cp fiind cu cateva sute mai scump. Sa nu mai zic de logan mcv care are un pret mai mare si ce sa vezi, lumea il cumpara.
17 Oct 2010, 18:53
$1 scrie:$2u cred ca viziunea ingusta si perversa apartine romanilor.Cred ca romania este singura tara unde nu se repara o pompa de injectie pe motivul''e motorina proasta Domnu''.Pai si ce vina am eu de calitatea motorinei,ca doar nu o produc eu.Dacia la ora actuala in Germania nu are nici un adversar si se vinde foarte bine.De exemplu un MCV costa cam 8000 de euro,la pretul asta masina nu are nici un concurent.Si sunt ferm convins ca daca in germania se strica pompa de injectie nu o sa se dea vina pe motorina sau pe orice alt ceva.Eu sunt de parere ca dacia la banii care ii costa este destul de buna.
Alina_fiesta motorina '' de la marginea santului'' provine in mare parte de la camioane.Camioanele si utilajele agricole functioneaza cu o motorina diferita fata de cea pentru turisme.Daca folosesti motorina de camione la un turism in scurt timp ai sa ai probleme cu motorul si cu sistemul de alimentare.
nu sunt statii de alimentare separate pentru camioane si utilaje agricole respectabile Domn,toata motorina este aceasi
17 Oct 2010, 18:57
mult mai intalnita la TDCI ..
as mai adauga ca cel putin acum in reprezentantele Dacia/Reno mecanici "recolteaza" ei de la sine, fara sa fie rugati sau injurati, motorina pentru a vedea daca apare problema.
Si la Ford problema a fost remediata in 2002 dar pentru asta injectoare la TDCI pica destul de frecvent si dupa aceasta data.
Alina ... motorina poate sa fie aceeasi dar poate fii si motorina pentru utilaje agricole! Deasemenea cunosc un intreprinzator particular care face motorina inhouse, are o benzinarie si chimisti angajati, cumpara carburanti, mai degraba pacura si vin baietii cu epurbetele si iasa motorina ... ptiuh.
Intr-un fel ai dreptate ... tot de la pompa e ...
LE .. in rest lanturile mari de benzinarii (cu exceptia Rompetrol) toti cumpara de la Petrom carburanti si probabil tot cu niste chimisti mai adauga ceva aditivi, daca mai adauga.
17 Oct 2010, 19:16
idei si pareri la greu,diferite si impartite:
eu am diesel din 2004 si alimentez numai de la canistra ca nu ma dau banii afara din casa,na este 3 lei litrul care provine din statie (nu pot da nume) si scoasa din utilaj cu motor euro 4,dar cind vad minti inguste si rautacioase care nu inteleg acest aspect ca traim in Romania si trebuie sa mai ne orientam si sa ne mai si descurcam ca na avem salarii de mizerie...
ce sa mai zic de user-ul care zice ca este fiesta de 1,4 tdci LESINATA
si dci-ul de 1,5 "70 cai"
sa mai citeasca ca sunt trei variante: 65,68,85 cai la FAIMOSUL LOGAN
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.