de wador29 » 05 Iun 2012, 18:43
Ma bucur ca am putut sa particip la acest eveniment, al doilea, dupa cel de anul trecut. Avand cu ce sa compar, mi s-a parut un pic sub nivelul general al evenimentului de la Valcea, cel putin ca numar de participanti.
Au fost insa si lucruri mai bune, cum ar fi distribuirea sau asezarea masinilor la accesul in parcul auto. Anul trecut unii dintre colegi au privit cu profund dispret eforturile celor care distribuisera numerele de ordine in coloana, preferand sa plece cat mai repede, de parca eram intr-un raliu.
La minusuri, a fost deplasarea in coloana. Prima parte, pana la intrarea pe centura, un calvar, din cauza aglomeratiei din traseu si a incapatanarii unor co-participanti la trafic care fortau intrarea in coloana. Dupa mintea mea, gandesc ca daca te trezesti in fata unei coloane, oficiale ca organizare, poti arata atat respect asteptand cateva minute pana se termina defilarea. Nici echipajele de politie n-au ajutat tot timpul. La intrarea in centura, la acel giratoriu, MCV-ul a plecat ca din pusca, iar eu, cu nr 49, si cei din spatele meu, ne-am rupt de coloana. Practic, nu vedeam masina care ar fi trebuit sa fie in fata mea si a trebuit sa fortam sa recuperam distanta. Ma asteptam ca rularea sa se faca (relativ) constant, cu o viteza de circa 30, maxim 40 km/ora, astfel incat sa se elimine pericolul de accident prin telescopaj. Nu e vorba de mine, dar cu doua masini in fata mea era o masina cu semne de incepator, si nu i-a fost usor nici ei (era o doamna) nici celui din spatele ei si fata mea.
Despre evenimentele din alte zile nu comentez pentru ca nu am participat la ele. As avea o sugestie privind organizarile viitoare, privind alegerea locatiilor de cazare si a meniurilor obisnuite sau de gala. Inteleg ca evenimentul se adreseaza posesorilor impatimiti de autoturisme Ford, si nu unor elite. Nu e cazul meu, dar sunt fani care nu au posibilitati materiale deosebite, fiind simpli muncitori, functionari, studenti, carora tarifele de marimea celor din acest an le blocheaza dorinta si posibilitatea de participare. Cred ca se pot gasi locatii cu conditii decente, ca sa nu spun deosebite (a nu se intelege 4 sau 5 stele), cu un tarif de 75-90 lei/camera si o cina festiva la un tarif mai acceptabil. Din discutii, stiu pe unii din cei ce au ajuns anul trecut la Valcea si care nu au putut veni acum, pentru ca suma cheltuielilor de participare era incomoda. Nu spun ca trebuie facut ceva, ci doar ca merita sa va ganditi si la un astfel de aspect. Altfel, dorinta de a realiza si dobora recordul de cea mai lunga coloana de vehicule mono-marca tinde spre utopic, decat spre realizabil. Sunt opinii personale, nu sunt critici rautacioase; doresc ca acest eveniment sa se continue prin crestere si calitativa si cantitativa, si asta se poate realiza numai prin efortul cat mai multor participanti, evident, dupa puterea si priceperea fiecaruia.
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXDSuzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD