Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
25 Oct 2009, 16:49
Salut !
Am deschis topicul asta pentru toti cei care isi doresc un filtru de aer care iti ridica performatele motorului cu 2-3% (in medie 4-6 CP, depinde de puterea initiala a motorului), dar care in acelasi timp vor sa isi scada consumul cu pana la 20% (intre 10% si 20%).
Stiu, o sa spuneti NU EXISTA ASA CEVA, un filtru de aer nu poate sa reduca consumul cu asa de mult.
Principiile si calitatile filtrului au fost demonstrate la 5 saloane de invetii mondiale si au fost premiate la toate.
Inventia este la OSIM.
Aur la Bucuresti Inventika
Aur la Brusseless Eureka
Argint la Geneva
Argint la Moscova
Bronz la Zagreb
Alte dovezi:
Filtrele eu fost testate pe 40 de masini diferite, de la BMW 316 E36 pana la Nissan 350Z si de la Dacia 1310 Break la Toyota Corolla.
Filtrul nu trebuie schimbat decat odata la 40-50.000 km, si nu trebuie schimbat tot filtrul, ci doar materialul filtrant, care costa 20-30 RON.
Sunt producatorul si unicul distribuitor de asemenea filtre.
Pretul lor in momentul asta (inainte sa avem o linie de productie) este de 250 RON. Avand in vedere ca nu o sa trebuiasca sa il schimbati cel putin 2-3 ani de acu inainte + ca va scade consumul cu atat de mult, credeti ca merita?
Pentru cei interesati:
mail:
filtersair@yahoo.comID: filtersair
Tel: 0747880570
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 25 Oct 2009, 17:26, modificat 1 dată în total.
Motiv: Titlu, sectiune
25 Oct 2009, 17:33
M-am uitat ceva peste acele linkuri, insa nu am gasit nimic legat de specificatii si pt. ce masini sunt bune.
1. As dori sa aflu care este dimensiunea maxima a particulelor de praf pe care le filtreaza.
2. Care este capacitatea de air-flow pe cm2 si cati cm2 au filtrele curente ?
3. Ce dimensiuni si forme pot avea aceste filtre. Exista variante ce se pot monta in carcasa originala a filtrului de aer montat pe masina ? Ce rost are sa pun asa ceva, daca il montez sub capota, de unde poate absorbi aer mult mai cald decat cel original, care are conducte concepute a.i. aerul absorbit sa fie din exteriorul masinii, deci cat mai rece cu putinta - conteaza foarte mult la motoarele turbo - ca de aia se monteaza intercoolerul

4. Ca sa reziste atatia km inseamna ca au o capacitate mare de curatare. Cum se face acest lucru ?
25 Oct 2009, 18:53
Ai putea sa ne pui si noua la dispozitie niste date concrete? Este greu sa ai acces la un stand pe care sa poti masura consumul de combustibil dupa standardele UE, dar macar niste grafice de putere.
26 Oct 2009, 09:11
"DESCRIERE AVANTAJE FILTRE SUPRAASPIRANTE
Filtre de aer destinate filtrării aerului aspirat ,necesar funcţionării motoarelor cu ardere internă . Sunt cunoscute variante constructive ale filtrelor de aer ce diferă în funcţie de principiul de filtrare : filtre cu element filtrant , filtre prin inerţie , filtre combinate, ce sunt alcătuite din carcasă şi elementul de filtrare. Aceste variante cunoscute prezintă următoarele dezavantaje:
existenţa elementului de filtrare în interiorul carcasei impune rezistenţă gazodinamică mărită aerului absorbit (rezultând astfel fenomenul de absorţie insuficientă)
depozitarea de impurităţi în interiorul filtrului incomodează proprietatea de autocurăţire a elementului de filtrare
imposibilitatea de vizualizare a elementului de filtrare, fără demontarea în prealabil a filtrului, pentru verificarea gradului de încărcare cu impurităţi a acestuia
incapacitatea filtrului de aer de a creşte considerabil viteza aerului absorbit
incapacitatea filtrului de aer de a răcii aerul absorbit în interiorul acestuia
imposibilitatea filtrului de aer de a creea un uşor efect de supraalimentare în timpul deplasării autovehicolului
Filtrele rezolvă următoarele probleme :
filtrul de aer asigură o rezistenţă gazodinamică minimă la trecerea aerului absorbit, ridicând astfel coeficientul de umplere (randamentul volumetric) a cilindrilor motorului cu ardere internă
filtrul de aer răceşte aerul absorbit
filtrul de aer creşte considerabil viteza aerului absorbit
Filtrele prezintă următoarele avantaje:
aflându-se în contact direct cu aerul elementul de filtrare asigură o rezistenţă gazodinamică minimă aerului absorbit, ridicând astfel gradul de absorţie şi de captare,posibilitatea de autocurăţire a elementului de filtrare
vizualizarea elementului de filtrare, fără demontarea în prealabil a filtrului, pentru verificarea gradului de încărcare cu impurităţi a acestuia
capacitatea filtrului de aer de a creşte considerabil viteza aerului absorbit
capacitatea filtrului de aer de a răcii aerul absorbit în interiorul acestuia
capacitatea filtrului de aer de a creea un uşor efect de supraalimentare în timpul deplasării autovehicolului
permite multiplicarea funcţiilor şi anume că pe lângă funcţia principală de filtrare a aerului, filtrul măreşte gradul de absorbţie şi captare, viteza aerului absorbit şi răceşte aerul obsorbit
MODURI DE FILTRARE A AERULUI
Dupa principiul de retinere a impuritatilor elementele filtrante sunt grupate :
prin schimbarea directiei aerului, filtrarea se realizeaza prin trecerea aerului printr-un mediu stratificat format din site submilimetrice. Este cel mai simplu si mai vechi principiu de filtrare, asigurind o rezistenta gazodinamica minima .
prin carton micronic de unica folosinta, asigurindu-se un randament de filtrare de peste 97% , rezistenta gazodinamica relativa. Este cel mai raspindit si mai eficient principiu de filtrare din industria auto.
prin materiale textile tratate antistatic, asigurindu-se un randament de filtrare de peste 93% , rezistenta gazodinamica minina.
Primul mod de filtrare este folosit in special in constructia filtrelor supliforme. Toate filtrele pot fi dotate cu elemente filtrante amovibile (care se pot schimba) pentru a se evita incarcarea in exces cu particule (praf) care duce la o cresterea rezistentei gazodinamice scazind randamentul volumetric si se creaza femomenul de absortie insuficienta. Alte metode de “curatare” prin spalare sau suflare cu aer comprimat a elementelor filtrante sunt ineficiente, odata imbicsit elementul nu mai poate fi readus la starea initiala (in parametri optimi ai rezistentei gazodinamice ) cea mai eficienta , raspindita si ieftina metoda din punct de vedere tehnic este inlocuirea elementului imbicsit." - Corneliugroup.ro
Se poate monta un filtru pe orice masina.
@ionutz Cand o sa intru in posesia graficelor dyno, o sa le postez.
26 Oct 2009, 22:03
Da IO as fi interesat de asa ceva!
Daca am inteles bine, pentru fiecare masina in parte trebuie confectionat un anume model, daca nu am avut norocul sa mai fie facut inainte pentru altcineva!
Eu am un Mondeo din 2004! Are filtrul original patrat, intr-o carcasa in partea dreapta a motorulu!
Multe modele de mondeo au filtrele asa!
Stam devorba?
Mersi anticipat! Adrian
27 Oct 2009, 12:09
Da, cum sa nu stam de vorba

ai ID`ul meu si nr. meu de telefon.
Contacteaza`ma sau lasa`mi o informatie de contact.
Multumesc, Radu Hossu
27 Oct 2009, 13:11
Salut!
Şi eu sunt interesat de aşa ceva!
Cât m-ar costa un filtru + montajul aferent pentru un Ford Mondeo Tournier 2.0 TDdi, din 2001?
Eventual aş mai cumpăra un filtru de schimb pentru când va veni momentul...dacă consideri că e cazul!

Deci? Ce şi cum propui?
27 Oct 2009, 15:52
Salut, 250 lei costa. Montajul il faci singur. este usor.
Nu trebuie sa iti cumperi altul pentru al schimba. Pana cand o sa vina vremea sa schimbi ceva la el o sa treaca mult timp, de ordinul anilor.
Lasa-mi niste date de contact, ca sa putem discuta.
O zi buna.
27 Oct 2009, 16:12
Salut!
Mulumesc pentru promptitudinea răspunsului!
În PM ai câteva date de contact pt a mai sta de vorbă!
Mulţumesc încă o dată!
Laurenţiu
29 Oct 2009, 11:40
Salut,
Ma intereseaza o poza sau informatii suplimentare din care sa reiasa modul de prindere la actualul sistem de filtrare.
Merci!
29 Oct 2009, 20:18
Ai primit datele de la mine?
01 Noi 2009, 14:22
Salut,
@otmar: merlinra.blogspot.com
@adibabau: Nu sunt sigur ca am primit.
un nume? nr. de telefon?
01 Noi 2009, 19:34
Nu fac acelasi lucru si filtrele sport ?
Care e diferenta intre filtrele sport si filtrul tau ?
01 Noi 2009, 21:14
Este cumva vorba de urmatorul produs:
http://www.okazii.ro/catalog/35149628/V ... V-Kia.html ?
In descriere ne vorbiti despre avantaje si imbunatatiri fata de filtrele clasice si doar niste cifre speculative ale cresterii performantelor insa nu avem nici o data concreta sau explicatie coerenta despre cum se realizeaza aceste deziderate.
Daca este vorba despre filtrele turbionare pe
http://www.okazii.ro le gasim la 149 de lei. O sa ma iertati ca sunt atat de reticent insa ca si restul consumatorilor proprietari de automobile as dori sa imi reduc consumul la masina, si din moment ce sunt dispus sa achit o suma de 250 de lei, vreau mai multe asigurari decat o descriere facuta pe intelesul celor neinitiati si fara date concrete. Toata stima!
02 Noi 2009, 00:24
Eu inca mai astept sa vad niste rezultate concludente obtinute in urma efectuarii unor teste (de consum si de putere) asupra autoturismelor , inainte si dupa dotarea cu astfel de filtre "revolutionare". Si eventual niste masuratori din care sa reiasa cam cu cat scade temperatura aerului aspirat.
02 Noi 2009, 01:07
sunt interesat pt o mazda 6 MPS din 2007. cum se monteaza? inlocuiesc toata tubulatura sau este panel?
04 Noi 2009, 17:12
@bil
Diferentele ar fi urmatoarele:
Mare majoritate a filtrelor sport de pe piata sunt chinezarii, adica de proasta calitate si se vand la preturi de maxim 200 lei.
Mai exista si K&N, la care, un kit costa 750 lei.
Al meu costa 250 lei, asta cred ca e o diferenta mare.
Al meu nu trebuie curatit, odata la 40-50.000 km se schimba cartusul filtrant (20 lei), la K&N trebuie sa cumperi kit de curatare (60 lei) care este consumabil, si trebuie cumparat altul cand se termina. (deci alta diferenta in + pentru mine)
Nici un filtru sport cu scade consumul de benzina, ba dinpotriva, il creste. Al meu il scade (asta mi se pare cea mai mare diferenta)
@todhiere
Nu, nu sunt acele produse de pe okazii.ro (Daca acelea ar fi atat de bune precum spun ei, probabil ar fi avut si ei premii internationale pentru inventica, ar fi recunoscut pe plan international, se pare totusi ca nu, deci, sunt cel putin indoielnice.)
Am citit acolo ca sunt niste lamele care modifica... bla bla bla. filtrele au fost testate pe 50 de masini pana acum, toate au avut aproximativ aceleasi cifre in legatura cu cresterea puterii motorului si in scaderea consumului. Este destul de greu sa faci ceva care sa functioneze pe 50 de masini diferite, si dupa aia sa nu mai functioneze pe altele. Charturile de la testele Dyno nu sunt momentan disponibile. Momentan. Cand o sa avem niste cifre exacte, alb pe negru, o sa revin indata. Va multumesc si dumneavoastra pentru intelegere. Mult respect.
@ionut
indata ce o sa avem niste charturi de la Dyno le voi atasa aici.
@muzica9
Nu trebuie sa inlocuiesti tubulatura. se va monta pe tubulatura.
Daca vrei sa faci o comanda, poti sa folosesti datele de contact din prima postare.
Multumesc.
Multumesc tuturor, si va astept, inafara de comenzi, si cu intrebari.
O seara buna.
04 Noi 2009, 22:46
O singura completare, nu contest calitatile filtrelor pe care le vinzi .. dar un K&N pentru masina mea e 300 de lei si e adevarat ca e o pacoste curatatul.
05 Noi 2009, 00:37
trimite`mi pe mail o poza cu ce ai sub capota. Sigur se poate gasi o solutie fara sa deranjam pe acolo. Multumesc.
07 Noi 2009, 14:00
Topicul asta mi-e ridicat urechile ca la iepure...chiar sunt curios daca acele proprietati sunt adevarate.Cu cele "sport" ne am lamurit.
Sunt curios cum scade acest filtru consumul, mai ales la o masina cu debitmetru MAF, adica pe ce principiu functioneaza el mai exact pentru ca un motor sa aiba putere mai mare si consum mai mic.
Am urmarit multele discutii de pe forumuri legate de filtrele pe care colegul nostru le comercializeaza si am vazut pareri si pro si contra.
08 Noi 2009, 09:34
sunt comentarii de la un fordist care si-a pus asa ceva?
08 Noi 2009, 12:57
Eu sper sa montez saptamana care sta in fatape al meu Mondeo si o sa vin cu pareri!
12 Noi 2009, 10:12
salut,
filtrul asta sa inteleg ca imbunatateste performantele motorului:
-lucreaza mai bine la turatii putin mai mici-ma refer aici la un motor pe benzina pe 2500-3000 turatie?
-zgomotul motorului turat este mai puternic cumva? se aseamana cu cel dat de un flitru sport?
-motorul trage mai lin?
pt bucuresti se paote asigura montaj ?
12 Noi 2009, 16:07
Bineinteles ca functioneaza si la turatii mici dar si la turatii mari.
Da, se aude mai puternic, dar nu va imaginati ca se aude ca o toba sparta, ci se aude asemanator cu cel al unui filtru sport.
Nu inteleg ce inseamna motorul trage mai lin? Adica daca trage mai usor? Da, normal, toata dinamica admisiei se schimba, ceea ce inseamna ca motorul merge mai bine.
Se poate asigura montaj pentru bucuresti.
Multumesc
12 Noi 2009, 16:53
ms mult de info....
urma ca in 3000 km sa fac revizia-asa scap ca la fiecare revizie sa schimb filtru de aer si sa sustin si un roman inventator

vad cum o sa stau cu banii pe la sfarsitul lunii si daca imi vor prisosi cei 250(+20-30 pt cartus filtrant ca sa il pt rezerva) te voi contacta pt filtru.
ms mult
12 Noi 2009, 17:54
Spune mi te rog cum reuseste acest filtru sa creasca puterea , sa scada consumul,aici avand in vedere si faptul ca mai toate masinutele noastre au debitmetru.Adica sunt 2 chestii care se bat cap in cap si pe care { cu minimul meu de cunostinte tehnice} nu le inteleg.
Multumesc!
12 Noi 2009, 22:21
Un feedback, pareri in urma "concretului"? A pus cineva dracovenia pe masina? Un membru de pe acest focum nu articole de ziar.
Suna ca in filmele cu conspiratii (consum mai mic putere mai mare) de aceea multi sunt neincrezatori...
12 Noi 2009, 22:41
Aveti numarul de telefon al inventatorului pe site`ul , el stie mult mai bine sa va explice in termeni tehnici cum se intampla fenomenul.
Eu in calitate de asociat al lui ca ocup doar de marketing si vanzari.
Feedback in o saptamana, cand o sa se faca testele direct la clienti + multe date tehnice din laboratoare, dar asta peste 2 sapt. (testele le face in laboratoarele universitatii, inventatorul, dupa ce se intoarce din Bruxelles)
@dreaq Da, dracovenia e pusa pe aprox. 50 de masini.
Multumesc, o seara buna.
13 Noi 2009, 11:22
Cu filtrul meu pt Mondeo cum stam?
Multumesc
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.