Discutii libere/forum

experiente placute/ne la volanul altor masini - pareri

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

Mesajde Cornel001 » 02 Ian 2007, 18:30

sau asa ceva :
Imagine
Salivez...
La volanu ei as da clasa la multe bamveuri si mertane... (zic io)
Iar cat despre M5-uri ar putea sa-i puna ceva ca la Chargerul ala...
Mai multe info: http://www.leftlanenews.com/2006/12/31/ ... r-concept/
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Maximilian » 02 Ian 2007, 19:16

Daca masina asta, interceptor ajunge la faza de productie....o sa fie bestiala!
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde alecsutzu » 05 Ian 2007, 18:41

Mda....am ramas fara cuvinte!
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde Maximilian » 05 Ian 2007, 19:10

Totusi..cred ca e un pic cam offtopic ....nu s-a urcat nimeni la volanul acestei masini si sunt foarte putine sanse sa se intample acest lucru.
Avatar utilizator
Maximilian
Petrol Head
 
Mesaje: 1939
Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
Localitate: Bucharest
Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982

Mesajde gokey » 05 Ian 2007, 21:30

macar sa visam :icon_eek:
Avatar utilizator
gokey
1nsane Member
 
Mesaje: 2319
Membru din: 11 Dec 2006, 23:25
Localitate: TIMISOARA
Maşina: EDGE + KUGA

Mesajde Zanga » 05 Ian 2007, 23:46

Ca sa fiu carcotas ca de obicei, nu imi place antena aia de pe plafon....urasc antenele alea....prea le vad puse pe toate masinile.....ca sa nu mai zic de alea cu leduri albastre :icon_rolleyes:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde alecsutzu » 06 Ian 2007, 12:43

Mda....ai sa fim seriosi...nu cred ca vom vedea prea curand asa ceva pe strada....dar cum a zis si gokey...sa visam macar.
http://www.casa-galbena.com

Cazare la cele mai mici preturi....
Avatar utilizator
alecsutzu
Proud Fiesta Owner
 
Mesaje: 3425
Membru din: 28 Sep 2006, 11:19
Localitate: Radauti
Maşina: Fiesta 1.6TDCi 90CP

Mesajde Zanga » 07 Ian 2007, 12:22

Las ca am vb cu mos craciun si la anul ne aduce cate una la fiecare :icon_mrgreen:
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Cornel001 » 07 Ian 2007, 22:13

Cred ca o sa fie cam scumpa si consum pe masura (5 L 400 CP) , altfel as fi facut un efort sa o cumpar candva dupa ce va apare, dar nu se stie ... :D Poate or sa o scoata cu vreun TDCI de 4 L :P M-as uita de sus la mertane si bamveuri, cum am zis...
Cred cam dat-o cam in offtopic. Ca sa mai dreg situatia: am inca masina in service (vezi semnatura dupa punctsivirgula) si m-am dat mai mult cu gtc-ul ala. Destul de placut de condus, desi n-are chiar puterea/demarajul focusului, plus cutia hydramata. Si in plus, dpdv al soferului, la viteze de peste 120 km/h parca nu o mai simt asa stabila ca focusul... Sta destul de bine pe curbe desi n-a fost fortata prea tare. De remarcat ca din cate inteleg, are suspensiile mai sportiv setate decat H-ul in 5 usi, care am inteles ca e cam jale la curbe in forta.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde OctavianC » 08 Ian 2007, 01:56

eu zic sa ramanem la modelele europene...cum ziceati si voi inainte.......in graba nu o sa vedem asa ceva pe soselele noastre.
Volvo S60 2.4 D5 Gold

DEAD Ford Focus TDCI 2001
Avatar utilizator
OctavianC
1nsane Member
 
Mesaje: 1653
Membru din: 21 Apr 2006, 18:38
Localitate: Oradea

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde zvony » 25 Mar 2011, 22:07

Uite-l si pe cel vechi. Da' foarte vechi.
If in doubt... flat out! (Colin McRae)
'10 Ford Kuga '05 Ford Focus '01 Ford Focus
'06 Ford Focus ST
'89 Ford Escort RSturbo
'93 Ford Explorer Eddie Bauer (link)
'16 Ford Edge Sport
Avatar utilizator
zvony
 
Mesaje: 3917
Membru din: 18 Oct 2006, 19:07
Localitate: Pitesti
Maşina: Ford Focus Mk2 ST
VIN: WF05XXGCD56B06673

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde marius_tsr » 19 Apr 2011, 23:18

Ce masini am condus:

cu motoare Otto


Citroen C1 1.0i 12V (68 CP) Hatchback 5 door

Mica si inghesuita, performante slabe.


