Discutii libere/forum

experiente placute/ne la volanul altor masini - pareri

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

experiente placute/ne la volanul altor masini - pareri

Mesajde mariuscociorva » 29 Noi 2006, 11:05

am mers azi cu skoda fabia cu cel mai mic motor posibil pe fabia ; varianta hatc ( e mai mica decat fiesta la interior) execrabila la finisaje
manerul schimbatorului de viteze parca era facut din carton presat o pozitie incomoda la condus foarte stramt prost concepute scaunele
avea pana in 20 k km masina si suierau placutele de fran si discul de ambreiaj incredibil
per global maisna nu merita nici 5000 de euro dupa mine
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde alexaltdar40 » 29 Noi 2006, 11:52

Acum vreo luna si ceva am facut un test drive cu un Renault Megane 1,5 dci de 80 de cai. Am fost neplacut impresionat de raportul pret - calitate. La 15000 si ceva de euro ma asteptam la mai mult! E o masina foarte rigida la gropi si denivelari, demarajul e demn de secolul trecut, si tin sa te impresioneze prin interior de piele si alte chestii de-astea! Dupa ce m-am urcat in Sierra mea am avut o senzatie de comfort mai mare, iar demarajul meu pe gaz era comparabil cu al Mganului! Asa ca....faceti cum vreti...eu zic sa nu ne luam dupa reclamele pompoase si pretul atractiv si sa luam in considerare toate alternativele inainte de a ne cumpara o masina! :icon_exclaim:
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Mesajde Cif » 29 Noi 2006, 12:57

m-am dat cu audi a2 1,4(oarece diesel) 75 cp(din pacate doar pe autostrada la nemtia).placut impresionat la demaraj, viteza(cca 200kmh), confort(am 100 kg si am stat super lejer in el),dotari si finisaje. partea proasta-portbagajul-mult prea mic.
Cif
 

Mesajde zaboss » 29 Noi 2006, 14:07

Skoda Octavia, 1,6MPI, dotare Ambiente+. Mi se pare un raport excelent calitate/preţ. Motorul e OK, face faţă cu brio maşinii, chiar şi în full load, deşi este mai lent la demaraj. Mă întreb însă cum naiba se descurcă motorul de 1,4. Poziţia e condus e OK, mai puţin cutia de viteze cu care n-aş putea să mă obişnuiesc. Mi se pare "de damă" (altfel, rapoartele sunt bine proporţionate), incomodă pentru un bărbat. Îmi place foarte mult pedala de acceleraţie parcă permite un control mai bun. De asemenea, are foarte multe spaţii de depozitare în interior. Este clar gândită ca o maşină de familie.
Comparat cu un Ford Focus nu pierde foarte mult, ba chiar stă mai bine, în sensul că la dotări similare e cu vreo 2000 de euro mai ieftină (la preţ DDP). În schimb, Focus mi se pare o maşină mult mai frumoasă.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde AlexM. » 29 Noi 2006, 14:37

Renault Clio Symbol 1.4

Am ramas cu un gust amar in gura cand la o frana de motor am simtit cum se ridica de fund masina si se duce intr-o parte. Adevarul este ca nu ma asteptam la o frana de motor sa se lase atat de bot si sa fuga de cur. Foarte neplacut. La interior finisajele lasa de dorit, avand in vedere ca am gasit firicele de plastic atarnand din bord, iar consumul de 14-15% mi se pare enorm pentru un motor de 1.4 cu aer conditionat.
In spate ... Este imposibil sa stai intr-o pozitie astfel incat sa nu dai cu capul in ceva din jurul tau mai ales la intaltimea mea de 1.80+.
La parcarile cu spatele vezi ... luneta. Si nimic mai mult. Fundul il aproximezi si tu, sau dai pana vezi ca se ridica un pic in suspensii.
In fata eu inca nu am reusit sa gasesc o pozitie in care sa pot sta mai mult de 50 de km in afara sau mai mult de 10 minte in oras. Ori dau cu capul in tavan, ori dau cu genunchii in bord, sau volan.
Porbagajul, este mic in lungime dar este mare in adancime, din acest motiv avand un numar mare de litrii, dar este complicat sa bagi ceva mai multe bagaje.

