De pe la concurenta ..... culese !!!!
Alte cluburi ..... senzational.
din analele dacia club:
user 0:Nu se mai aprind luminile de frane. se aprind pozitiile, merge semnalizarea dar franele nu se mai aprind (nici becul de pe eleron). am schimbat siguranta, am desfacut stopurile , am curatat contactele si nimic. ce e de facut ? chiar trebuie sa ma duc in service pt chestia asta ?
Mersi.
user1 :La pedala de frana ai un intrerupator (cine credeai ca iti aprinde efectiv stopurile ? ) ... verifica-l pe ala ..
user 0:Unde se afla exact pozitionat intrerupatorul asta ? cum ajung la el ?
user 2:Deschizi usa la masina
Te lasi in genunchi in afara masinii
Bagi capul in masina rotindu-l usor spre stanga
Continui sa te apleci in fata intr-un unghi de cca 45 grade cu restul corpului
Cand ajungi la o distanta de cca 20 cm de pedala de frana aprinde o lanterna pe care in prealabil o tii in mana dreapta. e bun si un lampas de miner
Daca e lumina afara nu ai nevoie de lantena
Nici de lampas
te uiti bine la cele 3 pedale.
Numeri temeinic de la dreapta la stanga si de la stanga la dreapta pt a o identifica pe cea de-a doua.
Daca nu-ti iese numaratoarea ai un hint! E aia din mijloc!
TE uiti in partea de sus a pedalei.
Partea de sus e opusa alei de jos pe care apesi tu cu piciorul.
Partea de jos e aia mai lata si murdara!
o sa vezi intrerupatorul
Este divulgat de 2 fire care se infig in el!
Daca se infige doar 1 infige-l si pe celalalt
Celalalt e ala care atarna
Daca nu e nici un fir infipt infigele tu pe ambele!
Dar nu uita sa verifici daca s-a rezolvat problema!
Pentru asta>
Pornesti motorul
Apesi pedala de frana temeinic
Apoi fugi repede la spatele masinii sa vezi daca sunt aprinse stopurile!
Daca nu sunt aprinse e clar! E de la catalizator!
TE duci la service si insisti sa-ti schimbe catalizatorul ca nu ti se aprinde frana!
Orice ar spune tu insista!
user 0:ai uitat un lucru ! nu mi-ai zis pe care dintre usi trebuie sa o deschid: p-aia din stanga sau p-aia din dreapta ??? din fata sau din spate ? hai sarbane, inca putin efort, te rog...
user 2:Ma...uite..de 10 minute ma chinui sa-mi aduc aminte...
Da' recunosc ca am uitat!
Aaaa..gata!
LE deschizi pe toate ca sa se faca curent ca doar la tine asta e problema, nu vine curent la becurile de la stopurile de frana!
Asta era!
Toate deschise si mergi cu ele asa!
SI ca sa revenim!
Probabil ca ori ai agatat cu varful pantofului o mufa si ai scos-o ori..mai rau..ai rupt vreun fir!
Crezi ca e nevoie sa-ti explic si cum se lipeste un fir rupt?
Nu de alta da' tre sa fac o temeinica informare in prealabil
alta:
Citat genial dintr-un clasic in viata:
"-Merge prost la relanti, asa e facuta ea?"
"-Nu, ea e facuta sa mearga prost la orice turatie!"
(numele are mai putina importanta, ca de altfel si masina la care se refera)
alta
Na ca m-ati pus pe ganduri.
Acu vreo 2 zile m-am dus si eu cu Loganul cel nou sa alimentez la OMV ca am auzit ca e buna. M-am invartit pe acolo, la pompa aveau 95 fara pb si 95 premium cu nu stiu ce aditivi smecheri. Acu eu am gandit cu cat mai scumpa cu atat mai bine si am bagat vreo 12 l de aia premium dar m-am chinuit ca nu prea intra nici pistolul (era un plastic ceva la intrarea in rezervor) si tot scapa manerul. Stiam ca trebuie fara plumb dar nu mi-am imaginat ca premium o fi cu pb.
Si am mai mers cu ea de atunci, merge bine, n-am simtit diferente desi parca consuma ceva mai mult sau sunt eu care merg numai peste 3000 (hmmm).
Acu stie cineva, aia ECO Premium de la OMV e cu pb sau fara?
Si daca e cu, cat de tare am belit-o? (N-am nici 1000 km ( ).