Dacia 1300 1.3 (52 CP) & 1310 1.4 (54 CP) Saloon 4 door & Station Wagon 5 door

Iarna porneste greu; comfort, stabilitate, frine, performante, fiabilitate slabe.


Dacia 1310Lj & CLj 1.4i (60 CP) Saloon 4 dooor & Station Wagon 5 door

Fata de variantele cu carburator, nu mai ai probleme cu pornirea, si consumul e putin mai bun.


Dacia 1310 CTi 1.6i (69 CP) Station Wagon 5 door

Cei citiva cai in plus fata de varianta de 1.4i nu prea se simt.


Dacia Double Cab 1.9D / FWD si 4x4 (62 CP)

Are garda la sol mai mare decit modelele 1310 si capacitate de transport mai buna, dar fiabilitatea e tot pe acolo. Si e zgomotoasa. Am primit una aproape noua, la 1500 km, si la 2000 km s-a sectionat de la vibratii esapamentul, sectiunea cu catalizatorul, unde era sudat de flansa ce se prinde de teava de la galeria de evacuare. Peste citeva mii de km a inceput sa troncane in fata din cauza bucselor. Pe urma probleme cu ridicarea geamului.


Dacia Duster 1.5DCi 4x4 (110 CP) Station Wagon 5 door

Stabilitatea si performanta mi s-au parut acceptabile pentru o masina de categoria ei.


Dacia Logan 1.4MPI (75 CP) Saloon 4 door

Are portbagaj mare, spatiu in cabina OK, dar performante nu prea grozave


Dacia Super Nova 1.4i (75 CP) Hatchback 5 door

Ceva mai buna ca 1310, dar tot zgomotoasa.


Daewoo Cielo 1.5i (75 CP) Saloon 4 door
Daewoo Espero 1.5i 16V (90 CP) Saloon 4 door
Daewoo Nubira 1.6i 16V (106 CP) Saloon 4 door

Toate cele trei de mai sus mi s-au parut acceptabile. Dintre toate Espero mi s-a parut mai cea mai stabila in curbe.


Daihatsu Applause 1.6i 16V (90 CP) Saloon 4 door

O masina de dimensiuni medii, comportament normal pentru o masina de categoria ei.


Ford Fiesta Mk5 1.25i (75 CP) Hatchback 5 door
Ford Fiesta Mk5 1.3i (69 CP) Hatchback 5 door
Ford Fiesta Mk5 1.4i (80 CP) Hatchback 5 door
Ford Fiesta Mk6 1.25i (82 CP) Hatchback 5 door

In general cu motoarele de mai sus sint lente, dar daca ai si masina incarcata, e jale. Pentru oras e OK, dar in afara sa faci depasiri sau sa urci o panta cit de mica, greu. Modelul Mk6 mi se pare cu comfort de bun simt, imbunatatire fata Mk5, dar nu se poate incuia trapa de combustibil.


Ford Focus Mk2 1.4i (80 CP) Saloon 4 door
Ford Focus Mk2.5 1.6i (116 CP) Station Wagon 5 door

Comfort, spatiu, stabilitate sint OK, dar performante insuficiente. Cu motorul de 1.4 accelereaza greu si pe panta in jos. Cea de 1.4 am primit-o la 40000 km, si dupa 500 km a cedat ambreiajul. Tinind cont ca era masina de firma, cine stie prin cite maini a trecut. Dar pe la 48000 km a cedat pompa de servodirectie.


Ford Mondeo Mk2 1.6i (90 CP) Saloon 4 door

Comfort, stabilitate, spatiu OK.


Ford Sierra Mk2 2.0 DOHC EFI (120 CP) Saloon 4 door (prima masina personala)
Ford Sierra Mk3 RS Cosworth 4x4 (220 CP) Saloon 4 door (masina personala curenta)

Sierra e o masina cu stabilitate buna, comfort OK, portbagaj de dimensiuni medii. Cea de 2.0i Twin Camm are performante OK; motorul avind cuplul maxim la 2500 rpm, destul de jos pt motoare pe benzina, te ajuta la acceleratie. Varianta RS Cosworth 4x4 e o fiara. Avind raportul putere / greutate bun, o simti ca masina merge foarte usor. Pina ajungi la 2700 - 3000 rpm, nu e ceva deosebit, dar intre 3000 si 7000 rpm devine racheta. Si datorita tractiunii 4x4 permanent sta foarte bine pe drum. Ca dezavantaje, cum masina e rigida, simti cind mergi pe drumuri rele.