Sincer nu este o masina pe care as da banii. Aproape 13.000 de euro luata in leasing.
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Mesajde Cornel001 » 29 Noi 2006, 14:45

@zaboss
era tour sau 2 ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde zaboss » 29 Noi 2006, 15:04

Cornel001 scrie:@zaboss
era tour sau 2 ?

Octavia 2.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde danysg74 » 29 Noi 2006, 16:11

1. Logan: experienta neplacuta. Atat.
2. Octavia Tour motor 1,4 benzina: placuta la condus, insa fara zvac; plastice ieftine.
3. Megane 2 motor 120 Cp diesel: da. mi-a placut. motorul trage bine, masina stabila, loc arhi-suficient. Mai mult ca la Focus.
4. Fabia 1,9 diesel: de fapt am mers cu un tractoras... si motorul si interiorul...
5. Volvo S40, motor 120 CP: mi-a placut mult, totusi directia mi s-a parut foarte "ushoara", prea ushoara.
6. Jeep Grand Cherokee 2,7 diesel: masina greoaie (poate si din cauza cutiei automate..) M-am acomodat greu cu ea.. a fost si prima masina "mare" condusa.
Banuiesc ca nu se pun Daciile, Oltcit-ul...
Kuga 2.0TDCI 163CP
Avatar utilizator
danysg74
Gold Member
 
Mesaje: 809
Membru din: 28 Mar 2006, 18:21
Localitate: Braila
Maşina: Ford Focus 2003 1,8TDCI 100CP

Mesajde Cornel001 » 29 Noi 2006, 16:22

"Comparat cu un Ford Focus nu pierde foarte mult, ba chiar stă mai bine, în sensul că la dotări similare e cu vreo 2000 de euro mai ieftină (la preţ DDP). În schimb, Focus mi se pare o maşină mult mai frumoasă."
Au vreo reducere bomba si io nu stiu ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde zaboss » 29 Noi 2006, 16:30

Octavia Ambiente are preţul "de listă" CIP de 13024 euro, Focus Trend Ghia (comparabil ca dotări, e primul Focus cu AC în dotare) 13713. Cu toate taxele incluse, cei 700 de euro se cam dublează (OK, am exagerat cu 2000 de euro, dar cam atât era anul trecut). Acum, ce negociază fiecare la dealer e ciubucul lui. Vorbim strict de preţuri de listă. Întâmplător, am participat - indirect - la o achiziţie de flotă (vreo 15 maşini) şi "în finală" au fost Octavia II şi Focus II. Cei de la Skoda sunt "mai flexibili" :P .
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde Cornel001 » 29 Noi 2006, 16:42

Aaaaa... scuza-ma dar exceptand AC-ul, la dotari Ghia <<>> Ambiente de Octavia. mult. Poti sa pui AC pe orice versiune de Focus care nu are. ai comparat mere cu pere daca nu ma insel :P
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde zvony » 29 Noi 2006, 16:48

Eu nu prea inteleg cum vine asta: "Focus Trend Ghia". :icon_scratch: Sincer nu prea imi vine sa cred ca este Ghia la 13.000euro CIP. Parca si Trend CL duce mai mult...
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde shadow » 29 Noi 2006, 17:09

Trebuie sa fie masini noi? Bag si eu ce imi aduc aminte:

masini vechi:
Dacia 1410 Break 1993 - motor destul de vioi pentru o dacie, restul slab
Dacia 1300 1978 - destul de rezistenta, masina buna pentru vremea ei
Lada 1200 Combi 1982 - masina foarte stabila pe drum, spatioasa si comoda, dar se strica mai tot timpul
Ford Fiesta '90 si ceva - masina draguta de condus, nu foarte fiabila
Audi A4 '90-'00 1.9 TDI - motor destul de puternic, foarte rezistenta
Ford Sierra '86, 1.8 - spatioasa, confortabila, rezistenta la varsta, plastice ieftine la interior
Lancia Prisma '86 2.0D - un jaf infect
BMW 323i 79-86 - jucarie pentru copii mai mari
Mercedes 190E '80 si ceva 2.0 benzina - masina slaba pentru marca ei

masini noi:
Hyundai Accent 1.3 benzina - inghesuita, motor slab
Opel Astra 1.6 benzina - motor excelent, fuge de sub tine, cam inghesuita
Toyota Corolla 1.6 benzina - excelenta, plastice ieftine
Toyota Corolla 1.4 D4D - excelenta, aceleasi plastice ieftine
Skoda Octavia 1.9 TDI - motor slab, interior ok in afara de sezuturile la scaune
Skoda Octavia II 1.9 TDI - motor bun, spatioasa
Ford Focus - masina nefiabila dupa parerea mea (avea rugina inca din showroom, pedalierul se misca etc.)

Parerea mea este ca cea mai buna masina noua care se poate cumpara la ora actuala, urmand raportul calitate/ pret este Toyota Avensis. 1 km daca mergi cu ea si esti un om fericit :)
Avatar utilizator
shadow
Gold Member
 
Mesaje: 988
Membru din: 25 Mai 2006, 14:17
Localitate: Bucuresti

Mesajde adispan » 29 Noi 2006, 17:24

bun, ia sa vedem ...

1. Skoda 120L: marfa de masina, construita "totul pe spate": FIABILA pina la D-zeu, robusta, carburator dublu-corp ... in fine, o masina in curind "de colectie"
2. Espero de 1,9 benzina: f infipta, schimbator f scurt de te simteai ca la curse cu ea, demaraj k lumea, spatiu interior bun ... mai reusita decit Cielo, zic io
3. Octavia 2 1,9 TDI: demaraj mai "puturos", insa o data pornita mie mi-a placut cum am mers cu ea
4. Matiz: tremura; e numai in 3 cilindri si tremura ... nu-mi place sa merg cu ea nici pe scaunu din dreapta, nici sa sofez io
5. Fiesta lu' zuza: la prima cheie mi sa parut ca-i diesel, da' cica e tot benzina ... fara vlaga, in a4a la 50 la ora nu putea sa urce dealu' de la Academie ... da' baga muzica misto (Nightwish)
adispan
 
Mesaje: 10602
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde zaboss » 29 Noi 2006, 17:31

Cornel001 scrie:Aaaaa... scuza-ma dar exceptand AC-ul, la dotari Ghia <<>> Ambiente de Octavia. mult. Poti sa pui AC pe orice versiune de Focus care nu are. ai comparat mere cu pere daca nu ma insel :P

Nu chiar. Citeşte lista de dotări şi la una şi cealaltă şi vei vedea că nu sunt diferenţe majore în favoarea uneia sau a celelilalte. Ca să pui AC sau CB pe una care nu are te umflă la preţ cu vreo câteva sute bune de euro aşa că tot cam pe acolo ajungi. În general, maşinile din clasă similară vin cu dotări similare la acelaşi nivel de echipare. Că unii le numesc Ambiente, că alţii le numesc Trend sau Authentique, contează mai puţin. Nivelul de preţ însă depinde şi de valoarea totală a brandului, unde Ford bate lejer Skoda sau Renault, de exemplu. Este de ajuns să compari preţurile de revânzare la unii şi la ceilalţi.
La Ford, AC ca standard apare abia la nivelul 3 de echipare, în vreme ce la Skoda sau Renault este de la nivelul 2.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde mariuscociorva » 29 Noi 2006, 17:40

pt zaboss: focusul nu in aceasi clasa cu octavia( octavia e din clasa cu mondeo)
am uitat s aenumar
1. peugeot 207 a.4 hdi: inghesuita frumusica la interios dar parca nefinisata, are un plastic pe mij bordului care sare in ochi , foarte puturoasa
2. logan 1break 1,6 a6 v: era mai galagie inauntru deact inafara cu masina goala am zis ca nu mai jaung o data
3. golf 4 1,9hatc: mai putin stabila ca focusul dar parca un pic mai spatioasa
4. fiesta 2006 1,3(parca - era cel maim ic motor pe benzina) plastice ieftine cauciuc shimbator viteze furat de pe dacie din 96 , cam inghesuita cam puturoasa
5 . mondeo de poveste cu motorizarea de 2l cu 126 cai: facea ca un tractor , schimbator de viteze ciudat aparent puturoasa , nu am fortat
6 focus II 2 l tdci : avion cu motor , merge super accelereaza bine mult mai silentioasa ca mondeo cu acelasi motor
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde zaboss » 29 Noi 2006, 21:00

mariuscociorva scrie:pt zaboss: focusul nu in aceasi clasa cu octavia( octavia e din clasa cu mondeo)

nope.
Fiesta corespunde cu Fabia, Focus cu Octavia, Mondeo cu Superb.
Light travel faster than sound, that's why some people seem brighter until you hear them speak.
Avatar utilizator
zaboss
Gold Member
 
