NE FURA DEALERII LA TAXE????
Salut! Am o puternica senzatie ca lipsa de transparenta care domneste peste intreg mecanismul de achizitie al unei masini ii ajnuta pe dealeri sa mai ciupeasca destui bani pe la diverse taxe. Ce vreau sa zic: maine trebuie sa mi se livreze Fordul Mondeo de la Romcar Motors (dupa amanari si explicatii de nepatruns despre hartii care au fost plimbate de colo-colo). Masina este luata in leasing. Cand am achitat avansul, am platit o taxa (conform facturii) pentru "servicii de INMATRICULARE" in valoare de 250 E fara TVA. Acum am fost anuntat ca va trebui sa mai platesc, cand ridic masina, o taxa de 950.000 lei (95 RON) pentru numerele PROVIZORII !!!!. Numerele provizorii costa la politie 320.000. Stie cineva ce e cu taxa asta? Mie cei de la Romcar nu au stiut sa-mi zica exact (sau s-au prefacut ca nu stiu). Nu au stiut sa-mi zica exact nici ce e cu taxa de 250 E (omologare RAR, inamatriculare, etc.).
Pai daca aia era taxa de INMATRICULARE, de ce sa mai dau 1 milion pe numere provizorii????? Sa inteleg ca peste cei 320.000 cat costa numerele de fapt, isi pune dealerul un adaos nesimtit de 300% ???
Nu gasesc nicaieri afisat (la asta ma refeream cu lipsa de transparenta, de ex.) care este valoarea taxei de omologare RAR sau ce anume contine taxa de 250 E pe care am platit-o si care este invaluita intr-un oarecare nor de "mister". Am mai intrebat pe alte persoane care si-au mai cumparat masini in leasing...dar nimeni nu si-a pus atent problema, la momentul respectiv, ce este exact, cu aceste taxe. Nu mi se pare normal, desi imi dau seama ca, deocamdata, clientul roman nu este destul de pretentios si nu isi cunoaste prea bine drepturile (indiferent de produsul pe care-l cumpara, nu doar automobil).
Eu as vrea sa stiu exact pe ce dau banii....Mi se zice mai intai ca trebuie platita o taxa de 250 E care contine servicii de inmatriculare, si apoi trebuie sa mai platesc alte servicii de inmatriculare. NU E NORMAL...
Poate cineva sa-mi dea vreun sfat, sa-mi explice, sau sa ma indrume catre un site pe care as putea gasi aceste taxe detaliate??
Pai daca aia era taxa de INMATRICULARE, de ce sa mai dau 1 milion pe numere provizorii????? Sa inteleg ca peste cei 320.000 cat costa numerele de fapt, isi pune dealerul un adaos nesimtit de 300% ???
Nu gasesc nicaieri afisat (la asta ma refeream cu lipsa de transparenta, de ex.) care este valoarea taxei de omologare RAR sau ce anume contine taxa de 250 E pe care am platit-o si care este invaluita intr-un oarecare nor de "mister". Am mai intrebat pe alte persoane care si-au mai cumparat masini in leasing...dar nimeni nu si-a pus atent problema, la momentul respectiv, ce este exact, cu aceste taxe. Nu mi se pare normal, desi imi dau seama ca, deocamdata, clientul roman nu este destul de pretentios si nu isi cunoaste prea bine drepturile (indiferent de produsul pe care-l cumpara, nu doar automobil).
Eu as vrea sa stiu exact pe ce dau banii....Mi se zice mai intai ca trebuie platita o taxa de 250 E care contine servicii de inmatriculare, si apoi trebuie sa mai platesc alte servicii de inmatriculare. NU E NORMAL...
Poate cineva sa-mi dea vreun sfat, sa-mi explice, sau sa ma indrume catre un site pe care as putea gasi aceste taxe detaliate??
Ionut Vasilescu
Ford Mondeo TDCI 115 HP 2006
Ford Mondeo TDCI 115 HP 2006
- ionutvasilescu
- Incepator
- Mesaje: 52
- Membru din: 29 Iun 2006, 21:46
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Mondeo 2006, 2000 CC, TDCI, 115 CP