Honda Civic Mk6 1.6i 16V (105 CP) Saloon 4 door

E o masina care mi-a placut cum se comporta, comfort OK, performanta acceptabila.


Hyundai Accent Mk1 1.3i (85 CP) Saloon 4 door

Masina de dimensiuni medii, cu performante nesatisfacatoare. Cam instabila la frinare.


KIA Clarus 1.8i 16V (116 CP) Saloon 4 door
KIA Picanto Mk1 1.0i (60 CP) Hatchback 5 door

Clarus e o masina spatioasa, comfort OK, mi-a placut.
In schimb Picanto e cea mai proasta masina pe care am condus-o vreodata. O cutie de cibrituri e mai incapatoare. Iar acceleratia se masoara cu calendarul.


Mercedes Vito Mk1 2.0i 16V (129 CP) Crew Van

Comfortabila, dar parca esti cu autobuzul.


Mitsubishi L200 Mk2 (1987 – 1996) 2.0 (95 CP) Double Cabin

Fiabilitate OK, performante medii


Opel Corsa Mk2 1.2i (75 CP) Hatchback 5 door
Opel Corsa Mk3 1.2i (80 CP) Hatchback 5 door
Opel Astra G 1.4i (90CP) Hatchback 5 door
Opel Astra G 1.6i (103 CP) Hatchback 5 door

Corsa e mica, nu are stabilitate prea buna.
Astra mi-a placut ca si comfort, spatiu, stabilitate. Cea de 1.4 e lenta, dar cea de 1.6 are peformante acceptabile pentru categoria ei.


Proton Wira 1.5i (87 CP) Saloon 4 door

E o masina de dimensiuni medii care mi-a placut, dar ca si peformanta nu e ceva deosebit cu motorul de 1.5


Renault Clio (2002 – 2006) 1.2i (75 CP) Hatchback 5 door
Renault Clio (2002 – 2006) 1.4i (75 CP) Saloon 4 door
Renault Megane Mk1 (1999 – 2002) 1.6i (108 CP) Saloon 4 door
Renault Megane Mk2 1.4i (82 CP) Hatchback 5 door

Cea cu 4 usi are portbagaj incapator. Performanta e mai buna ca la Logan-ul de 1.4 fiindca Clio e mai usor.
Megane de 1.6 are performanta OK, cel de 1.4 nu e cine stie ce. In schimb la ambele modele am fost multumit de comfort si spatiu.


SEAT Cordoba Mk1 1.4i (60 CP) Saloon 4 door
SEAT Cordoba Mk2 1.4i (85 CP) Saloon 4 door

Primul model nu e prea comfortabil, in schimb al doilea e OK. Portbagajul e multumitor.


Skoda Fabia Mk1 1.2i (64 CP) Hatchback 5 door

Nu e prea comfortabila, peformante cam slabe.


Toyota Yaris Mk2 1.3VVT-i (87 CP si 101 CP) Hatchback 5 door
Toyota Corolla (1997 – 1999) 1.3i (88 CP) Saloon 4 door
Toyota Hilux (2002- 2005) 2.0i (109 CP) Double Cabin
Toyota Hilux (2002 – 2005) 2700 EFI 4x4 (147 CP) Double Cabin
Toyota Land Cruiser 80 (1989 – 1997) 4500 24V 4x4 (190 CP) Station Wago 5 door
Toyota Land Cruiser 100 (1998 – 2007) 4500 24V EFI 4x4 (212 CP) Station Wagon 5 door

Yaris are stabilitate buna. Dar are indicatoarele pe mijlocul bordului, pozitie cam ciudata, si nenaturala.
Corolla e o masina medie, nimic deosebit.
Hilux 2.0i e lenta. In schimb cea de 2.7i 4x4 e o bijuterie; acceleratie acceptabila, viteza maxima atinsa pe asfalt 170 km/h. Masina solida.
Land Cruiser cu motoarele de 4500 iti ofera o performanta buna, dar benzina din rezervor scade vazind cu ochii. Constructie solida. Si Hilux 4x4 si Land Cruiser au transmisie buna. Ca si comfort Land Cruiser e mai buna, si ceva mai stabila. In schimb la Land Cruiser se simte putin inertia masinii in volan la viraje sau depasiri la viteza mare.


