Discutii libere/forum

experiente placute/ne la volanul altor masini - pareri

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde oxigenbog » 30 Noi 2006, 15:05

ok...hai scriu si eu niste impresii
sunt 2 categorii: conduse de mine si stat in dreapta f mult.

1
DACIA 1300-1310 - sunt bune la orice atata timp cat doar vrei sa iti rezolvi problemele (carat, mers la pescuit...). la drum lung mai mult de 140 dc vroiam sa merg aveam inpresia ca decolez, in curbe oricat de incet incercam sa le iau, pana m-am obisnuit, aveam inpresia ca ma rastorn. alte pretentii de la ea nu poti sa ai...

AUDI A4 din '98, 1.6 - l-am condus putin (300-1000km), dar la drum lung. Statea f bine in curbe, finisaje ca de audi, ce pot sa zic, dar mai ales pozitia de condus - una dintre cele mai bune - aveam impresia ca ma coboram in masina mai mult decat ma urcam.

RENAULT CLIO symbol 1.4 benzina - e masina de la munca, asa ca am condus-o mai mult prin bucuresti. la cumparaturi e buna ca are super portbagaj, dc dai drumul la AC nu mai trage deloc - te rogi de ea, la drum lung de la 140 in sus zgomot mare in interior, destul de stabila, pozitia de condus acceptabila un pic obositoare dupa 200-250 km

FORD FOCUS 1.6 automat din 2002 - am condus masina timp de 10 zile, fiind inchiriata de cineva. a fost prima experienta cu o automata. am mers cu ea si in buc si la drum lung. recunosc ca pentru buc cutia automata este ideala, esti mult mai relaxat. la drum lung, prima data cand am vrut sa depasesc m-am cam speriat - tb sa depasesc un tir si obisnuit sa nu apas pedala f tare, mergeam cam in paralel cu el si din fata venea masina; in momentul ala am apasat pedala la fund, a dat inferioara, s-a dus in 6000 rot/min, a urlat ceva motorul dar am reusit sa depasesc cum trebuie. stabilitate f buna, pozitia la condus f buna, singurul lucru care nu imi place in mod deosebit la focus este bordul - un pic prea ciudat pt gusturile mele - mult mai reusit la focus II.

2
masinile la care am stat f mult in dreapta au fost:
ALFA ROMEO GIULIA 1600 anii de producite 1962-1976 (bijuterie de masina, piele interior, scaune sport aprope scoica din cate imi aduc aminte ca nu vedeam bine in fata, aveam vreo 9-10 ani acum 25 - o masina retro superba)
FORD SCORPIO predecesorul modelului din '95-'98
FORD GRANADA ca cel al lui maximilian - masina dupa care inca suspin cand ma gandesc la ea - ala numesc spatiu interior, tinuta de drum excelenta, v6 ala torcea superb. poate dc ajung la o intalnire a clubului, maximilian faci si cu mine o tura ca ii duc dorul.
DAEWOO ESPERO 1.6
cam astea sunt. dc imi mai aduc aminte mai scriu.
Ford Focus 2014 1.5T 150CP Titanium
Avatar utilizator
oxigenbog
Romcar
 
Mesaje: 437
Membru din: 25 Sep 2006, 12:33
Localitate: Chitila
Maşina: Ford Focus 2014 1.5T 150CP

Mesajde BoogY » 30 Noi 2006, 17:36

1-Oltcit club 87 l-am avut 2 ani motor comprimat(aprox 70 cai),masina de amuzament demaraj ff bun motorul suna incredibil frane asa si asa,in viraje statea demential.Mi-am batut joc de multe masini cu oltcitul ala.Consum mare 15% in oras in regim de alergaturi afara era mai cuminte 7-8%.Pretentioasa-cand ii se punea pata inceapea sa faca figuri si ma gandeam deseori cu capul sub capota:).Per total o masina ok ff ieftina si distractiva.
2-Ford fiesta 1.4 tdci 2002 -f economica f rigida imi cam zdruncina rinichii.Statea f bine in viraje.Motorul sprinten pana in 120km/h frane bune tinuta de drum buna.Nota 8
3-Ford mondeo 1.8 benzina 2000 Spatiu si confort:) Motor silentios dar agil.Nota 10.
4-Ford Focus 1.6 16v inca nu stiu ce sa zic despre ea-este o betiva ptr motorul ei se conduce ff usor.Frane bune,in viraje sta f bine.Nota 8
5-Logan 1.5 dci-a doua masina de amuzament...no comment
6-Matiz-instabil infricosator! Mi-a fost frica cu el pe sosea...Nota 3
7-Suzuki vitara 1997 2 usi.Jeepulica..te urci cu ea pe unde iti vine,o parchezi pe cele mai inalte borduri.Confort nema,scaune ff ciudate.TInuta de drum buna,consum ridicat ~14%in oras...Nota 7
BoogY
 

