Ford Granada 2.3 GL MK II
M-am hotarat sa imi vand masina si sa ma retrag de pe forum, intru-cat am ajuns la capatul puterilor...
Pretul este de 3000 de euro.
Motorul este 2.3 V6, 114 cai, cuplu bun, nu vibreaza indiferent de viteza, este silentioasa si la nevoie suficient de nervoasa. Are servodirectie, servofrana, scaune cu reglaj lombar, este incredibil de spatioasa si confortabila, portbagaj urias, radio-mp3 player Sony Xplode, 2 boxe de 30W, jante aliaj originale in stare foarte buna, cauciucuri Pirelli noi(10.000 km), suspensie independenta, se conduce extraordinar de usor, este ideala la drumuri lungi. Interiorul arata impecabil, tapiseria originala. Masina este originala 99%(numai casetofonul nu este original, dar il mai am si pe acela pentru o restaurare completa)
Are nevoie de un diferential nou(cel vechi troncane, iar pentru asta va pot directiona unde puteti gasi unul sh pentru 2-2.5 milioane) si trebuie facuta tinichigeria pe dedesupt(cateva petice, in special in portbagaj si antifon). In rest starea tehnica este perfecta. Motorul are compresia buna, nu consuma ulei, da fum numai daca se merge mai mult timp incet cu el si brusc este calcat si turat puternic.(la un stil de mers in care se evita subturarile si din cand in cand mai este calcat nu da pic de fum altminteri)
Practic tot ce are nevoie este de un proprietar care sa aiba suficienti bani cat sa o intretina.(nu este foarte scumpa intretinerea ei, dar pe mine personal consumul ma demoralizeaza) Consumul este de 15% in regim normal de trafic si de condus in Bucuresti, si 8-10% in afara.
Pretul nu este negociabil, stiu ce bani am bagat in ea(si cu 3000 de euro ies in pierdere) si stiu starea in care se afla.
Masina a apartinut lui Florin Piersic sr., am cumparat-o de la el si am restaurat-o.
ITP valabil 2008.
Pentru poze accesati linkul de la semnatura.
Pretul este de 3000 de euro.
Motorul este 2.3 V6, 114 cai, cuplu bun, nu vibreaza indiferent de viteza, este silentioasa si la nevoie suficient de nervoasa. Are servodirectie, servofrana, scaune cu reglaj lombar, este incredibil de spatioasa si confortabila, portbagaj urias, radio-mp3 player Sony Xplode, 2 boxe de 30W, jante aliaj originale in stare foarte buna, cauciucuri Pirelli noi(10.000 km), suspensie independenta, se conduce extraordinar de usor, este ideala la drumuri lungi. Interiorul arata impecabil, tapiseria originala. Masina este originala 99%(numai casetofonul nu este original, dar il mai am si pe acela pentru o restaurare completa)
Are nevoie de un diferential nou(cel vechi troncane, iar pentru asta va pot directiona unde puteti gasi unul sh pentru 2-2.5 milioane) si trebuie facuta tinichigeria pe dedesupt(cateva petice, in special in portbagaj si antifon). In rest starea tehnica este perfecta. Motorul are compresia buna, nu consuma ulei, da fum numai daca se merge mai mult timp incet cu el si brusc este calcat si turat puternic.(la un stil de mers in care se evita subturarile si din cand in cand mai este calcat nu da pic de fum altminteri)
Practic tot ce are nevoie este de un proprietar care sa aiba suficienti bani cat sa o intretina.(nu este foarte scumpa intretinerea ei, dar pe mine personal consumul ma demoralizeaza) Consumul este de 15% in regim normal de trafic si de condus in Bucuresti, si 8-10% in afara.
Pretul nu este negociabil, stiu ce bani am bagat in ea(si cu 3000 de euro ies in pierdere) si stiu starea in care se afla.
Masina a apartinut lui Florin Piersic sr., am cumparat-o de la el si am restaurat-o.
ITP valabil 2008.
Pentru poze accesati linkul de la semnatura.
-
Maximilian - Petrol Head
- Mesaje: 1938
- Membru din: 03 Apr 2006, 23:04
- Localitate: Bucharest
- Maşina: Ford Granada mk II 2,3 V6 GL 1982