Volkswagen Polo Mk4 1.4i (80 CP) Hatchback 5 door
Volkswagen Parati Mk3 1.6i (92 CP) Station Wagon 5 door
Volkswagen Golf Mk5 1.4TSI (122 CP) Station Wagon 5 door

Polo nu e prea generoasa cu spatiul, ca si performante nimic deosebit. Parati e ceva mai mare, dar performantele nesatisfacatoare. Golf e o masina OK; comfort, spatiu.


cu motoare Diesel


Citroen Berlingo (2002 – 2008) 1.6HDI (75 CP) CargoVan

Motorul mi s-a parut acceptabil pentru o utilitara


Dacia Logan 1.5DCi MCV (70CP) Station Wagon 5 door

MCV are portbagaj mare, spatiu in cabina OK, dar performante slabe.


FIAT Idea 1.3Mjet (90CP) Hatchback 5 door
FIAT Panda Mk2 (2003 – 2009) 1.3Mjet (69 CP) Hatchback 5 door

Idea are cam proasta combinatia dintre motrul de 1.3 si cutie, pleaca greu de pe loc; cu spatiul sta cam prost. Panda e si mai inghesuita.


Ford Ranger Mk2 (2002-2006) 2.9D 4x4 (92 CP) Double Cabin

Dintre toate camionetele 4x4 ce le-am condus (Ford, Nissan, Toyota, Mitsubishi, TATA), Ranger-ul are cel mai placut interior, la standardul de autoturism de sosea. Suspensia e OK, transmisia mai buna ca la Nissan dar mai slaba ca la Toyota. Insa ca performanta e cam lenta.


Ford Sierra Mk2 2.3D (67 CP) Saloon 4 door

Stabilitate si comfort OK, consum bun, dar e lenta.


Honda City Mk4 1.5I-DSI (88 CP) Saloon 4 door

E proasta combinatia dintre cutie si motor, pleaca greu de pe loc; performante slabe


Mitsubishi L200 Mk3 2.5TD 4x4 (116 CP) Double Cabin
Mitsubishi Pajero Mk2 2.5TD 4x4 (99 CP) Sation Wagon 3 door

Amandoua sint cam lente; L200 are motorul performant, dar Pajero are transmisia mai buna.


Nissan Navara D22 (1997 – 2004) 2.5TD 4x4 (133 CP) Double Cabin
Nissan Navara D22 (1997 – 2004) 3.2D 4x4 (103CP) Double Cabin
Nissan Patrol Mk3 2.8TD 4x4 (115 CP) Station Wagon 5 door

Patrol mi s-a parut mai rezistent construita. Navara cu motorul de 2.5TD e acceptabila ca performanta, dar cam zgomotoasa; in schimb cea cu motorul 3.2D e prea lenta. Ca un avantaj, fata de alte camionete 4x4, Navara vireaza mai strins laintoarceri de pe loc, fiindca isi poate vira rotile la un unghi ceva mai mare.


Peugeot Partner Mk2 1.9D (71 CP) Cargo Van
Peugeot 206 (1998 – 2009) 1.4HDI (68 CP) Hatchback 5 door

Partnerul e lent, prea lent. Comfortul ca la orice utilitara din categoria ei cam lasa de dorit.
206 e cam inghesuit, masina de oras.


Renault Clio (2002 – 2006) 1.5DCi (65 CP si 80 CP) Saloon 4 door
Renault Kangoo (2003 – 2007) 1.5DCi (80 CP) Cargo Van
Renault Kangoo (2003 – 2007) 1.9D (65 CP) Cargo Van
Renault Megane Mk2 1.5DCi (105 CP) Saloon 4 door

Clio si Kangoo de 65 CP sint lente, dar cele de 80 CP au performanta in limite rezonabile pentru categoria lor. Clio cu 4 usi are portbagajul destul de incapator.
Megane e OK ca si comfort, performanta rezonabila.


TATA 483DL Telcoline Mk3 2.0TDI 4x4 (90 CP) Double Cabin

O masina butucanoasa, zgomotoasa, peformante deloc grozave.


Toyota Land Cruiser 70 4.2D 4x4 (129 CP) Station Wagon 5 door

O masina rezistenta, dar prea lenta. Si in plus are cuplarea rotilor la planetare manuala, cind se cupleaza tractiunea integrala.


