Salut!
A venit momentul sa ma despart si eu de masina mea. De curand am "retrogradat" la un Focus (no offense proprietarilor/utilizatorilor, ca acum si eu sunt unul din ei) al carui singur avantaj e ca e gratis si ca ma mai scapa de unele griji sau nervi (fiind masina de servici). Asa ca am compus o mica reclama (descriere), as follows:
Model: Ford Mondeo
Data Fabricatiei: Aprilie 2003
Motor: 2.0 TDCI, 115 CP, EURO 3, tuning soft OBD - aprox 145 CP acum
Cutie: manuala 5+1
Rulaj: 98900 km
Culoare: argintiu metalizat (moondust silver)
Pret: 11200 EUR, negociabil (mai ales unui membru de club)
Dotari conform fisei anexate
Alte informatii:
- are distributie pe lant (ca toate celelalte)
- 2 randuri de chei, ambele cu telecomanda alarma (are alarma desi nu apare in anexa atasata alarma ca si dotare)
- are RAR-ul (ITP-ul) facut acum 2 saptamani fara nicio problema
- sunt al doilea proprietar, o am din iulie 06, primul proprietar a fost un avocat;
- nu are nicio problema tehnica, nu se aude niciun zgomot la rulaje
- caroserie - nu are nicio zona infundata, tot ce a avut de-a lungul timpului s-a remediat cu casco, nu a avut accidente care sa afecteze altceva decat vopseaua, mai are o zgaraietura de 2 cm pe aripa fata si cateva urme pe bandouri de la usi deschise de oameni "neatenti"
- parbrizul este ciobit putin de la criblura la fel si capota, tot de la criblura (parbrizul nu este crapat, a trecut ITP-ul fara probleme)
- se poate merge la verificare, si eu cand am luat-o am verificat-o la autotest (inca mai am raportul de anul trecut)
- km se pot verifica la reprezentanta pentru ca are toate reviziile facute la Romacar si la Colina (ultimele 2), ultima facuta de mine la 90.000; acum are aproape 99.000, eu am cumparat-o la 82.000. Are carte service, manual intretinere etc.
- mai am 3 cauciucuri de iarna in stare f buna, si eu l-am luat tot cu 3 (al patrulea fusese taiat de propr anterior), nici nu le-am folosit anul trecut si cele de pe ea momentan sunt in stare buna (mai merg cateva zeci de mii de km)
- modificare soft prin OBD are in jur de 140-145 CP care se simt insa partea negativa este ca scoate mai mult fum decat inainte la acceleratie maxima, pt fum mai putin eu folosesc motorina EUR5 (nu are probleme cu noxele a trecut RAR-ul fara emotii). Modificarea i-am facut-o la 85.000 km prin amabilitatea (contra cost) a domnului Doc

.
- informativ: CASCO ultima data 626 EUR la Omniasig cu reducere pt plata integrala si 1 an fara daune, RCA 440 RON
- pretul este negociabil
- consum: oras 10%, afara 6% (cu aer pornit)
Ce mi-a placut la ea (si inca mai imi place): pilotul automat (nu mi-as mai lua o masina fara el), tuningul de putere, spatiul interior, consumul (nu obtin astfel de consum nici cu un 1.4 benzina), cuplul specific motoarelor diesel (mai ales la deal), stabilitatea, istoricul cunoscut.
Ce nu-mi place la ea: ca are doar 4 airbaguri, fumul pe care il scoate cand o accelerez la maxim (cum am spus mai sus), spatiul exterior (e mai mare decat cam toate masinile din clasa si perioada ei, eu unul ma obisnuisem), micile imperfectiuni care apar dupa 4 ani de Romania, atentia mai sporita care trebuie acordata unui motor diesel de ultima generatie (regim de turatii, etc.).
Contact: Catalin
email:
dicamarian@yahoo.com
tel: 0724478222
- Fişiere ataşate
-
- Lista dotari.JPG
- (68.66 KiB) Descărcat de 552 ori
-
- Resize DSC00995.JPG
- (125.51 KiB) Descărcat de 551 ori
-
- Resize 2 DSC00994.JPG
- (82.02 KiB) Descărcat de 552 ori
-
- Resize 2 DSC00992.JPG
- (86.09 KiB) Descărcat de 551 ori
-
- Resize DSC00991.JPG
- (92.78 KiB) Descărcat de 552 ori
-
- Resize DSC00990.JPG
- (138.91 KiB) Descărcat de 551 ori