Switch to full style
Ford România în contact cu ClubFord
Răspunde

Sfaturi abordare

29 Oct 2018, 21:33

Salutare tuturor,

Am nevoie de niste sfaturi si sper ca am postat unde trebuie, nu am vazut nici un topic asemanator.

Am un Ford Focus din 2014, unic proprietar si singurul sofer - cu garantie extinsa pe 5 ani si Casco pe aceeasi durata, fara nici o utilizare a politei.
Primul an de revizie si reparatii l-am facut la Ford BDT iar in ultimii 3 ani toate reviziile si reparatiile le-am facut la Ford Tiriac Baneasa. Prin aceste reparatii ma refer la faptul ca de 4 ori a ajuns masina pe platforma, ultima oara anul acesta in septembrie. Revizia am facut-o in Iulie tot la Ford Tiriac auto.

Am urmatoarea problema: masina a fost cumparata cu geamuri fumurii spate. In urma cu cateva zile am observat ca unul din geamuri spate a fost schimbat cu un geam normal, cu numar de serie diferit. Dealerul nu mi-a spus nimic ca l-ar fi spart si schimbat. In ultima luna si jumatate a fost folosita ca masina de rezerva (am mers maxim 200-250km) si nu mi-am dat seama ca a fost schimbat geamul. :( :(
Masina nu a fost imprumutata nimanui, singura mea banuiala e ca l-au schimbat si nici macar nu si-au dat seama ca e fumuriu. La Ford Tiriac auto a stat o saptamana jumatate, pentru ca se astepta un furtun de la sistemul de antigel. (cica a durat o saptamana sa fie livrat, ca ar fi comandat piesa originala si dureaza!!!)
Inainte de asta a stat in Iulie vreo cateva ore, tot la ei pentru revizie.

Din pacate nu imi dau seama daca a fost schimbat acum in septembrie sau la revizia din iulie.
Cu siguranta daca vorbesc cu ei vor cere sa le aduc dovezi, ca l-am spart eu sau altceva. Desi ar aparea pe Casco, dar nu a fost folosit niciodata.

Ceva recomandari / sfaturi despre cum ar trebui sa procedez?
Intre timp trebuie sa duc din nou masina in service, se pare ca tot curge antigel pe undeva - am problema asta de 2 ani iar astia nu i-au dat de cap. :(( Mai am un an de garantie.

Multam in avans de raspunsuri.
Andrei

Re: Sfaturi abordare

30 Oct 2018, 11:24

daca printr-o discutie "amiabila" nu rezolvati nimic, cred ca singura varianta de stabilire a adevarului geamului este prin judecata

Re: Sfaturi abordare

30 Oct 2018, 16:28

Judecata este cea mai sfanta...incearca totusi amiabil, daca nu merge, nu mai ezista sa-l dai in judecata.

Re: Sfaturi abordare

31 Oct 2018, 20:18

Reclamatie in call center tiriac auto si reclamatie la opc daca nu se rezolva.

Re: Sfaturi abordare

01 Noi 2018, 15:01

am sa ii contactez sa vad de "amiabila" . nu as vrea nici sa imi pierd timpul pentru 150 lei sau cat o fi un geam.

Re: Sfaturi abordare

11 Dec 2018, 16:00

Am zis sa revin intr-un sfarsit cu finalul povestii.
Am discutat la fata locului cu seful de atelier, nu vreau sa il jignesc ca pana la urma toti suntem oameni doar ca am dat peste un "taran in costum". Nu stie sa vorbeasca deloc cu clientii, nu prea ii pasa de ce spune clientul, raspunsul lui a fost ca sigur oamenii lui de acolo nu au schimbat geamul, nici macar nu a salutat cand a plecat.
Referitor la problema cu scurgerea de antigel, pentru el e normal ca in fiecare luna sa adaugi 300 ml. Justificarea lui a fost ca are 20 de ani de experienta si stie mai bine, desi dupa ce am insistat sa o verifice au gasit un "T"-u pe unde se scurgea.

Concluzia: nu am timp de judecata, dar cu siguranta nu voi mai calca pe la ei.

Drumuri line sa aveti.
Răspunde