Dezastru in campaniile ford.ro
Din trei autoturisme Ford, e normal sa-i cadă unuia bateria. Sa vedem ce campanii are Motorcraftul: 634 lei baterie 80Ah, identificata prin VIN-ul masinii, on-line pe 26.12.
Perfect, fac programare pe 31.12 ora 08.00, la SF TEX Galati.... Nu ma contacteaza nimeni, zic sa merg la dealer pe 30 sa fiu sigur.
Las Fordul fara baterie pe dreapta, iau celalat Ford ma duc la dealer si de aici incepe nebunia:
”.. da, am primit programarea urma sa va raspundem la email, dar bine ca ati venit: nu avem baterii. Mai incercati pe 6 ianuarie, veniti apoi dati un avans sa nu comandam baterie degeaba. Si nu e nevoie sa va programati online, facem atunci programare la schimbare baterie” Asta e, mai tin o saptamana masina pe dreapta, ca nu am nevoie de Sarbatori....
Pe 6 ianuarie: "buna ziua, am venit sa dau avansul pentru baterie, conform promotiei Motorcraft, 634 lei."
”Da, sa vedem..... dati-mi VIN-ul... asa, da, aveti de plata 1152 lei.”
” Uat? pai uitati, e campanie pana pe 28.02.2021 si conform VIN-ului ar trebuie sa fie 634 lei”
”Nu stiu ce aveti acolo, dar pe noi nu ne intereseaza ce fac cei de la ford.ro si nu luam in seama programarile Ford online Book. Mergeti la alt dealer Ford, poate va rezolva el”
WTF? Sun la Centrul Relaţii Clienţi, Ford România de unde mi se spune ca ei doar intermediaza niste servicii prin platforma, dar vor lua legatura cu dealerul SF TEX Galati.
Raspuns: Vă mulțumim pentru că ați contactat Centrul Relații Clienți Ford - Compania Națională de Vânzari Ford.
Ne cerem scuze de neplăcerile întâmpinate.
Conform informațiilor primite de la dealerul autorizat Ford doar anumite finis coduri pot face parte din campania Motorcraft acesta fiind motivul pentru vi s-a oferit posibilitatea de a vi se aduce o altă baterie la acel preț. De asemenea anumite repere cum ar fi anvelope , baterii se aduc doar pe comandă și cu avans în prealabil acesta fiind motivul pentru care programarea online nu este luată în calcul.
Vă mulțumim pentru înțelegere. Cu stimă, A.C., Centrul Relaţii Clienţi, Ford România
Ce am inteles, mai ales ca nu e scris nicaieri pe site ford.ro si sunt de retinut:
1. practic se intermediaza ”nimic”.
2. desi folosim VIN, facem programari, trebuie ajungem la dealer sa aflam ca de fapt finis codurile pentru autoturismul identificat pe platforma, în cadrul campaniei nu sunt în promotie.
3. dealerii nu iau in calcul ceea ce se ”intermediaza” prin aceste campanii.
4. cel putin in ceea ce ma priveste, maxima lui Henry Ford, "a fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes" e redusa doar la prima propozitie, progresul si succesul fiind lasate altora.
PS: de 1152 lei schimb doua baterii la coltu' blocului, mai ales ca am aflat cum se reseteaza BMS.
Perfect, fac programare pe 31.12 ora 08.00, la SF TEX Galati.... Nu ma contacteaza nimeni, zic sa merg la dealer pe 30 sa fiu sigur.
Las Fordul fara baterie pe dreapta, iau celalat Ford ma duc la dealer si de aici incepe nebunia:
”.. da, am primit programarea urma sa va raspundem la email, dar bine ca ati venit: nu avem baterii. Mai incercati pe 6 ianuarie, veniti apoi dati un avans sa nu comandam baterie degeaba. Si nu e nevoie sa va programati online, facem atunci programare la schimbare baterie” Asta e, mai tin o saptamana masina pe dreapta, ca nu am nevoie de Sarbatori....
Pe 6 ianuarie: "buna ziua, am venit sa dau avansul pentru baterie, conform promotiei Motorcraft, 634 lei."
”Da, sa vedem..... dati-mi VIN-ul... asa, da, aveti de plata 1152 lei.”
” Uat? pai uitati, e campanie pana pe 28.02.2021 si conform VIN-ului ar trebuie sa fie 634 lei”
”Nu stiu ce aveti acolo, dar pe noi nu ne intereseaza ce fac cei de la ford.ro si nu luam in seama programarile Ford online Book. Mergeti la alt dealer Ford, poate va rezolva el”
WTF? Sun la Centrul Relaţii Clienţi, Ford România de unde mi se spune ca ei doar intermediaza niste servicii prin platforma, dar vor lua legatura cu dealerul SF TEX Galati.
Raspuns: Vă mulțumim pentru că ați contactat Centrul Relații Clienți Ford - Compania Națională de Vânzari Ford.
Ne cerem scuze de neplăcerile întâmpinate.
Conform informațiilor primite de la dealerul autorizat Ford doar anumite finis coduri pot face parte din campania Motorcraft acesta fiind motivul pentru vi s-a oferit posibilitatea de a vi se aduce o altă baterie la acel preț. De asemenea anumite repere cum ar fi anvelope , baterii se aduc doar pe comandă și cu avans în prealabil acesta fiind motivul pentru care programarea online nu este luată în calcul.
Vă mulțumim pentru înțelegere. Cu stimă, A.C., Centrul Relaţii Clienţi, Ford România
Ce am inteles, mai ales ca nu e scris nicaieri pe site ford.ro si sunt de retinut:
1. practic se intermediaza ”nimic”.
2. desi folosim VIN, facem programari, trebuie ajungem la dealer sa aflam ca de fapt finis codurile pentru autoturismul identificat pe platforma, în cadrul campaniei nu sunt în promotie.
3. dealerii nu iau in calcul ceea ce se ”intermediaza” prin aceste campanii.
4. cel putin in ceea ce ma priveste, maxima lui Henry Ford, "a fi împreună este un început, a rămâne împreună este un progres, a lucra împreună este un succes" e redusa doar la prima propozitie, progresul si succesul fiind lasate altora.
PS: de 1152 lei schimb doua baterii la coltu' blocului, mai ales ca am aflat cum se reseteaza BMS.
-
gvincentiu - Gold Member
- Mesaje: 816
- Membru din: 26 Noi 2007, 17:59
- Localitate: Galati
- Maşina: Kuga 2.0 tdci, Ka+ 1.2