Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
Subiect închis

se vinde TAUNUS FASTBACK COUPE

16 Dec 2006, 00:18

AN 1970 STARE BUNA .MOTOR OK,CATRE NR NOI ,VERIFICARE ,PRET 1700 E FARA JANTE NEGOCIABIL URGENT

AM UITAT TELEFONUL....

16 Dec 2006, 00:21

:icon_mrgreen: :icon_mrgreen: 0740 419 068

16 Dec 2006, 02:09

Marfă! Pune şi tu mai multe poze şi detalii relevante...

16 Dec 2006, 10:12

Vai de mine ce misto arata. Unde erai acum 6 luni? :(

taunus coupe fastabck

16 Dec 2006, 11:12

pai ce sa va zic...
sunt pasionat de masini retro mai am inca 2 ...un opel kadet c coupe si o alfa spider
masina are in jur de 120.000 km..a stat pe bara vreo 9 ani,are nr noi,carte securizata .motorul este facut de mine am bagat in el vreo 12 mil acu 2 ani....mai este de lucru la ea ..este originala in prop de 95 la suta...a apartinut lui soby czeck...si a afost luata pe bani grei la vremea respectiva..
o vind din motive de spatiu si de timp.,decit sa cada in fata blocului mai bine o vand unui om care stie si apreciaza valuarea.....exclus samsari de masini......si cred ca pretul este ok tinind cont si de faptul ca este negociabil...

16 Dec 2006, 12:00

ce motor are? , dupa cum arata masina ar trebui sa aibe muuuulti caluti. :icon_biggrin:

16 Dec 2006, 12:14

Nu neaparat, poate sa fie motor de 1.6l(poate sa fie si 1.3 parca...). Oricum, bestiala masina.

16 Dec 2006, 12:20

jantele nu le dai? am vazut ca dai masina fara jante

taunus....

16 Dec 2006, 13:54

motor de 1700 cm 3 cp 100 evacuare serpisori..
jantele nu sunt de vanzare

16 Dec 2006, 19:38

Faina masina,un mare up de la mine,dak aveam ceva bani o luam,dak nu o dai in cateva luni sa imi dai de stire asa pe la vara,tractiunea e pe spate nu?

trctiune spate..

16 Dec 2006, 20:26

masina are tractiune spate si trage destul de bine.....

16 Dec 2006, 20:49

este foarte mic pretul, mai ales daca masina merge bine. vad ca mai treb uie puse stopurile si rotile originale. ai rotile originale? In ce stare sunt?O poza cu ele se poate?

si o poza din fata cu masina sa vedem grila si farurile. Pacat ca nu are mortorul de 2,3.

16 Dec 2006, 20:59

Daca schimb motorul il dau eu pe al meu la vanzare(2.3 V6 114 cai). Are 120.000 de km.

salut

17 Dec 2006, 20:24

motorul v6 ar fi bun pt noua propietar....eu nu am ce face cu el...

17 Dec 2006, 20:50

imi cer scuze....dar nu ma pot abtine >>> CITEZ ...TONIC ' e foarte mic pretul"
Cum dreaq e mic frate.... se vede ca faci parte din retromobil, mai stiu eu fro 2 care vor 3000 E pe un Tunus din 73. Merita 3000 in cazul in care masina are pana in 100.000 km REALI si e cu toate dotarile puse de Ford la vremea aia (si ma refer la modelele cu autoblocant si servodirectie).
Fara suparare pt vanzatorul acestei masini .... dar mie mi se pare un pret Ok (cu indulgenta...pt ca e discutabil pretu) asta pt ca a fost "umblat" prea mult la tabla si nu are pragurile originale. La o masina de genul asta nu este prea important motorul ci tabla sa fie in mintile ei.
Am o intrebare.... esti sigur ca ai motor de 1700, 4 in linie de 100 de cai ???? nu de alta dar eu nu am auzit de mot de 1700/4 in linie pe Taunus (knudsen). Au fost mot de 1300,1600,2000 si V6'urile de 2000, 2300. Puterile lor au fost la mot de 1300=55,59 de cai / 1600=70,72,88 de cai / 2000= 90,98 de cai / 2000-2300 V6= 90,108 cai.
.... imi vine sa spun muuult mai multe dar nu e frumos din partea mea.

scuze bil...........

17 Dec 2006, 20:58

pt bil.........motorul e de 1700 cm..si varianta asta fastback e un pic mai rara decit cea normala...nu cred ca mai sunt 5 in romania in stare buna...si crede ma cred ca pretul e super ok...la bani astai mai poti sa iti iei..poate o dacie din 95.....poate pt unii e preferabil a doua varianta...
fiecare cu necesitatile si parerile sale...

17 Dec 2006, 21:52

ohooo prietene In Bucuresti stiu cel putin 3 in stare exceptionala, iar in tara mai sunt destule. Sincer nu am auzit de motor de 1700 4 in linie. ESTI SIGUR ??? te rog, uitate si tu in talon si spune-mi exact ce cilindree are ...cunt kiar curios. Cunosc Taunusu' de cca 10 ani, am copie dupa manualul de reparatie si nu am auzit de 1700 cc 4 pistoane in linie pe taunus.

17 Dec 2006, 22:51

eu imi mentin parerea ca la 120.000 km (daca sunt reali) pretul este bun, asa cum am mai zis sa cedem si poze cu fata si poate si din interior.

Intr-adevar si mie mi se pare ciudat motor de 1700 (nici eu nu am mai auzit)...aici poate fi un semn de intrebare. am auzit insa de motor de2,3 pe astfel de caroserii (plus cele scrise mai sus).

Ma intereseaza detalii despre ce aiu scris:

puse de Ford la vremea aia (si ma refer la modelele cu autoblocant si servodirectie).

ce autoblocant?

oricum eu nu stiu NICI o alta masina ca asta la vanzare in RO...asa ca pot zice ca este unicat in acest moment. or mai fi cateva dar fie nu circula, fie sunt tinute in garaj. una singura o vad din cand in cand circuland pe undeva pe calea floreasca pe langa patinoarul floresca pe un colt. este argintie cam matuita dar merge.

17 Dec 2006, 23:05

eheee aia de pe Floreasca acum e in curte la om, e cam tzaca la capsor, vrea sa o vanda dar ... nu te poti intelege cu el.
Nu ai auzit de diferential autoblocant ??? Pot spune ca in Romania nu cred sa fie Taunus cu dif autoblocant, daca il gaseste careva ofer eu 3000 E pe ea. Tauni d'astia la vanzare mai sunt. Gasisem acum 1 luna una din CJ (parca) :)) alt nebun ...vroia 5000 E pe masina.
Cat despre cei 120.000 reali....hmmm sa avem pardon .... NU CRED (dupa felul in care arata masina) mai ales ca omul spune ca i-a facut motorul. Un motor de 1600 de pe Taunus duce cca 2-300.000 km daca ai grija de el.
Bafta

ok...................

17 Dec 2006, 23:47

ok cum spuneti dvs....asta e masina ..pretul tot asta....cit despre ajutorul dvs in vanzarea masinii ..va multumesc... :icon_biggrin: :icon_biggrin: :icon_biggrin:
a...........apropos...daca dvs avreati masina asta cam la cee pret o evaluati?sau daca da...o vindeati?si sincer la 1500 e ultim pret ce ati fi putut achizitiona?

17 Dec 2006, 23:58

Aici ai dreptate, e ciudat faptul ca a fost facut motorul(desi si al meu pe Granada are 120.000 de km si ar avea nevoie de niste "revizuiri" pt ca imi consuma ulei...totusi compresia este aproape in regula).
Nu consider ca e ok sa ii desfiintezi omului masina si pretul...el si-a evaluat-o singur la acest pret...pana la urma nu mai sunt asemenea Taunusuri la vanzare.
Si daca s-a umblat la praguri...daca s-a lucrat bine nu sunt probleme. Tabla in regula la masini de asemenea vechime vei gasi numai daca sunt tinute in garaj. Eu iti spun sincer ca am vazut destule pe net la cluburi de specializate(Capri Polonia(au si Taunusuri si Granade), pe la unguri pe youtube e o intalnire unde sunt multe asemenea Taunusuri) insa in Romania nu stiu daca adunat am vazut 2, si unul singur care parea sa fie in stare de functionare.
Aceasta masina este chiar clasica...iar starea in care este(in conditiile unei verificari "ca la carte" inainte de cumparare) mi se pare chiar buna. Acum sincer...de cand am Granada(iar aceasta este masina veche de 25 de ani...maxim 28 pt mk II...sper sa nu gresesc) iar in stare buna am vazut exact 3 pe strada. Una in stare cam ca a mea(daca nu mai buna), si inca una pe care se vedea ca e bine intretinuta, insa tabla era originala, vopsea la fel si motorul original..mi-a zis omul ca ar fi avut 600.000 de km.(scotea fum ca o locomotiva dar asta este altceva) Cum sa spui tu ca se gasesc destule asemenea Taunusuri? Cand spui ca in tara tu mai stii 3 modele in stare EXCEPTIONALA...nu consider sincer ca masina nu ar fi o raritate...ba din contra.

Nu ma intelege gresit...dar mie imi place masina aceasta...daca tu ai alte pareri...ok, dar cum tu nu cumperi masina aceasta, spune macar niste sfaturi la ce sa se uite cine o sa o cumpere. (ca sa nu ia teapa) Nu are rost sa ii strici omului topicul numai ca sa spui ca e cu indulgenta ok pretul pe care il ofera. Tonic are dreptate, putea sa ceara mai mult pe ea, este clar ca a investit ceva bani in masina aceasta pentru a o tine in stare buna de functionare.

Hai, bafta la vanzare!

Mishto masinutza

18 Dec 2006, 00:11

Cere cat vrei pe ea, e masina ta...nu vezi k romanul e campion la dat cu parerea? Sper s-o vinzi pe bani cat mai multi, e o masina foarte faina pentru o tzara in care poporu' se inchina la Logan...

18 Dec 2006, 00:14

@Vlad: Bine spus!

18 Dec 2006, 11:55

120k e imposibil sa aibe si asta e clar... un ford la 120 mi e nou (dar oricum asta e irelevant) ideea este k e destul d rara si frumoasa ( eu am avut una identika doar k era GXL adik versiunea d lux k sa zik asa si am vanduto aku 3 ani cu vreo 800 si mai avea omu d munka la ea adik i trebuia o vopsea si motoru original fakut - p ea avea mot d sierra- )
cu faza cu motoru d 1.7 da e o greseala monstruasa dar totusi nu tre sa uiti k traim in romania si RAR-ul incurka anii d fabrikatie daramite capacitatile motoarelor la masini mai vechi (exemplu este un tip din BV care are o granada break si are motor V6 2000 kare figureaza q aceeasi serie 1700 in acte desi asa ceva la V6 nu a existat never ever...)
kt despre astfel d masini in bucuresti mai sunt destule (unu rosu ; unu galben care costa 300E si trebuia sa fie al meu si nu lam luat pt k era kkt la tabla...; ink unu gri met p langa automatika si ar mai fi unul verde p langa mall vitan) dar k sa stai linistit nici unul din cele enumerate nu cred k ar costa sub 1500.... deci pretul tau este de bun simtz pt k cel care o ia mai investete ceva in detalii si poate spune k are o masina la aprox 2000 kare bate la funduletz multe din variantele la acelasi pretz daka nu toate cuz... asa cum ai zis si u asta e pretz de dacie sau de masina straina din anii 80 (p care le respekt insa nus asa de rare k taunusu coupe)
bafta la vandut si aviz cumparatorului ... masina e f usor d reparat mecanika de dedesubt este fix indentika incepand cu 71 pana in 82 deci nu peisele or sa fie problema iar stiklaraie si alte detalii de exterior s gasesk p http://www.oldcars.de sau p E-bay fara prob ;) deci e nevoie doar d bani si dorintza :) nu tre sa fi restaurator profesionist k sa o iei ;)

18 Dec 2006, 12:00

aaa si k sa nu uit dute la rar si aratale geniilor k p motor scrie cum t uiti dinspre baterie 16 p blok in partea de jos .... (asta inseamna 1.6 ) la 2.0 scrie 20 si la 1.3 ... 13... deci nu ai cum sa l confunzi ;) t va ajuta la impozit si asigurare pt k l va micshora pretul ... chestia asta o poti fake la indentificare cand oi vindeo...;) si k sa scapi d orice dubiu si u si RARul 1.7 a fst doar V4 motor care nu sa pus niciodata p modelu asta d taunus MK1..
v4 a fst p taunus incepand cu 64 pana in 71 p modelele p5 p 4 p6 p7a si p7b
si ulterior p tranzit si granada mk1 si mk2 (modelele cele mai slabe)
bafta la vanzare si nutzi face probleme k s va gasi unu kare sa vrea o masian interesanta si sa mai si plateaska ;) toate isi au clientu lor :D

18 Dec 2006, 12:01

pt Maximilian..... omule eu nu am avut intentia sa-i "desfiintez omului anuntul" ...am vrut sa clarific anumite lucruri.

va salut..............

18 Dec 2006, 13:28

imi pare rau ca deja exista polemici asupra masinii mele...
eu zic ca este o masina ok...km are 126000 va asigur...motorul a fost facut ca cosuma ulei cam la 1000 km un litru...s a refacut..are carte securizata ,nr noi si este functionala...
motivul vinderi este simplu..
nu am mai folosit o de aprox un an ...in momentul de fata am deja 5 masini. :icon_biggrin: :icon_biggrin: 3 oldtimere si doua noute..una de o sapt si alta aprox un an....mai am si doua motoare..deci ce sa va zic..chiar nu am timp de ele si imi pare rau sa cada in fata casei....v am spus logica mea...mai bine o vind in pret mic decit sa cada ...
am spus pret 1700 e si am lasat o la 1500 e ...cred ce e un pret rezonabil..200 e i am lasat pt achizitionarea unei baterii noi..si cosumabile..filtre ulei..cu toate ca sunt schimbate acuma 2 ani....
ne mai auzim..