Volkswagen Transporter T4 Mk 2.5TDI Syncro (102 CP)

Mi s-a parut OK ca si tinuta de drum pentru o utilitara de categoria ei.
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1132
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde marius_tsr » 20 Apr 2011, 11:16

am uitat sa adaug tot la motoare Diesel

Toyota Hilux (2002 - 2005) 2.8D 4x4 (94 CP) Double Cabin

Masina rezistenta, transmisie buna, dar e prea lenta.
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1132
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde DON GYOVANY » 22 Apr 2011, 22:06

Mariuse...mi se pare ca ai cam acaparat discutia.. :)) ..ca in reclama cu berea.. =))
Vorba nashului meu: de la fiecare "om" inveti cate ceva.
Instalator sanitar,montez centrale termice,cazane pe lemne si carbune,aparate aer conditionat,panouri solare e.t.c.
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=17&t=38239
Avatar utilizator
DON GYOVANY
Member
 
Mesaje: 489
Membru din: 13 Feb 2009, 23:26
Localitate: CRAIOVA
Maşina: Ford Scorpio, 1986, 2.0i OHC-EFI, 85kw/115 cp & BMW 330xd,184 hp!
VIN: WF0AXXGAGAGU01536

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde marius_tsr » 23 Apr 2011, 00:23

Erata: Din neatentie am trecut Dacia Duster 1.5DCi 4x4 si Dacia Double Cab 1.9D in lista celor pe benzina
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1132
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde marius_tsr » 27 Feb 2012, 23:27

Pot sa mai adaug in lista Hyundai Tucson Mk1 (2004 – 2009) 2.0CRDI 4x4 (150 CP) Station Wagon 5 door. Comfort OK, performante de bun simt, stabilitate rezonabila pentru categoria ei, portbagaj nu foarte mare. Motorul e destul de silentios pentru un Diesel.
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1132
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde PH3N0M3N » 28 Feb 2012, 00:45

in ultima vreme am condus un Audi A4 2.0 TFSI, 200 CP, S-LINE, Quattro, an 2008, tiptronic. Pot sa spun ca m-am indragostit de aceasta masina. Ii doresc proprietarului numai drumuri bune si fara incidente!
Inscrie-te in Club Ford Constanta • Topic dedicat forumistilor din Constanta
Multumesc pentru ajutor tehnic: marius3k • adispan • vali • maddogul & co.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Avatar utilizator
PH3N0M3N
Gold Member
 
Mesaje: 911
Membru din: 19 Sep 2009, 11:47
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Puma 1.7 16v VCT Zetec-S 125 CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;pareri

Mesajde sponsoru18 » 28 Feb 2012, 10:42

-logan 1.6mpi 90cp-am mers cam 40 de mii de km cu ea,supusa la incercari grele a trecut testele cu brio :) chiar daca are o forma de frigider,mi-am facut treaba cu ea,e usoara,o manevrezi f usor,motorul decent nu aveam emotii la depasiri,spre deosebire de alte masini asta chiar n-a avut nimic
-golf v 1.6mpi 102cp-nimic special,era cam cheala,fara probleme
-focus 2 1.6tdci 90cp- cel mai mult mi-a placut consumul,fara probleme
-clio symbol 1.4mpi 75cp-rigida,inghesuita,cei care urcau in spate mereu se dadeau cu capul de plafon,trosnea din toate incheieturile,nu recomand
-focus 1.6Ti-VCT 115cp-o mai am si acum,consum cam mare,fara probleme
-renault megane 3 coupe 1.5dci 105cp-una dintre masinile care mi-au placut f mult,consum f mic,6 trepte,tragea f bn,multe optiuni interesante,am mers cam 80 de mii de km cu ea,service doar la renault nu am avut nici cea mai mica problema cu ea,doar pielea aia din jurul franei de mana s-a rupt,am schimbat-o pe garantie,service-ul renault f scump
-matiz 800cmc3-nu stiu daca alte matizuri au servo dar cu asta faceai muschi :)) in rest masina buna de oras daca nu ai pretentii mari la confort
-alfa romeo 159 1.9diesel 120cp-praf pe partea electrica,deschideai geamul spate pornea clima,porneai stergatoarele se aprindeau luminile,la motor reparai una cadea alta...exterior frumos si atat
-volkswagen eos 2.0tfsi 200cp-ma asteptam sa manance asfaltul,e grea si la decapotare cateodata aveam surpriza sa ramana decapotat doar jumate,trebuia sa il ajuti cateodata(sa tragi de plafon)sa isi termine treaba,consum mare si performante medii
-opel astra gtc 1.6 benzina 115cp-cam rigida,si scartaiau scaunele si canapeaua spate la orice miscare,devenea enervant cateodata,directia mi se parea cam periculoasa,trebuia sa corectezi din volan tot timpul
-bmw 320d 2007 cam 180cp modificat-mi-a placut foarte mult,tragea f bn,statea pe asfalt f bn,alta senzatie,recomand
-volvo v40 break 1.8 benzina 120cp -cam chinuit motorul,in rest imi placea interiorul
-volvo v50 break-2.4d 175cp hidramat-cam multe sisteme pe masina te incurcai in ele,uiti sa conduci cu atatea "ajutatoare",depasiri lejere
-skoda octavia 2 2.0tdi 140cp-mi-a placut mult interiorul,spatios si inchegat
-ford fusion 1.6 benzina 100cp-nu prea poti sa faci pe racer-ul cu ea ca e cam instabila,motorul mi s-a parut f bun pentru caroseria asta
-opel astra gtc 1.4benzina 90cp- daca dai drumu la AC risti sa nu mai pleci de pe loc,foarte slab motorul pt caroseria asta,doua persoane plus AC intr-o depasire:NU RECOMAND!!!
-ford mondeo mk4 2.0tdci cam 185cp modificat-de la treapta a 2-a in sus tragea bn rau,treapta 1,daca plecai putin mai tare nu te lasa sa te misti de pe loc,patinai continuu,dupa 300km a cazut ambreiajul :D ,in rest mi-a placut ca e spatios,mi-a placut bordul,exterior calm si linsitit :)
-bmw 730d 2005 -era full,niste scaune zici ca erau fotolii,niste sisteme care nici pe masini din 2012 nu le-am vazut macar ca optiuni,am ramas impresionat de luxul si puterea motorului pe o masina atat de mare si grea,mi-a placut mult cand vroiai sa inchizi usa,puteai sa o lipesti de caroserie si o lasai asa si pe urma o tragea singura pana se inchidea complet :D oricum era o masina de 110mii de euro la vremea aia si ca sa va scutesc de intrebari inutile nu era a mea :))
-audi a6 3.0tdi quattro 2007 -alta masina care m-a vrajit,un cuplu mare rau si cu tractiunea integrala nici nu iti dadeai seama cand ajungi la viteze mari,interior frumos
-new fiesta 1.2-parca are un bord de jucarie,prea mult plastic
-mercedes c200 200cp 2009 benzina- kit AMG,panoramic,alb,ce sa nu iti placa la ea??motor puternic,dar cam inghesuita in spate,enervant zgomotul tobelor la drum lung
-touareg 2.5d cam 170cp nu mai stiu exact,nu era V6,e frumos sa te uiti de sus la alti participanti in trafic :)) singurul jeep pe care l-am condus,prima oara e o senzatie aiurea ca esti prea sus,dar pe urma devine placut :D
-laguna 2 2.2dci-peste 100km/h zici ca e o barca pe valuri,singura chestie buna este faptul ca daca bagi benzina in loc de motorina are un buson sub canapeaua spate pe unde poti sa tragi benzina afara,sunt patit :))
-tractor nu stiu ce firma era :)) =)) a fost f tare,imi place cand te chinui sa il bagi in viteza si caraie cutia,e tare rau sunetul ala,si pedalele alea.... :D
daca mai este vreuna revin,sper ca nu v-am plictisit :D
sponsoru18
Gold Member
 
Mesaje: 706
Membru din: 03 Mai 2008, 15:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde marius_tsr » 22 Sep 2012, 15:15

Am mai condus Land Rover Freelander Mk1 2.0 TD4 4x4 Station Wagon 5 usi, de 111 CP. Ce mi-a placut a fost comfortul. Frine, suspensii, stabilitate rezonabile, in schimb ca si performante nu e cine stie ce. Iar portbagajul nu e foarte incapator, dar tot e mai mare ca la Mitsubishi Pajero Mk2 cu 3 usi de exemplu. Si adinciturile de la mijlocul bordului pentru pahare / sticle, or fi ele practice, dar dupa parerea mea strica aspectul, mai ales ca exista la sertarele de la usi locase pentru sticle.
Avatar utilizator
marius_tsr
1nsane Member
 
Mesaje: 1132
Membru din: 11 Feb 2009, 09:44
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Sierra RS Cosworth 4x4, 1990, N5D/YBJ, 220CP

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde ciprian2601 » 16 Oct 2012, 10:36

Am condus de curand un scciroco 1.4 TSI benzina 130CP + -..nu mai tin minte.Masina avea incalzire in scaune,navigatie cu touch,piele pe lateral,scaune sport,camera pt mersul cu spatele si altele.O experienta foarte placuta,insa motorul cam micut.Se infige foarte bine la ture peste 3.000 insa are un lag destul de mare pe la 2.000-2.800.
M-am simtit ca sofer foarte confortabil..insa pt cei din spate este inghesuit acest coupe.Masina este 2011.
Am mai condus un 320 2006.Superb si atat!
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde andrei0241 » 16 Oct 2012, 21:40

La un benzinar de 1.4, fie el si turbo e normal sa trebuiasca tinut in ture pentru reprize bune
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde ciprian2601 » 17 Oct 2012, 08:18

Da,asta asa e.Si la mine tot in ture o tin si am 75 de iepe...dar,ma gandeam la ceva mai spectaculos.Indeed,dca ii dai talpa si schimbi in 4.000 se duce vant.Insa din punctul meu de vedere nu s-au simtit calutii.
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde andrei0241 » 17 Oct 2012, 16:11

E vorba totusi de 130CP pe o greutate de 1300kg. E departe de'a fi vreo racheta.

Pentru mine cea mai interesanta masina cu care m'am dat a fost un RCZ cu 1.6 turbo de 200CP. Nu pot zice daca se simteau ca a 200 CP, insa pe la 3500rpm daca nu erai atent si accelerai brusc, era naravasa
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde ciprian2601 » 17 Oct 2012, 19:57

Naravasa,naravasa:)).Da andrei,dar a mea are tot 1 300 kg si 75 de Cp.
Eu trebuia sa fiu "WOOOOWWW" la dublul cailor mei si acelasi tonaj..in fine,vreau sa dau de cineva sau un test drive cu scciroco de 2.0 D.Atunci sa vezi aventura :))
Ford Fiesta 1,25 75CP
Avatar utilizator
ciprian2601
Gold Member
 
Mesaje: 537
Membru din: 22 Noi 2010, 22:40
Localitate: Bucuresti

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde melcu79 » 19 Oct 2012, 21:54

In ordinea dupa tricou:
1.Mitsubishi Pajero, motor diesel peste 3l, cutie automata, full option, vechime 4 ani si pana in 100k.Superb, mai putin consumul si restul costurilor de intretinere, si de la varsta asta incepeau sa fie ! + era cat o sufragerie dar vizibilitatea era superba, parca erai pe cal (stiu cum e si acolo!!)
2. Opel Astra H, motor 1,4 benzina manuala, pana in 50k. O dezamagire, trageai de masina ca de un cal mort!
3.Toyota RAV4, benzina 2l manuala. Spartana, consumul dupa 1000 km extraurbani nu a scazut sub 10%.
4.Opel Antara, 2.2 diesel, manuala. Luat la o km, acum are 20000 km si aceeasi problema, cutia de viteze.Agata 1a si a2a de zici ca nu are ambreiaj.In rest motorul e fain, dar scump la intretinere.
5.Ford Kuga, 2 l (sau peste 2 dar nu cu mult) diesel, automata. OK, porcbagaj mic.
6.Octavia, 1.5 benzinam, cam 50k . Placut impresionat, numai ca avea un fluierat la peste 100 km/h, am aflat ulterior ca era ceva rulment busit.Un minus e garda la sol.
7.Clio Symbol nou, 1.4 sau 1,5 benzina, 50k. O dezamagire, masina era barca si nu mi-am gasit locul (1.7 m)
*Intre 3 si 4 s-a interpus un Mitsubishi Lancer, benzina 1.5, cam 50k. Mototul si cutia faine, restul o masina fara emotii.
Sa auzim de bine si sa mergem la fel!
Avatar utilizator
melcu79
Gold Member
 
Mesaje: 949
Membru din: 08 Oct 2007, 22:08
Localitate: D.Taberei, Bucuresti
Maşina: Fusion Comfort,2007, 68 cp

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde TOTALSENDER » 27 Oct 2012, 07:16

Voi ce ziceti de tiptronic?

mai exact, cum va pare masina asta (pentru tata vreau, are o Octavia Tour din 2003 si vrea ceva mai nou)

http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C24685202.html

CUTIE AUTOMATA TIPTRONIC DSG - 6+1 TREPTE
Eugen,

Vand Calculator de Confort pentru Mondeo MK3 2001 Ghia, volan stanga - (cu functia de degivrare parbriz) -100 RON !

Se restituire timbru de mediu
Avatar utilizator
TOTALSENDER
1nsane Member
 
Mesaje: 2357
Membru din: 28 Ian 2009, 11:45
Localitate: Rm Valcea
Maşina: Scorpio Mk I, '94, 2.0I DOHC, 115cp + GPL
VIN: WFOAXXGAGARL07091

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde DanielArdelian2 » 27 Oct 2012, 07:43

Daca e DSG (cutie cu dublu ambreiaj, ca si PowerShift de la Ford) atunci nu e tiptronic.
Mie personal nu-mi place acest tip de cutie pe o masina de zi cu zi. Merge insa foarte bine la curse.
(1) Cutia VW DSG a avut ceva probleme de fiabilitate, reparatiile sunt costisitoare. Este, din punctul meu de vedere, un risc destul de mare intr-o masina SH.
(2) Daca nu a fost intretinuta corespunzator, uleiul schimbat la timp, vei avea probleme.
(3) La o cutie automata, cand iei piciorul de pe frana, masina trebuie sa inceapa sa se deplaseze usor. La o cutie automata clasica, asta se realizeaza foarte lin si foarte natural, pe principii hidraulice. La cutia DSG, miscarea la viteza mica se realizeaza prin patinarea ambreiajului. Pe masura ce ambreiajul se uzeaza, operatiunea asta devine din ce in ce mai putin lina si mai cu smucituri. Daca mergi mult in oras, ambreiajul se va uza. Inlocuirea lui este o treaba costisitoare, necesita scule speciale si mecanic "cu studii superioare".

In concluzie, DSG / PowerShift pe masina noua, cu garantie: da, poate. Dar pe masina SH peste 100000 Km, no way.
Puteti cauta pe forum direct de pe Google. Exemplu: [ revizie ford fiesta site:clubford.ro ]
Avatar utilizator
DanielArdelian2

Brainiac
 
Mesaje: 10723
Membru din: 19 Feb 2007, 18:11
Localitate: Timisoara
Maşina: Ford Mondeo 2004, Sedan, Trend, 1.8i 125 CP, pachet nefumatori.
VIN: WF04XXGBB44E42077

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde TOTALSENDER » 27 Oct 2012, 08:03

Mersi mult,

deci, trebuie clarificat daca e tiptronic sau nu !
Eugen,

Vand Calculator de Confort pentru Mondeo MK3 2001 Ghia, volan stanga - (cu functia de degivrare parbriz) -100 RON !

Se restituire timbru de mediu
Avatar utilizator
TOTALSENDER
1nsane Member
 
Mesaje: 2357
Membru din: 28 Ian 2009, 11:45
Localitate: Rm Valcea
Maşina: Scorpio Mk I, '94, 2.0I DOHC, 115cp + GPL
VIN: WFOAXXGAGARL07091

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde TOTALSENDER » 27 Oct 2012, 13:18

Hai sa vin cu completari - am vorbit azi cu proprietarul si mi-a zis ca pe cutie exista posibilitatea de a schimba manual vitezele ( + si -)

zice ca nu smuceste si schimba foarte bine....

schimba cu ceva cele spuse mai sus?
Eugen,

Vand Calculator de Confort pentru Mondeo MK3 2001 Ghia, volan stanga - (cu functia de degivrare parbriz) -100 RON !

Se restituire timbru de mediu
Avatar utilizator
TOTALSENDER
1nsane Member
 
Mesaje: 2357
Membru din: 28 Ian 2009, 11:45
Localitate: Rm Valcea
Maşina: Scorpio Mk I, '94, 2.0I DOHC, 115cp + GPL
VIN: WFOAXXGAGARL07091

Re: experiente placute/neplacute la volanul altor masini;par

Mesajde andrei0241 » 27 Oct 2012, 14:05

Tinand cont de ce a zis mai sus colegul DanielArdelian2, nu prea. Faptul ca se pot schimba treptele si manual nu schimba in nici un fel modul de lucru al cutiei

Mie pretul mi se pare insa cam mic ca sa fie totul in regula. Pe site'uri de'afara se gasesc f putine O2 break diesel cu DSG cu pana in 150k km cu preturi apropiate de 6k euro. Insa daca pui la socoteala ca vanzatorul din pretul asta isi recupereaza si transportul, dar si face profit, ceva e ciudat

Se poate insa si ca masina sa fie ok ... dar e o tombola, ca la orice SH. O tombola destul cu bilet de participare de scump, insa :D
Avatar utilizator
andrei0241
1nsane Member
 
Mesaje: 2571
Membru din: 15 Apr 2009, 14:17
Localitate: Constanta
Maşina: Fiesta 2008 1.4 Tdci

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Discutii libere/forum

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login