Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
20 Feb 2008, 23:44
la comanda 10-14 zile, avasns 50%.
T3 STAINLESS turbo manifold 00-03 FORD FOCUS ZETEC MOTOR
-godspeed TYPE-L INTERCOOLER (20X9X2.75" CORE SIZE)
-t3/t4 internal wastegate turbo
-bzs blow off valve
-fuel pressure regulator
-oil line, oil return lines & fittings
-universal 2.5" aluminum intercooler piping with silicone
CUSTOMER IS REQUIRE TO CUSTOM MAKE THE DOWN PIPE
TURBO SPEC:
INLET 2"
OUTLET 3"
BEARING TYPE WET FLOAT BEARINGS
OIL INLET 1/8 NPT
MAX PSI CAPACITY 27PSI
COMPRESSOR .48 AR COMPRESSOR
TURBINE .60 AR TURBINE
FLANGE TYPE T3 FLANGE
DOWN PIPE FLANGE TYPE 2.5" V BAND
MAX HP 350HP
pret 1200 euro.
0722 340 642
yahoo messenger : mihai_spanachi
- Fişiere ataşate
-

-

-

-

-

-

21 Feb 2008, 00:18
pe ce zetecuri se potriveste? daca pe mai multe, spune-ne pe care si la cati cai duce fiecare motor. montaj - unde, cat costa? alte modificari necesare?
marca?
da mai multe detalii! sa intelegem mai bine ce implica treaba asta (care suna bine - trebuie sa recunosc...). eventual un link catre un site care descrie in detaliu 'injineria'.
merci!
21 Feb 2008, 07:41
Merge pe 1.8 si 2.0.
S-ar putea si 1.6, cred ca galeria de evacuare este aceeasi, nu ?
Kiturile sunt made in USA, de aia in specificatii apare doar 1.8 si 2.0 (probabil motoarele astea s-au importat acolo), dar daca galeriile de evacuare sunt la fel, merge pe orice zetec.
Marca e CxLighting.
Montajul se face oriunde e plug and play, electronica la chiptuneri mai priceputi.
Puterea e de 350-400 cai dar fara schimbari internet in motor (pisotane forjate, biele, etc) cel mai safe ar fi 220-250 cp.
21 Feb 2008, 10:41
Pe 1.6 nu cred sa mearga,si chiar daca merge n-o sa tina mult pentru ca motorul este comprimat,un raport de compresie 11:1 nu va tine! Galeriile de evacuare nu prea sunt la fel din cate stiu 1.8 si 2.0 au evacuarea spre botul masinii iar 1.6 invers,sunt muuuulte modificari de facut,asa pretul e frumos 1200 euro dar din pacate pana la rezultatul final mai bagi 1000
21 Feb 2008, 10:57
Mai da-ne ceva poze eventual montat pe un Zetec
PS merge sooto si pe 1.6 1.7 de Puma 1.8 si 2.0 chiar daca galeriile sunt invers:D
Cu Stima
21 Feb 2008, 11:12
poze cu el montat nu am...
oricum trebuie decomprimarea motorului cu o garnitura mai groasa daca compresia depaseste 10:1.
pentru a obtine o putere modica de 250cp dintrun motor de 150 nu sunt necesare alte interventii majore in afara de acest kit.
pretul credeti-ma ca este foarte bun,
doar o turbina hibrid costa la noi in jur de 800 euro...
galeriile daca se fac pe genunchi intr-o curte costa cam 500-600 euro,
intercoolerele 300-400 euro,
bov 150,
trasee aluminiu vreo 150,
coliere de silicon 30 ron bucata (in kit sunt 8),
cleme pentru turbo 20 ron bucata (in kit sunt 16),
oil lines 150 euro kitul,
boost controller 100 euro,
si restul de maruntisuri, sigur iesi la dublu-triplul sumei acestui kit, care e totusi dedicat pentru zetec.
22 Feb 2008, 00:04
clar nu merge pe 1,4l si pe 1,6. am gasit pe net date mai complete:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-03-FO ... enameZWDVWprobabil ca numai pe 2,0l st merge (zx3 e denumirea echivalenta in usa pt. st). poate si pe 1,8. au aceeasi arhitectura.
corectie: motoarele de 1,8 si 2l nu s-au importat in usa. se fac si acolo. focusul e american.
bafta!
22 Feb 2008, 00:49
si softul pt. acest kit. pentru ca va trebuii reprogramat si ECU ???
22 Feb 2008, 07:56
eu va recomand mastertuner, acolo si-au facut cei pentru care am mai adus
dar fiind maisini noi cu mufa ODBII cam orice chiptuner bun va poate face mapa...
26 Feb 2008, 11:10
$1 scrie:$2lar nu merge pe 1,4l si pe 1,6. am gasit pe net date mai complete:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-03-FO ... enameZWDVWprobabil ca numai pe 2,0l st merge (zx3 e denumirea echivalenta in usa pt. st). poate si pe 1,8. au aceeasi arhitectura.
corectie: motoarele de 1,8 si 2l nu s-au importat in usa. se fac si acolo. focusul e american.
bafta!
Salut! ZX3 nu este ST, nici macar pe aproape. Are motor Zetec de 2.0 L iar ST are Duratec de 2.3 L (Motoriozari de U.S.)
ST i-a luat locul SVT-ului, poate la el te refereai. Numai bine!
26 Feb 2008, 11:23
Este foarte bun pretul de kit, am gasit cel mai ieftin la 1800 Euro pana la tine. M-ar tenta dar deocamdata nu sunt bani.
Pe mine m-a lasat masca asta cu ditamai intercoolerul.
http://youtube.com/watch?v=NuI84onN3eg
27 Feb 2008, 21:59
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2lar nu merge pe 1,4l si pe 1,6. am gasit pe net date mai complete:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-03-FO ... enameZWDVWprobabil ca numai pe 2,0l st merge (zx3 e denumirea echivalenta in usa pt. st). poate si pe 1,8. au aceeasi arhitectura.
corectie: motoarele de 1,8 si 2l nu s-au importat in usa. se fac si acolo. focusul e american.
bafta!
Salut! ZX3 nu este ST, nici macar pe aproape. Are motor Zetec de 2.0 L iar ST are Duratec de 2.3 L (Motoriozari de U.S.)
ST i-a luat locul SVT-ului, poate la el te refereai. Numai bine!
ai dreptate. stiam dar m-am incurcat in denumiri. ideea e ca acest kit e facut pt. motoarele de 2 l. in america nici macar nu cred ca se gasesc mai mici... oricum, motoarele de 1.4 si 1.6 au admisia in fata si evacuarea in spate iar cele de 1.8 si 2.0 invers... deci ciu-ciu adaptare la motoarele mici...
27 Feb 2008, 22:50
pe 1.3 e la fel ca pe 1.8 si 2.0