Mesajde Maximilian » 30 Noi 2006, 18:35

@oxigenhog: Dap, desigur ca te plimb cu masina, acum merge chiar mai bine decat la primele intalniri...este pusa la punct, merge aproape ca noua(am mici probleme la ambreiaj, se aude un pic pompa de servodirectie, si scartaie un pic un amortizor...poate le rezolv si pe astea pana la urma...ca am bagat la bani in ea in ultimele 3 luni de cand am luat-o....)...oricum, sper sa iti placa, asa ca vino la intalnire sa imi spui cum ti se pare!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde S600 » 30 Noi 2006, 19:04

Well, mai multe masini...
Insa una singura m-a impresionat cu adevarat: S600L, 2003, 500 hp, keyless go. Singurul minus? Am condus-o doar 300-310 km. Acu strang si eu bani de una :P - putin cate putin :)

PS: sunt tare curios cum sunt astea noi, model 06 :icon_cool:
Mondeo Ghia 2002 - 130 HP
Avatar utilizator
S600
Ford Freak
 
Mesaje: 234
Membru din: 21 Mai 2006, 18:40
Localitate: Bucuresti/Suceava

Mesajde Zanga » 30 Noi 2006, 21:23

Mi-am mai adus aminte

C-Max 1.6 16v, arata ok, e haios gandita, spatiu etc....dar motorasul ala m-a dezamagit rau...indiferent de treapta / turatie....parca mergea cu frana de mana trasa....sunt eu obisnuit cu 2.3-ul meu dar aia m-a speria ca nici tiruri nu depasea :icon_eek:

Opel corsa 1.2 Ecotec Twinport.... caraghioasa rau, misto "fun" de condus, si 80 de cai !!! pentru oras e super ok.

Toyota Celica din 95 (parca) cu sistem audio montat de manutele mele insumand vre-o 1500 W :icon_mrgreen: .....foarte haioasa ziceai ca stai in avion, partea urata era tractiunea pe fata :icon_frown:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Asgard » 30 Noi 2006, 22:15

c a era sa uit scorpio 2 cosworth2,9 si 2,3----masinile zanga-ului....nu pot decat sa zic ca daca vrei sa keltui niste bani pe benzina plimbandu-te cu stil...trebuie sa meri cu una din masinile alea..cel putin cossie este extra....merge sa pleci in centru noaptea la vanatoare de bmw-uri
nu nu in ultimul rand..dragostea mea, ford granada @1985...o masina adevarata..daca s-ar putea sa gasesc una noua asi da mondeoul meu pe ea
Ford Maverick 2.0 125hp
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
Avatar utilizator
Asgard
The Big Taz
 
Mesaje: 1395
Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
Localitate: Buckley North Wales

Mesajde oxigenbog » 30 Noi 2006, 23:43

inca cineva indragostit de ford granada D)...sper sa vina masina pana la intalnire ca altfel nu vin...nu pot cand stiu ca restul sunt cu masinile lor si eu, stiti, mie tb sa imi vina masina...dar...nu stiu cand...
maximilian mersi mult si sa ai parte numai de bucurii cu granada!
Ford Focus 2014 1.5T 150CP Titanium
Avatar utilizator
oxigenbog
Romcar
 
Mesaje: 437
Membru din: 25 Sep 2006, 12:33
Localitate: Chitila
Maşina: Ford Focus 2014 1.5T 150CP

Mesajde Pedr0llo » 01 Dec 2006, 22:15

avand un golf 4 ala il conduc cel mai des dar ocazional mai prind si mondeo-ul tatalui meu.
golf 4
avantaje: zgomotul interior(e 1.6 16v benzina) deci pana in 1500 rot/min abia daca auzi motorul. la relanti nu iti dai seama daca e pornit sau nu.
demarajul: desi are doar 105 cp si e motor pe benzina deci are cuplul mai mic accelereaza mai repede si mai finut decat mondeo
farurile: noaptea se simte diferenta.. la ford nu prea vad...
pozitia de condus: aici probabil ca sunt subiectiv, dupa 1 luna de condus zilnic vw, cand merg 1 sapt cu ford m-i se pare complet aiurea pozitia de condus din mondeo, la fel ca si maciulia schimbatorului de viteze de altfel.
manevrabilitatea: asta nu o pot explica.. dar cand ma aflu in parcare si privesc in oglinda retrovizoare.. ma bucur ca nu am fordul dupa mine.. in trafic de asemenea
costul pieselor: distributie completa + tot ce inseamna uleiuri si filtre schimbat = 22 mil
cutie de viteze f. flexibila: cu treapta intai pot merge pana la 50-60, cu a doua pana la 90, cu a treia peste 120 s.a.m.d, lucru f. util in depasiri
dezavantaje:
garda la sol: undeva la 10 cm pt baia de ulei care e cel mai jos pct al masinii (asta la diesel, la mine 1-2 cm in plus).
servodirectia: mult prea greu se misca volanul, mai ales la parcari.
consumul: 10 in oras daca merg moderat, 11-12 mers peste 4000-5000 rot/min sau mers bara la bara doar cu viteza intai, in afara 7 maxim cu pana la 140 km/h si a/c pornit 75% din drum
siguranta: doar 4 airbaguri si grosimea caroseriei si a portierelor la vw sunt mai mici comparativ cu mondeo, probabil pt ca sunt clase diferite.
mondeo:
avantaje:
in primul rand senzatia de siguranta care ti-o ofera masina + o caruta de airbaguri
consumul: 6-7l in oras pt motorul de 130 cp, dar e stricat aerul conditionat (e decuplat compresorul) si se simte la consum, iar in afara cam 5l
capacitatea mare de incarcare
spatiul interior
dezavantaje: pozitia soferului (parere subiectiva, am explicat mai sus)
luminile: faza scurta la mine e jale, becuri philips dar tot aiurea m-i se pare
e mult prea mare masina pt oras... nu te poti strecura, nu poti face manevre f. riscante si de finete, iar la parcare desi e super manevrabila e greu tare.
zgomotul motorului: tractoras.. bine, e diesel si inteleg dar parca totusi e cam mare.
putere: pana intra turbina te rogi de ea.. dupa aia deja e altceva
luminile din bord: e prea anost verdele ala..
ocupantii locurilor din spate: in afara de o scrumiera nu ai nimik.. sa se simta si ei bagati in seama cu o lampa de lectura ceva.. nimic

concluzii: pt oras golful e ideal, daca ar avea un consum mai mic si ar vrea benzina normala nu de 98 ar fi masina perfecta
pt deplasari lungi tinuta de drum e incomparabila in ford si senzatia pe care o ai cand conduci e alta.

dacii si alte agregate conduse pana acum nu se pun, e o adevarata aventura sa le conduci.
Pedr0llo
Ford Freak
 
Mesaje: 134
Membru din: 18 Ian 2006, 22:30
Localitate: Iasi
Maşina: Ford Mondeo, mk3, 2002, 2.0tdci

Mesajde Cornel001 » 02 Dec 2006, 21:04

Pai vad ca v-au trecut o multime de "gagici prin pat" :lol: eu n-am mers, in afara de Focus, decat cu Dacia 1310 break din '89 iarna a lu tata, matiz cu 102.000 km la bord (cam zdranganea, dar fugea bine prin oras), si azi pentru prima data cu GTC 1.4 90 easytronicul nou nout al lu sormea :lol: . Cutie automata/secventiala , deh.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 02 Dec 2006, 22:41

ce-i aia GTC? luminati-ma si pe mine va rog ...
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Maximilian » 02 Dec 2006, 22:43

E cum ar veni Opel Astra coupe...pare mai puternica, numai ca nu prea e(e inselatoare...exceptie fac motoarele de top). E draguta totusi masinuta. Am fost cu un coleg de facultate intr-un Astra model nou 1.6 twinport(nu are nici 700 de km), tot cutie de acest tip. Nu mi-a placut spatiul in spate, e un pic cam grea pt dimensiunile ei...are 1300 de kile(deci cat balena mea), cutia este super interesanta si comoda...singurul lucru urat pe care l-am auzit este ca dimineata cand e rece motorul pe automat ca sa incalzeasca injectorul schimba numai la 5000 de ture. Consumul insa nu i-a intrat sub 11%...ramane de vazut la cat ii ajunge. Motorul e destul de nervos...nu a depasit cu el 4000 de ture dar se vede ca pleaca destul de bine masina.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cornel001 » 03 Dec 2006, 00:30

Yap, e varianta in 3 usi de la Astra H, cam cum ar fi a ta Adi, dar sunt mai mari diferentele de design fata de 5 usi. De asemenea se pare ca are si suspensiile mai rigide.
http://www.eluniversitarioeuropeo.es/gp ... traweb.jpg
Ce mi s-a parut curios e cum schimba treptele in modul automat, mai ales daca reduc viteza dupa ce am mers constant , o lasa intre 1000-2000 rpm !! Pare cam subturata, dar e softul lor. O sa vad care e faza. Oricum nu prea pare sa dea in nas. Daca accelerez schimba pe la 3000 rpm normal. Are si buton sport daca vrei sa schimbe mai sus.
Motorul intr-adevar nu e sport dar a fost luata mai mult pt oras, chit ca la inceput va face ceva mai mult interurban. Are si climatronic si diversi senzori, impreuna cu easy fiind utili pt confort mai ales in oras zic eu.
Oricum ciudat de ziceti ca GTC e grea, eu ma astept sa fie mai usoara decat Focusu meu sedan de exemplu, fiind si un pic mai mica.
Cand a luat-o i-au zis ca ii recomanda sa puna benzina de la 98 in sus, chit ca le-am zis ca Efixu (euro 4) mi se pare bun, fiindca cea de 95 de la noi ar fi cam slaba calitativ. De parca n-am mai auzit nu mai stiu unde ca si aia mol 98 era botezata pe la cel putin o statie. Ca daca i se infunda injectoare de la benzina, si a pus de >= 98, inca ii acorda garantie !?
Stiu ca atunci cand am luat fordu, agentu mi-a zis sa pun de 95 ca e ok, numai sa evit agipu ca nu prea e compatibil cu motoarele ford sau asa ceva.
Acu primu plin l-a facut cu OMV 100, ca s-a nimerit cel mai aproape de dealer, dar petrom 99 pare a fi cel mai ieftin din gama asta. Apropo Adi, tu ce consum mai ai cu OMV-ul ala ? In ce conditii de mers ? Culmea, ai tot motor de 1.4 ca GTC-ul de care vorbim..
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde adispan » 03 Dec 2006, 00:39

merci pt lamuriri baieti

"Apropo Adi, tu ce consum mai ai cu OMV-ul ala ? In ce conditii de mers ? Culmea, ai tot motor de 1.4 ca GTC-ul de care vorbim.."

trebe sa recunosc ca nu i-am facut calculul la consum inca; oricum, saptamina viitoare ma astept sa sparga toate recordurile, pentru ca va trebui sa fac traseul tineretului-unirii-univ-romana-victoriei-arcul de triumf-pta presei dus/intors de acasa la serviciu la orele alea criminale de condus prin bucuresti ... stiti voi care! :(

in alta ordine de idei, am senzatia ca simt o vibratie in roata dreapta fata la acceleratia in tr 1 2 si 3 pina la 60/h ... cred ca simbata viitoare ma duc cu ea la Colina sa vad care-i treaba, ca nu-mi place deloc ...

sorry pt off-topic
adispan
 
Mesaje: 10598
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Maximilian » 03 Dec 2006, 00:40

Nu stiu greutatea GTC-ului, dar Astra-ul nou normal are cam 1300 de kile(sau asa mi-a zis colegul ca scrie la el in talon...nu m-am uitat eu personal in acte).
Am cautat pe net acum, are undeva intre 1250-1320 de kile Opel Astra, GTC e un pic mai usor.
Oricum...cu motor de 105 cai(cam asa cred ca are) ia suta in cam 12 secunde, iar GTC-ul cu motor de 1.4 ia in 13.6 secunde.
Focusul mi se pare ca este cam tot pe acolo, deci desi e mai mica, tot cat a ta cantareste masina. Mie mi se pare un pic cam greu noul Opel Astra...oricum mai greu decat ar trebui pentru dimensiunile lui. Totusi cred ca e masina buna.(dar nu prea buna, da doar suntem forum ford :icon_lol: )
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cornel001 » 03 Dec 2006, 01:10

Granada totusi nu e f grea la dimensiunile ei pentru ca, cred eu, nu are atatea briz brizuri si ranforsari ca masinile de azi.
Focus, din cate vad din brosura, curios dar ii da acceasi acceleratie indiferent de nivelul de dotare, poate din cauza ca greutatea la dotari diferite variaza putin desi ma asteptam sa varieze mai mult; iar la greutate cel de 1.4 (tot sedan!) e mai greu cu 2 kg decat cel de 1.6 :lol: . Oricum cred ca vad si niste chestii cam aiurea prin brosura aia Ford.
Daca ma iau dupa brosura al meu, in echipare Trend are 1286 kg, iar cu dotarile in plus pe care le are, cf aceleiasi brosuri, n-ar trebui sa depaseasca 1310 ?? 1.4 e tot cam pe acolo.
Varianta de baza GTC : 1210 kg , varianta de baza Focus 3 usi 1229 kg , varianta de baza Focus sedan 1272 kg.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

OFF-Topic

Mesajde Zanga » 03 Dec 2006, 20:58

Domne' care este nu mai laudati fordurile si radetzi care este de alte masini care ie, ca primiti deastea pe urma.

z3ul_fetelor scrie:nu mai laudati bai fratilor cacaturile astea de masini...k am avut s eu un scorpio 3000 v6 si este varza....daia lam si dat...zici k este un tomberon plin k gogosari murati...Aceasta masina....este varza....numai plastice si materiale de cacat in interior.....u zici d mercedes e 230 k e varza?bai baiatule ala este MERCEDES!!!!!!!!!NU FORD...... :icon_lol: ...APP...SI ZICEAI DE BMW K AIA E MASINA...TE TERMINA UN DINALA NU MAI ZIC DE UN M-POWER....PANA PLECI U D LA SEMAFOR ALA CRED K AJUNGE IN COLENTINA :icon_lol: IN CAZUL IN CARE U ESTI PE LA CRANGASI.....


Zanga scrie:iete si replica mea:

Re: nu mai ziceti atata laude despre ford.....k am avut s eu
Imi pare rau pentru tine, dar Scorpio de 3000 nu exista, poate de 2.9....si ala e in 3 modele de caroserie si doua tipuri de motorizari....dar probabil ca nici asta nu stiai, dar nu-i nimica, nu conteaza. Ala al tau era probabil un 2.9 cu distribuitor si ruptor electronic, controlat de un EEC-IV dotat cu 145 de cai. Macar daca ajungi tu asa repede cu M3-ul ala....foloseste si tu semnalizarea in loc de avarii sau flashuri.....


Iti urez o seara sau o zi placuta



Cu stima si tot respectul, un posesor ford.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Cornel001 » 03 Dec 2006, 21:14

Astea de unde le-ai scos ? da un link pliz.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Zanga » 03 Dec 2006, 21:17

Sunt private messages primite de catre mine
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 03 Dec 2006, 21:25

Lol, ce penal. Pacat ca exista si genul acesta de oameni...de ce s-a trezit sa iti spuna tocmai tie asta nu stiu...iar 210 cai sunt 210 cai, nu bate M3, dar se ia cu multe masini puternice cu pretentii. Nu cred ca s-a facut pe acest forum discriminare fata de alte masini(mai putin Renault..motiv pentru care am si avut o mica cearta cu niste membrii ai forumului). Intelegeam sa zica sa nu comparam calitatea unei Fieste in interior cu BMW, dar Scorpio chiar este o masina foarte buna calitativ.(si in exterior, si in interior, mecanic...este totusi o limuzina)

Oricum, dupa cum a scris, dupa nick-ul de zeul fetelor imi e clar...:manelo man, cu frustrarile lui...si a zis sa se exprime si el pe forum.

BTW...Bmw nu e bmw pt calitatea materialelor din interior, nici pentru clasa, ci pentru sportivitate, comportament pe drum. Daca e sa vorbim asa, Mercedes este mult peste BMW la nivel de clasa. Iar Porsche este mult peste BMW la sportivitate.
Deci si BMW pana la urma este un compromis.(indiferent cat de bun este ca masina..si este o marca foarte buna) Mai putin luxos ca Mercedes, si mai putin sportiv decat Porsche...asa as privi eu lucrurile.

@Zanga: Am citit primul post al tau pe topicul asta...hai sa zicem ca se poate interpreta ca numai Fordul e masina buna, insa o parere e o parere, nu cred ca tipul este atat de destept dupa cum scrie incat sa te ia cu "bai baiatule", etc. Faptul ca la E320 ti s-a parut ca are consola centrala urata, f bine, e parerea ta. La BMW 318, e si normal sa ti se para slabuta, doar tu ai motor de 2.3 cu cuplu mult mai mare, si putere de asemenea mai mare...nu vad ce avea baiatul asta de obiectat.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Re: OFF-Topic

Mesajde AlexM. » 03 Dec 2006, 21:35

[quote="z3ul_fetelor"][/quote]

Nu va zice tot numele?

Fiecare duce cat poate. Pentru el un BMW M3 probabil este cea mai buna masina de pe fata pamantului .. asta pana trece oceanul si da peste un Mustang Boss care matura cu el.

si pentru un mic detaliu tehnic pentru zeul nostru de aici. Poti sa vi cu orice model de serie 3 din vremea cand se producea Sierra si iti zic o motorizare Ford care ti-o da la cap, si chiar la o cilindree mai mica daca te gandesti la cel de 3.5 l. O sa ramai surprins cat de bine isi facusera temele cei de la Ford :icon_eek:
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Mesajde Maximilian » 03 Dec 2006, 21:38

Bingo!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cornel001 » 03 Dec 2006, 22:06

"da peste un Mustang Boss care matura cu el."
in linie dreapta o matura, dar in curbe cum se tine ?
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde alexaltdar40 » 03 Dec 2006, 22:13

Asa e! Sierra a fost o masina destul de buna pentru vremea cand a iesit pe piata, iar modelele Cosworth sau XR4i si XR4Ti cred ca bateau majoritatea BMW-urilor din acea vreme! PS: Depinde ce fel de suspensii are Mustangul! :icon_exclaim:
Avatar utilizator
alexaltdar40
1nsane Member
 
Mesaje: 3713
Membru din: 17 Mai 2005, 20:32
Localitate: Buzau - Cotorca
Maşina: Ford Sierra 1986 + Ford Cortina 1973 + Audi A4 2002

Mesajde AlexM. » 03 Dec 2006, 22:39

La Mustang conteaza omul, si cat de bine poate sa o duca.
Sau hai sa nu ne complicam. Mi-am adus aminte de Capri.

@Cornel001 In curbe se tine de-a latul :icon_evil: SHOW. Iti zic eu cand vezi magaoaia aia de Mustang care are curul la inaltimea parbrizului tau ca se duce de-a latul iti piere orice chef sa-l mai depasesti.
Da'i BLANA!! Fiecare nebun are pomul lui!
Imagine
Avatar utilizator
AlexM.
Member
 
Mesaje: 432
Membru din: 03 Mai 2006, 18:27
Localitate: B U C H A R E S T
Maşina: Sierra XR4x4

Mesajde Maximilian » 03 Dec 2006, 23:05

Eu nu sustin nici o marca, fiecare are rebuturile ei, la fel ca si masinile lor de top. Ford are si masini care iau stock suta in sub 4 secunde,(a se vedea Ford GT...iar masina aia e in cu totul alta clasa fata de BMW, deja concureaza cu Ferrari, Porsche, Mercedes, etc, iar BMW...unde e in zona aia??? ca eu nu am auzit de ei pe acolo) BMW nu, deci sa nu incepem cu batalia marcilor.
Asa, si BMW are masini mai slabe, iar ca sa dea mai puternic, unde scrie 318 are de fapt motor de 2.0, la 320 motor de 2.2...deci nu sunt ele mai puternice pentru motoarele lor, ci pur si simplu au motoare mai mari. Actual Ford europa nu prea are motoare mai mari de 3.0, pe cand BMW discuta de la alt nivel la motorizari. Oricum, comparatia Ford-BMW este inutile, BMW are tinta alta clientela, are alte preturi, insa si ford atunci cand a avut de asemenea alt client tinta, s-a ridicat la asteptari. Mustang de asemenea pt americani este o "masina a poporului", pt ca daca vor sportivitate si ei discuta la un Ford GT, Shelby Cobra, etc. Iar masinile astea se tin si chiar depasesc un M3 pe curbe. BMW face masini foarte bune, dar in nici un caz cele mai bune. Ca sunt mai bune in principiu ca Fordurile..ok..dar se vede si la pret. Unde Ford a trebuit intr-adevar sa concureze cu BMW, nu numai o data l-a depasit.

Pe mine personal m-a deranjat modul cum acest baiat a dat private message. Trebuia sa dea aici, pe topic si discutam ca oamenii cu el, doar suntem oameni civilizati.

De asemenea, clasa executive a Ford intotdeauna a tinut steagul foarte sus. A se observa Granada, Scorpio, masini in care luxul este la el acasa. In anii '80 Ford avea deja un computer de bord pe care nu prea multe masini il au acum(pe varianta Ghia, unde de asemenea folosea si injectie), calitatea finisajelor este impecabila(si vorbesc foarte sincer, iar eu nu am varianta full), sta pe drum foarte bine, e full servo, spatiul in interior este "fara sfarsit". Granada pierdea la vremea ei fata de BMW si Mercedes la capitolul puterea motoarelor, care era sub acestia. Totusi, aceste motoare castigau la fiabilitate, nu sunt multe masini care sa bata 600.000 de km fara sa se umble la motor.

Ford Scorpio in dotari si calitatea finisajelor concureaza fara nici o jena cu un BMW seria 5 din vremea lui, asa ca nu vad ce incearca sa se dovedeasca.

Ford face exact ceea ce spune, isi scoate banii. NU face minuni, si nici BMW nu se poate lauda cu lucrul asta. Unde a fost cazul sa apara concurenta Ford-BMW, BMW a cam pierdut(Sierra Cosworth, Ford GT, etc)....altfel, comparatia nu isi are rostul. BMW e peste Ford, dar numai pentru ca se adreseaza unei alte clientele.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Zanga » 03 Dec 2006, 23:09

Boon, gata sa nu deviem prea tare de la subiect. O sa continuam in acelasi mod acest topic, fiecare scrie ce si cum despre ce a testat sau vazut.

Oricum, noi nu ne-am dus pe forum la opel sa le zicem ca dti sau cdti e zgomots, nici la dacia ca ploo in ea, nici la bmw cu plasticul lor cu tot....etc. Ideea e urmatoare, dupa cum se observa majoritatea membrilor cu ford sunt oameni normali, bine crescuti si cu foarte mult bun simt. Sper sa ramanem asa.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Maximilian » 03 Dec 2006, 23:13

Subscriu la ce a zis Zanga.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cornel001 » 04 Dec 2006, 00:50

AlexM. scrie:La Mustang conteaza omul, si cat de bine poate sa o duca.
Sau hai sa nu ne complicam. Mi-am adus aminte de Capri.

@Cornel001 In curbe se tine de-a latul :icon_evil: SHOW. Iti zic eu cand vezi magaoaia aia de Mustang care are curul la inaltimea parbrizului tau ca se duce de-a latul iti piere orice chef sa-l mai depasesti.


Adica drift asa ca in "Driver" ? :icon_cool: Mama ce m-am jucat la jocu ala si vreau sa-l joc din nou pe nivelul hard, ca ultima data ma impotmolisem la o misiune mai lunga, facea ce facea jocu si tot imi facea figura chiar si cand mai aveam putin sa termin. Sa vezi ce drifting-uri acolo.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maximilian » 04 Dec 2006, 14:29

Am citit topicul "discutie" la care a dat intr-un final Asgard lock. Pentru zeul fetelor...sincer sa fiu are si el o parere cum a avut toata lumea(eu chiar am incercat sa fiu cat mai obiectiv...astfel ca nu am pus numai pareri urate despre masini - altele decat Ford-...mai ales pentru ca nu sunt fanul Ford numarul 1, pur si simplu le consider niste masini "sincere").

Noi aici nu am incercat sa jignim pe nimeni, iar zeul fetelor este inclus...lucrul care m-a deranjat pe mine personal este felul de a se exprima al acestui user, faptul ca l-a luat pe Zanga foarte de sus, mult mai de sus decat ar fi fost cazul,(baietica...acum sincer, suntem majoritatea niste oameni cu o educatie peste medie) faptul ca pe acest forum incercam sa vorbim corect, iar domnul cu pricina nu s-a obosit sau nu a stiut cum se face acest lucru.(cred ca nu am gasit nici macar o propozitie corecta in posturile lui).

De asemenea, cunostintele legate de masini sunt destul de "vagi", este ca si cum s-ar compara mere cu pere, am mai citit, deja sunt foarte multe confuzii, Ford Mustang este o masina sport normala, nicidecum topul marcii Ford. Daca un Ford Mustang fie el GT nu se compara cu un Ferrari, Porsche, etc, Ford GT se compara...deci Ford are masini si in zona aia, zona in care BMW nu a ajuns, desi cresterile de putere pt M-uri sunt spectaculoase pentru ultimele aparitii. Si totusi, un om normal realizeaza ca o masina europeaza Ford nu este acelasi lucru cu o masina europeana BMW. De asemenea, vorbind de masini nemtesti, Granada este fabricata in Germania. Din cate stiu, si Scorpio la fel, iar acum sincer, nu stiu prin ce masini s-a plimbat Zeul Fetelor, dar nu pot sa cred ca a fost intr-un Scorpio 2 BINE INTRETINUT si BINE DOTAT si a scos concluzia ca este un jaf. Nu pot sa imi explic de unde sa traga asemenea concluzie. Daca spune ca e ieftin, sa spuna exact ce nu i-a placut, pt ca eu nu imi dau seama.

Asadar, domnul Zeul Fetelor, nu mai purta pica lumii, puteai sa ii zici lui Zanga ce i-ai zis prin private message, si pe acest topic in mod direct, insa printr-un limbaj un pic mai ales si un pic mai corect(ultima conditie nu e obligatorie). Nu poti sa ceri obiectivitate din parte unui om care are Ford(si a mai avut inainte cateva Forduri, sau pt care este prima masina adevarata...Dacia se exclude), in momentul cand il intrebi despre alta marca, este greu sa obtii o opinie absolut pertinenta. Poate ca a exagerat Zanga un pic, depinde de starea masinilor in care a fost dar eu tind sa cred ca cel putin 75% dintre opinii sunt corecte. De asemenea, opinia ta nu ar fi deranjat pe nimeni, daca pur si simplu nu ai fi fost atat de incisiv. Reped, nu sunt eu fanul Ford numarul 1, iar pt mine Ford, VW, Renault, chiar si Dacia...inseamna acelasi lucru...marci de masini. Modelul e important pana la urma, nu marca.

Toate cele bune, Respecte!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde Cif » 04 Dec 2006, 16:39

apropo de ce zice zeul cu pricina si de topicu asta: long time ago m-am dat cu o toyota corolla 1.6 intre ineu si arad(cca 60 km) la iesire din ineu un bmw 318 visiniu cu sofer agresiv si figurant. pe scurt l-am jucat pe degete pana la arad.

in legatura cu calitatea slaba sau proasta a fordului uite aici: am sierra ghia din '89 injectie controlat de computer cu geamuri electrice, servodirectie, servofrana, oglinzi electrice si incalzite, parbriz cu degivrare, stergatoare la faruri(foarte utile de altfel in unele situatii), inchidere centralizata, faruri reglabile electric, suspensii independente... si lista ar mai putea continua dar ma opresc aci cu dotarile. plus ca la ora actuala sierra mea bate 210 km/h si sta excelent pe drum. is curios cate marci se mai pot lauda cu treburi din astea pe modele '89. ah si sa nu uit: rugina... - o pata mica mica pe usa fata dreapta.
Cif
 

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 7 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 7 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login