Pls, help?
din analele dacia club:
user 0:Nu se mai aprind luminile de frane. se aprind pozitiile, merge semnalizarea dar franele nu se mai aprind (nici becul de pe eleron). am schimbat siguranta, am desfacut stopurile , am curatat contactele si nimic. ce e de facut ? chiar trebuie sa ma duc in service pt chestia asta ?
Mersi.
user1 :La pedala de frana ai un intrerupator (cine credeai ca iti aprinde efectiv stopurile ? ) ... verifica-l pe ala ..
user 0:Unde se afla exact pozitionat intrerupatorul asta ? cum ajung la el ?
user 2:Deschizi usa la masina
Te lasi in genunchi in afara masinii
Bagi capul in masina rotindu-l usor spre stanga
Continui sa te apleci in fata intr-un unghi de cca 45 grade cu restul corpului
Cand ajungi la o distanta de cca 20 cm de pedala de frana aprinde o lanterna pe care in prealabil o tii in mana dreapta. e bun si un lampas de miner
Daca e lumina afara nu ai nevoie de lantena
Nici de lampas
te uiti bine la cele 3 pedale.
Numeri temeinic de la dreapta la stanga si de la stanga la dreapta pt a o identifica pe cea de-a doua.
Daca nu-ti iese numaratoarea ai un hint! E aia din mijloc!
TE uiti in partea de sus a pedalei.
Partea de sus e opusa alei de jos pe care apesi tu cu piciorul.
Partea de jos e aia mai lata si murdara!
o sa vezi intrerupatorul
Este divulgat de 2 fire care se infig in el!
Daca se infige doar 1 infige-l si pe celalalt
Celalalt e ala care atarna
Daca nu e nici un fir infipt infigele tu pe ambele!
Dar nu uita sa verifici daca s-a rezolvat problema!
Pentru asta>
Pornesti motorul
Apesi pedala de frana temeinic
Apoi fugi repede la spatele masinii sa vezi daca sunt aprinse stopurile!
Daca nu sunt aprinse e clar! E de la catalizator!
TE duci la service si insisti sa-ti schimbe catalizatorul ca nu ti se aprinde frana!
Orice ar spune tu insista!
user 0:ai uitat un lucru ! nu mi-ai zis pe care dintre usi trebuie sa o deschid: p-aia din stanga sau p-aia din dreapta ??? din fata sau din spate ? hai sarbane, inca putin efort, te rog...
user 2:Ma...uite..de 10 minute ma chinui sa-mi aduc aminte...
Da' recunosc ca am uitat!
Aaaa..gata!
LE deschizi pe toate ca sa se faca curent ca doar la tine asta e problema, nu vine curent la becurile de la stopurile de frana!
Asta era!
Toate deschise si mergi cu ele asa!
SI ca sa revenim!
Probabil ca ori ai agatat cu varful pantofului o mufa si ai scos-o ori..mai rau..ai rupt vreun fir!
Crezi ca e nevoie sa-ti explic si cum se lipeste un fir rupt?
Nu de alta da' tre sa fac o temeinica informare in prealabil
alta:
Citat genial dintr-un clasic in viata:
"-Merge prost la relanti, asa e facuta ea?"
"-Nu, ea e facuta sa mearga prost la orice turatie!"
(numele are mai putina importanta, ca de altfel si masina la care se refera)
alta
Na ca m-ati pus pe ganduri.
Acu vreo 2 zile m-am dus si eu cu Loganul cel nou sa alimentez la OMV ca am auzit ca e buna. M-am invartit pe acolo, la pompa aveau 95 fara pb si 95 premium cu nu stiu ce aditivi smecheri. Acu eu am gandit cu cat mai scumpa cu atat mai bine si am bagat vreo 12 l de aia premium dar m-am chinuit ca nu prea intra nici pistolul (era un plastic ceva la intrarea in rezervor) si tot scapa manerul. Stiam ca trebuie fara plumb dar nu mi-am imaginat ca premium o fi cu pb.
Si am mai mers cu ea de atunci, merge bine, n-am simtit diferente desi parca consuma ceva mai mult sau sunt eu care merg numai peste 3000 (hmmm).
Acu stie cineva, aia ECO Premium de la OMV e cu pb sau fara?
Si daca e cu, cat de tare am belit-o? (N-am nici 1000 km ( ).
Pls, help?
Ford Mondeo MK2 GLX, 1.8 Zetec Motor Power, 115CP, Green
[RO][BV]-Rhadoo
[RO][BV]-Rhadoo
-
rhadoo - Incepator
- Mesaje: 60
- Membru din: 01 Noi 2005, 18:10
- Localitate: Brasov