:D:D
Amatori??
Cu Stima
28 Feb 2008, 03:50
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2lar nu merge pe 1,4l si pe 1,6. am gasit pe net date mai complete:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/00-03-FO ... enameZWDVWprobabil ca numai pe 2,0l st merge (zx3 e denumirea echivalenta in usa pt. st). poate si pe 1,8. au aceeasi arhitectura.
corectie: motoarele de 1,8 si 2l nu s-au importat in usa. se fac si acolo. focusul e american.
bafta!
Salut! ZX3 nu este ST, nici macar pe aproape. Are motor Zetec de 2.0 L iar ST are Duratec de 2.3 L (Motoriozari de U.S.)
ST i-a luat locul SVT-ului, poate la el te refereai. Numai bine!
ai dreptate. stiam dar m-am incurcat in denumiri. ideea e ca acest kit e facut pt. motoarele de 2 l. in america nici macar nu cred ca se gasesc mai mici... oricum, motoarele de 1.4 si 1.6 au admisia in fata si evacuarea in spate iar cele de 1.8 si 2.0 invers... deci ciu-ciu adaptare la motoarele mici...
Eu am un prieten cu 1.6 Zetec-SE si are evacuarea in fata nu in spate cum spui tu, la mine la 2.0 este in spate. Uite asa este la 1.6:
28 Feb 2008, 23:00
exact motor d'ala am si eu - 1,6 16v zetec SE. dudele alea ce se vad in poza sunt galeriile de admisie - din plastic. evecuarea e in spate.
vad ca tu ai focusan model american. poate ca ai evacuarea in spate, dar imi vine greu a crede...
de data asta sunt atat de sigur de ceea ce am scris incat astept un mesaj de la tine care sa inceapa - asa cum a inceput al meu - cu 'ai dreptate'...
succes
29 Feb 2008, 03:31
$1 scrie:$2xact motor d'ala am si eu - 1,6 16v zetec SE. dudele alea ce se vad in poza sunt galeriile de admisie - din plastic. evecuarea e in spate.
vad ca tu ai focusan model american. poate ca ai evacuarea in spate, dar imi vine greu a crede...
de data asta sunt atat de sigur de ceea ce am scris incat astept un mesaj de la tine care sa inceapa - asa cum a inceput al meu - cu 'ai dreptate'...
succes
ai dreptate, m-am documentat mai bine pe net, scuze!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.