Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par
In ultima perioada am condus o Toyota GT 86.
Mi-a placut foarte mult design-ul si pozitia la volan. Manevrabilitatea este excelenta fiind o masina mai usoara decat cele cu care sunt obisnuit (~1200kg), motorul se aude foarte frumos (Boxer), iar puterea si cuplul maxim sunt la peste 6000RPM (6.400 cuplul, 7.000 puterea).
Distributia maselor este aproape eprfecta ceea ce, impreuna cu centrul de greutate comparabil cu Porsche sau Ferrari, o fac foarte manevrabila. Masina se achita de sarcinile ei excelent: este o masina de distractie (trasmiterea puterii pe puntea spate contribuie foarte mult), nu una pentru inalte performante. Din punct de vedere al demarajului sau al vitezei maxime este mai slaba decat Focus ST Mk2, dar cu siguranta este mult mai distractiva.
Mi-a placut foarte mult design-ul si pozitia la volan. Manevrabilitatea este excelenta fiind o masina mai usoara decat cele cu care sunt obisnuit (~1200kg), motorul se aude foarte frumos (Boxer), iar puterea si cuplul maxim sunt la peste 6000RPM (6.400 cuplul, 7.000 puterea).
Distributia maselor este aproape eprfecta ceea ce, impreuna cu centrul de greutate comparabil cu Porsche sau Ferrari, o fac foarte manevrabila. Masina se achita de sarcinile ei excelent: este o masina de distractie (trasmiterea puterii pe puntea spate contribuie foarte mult), nu una pentru inalte performante. Din punct de vedere al demarajului sau al vitezei maxime este mai slaba decat Focus ST Mk2, dar cu siguranta este mult mai distractiva.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
-
zvony - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 3917
- Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
- Localitate: Pitesti
- Maşina: Ford Focus Mk2 ST
- VIN: WF05XXGCD56B06673