Ford Transit Connect 2015
Salutare Comunitate,
Observ ca nu mai exista subiecte despre noul Ford Transit Connect, asa ca achizitionand unul, m-am hotarat sa va impartasesc cateva impresii, cu bune si rele.
Inainte de toate vreau sa fac precizarea ca am fost fericitul proprietar de Ford Tourneo Connect model 2008, iar dupa ce cu greu m-am despartit de el pentru un upgrade, am hotarat ca urmatoarea va fi tot un Ford, doar ca Transit Connect, deoarece imi este mai confortabila varianta cu usi in spate decat cea cu haion.
Pot spune aici si fara nici o intentie de a face reclama ca noul Ford Transit Connect este silentioasa chiar daca este diesel, are stabilitate foarte buna atat la drum drept cat si in curbe (nu am facut teste pe zapada inca), demaraj ok, interior confortabil mai ales la drum lung, portbagaj incapator pentru un swb,6 rapoarte transmisie manuala, consum in oras 8 litri, 6.5 pe autostrada la o viteza intre 100-130 km/h cu bagaj in interior si portbagaj deasupra. Cand vine vorba insa de probleme in garantie, lucrurile se schimba...
Autovehiculul a fost achizitionat din Germania si dupa prima plimbare de approx 700 km a cazut modulul electronic de la caseta de directie impreuna cu modulul de Airbag si asta in Ungaria. Autoturismul fiind in garantie, merg la o reprezentanta Ford de acolo unde dupa 4 ore de asteptare inginerul incearca sa imi explice intr-o engleza de balta ca nu pot sa faca nimic si ma trimit la plimbare. Cu sprijinul Doamnei Doina Falcan de la Ford Asistenta Romania, ajung la o reprezentanta Ford din Romania, unde masina ramane pentru inlocuirea modulelor si mi se da o alta la schimb pe perioada de reparatie.
Si atunci mi-am zis ca nu am dat gres alegand tot un Ford, ca uite domle ce servicii de asistenta si garantie au, si uite cum trateaza clientii...
Un al doilea eveniment sa petrecut in Barcelona-Spania, unde am fost impreuna cu familia, fericitii castigatori ai unei frumoase pene de anvelopa, aceasta sa taiat in atat de multe locuri incat nu se putea repara, iar masina nu este dotata cu roata de rezerva cric si cheie de roti din fabricatie.
Ajunsi cu masina pe banda de urgenta, am sunat la Ford Asistenta sa ne ajute intr-un fel, acestia au trimis email la randul lor catre Ford Germania (pt ca masina este achizitionata de acolo, acestia trebuie sa rezolve problemele de asistenta rutiera,asa ca mare atentie la achizitionarea autoturismelor din afara tarii!!!). Cei din Germania au trimis email la o firma de tractari din Barcelona si in acest fel au am stat cu familia pe marginea autostrazii nu mai putin de 8 ore pana a venit tractarea. Am vorbit cu soferul sa ne duca la o vulcanizare non-stop unde sa inlocuim anvelopa si sa plecam, insa pe drum stupoare...soferul de pe masina de tractare primeste telefon ca nu are voie sa ne duca intr-acolo deoarece Ford nu va plati transportul si ca musai trebuie ca masina noastra sa stea peste noapte in garajul acestora. Am sunat atunci bineinteles la Ford Asistenta Germania sa intreb, ce vom face, garajul fiind intr-o zona industriala, Ford nu ne lasa sa ajungem la vulcanizare,iar noi trebuia sa ne cazam peste noapte insa cazarea, masa si transportul nu sunt decontate de catre Ford, deoarece pana de cauciuc este considerat accident iar Ford nu se leaga la cap cu aceste probleme. A doua zi am sunat din nou la Ford sa imi spuna daca au sau nu anvelopa insa nu bineinteles ca nu raspundea nimeni, atunci am plecat catre garajul celor de la tractare, am luat Janta si am mers la vulcanizare sa-mi cumpar o anvelopa. Ford bineinteles ca nici nu vrea sa auda de decontarea facturilor, cu toate ca D-na Falcan imi spusese ca in acest caz beneficiem de servicii de cazare si masa, insa la cererea mea expresa de a primi pe mail draftul de contract de asistenta, din Iulie pana acum nu l-am primit.
Asa ca aveti mare grija la deplasari in strainatate, sau cu Autovehicule Ford achizitionaet din strainatate, contractele variaza de la caz la caz, nu aveti cunostinta de continutul acestora si puteti foarte bine din fericitii beneficiari ai unei garantii la autovehicul, sa va treziti ca nu va baga nimeni in seama si trebuie sa faceti totul pe cheltuiala voastra...
Cel putin afara din tara cum aud de Romani li se cam intoarce stomacul pe dos.
Numai bine tuturor.
Observ ca nu mai exista subiecte despre noul Ford Transit Connect, asa ca achizitionand unul, m-am hotarat sa va impartasesc cateva impresii, cu bune si rele.
Inainte de toate vreau sa fac precizarea ca am fost fericitul proprietar de Ford Tourneo Connect model 2008, iar dupa ce cu greu m-am despartit de el pentru un upgrade, am hotarat ca urmatoarea va fi tot un Ford, doar ca Transit Connect, deoarece imi este mai confortabila varianta cu usi in spate decat cea cu haion.
Pot spune aici si fara nici o intentie de a face reclama ca noul Ford Transit Connect este silentioasa chiar daca este diesel, are stabilitate foarte buna atat la drum drept cat si in curbe (nu am facut teste pe zapada inca), demaraj ok, interior confortabil mai ales la drum lung, portbagaj incapator pentru un swb,6 rapoarte transmisie manuala, consum in oras 8 litri, 6.5 pe autostrada la o viteza intre 100-130 km/h cu bagaj in interior si portbagaj deasupra. Cand vine vorba insa de probleme in garantie, lucrurile se schimba...
Autovehiculul a fost achizitionat din Germania si dupa prima plimbare de approx 700 km a cazut modulul electronic de la caseta de directie impreuna cu modulul de Airbag si asta in Ungaria. Autoturismul fiind in garantie, merg la o reprezentanta Ford de acolo unde dupa 4 ore de asteptare inginerul incearca sa imi explice intr-o engleza de balta ca nu pot sa faca nimic si ma trimit la plimbare. Cu sprijinul Doamnei Doina Falcan de la Ford Asistenta Romania, ajung la o reprezentanta Ford din Romania, unde masina ramane pentru inlocuirea modulelor si mi se da o alta la schimb pe perioada de reparatie.
Si atunci mi-am zis ca nu am dat gres alegand tot un Ford, ca uite domle ce servicii de asistenta si garantie au, si uite cum trateaza clientii...
Un al doilea eveniment sa petrecut in Barcelona-Spania, unde am fost impreuna cu familia, fericitii castigatori ai unei frumoase pene de anvelopa, aceasta sa taiat in atat de multe locuri incat nu se putea repara, iar masina nu este dotata cu roata de rezerva cric si cheie de roti din fabricatie.
Ajunsi cu masina pe banda de urgenta, am sunat la Ford Asistenta sa ne ajute intr-un fel, acestia au trimis email la randul lor catre Ford Germania (pt ca masina este achizitionata de acolo, acestia trebuie sa rezolve problemele de asistenta rutiera,asa ca mare atentie la achizitionarea autoturismelor din afara tarii!!!). Cei din Germania au trimis email la o firma de tractari din Barcelona si in acest fel au am stat cu familia pe marginea autostrazii nu mai putin de 8 ore pana a venit tractarea. Am vorbit cu soferul sa ne duca la o vulcanizare non-stop unde sa inlocuim anvelopa si sa plecam, insa pe drum stupoare...soferul de pe masina de tractare primeste telefon ca nu are voie sa ne duca intr-acolo deoarece Ford nu va plati transportul si ca musai trebuie ca masina noastra sa stea peste noapte in garajul acestora. Am sunat atunci bineinteles la Ford Asistenta Germania sa intreb, ce vom face, garajul fiind intr-o zona industriala, Ford nu ne lasa sa ajungem la vulcanizare,iar noi trebuia sa ne cazam peste noapte insa cazarea, masa si transportul nu sunt decontate de catre Ford, deoarece pana de cauciuc este considerat accident iar Ford nu se leaga la cap cu aceste probleme. A doua zi am sunat din nou la Ford sa imi spuna daca au sau nu anvelopa insa nu bineinteles ca nu raspundea nimeni, atunci am plecat catre garajul celor de la tractare, am luat Janta si am mers la vulcanizare sa-mi cumpar o anvelopa. Ford bineinteles ca nici nu vrea sa auda de decontarea facturilor, cu toate ca D-na Falcan imi spusese ca in acest caz beneficiem de servicii de cazare si masa, insa la cererea mea expresa de a primi pe mail draftul de contract de asistenta, din Iulie pana acum nu l-am primit.
Asa ca aveti mare grija la deplasari in strainatate, sau cu Autovehicule Ford achizitionaet din strainatate, contractele variaza de la caz la caz, nu aveti cunostinta de continutul acestora si puteti foarte bine din fericitii beneficiari ai unei garantii la autovehicul, sa va treziti ca nu va baga nimeni in seama si trebuie sa faceti totul pe cheltuiala voastra...
Cel putin afara din tara cum aud de Romani li se cam intoarce stomacul pe dos.
Numai bine tuturor.
- Fişiere ataşate
-
- Ford-Transit-Connect-2015.png (23.29 KiB) Vizualizat de 4357 ori
- florintrend
- Incepator
- Mesaje: 0
- Membru din: 04 Mar 2016, 18:43
- Maşina: