Discutii libere/forum

probleme la servici

ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !

Moderator: Automatistul

probleme la servici

Mesajde Wolfyman » 13 Dec 2006, 19:23

am si eu o intrebare, poate stie cineva si sa ma ajute!
lucrez ca stagiar la aerostar si cand m-am angajat cu contract individual pe durata nedeterminata am semnat un contrac cu ei pt un curs prin care ma angajam sa platesc scolarizarea daca plec in mai putin de trei ani! cu acest contract am fost de acord. Acum trebuie sa ma intorc in bucuresti pt ca am niste probleme, iar cei de la aerostar vor sa mai semnam un contrac de formare profesionala care prevede ca daca plecam in decurs de 4 ani de la ei trebuie sa platim 6000RON! eu am zis ca nu il semnez stiind ca in max 2 luni plec! intrebarea mea este: aerostarul in aceste conditii poate sa ma dea afara pe motiv de indisciplina? Sau eu sunt obligat sa semnez acel contract?
FORD FOCUS 85KW 2003 DURATORQ TDCI Bucuresti . Smechera masina :)
VIN WF0AXXGCDA3E81998, COD MOTOR F9DA
Wolfyman
Member

Maşina: FOCUS I
VIN: WF0AXXGCDA3E81998

Mesajde Cornel001 » 13 Dec 2006, 19:34

Nu ma pricep dar nu cred ca esti obligat, mai ales pe motiv de indisciplina mi se pare aiurea.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Cornel001
Membru Belit

Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Wolfyman » 13 Dec 2006, 19:49

pe mine daca ma dau afara dar nu pe motiv de indisciplina nu ma deranjeaza ca nu ar mai trebui sa platesc primul contrac, dar daca ma dau afara pe indisciplina nu imi mai convine pt ca as avea problema la o urmatoare angajare
Wolfyman
Member

Mesajde catanea » 13 Dec 2006, 20:11

Un contract este bilateral, adica intre doua parti care isi dau acordul cu privire la....ceva.