de Florin Dumitrescu » 18 Noi 2009, 19:12
Bun!
Am citit ce s-a scris mai sus si sunt foarte revoltat.
Descopar peste tot niste oameni care, desi habar n-au de ce s-a intamplat, le place sa manance rahat gratuit si sa pomeneasca de oameni pe care nu i-au cunoscut invinuindu-i.
Va explic cazul mortii motociclistului din targoviste, pe scurt:
Pe Radu il cunosc de 10 ani, de cand ieseam la bere cu rockerii. Pe prietena lui, tot de atunci, intrucat am fost colegi de clasa in liceu. Cu toate astea, o sa fiu obiectiv 100%.
In ziua aia a iesit sa se dea cu motorul pe la pranz, ca era vreme frumoasa. Avea permis de vreo 10 ani ptr masina si nu avusese niciodata un accident in toata europa. De motociclete ii fusese frica, pur si simplu, pana a decis sa isi cumpere o Honta Shadow ( ii adora pur si simplu numele ). Pe seara, pe la 6, l-a sunat un prieten care il vazuse cu motorul in oras, acelasi care ii tinea in curte motocicleta noaptea. "Kelule, ce faci? Ma dau. Te mai dai? Ma mai dau. Ok, vin si eu. "
S/au intalnit, au mers pana la manastirea Dealu, Kelu a calcat-o mai in blana, prietenul l-a certat ca e prea devreme.
La intoarcere, la ultimul semafor, Kelu a pornit primul cu chopperul. Dupa el, 2 motociclete si un scuter. Au intrat in sensul giratoriu, au facut dreapta (mi-au trecut prin fata) si Kelu a accelerat putin. Am auzit un scartzait, iar apoi am primit un telefon, spunandu-mi-se ca a avut accident ala cu scuterul. M-am dus sa ma uit, in maxim 1 minut. Kelu era deja jos si tzashnea sange din el.
Motocicleta s-a blocat in treapta a 3-a, deci clar nu ajunsese la mai mult de 60 Km/h. Soferul Daciei, un stomatolog de 65 de ani care locuia in blocurile din spate, a intrat pe interzis ( pe unde sustine ca intra mereu, ca sa scurteze drumul spre casa; e si bolnav de diabet), depasind liniile duble continue, sustinand apoi ca nu l-a vazut.
Kelu s-a izbit cu capul (purta casca intreaga) de stalpul din dreapta al masinii si a trecut prin parbriz, rupandu-si baza craniana si spargand cutia craniana. Deasemenea, au rezultat mai multe leziuni interne si oase rupte. A murit in drum spre spital, caci ambulanta si politia au sosit foarte greu (dupa unii, au trecut aproape 15 minute), iar cei de la fata locului (printre care eram si eu) nu s-au incumetat sa ii dea jos casca, de frica sa nu ii rupem ceva. Nu s-au efectuat nici manevre de resuscitare, tot de teama. 112 a fost apelat de 4 ori, la distanta de cateva minute, pana au sosit.
Ce nu inteleg eu e cum acel sofer nu a auzit motocicleta ( care scotea un zgomot de elicopter ), daca nu l-a vazut?
Un lucru e aproape sigur: Radu se pare ca se uita in oglinda, sa ii vada pe cei din spate. El nu a avut timp nici macar sa franeze sau sa incline in vreun fel motocicleta care, fiind un chopper de 200 Kg, ar fi cazut instant si l-ar fi salvat de la moarte.
Acea motocicleta ajungea la maxim 120 Km/h, in conditii exceptionale, ea nefiind prevazuta cu parbriz si avand doar 600 cmc. Cine a mers cu asemenea motociclete, stie ca de la 60-80 Km/h, te tii de ghidoane ca sa nu te ia vantul, oricat de greu ai fi.
Acestea fiind spuse, nu ne ramane decat sa ii pastram o amintire frumoasa lui Radu si sa speram ca nu vor mai muri si alti oameni nevinovati in conditii stupide, fie ei soferi, motociclisti sau scuteristi.
Odihneasca-se in pace.
Asta-i tot, ne vedem pe strazi / Te las sa iti combini mashina cu ce crezi
avem doua roti la sol, mereu e una dintre ele / avem un motor si-o viata intreaga fara portiere
avem demnitate, ingenunchiem doar in viraj / avem urlete-n pistoane, in loc de basi in portbagaj
0728 395 935 sau 0740 021 784; pe messenger, mykedany
B 68 RZF