Mesaje: 964
Membru din: 14 Apr 2006, 00:21
Localitate: http eror 404: zaboss not found
Maşina: Waiting
VIN: rosusecrecesimult

Mesajde mariuscociorva » 29 Noi 2006, 21:29

VEZI CA LE INCURCI DE NU SE VAD focusul nu e in clasa cu octavia cere si parerea latora octavai e un passat mai slab dotat si finisat facut pe platforma comuna
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde verga_Cip » 29 Noi 2006, 21:42

deci...
si clasa medie, mica sau mare se subclasifica... spre exemplu medie compacta sau mica compacta..... si uite asa..... FOCUS este clasa media, Octavia e medie "mare" :icon_eek: dar tot medie e!
Superb e mare, ca si Mondeo!!


Parerea mea!!


PS: Fusion si Fiesta??? din ce clase fac parte?? Mica compacta si mica "normala" sa zicem asa!!!
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde Zanga » 29 Noi 2006, 23:23

BMW 318 .....nu inteleg de ce lumea poate sa cumpere asa ceva.....consuma de sparge, trage slab, design interior oha, confort...ciuciu

Skoda Octavia (asta noua) - tractor frate 1.9 TDI....zgomotos nu e motorul, dar sa te fereasca sfantul sa traversezi bucurestiul cu ea....zdruncina de iti sparge pietrele de la rinichi, interior din ala care exprima plastic, plastic si iar plastic, urat designul....slab si spartan, plastic naspa. Scaunele zici ca sunt butuci de lemn, tari si fara sustinere laterala....

Mercedes E230....la mers semana cu scorpioul meu, confortabila, placuta, se infigea foarte frumos, dar consola centrala lasa de dorit...era pur si simplu o placa de lemn plina cu comutatoare si butoane.....

Logan, golan, frigider....no comment, imi e rusine

Supernova (daca se pune) fasneata pentru motorasul ala.... :icon_mrgreen:

Focus 1.8 TDDI (a la asgard), o masina foarte confortabila, desi numai cu 75 de caluti merge super cu 180 km/h cu Shell V Power diesel pe autobahn !!!

Mondeo 2.0 TDCI 130 cai (a la asgard), deci daca nu le ai bine cu masinilie poti sa crezi ca e pe benzina....se infige foooarte misto, e spatioasa...si restul stiti si voi cum arata...

Fiesta 1.3 (a la maddog).....senzatie majora cu 40 la ora :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Ssangyong nu mai stiu ce naiba de model....frate....orice dar "don't fucking corner it"....e mai tare senzatia decat cu loganul....la 60 la ora te rogi sa nu te rastorni cu ea.... :icon_eek:

Cielo automat in 3 trepte....o gluma proasta..... :icon_redface:

Bora TDi, 4x4....frate ce tractor de masina.....troncanea motorul ala de ziceai ca il loc de ulei are cuie....era si obosita masina ce drept

Opel Astra dti sau cdti...nu mai tin minte...masina mergea binisor....dar motorul mai ales la rece face ca un camion roman pornit cu flacara....clanc clanc clanc.....
:icon_eek:


Au mai fost si altele....

:icon_lol:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Asgard » 29 Noi 2006, 23:48

ai uitat zanga de suzuki swift 2 trepte automat......arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr70km/h...hach..............................arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtreapta 2
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde zvony » 29 Noi 2006, 23:55

Grupa 1 (peste 10.000km condusi):
1. Dacie 1310 '98 - pentru prima masina si pentro o Dacie m-a multumit. Pe atunci nu stiam ce inseamna confort in masina sau sa se infiga, asa ca simteam lipsa. Daca a rezistat cat sa o vadn mai departe pot spune ca e rezistenta!
2. Golf 3 ('95) 1.6 75cp, benzina - o bijuterie! Daca s-ar mai fabrica ar fi masina care mi-as cumpara-o neaparat (dar nu as renunta la Foca). Cand schimbam peste 4.000rpm avea un sunet la schimbare demential, iar cursa schimbatorului era super scurta.
3. Focus (actualul) - motor de drumetii, comfort foarte bun, tinuta de drum superba, finisaje uneori dezamagitoare

Grupa 2 (mai putini km; ordine aleatoare):
1. BMW 318d Touring (2001) - senzatia de propulsie e placuta, tinuta de drum cat de cat buna (cam lansa), motor un pic cam adormit, dar se trezea.
2. Passat 1.9 TDI 90cp (1999) - Doamne, cat spatiu! Tinuta de drum buna, dar mecanica foarte scumpa, confort bun si: Doamne, cat spatiu!
3. Golf 4 Variant 1.9 TDI 90cp (2001) (tata) - cam rigida, greoaie, tinuta de drum un mic inspaimantatoare, dar ESP-ul rezolva cam tot, motorul pleaca greu, dar nu e lenes.
si Golf 4 Variant 1.9 TDI 90cp (2002) (frat-meu) - confortabila, motor mai agil decat precedentul, tinuta de drum mai buna. Nu-mi explic diferenta asa mare intre ele... am fost uimit cat de diferite pot fi.
4. Peugeot 307 1.6 HDI 110cp (2005) - pozitia la volan foarte sus (e o pozitie ciudata), manevrabila, interior modest, motorul parca ar putea mai mult, frane ciudate: cand franam puternic la viteze mari imi dadeau senzatia ca sigur nu mor, dar de lovit ceva tot lovesc.
5. Citroen Xsara 2.0 HDI 90cp (1999) - la cum se comporta motorul si la cum arata interior am crezut ca e cam de prin '90.
6. Opet Tigra 1.4 benzina 90cp (1996) - tinuta de drum buna, fasneata, inghesuita RAU DE TOT!
7. Porsche Boxter - NO COMMENT... decat: WOW!
8. Mitsubishi Lancer Evolution VIII aka EVO VIII 2.0 benzina, Turbo, 4x4, 265cp - suspensie super rigida, tinuta de drum impecabila (din punct de vedere sportiv), pozitie la volan foarte placuta, spatiu suficient (de parca mai conteaza), accelerare incredibila, iar peste 3000rpm masina se dezlantuie! Mult mai solicitanta decat ma asteptam: cu adevarat BARBARA!

Ar mai fi masini, dar cei prea mult strica... oricum am scris cam mult...
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Mesajde Zanga » 29 Noi 2006, 23:59

Asgard scrie:ai uitat zanga de suzuki swift 2 trepte automat......arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr70km/h...hach..............................arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtreapta 2


DAADADADADDADDDAAA :icon_mad:

era mortala....si full servo muschi :icon_lol:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde mihai2k1 » 30 Noi 2006, 00:10

Tico - cand m-am asezat in el, parca m-am asezat sub el (adica pe asfalt). Cert e ca ma simteam al mai mic din trafic.

Matiz - ceva mai inalt decat in Tico, dar fara stabilitate. Daca pui un borcan cu muraturi in portbagaj, nu mai ai loc de nimic altceva.

Nubira 2 - in traficul din Bucuresti m-am simtit cu ea ca si cum as fi umblat cu mineralieru pe Dambovita. In afara orasului, nu mi s-a parut ca ar avea un demaraj extraordinar. Cert e ca masina avea 90.000 km. Ca volum interior mi s-a parut OK pt nevoile mele.

Dacia Break 2004 (1,4 CLi) - demarajul cam lasa de dorit. La viteza de 130 km/h zgomot mare inauntru. Spatiu interior OK pt nevoile mele.

Peugeot 206 - ca motor mi s-a parut OK. In spate e spatiu cam mic. Ca sa ma asigur cand iau viraje trebuie sa imi schimb pozitia ca sa nu ma uit prin stalpul parbrizului. Suprafata stearsa de stergatoare e mica raportata la suprafata parbrizului.

Per ansamblu, cel mai multumit (in afara de Gigel al meu), am fost de Break (raportat la calitate, pret, necesitati).
ex-Ford Fiesta 1.4 2003
Ford Mondeo break 2.0 TDCI 2003
Hyundai i20 Active 2016
Just me.
mihai2k1
Gold Member
 
Mesaje: 791
Membru din: 04 Iun 2006, 12:32
Localitate: Otopeni

Mesajde Asgard » 30 Noi 2006, 00:22

bmw 316 ti --un jeg de masina care se vrea sport...lenesa la demaraj, interior saracacios, bord cu plastice si casetofon ieftin, slab dotata din toate punctele
de vedere..tinuta de drum buna..deh control pe tractiune, spatiu mare in fata..spate 0
bmw z3----periculos de instabil..nesigur rau
hyundai elantra--insipida, inodora, incolora
golf4 1.6 benzina....interior saracacios, lenesa, mare consumatoare
skoda octavia tour 1.9tdi 90 cai...destul de infigatoare, proasta ergonomie, geamurile fata nu se lasa de tot jos..mai ramane o busa care iti taie cotul
aro forest..cred ca era cu motor andoria(polonez) 2.4 litri @75 cai..ciudat nu?...inafara de faptul ca troznea ceva la viraje cand eram 4x4..in rest cu masina aia puteai ajunge oriunde..am urcat niste pante care mi-ar fi fost greu sa le urc pe jos

ford focus 1.8tddi @75 cai..masina ok
modeo tdci130cai ..si mai ok
peugeot 206 hdi...varza cu carne..ploua in ea....inghesuita, saracacioasa, tinuta de drum nasoala, motorul parca era mai putin galagios ca la focus
opel vetra c...90 cai..spatiu mult..masina foarte mishto..nu am apucat sa merg la drum lung cu ea..comparabila cu mondeo..un pic asa
suzukiul swift din postul de mai sus
modeo 2.7 v6@170 cai@ionutz...de vis :D
si acum masini adevarate....pontiac trans am v8(hp????)din 86...dementiala..semidecapotabila....un animal de masina sport...nu pot sa cred cum putea sa accelereze...loc mult in fata...in spate 0...botul foaaaaaarte lung
lincoln towncar...adevarata americana..cred ca avea si fripteoza inauntru pe langa scaunele cu masaj..etc
locomotiva cu abur resita ....nu mai stiu ce tonaj...simti puterea bruta cand trece pe carbune brichetat si urca panta de la mestecanis cu 50 de vagoane cu piatra in spate
in linie dreapta am mers cu 120km./h..mecanicul zicea ca daca s-ar decupla sarcina brusc...ar rupe sinele(limitata in viteza prin caderea rotilor/explozia cazanului de presiune)...am reusit sa ii scartzai rotile dar avea in spate 50 de vagoane....sa ii dea Dumnezeu sanatate aluia care a inventat injectorul cu pacura...ca daca prinzi un drum mai lung ajungi ca Arnold de la Campulung Moldovenesc la Cluj :D

...the end...
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde KnupZ » 30 Noi 2006, 02:13

Isuzu Trooper 1988 jeep V6 benzina., demaraj bun, amuzant de condus, nu foarte stabila
Mercedes 560SEL 1986 V8, un cuplu imens,mare,spatioasa,confortabila,tinuta de drum excelenta,greu de condus in trafic
VW golf 2 gti 16v 1989,demaraj bun,stabila,obositor de condus la drum lung,zgomotoasa la viteze mari.
vw golf 3 vr6 1994, demaraj excelent,viteza la fel,la fel obositor de condus la drum lung.
Mazda Miata 1992 1.6 16v,avand in vedere ca are doar 2 locuri interioru e cat se poate de spatios,interesanta si nu te plictisesti repede de ea, portbagaj minuscul,plasticaraia de proasta calitate.
Dodge Caravan 1996 V6 3.2l,demaraj si putere prea mare pt categoria din care face parte,loc berechet,relaxanta la drum lung,foarte instabila,consum f mare.
Nissan Pathfinder V6 1997,spatioasa,silentioasa pt un Jeep,stabila, chiar mi-a placut masina ca minusuri nu prea am gasit...
Nissan Maxima V^ 3.0l 1996, masina de familie perfecta, interior de calitate bun,sunet bose, sprintena,stabilitate buna, servodirectia parca merge prea usor, consum maricel.
vw polo classic 1996, 1.6 75cp,silentioasa,f fiabila consum bun ,stabila,mica in interior
clio 2001 1.4 avea 13.000 km la bord, am tinuto din brasov pana in buc numai in 170, peste 2 zile dadea cu fum.
bmw 540 2000 V8,mare, puternica, confort bun,stabila,prea pretentioasa,consum maricel, probleme cu electrica.
bmw m3 2003 333cp, masina de vis,frane si stabilitate de nota 11 (luam exiturile de pe autostrada cu 120km/h, nu se misca de pe asfalt )ma dadeam jos din ea numai transpirat cum poate sa faca masinuta asta si cum accelereaza,cum schimba viteza la 8500rpm :) la minusuri intretinere costisitoare, foarte rigida, foarte joasa
Lexus LX470 2005 V8,f puternica aproximativ 300cp interior placut/de buna calitate, o gramada de optiuni interesanta, stai ceva timp pana le dai de cap la toate comenzile,o bag la categoria masini pentru batrani, ca minusuri e prea mare iar cand dai cu spatele trebuie sa fi f atent si putin zgomotoasa la viteze mari din cauza aerodinamici.

marea majoritate le-am condus afara. la ford sierra ma abtin :D
KnupZ
owned
 
Mesaje: 1089
Membru din: 24 Dec 2004, 02:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde mariuscociorva » 30 Noi 2006, 09:51

am uitat s amentionez 3 masini:
1. peugeot 405 1990 motor de1.4 benzina in ciuda anului de fabricatie: arata a masina de gangsteri , spatiu sa cari o vaca in ea , de la semafor pleca prima( ce edrept cu maisni medii langa) consuma cam mult da la 270 d emii cand am vandut-o nu fura prea mult ulei
2.fiat 850 din 67 parca ai o senzatie unica sa conduci asa ceva
3. matiz incarcat pana la refuz 4 pes plus bagaje pe ruta bacau-costinesti si retur chiar mi-a placut nu facea galagie nici la 140 la ora o masina buna din clasa mica
Ford Focus 1,8 tdci
mariuscociorva
1nsane Member
 
Mesaje: 2321
Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
Localitate: bacau

Mesajde oxigenbog » 30 Noi 2006, 10:13

clasa C (clasa medie sa zicem) - octavia, megane, astra, accent, golf, focus, corolla, leon.......
clasa B (clasa mica) - clio, fabia, polo, aveo, 207, fiesta, corsa, yaris, punto, fusion......
clasa A (clasa mini) - spark, 107, panda, c1, aygo, c2, ka
Ford Focus 2014 1.5T 150CP Titanium
Avatar utilizator
oxigenbog
Romcar
 
Mesaje: 437
Membru din: 25 Sep 2006, 12:33
Localitate: Chitila
Maşina: Ford Focus 2014 1.5T 150CP

Mesajde Maximilian » 30 Noi 2006, 13:47

@oxigenhog:pei spune-ne si noua pareri despre masini..doar despre asta este topicul;)

Ce pot sa zic la mine...o sa pun si eu pe categorii...
1.Masini conduse(sau in care am stat si mi-am facut o parere) mai mult timp:
-Daewoo Tico...dupa parerea mea una dintre cele mai bune masini pentru oras. Chiar daca are 41 de cai...la o greutate de 600 si ceva de kile este super fasneata la viteze sub 100...finisaje rudimentare...dar nici nu ai de ce sa ceri mai mult. Cand dai drumul la aer conditionat puterea spune adio...insa neincarcata..fara aer chiar de pe loc e nebuna masina aia. Daca o vreti in afara orasului..uitati, la peste 100 la ora demarajul este...sa spunem "vag", iar daca prinzi vant..deja 80 la ora e viteza mare..oricum, dintre toate daewoorile mi se pare cea mai reusita
-Daewoo Damas...pentru ca putea fi condusa in rand cu restul traficului si in conditii depline de siguranta e nevoie de sofer foarte bun...tractiune spate...nu se apleaca prea tare, dar cand se apleaca intr-adevar simti ca nu e de bine...demaraj onorabil in special in treapta 2...in rest se misca...a ajuns si la 120 la ora..mai mult nu stiu daca se duce...oricum, avea 4 trepte(a fost masina de firma pe care o conducea tata...si pot sa spun ca isi indeplineste scopul). Altfel...este exact ceea ce te astepti sa fie...o masina de marfa...nimic mai mult. Iarna...e distractiv pana ramai impotmolit...acolo devine ingrozitor, fund usor, motor sub scaunul soferului.
-Dacia berlina 1300-1310: Modelele mai vechi (inainte de 80-85)sunt mai bune calitativ decat cele noi. Este o masina absolut rudimentara, dar "isi face treaba romanu' cu ea. Daca este aranjata, poate sa semene cu o masina de calitate(ma refer in momentul in care se pun numai piese scumpe...eventual frantuzesti, un motor se borgo, se incearca sa se optimizeze fluxul de aer la ventilator, se antifoneaza asa cum trebuie, se regleaza numai la valori exacte cu instrumente specializate si nu se merge pe "merge si asa")...insa o tradeaza calitatea pieselor intotdeauna. Tot timpul trebuie sa pice ceva la ea daca este ingrijita(pt ca asa le observi). Daca e lasata in durerea ei(si nu se baga in seama trancanelile) nu te prea lasa totusi in drum. Demarajul...slab...slab si iarasi slab. Cu un motor set borgo un pic aranjat la chiulasa totusi incepuse sa arate altcumva treaba...dar totusi dupa 90-100(in a treia) nu mai avea prea multe idei...ajungea cu greu la 145 km/h(a mea..in 4 trepte)
-Renault Megane 2000 1.6e(8v 90 cai)...motor bun, masina per total buna, finisajele lasa de dorit. E usoara, demarajul este chiar mai mult decat m-as fi asteptat...consum de 9-10 in general(la stilul mamei...adica cu masina turata excesiv..ajunge des in 4000-4500 de ture degeaba)...10-11 cu aer conditionat.
2.Asa...acum masini conduse sau vazute mai putin:
-Matiz....consuma putin dar nu imi place....nu aduce nimic in plus fata de Tico, numai ca e cu 200 de kile mai grea..si se simte
- VW Polo, TDI 75 de cai , destul de fasneata, tinuta de drum oribila....suspensie mult prea dura, trancaneli multe...spatiu mai mult decat te astepti
-Mondeo Asgard...masina buna, se infige bine, spatioasa(doar nu spuneam de rau)...a, si nu se aude ca ar fi diesel
-VW Passat din 92..diesel, zgomotoasa, era taxi..deci nashpa, aiurea, cam nasol
- Solenza..Logan...atata plastic intr-un loc eu nu am mai vazut...motoarele suna frumos atata timp cat masina e noua...dupa cateva mii de km deja sunt zgomotoase...mult prea zgomotoase, trancane plasticul prin habitaclu, la Logan spatiul interior pe care il lauda e de fapt o porcarie...scaune f incomode, se sta prost si in fata si in spate(nu din cauza spatiului, ci cin cauza pozitiei si formei scaunelor). Am vazut cel putin pe SuperNove ca acum, dupa 6 ani de la productie deja vopseaua e mata..deci si asta tind sa cred ca este proasta. Dacia tot dacie e oricum o scoti..este masina buna numai daca nu ai asteptari prea mari.

Hai ca am scris prea multe...daca imi aduc aminte de ceva notabil mai scriu
-
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde liviub » 30 Noi 2006, 14:02

-dacia 1410 1995 GPL - prima masina, 0-100km/h 34 minute, aer din toate partile, consum 8, muzica de la participantii la trafic, un arc de la scaun intermedia o placuta clisma solida
-dacia 1410 benzina, cu numaistiuce stricat la carburator, ca avea consum de 14-15%, dar demaraj de nu statea in fata mea nici o lada!
-espero 1.6L: prima masina adevarata - spatiu, comfort, full options, cam lenesa, foarte bine antifonata, foarte fiabila
-nubira (de la servici, nu mai stiu ce motor era, dar 16V) - foarte comfortabila, silentioasa, spatioasa, suspensii lejere, motor foarte nervos (lejer 190 km/h)
-jeep wrangler 4000/170cp (tot de la munca, cateva luni am mers in el). Senzatie extraordinara si pe sosea si pe stancarie. Viteza a doua pana la 90 km/h, demaraje cu tractiunea pe spate fulminante, off-road exceptional, interior spartan (asa-i sta bine), soft top (si asa-i sta bine), zgomot motor de nu am cuvinte. As fi putut s-o cumpar (vreo 8000 eur), dar am tinut seama de consum - Bucuresti 30%, drum intins (media 140km/h) 20-25, stancarie 25. Dar rezervor de 75l :icon_cool:
-acum ford fiesta 2005 tdci, my own, care sub toate aspectele, in afara de consum si look exterior, este sub nubira.
liviub
Member
 
Mesaje: 360
Membru din: 11 Apr 2006, 13:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Hatch 1.6 16V 2003

Următorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login