18 Dec 2006, 13:56

Stiu ca nu te ajuta cu nimic, dar, personal, sunt de acord si cu modul tau de gandire, dar si pretul. 1700 euro, din punctul meu d evedere, este un pret ok. Dupa cum poti sa observi am masina relativ noua (august 2005) asa ca nu ma gandesc sa imi cumpar alta. Pot doar sa iti spun ca orice masina isi are cumparatorul ei. Nu uita ca iarna nu prea se vand masini. Eu am stat toata iarna cu un Golf 3 sa-l dau si cand s-a apropiat vara l-am dat repede. Si la mine se mira lumea de pret (4600 euro) pentru ca masina nu avea dotari si mai era si benzina (1.6 75cp). Practic singur adotare era trapa electrica. Dar masian era intr-o stare exceptionala. Pur si simplu nu se putea compara cu nici un alt Golf 3 care mai era prin targ. Avea 200.000km, cat se poate de reali, eu am luat-o la 112.000 direct de la proprietar (o invatatoare) din Germania. Deja imi venea sa o dau cu 4.000 numai sa o dau (vanzarea era conditie obligatorie pentru a-mi lua alta), dar pana la urma am dat-o cu 4.400. Sincer, m-am cam pacalit pentru ca am dat la ea si o grmada de alte piese (grila fata, bandouri laterale, set de faruri, GMV, set jante otel 14" - eu ii pusesem unele de aliaj tot pe 14' etc.), iar dupa o luna tipul care a luat masina de la mine a vandut-o mai departe cu 4.500 euro, dar fara piese si fara alarma.
Stiu ca am vorbit cam mult, dar iata concluzia:
Pulicitate la maxim si multa rabdare. Nu te grabi sa scazi pretul acum pentru ca nu se merita. Masina e frumoasa si cand se mai apropie vara o fie lumea mai dornica de cumparaturi auto. Multa bafta!

18 Dec 2006, 16:54

Stai linistit Bil, incercam sa ii fac si eu reclama buna. E parerea ta, e normal sa o ai, numai ca e pacat sa dea masina sub valoarea ei...asa mi se pare mie...adica e suficient de mare incat sa poata sa ceara mai mult la pretul de pornire(asta daca intr-adevar este in starea in care este prezentata). Problema la asemenea masini este:"cati bani mai bagi in ea dupa ce o cumperi?". Scuze daca am parut un pic mai suparat decat ar fi fost cazul sa fiu...pana la urma imi dadeam si eu cu parerea. :icon_biggrin:

18 Dec 2006, 19:03

ce se greseste in cazul unie astfel de masini...este faptul ca lumea in general se uita la an...si incepe sa puna la un loc anii 65 - 75 cu anii 80-85...si atunci normal ca tendinta de pret ajunge pe undeva pe la 1500 EUR (acum depinde mult si de masina model tip etc etc nu intru in alte discutii).

ce vreau sa spun este de fapt ca acesata masina trebuie STRICT privita ca o masina foarte usor de treansformat in vehicul istoric (mai ales cu noile reglementari - ma refer la scutirea de impozit pt. vehiculele istorice). aceastya masina are avantajul major ca nu are modificari ireversibile si majore de la original, deci poate fi readusa in starea originala relativ usor si cu costuri mici (probabil ca ceva bani s-au bagat in aceasta masina ca sa fie mentinuta in starea in care este acum...de aceea si zic ca pretul este super bun daca nu chiar mic).

oricum acest forum este in marea lui majoritate populat de useri care mai putin privesc spre latura retro (ca si un colectionar)..probabil de aceea si discutiile iscate pe marginea subiectului in cauza.

Oricum fiecare masina are cumparatorul ei (asa cum s-a mai zis pe aici). dar aceasta masina chiar este pacat sa nu aibe ca si cumparator un colectionar (din motivele enuntate mai sus).

Inca nu mi-e clar cu motorul de 1700...daca este doar o greseala a RAR (ceea ce este foarte foarte probabil) sau a fost inlocuit motorul. cel mai simplu este daca ne uitam la seria caroseriei si a motorului...ele trebuie in m od normal sa inceapa cu aceeasi grupare de litere.

Inca mai astept niste poze di n fata si din interior.


Legat de consumul de ulei...s-ar putea sa fi fost doar semeringurile de la coada supapei...ele trebuie schimbate la cca 40-50.000 km moment in care consumul de ulei poate creste pana la peste 1l/1000 km datorita uzurii si imbatranirii cauciucului. am patit si eu la fel la masina mea...consuma ulei, scotea fum destul. dupa inlocuirea semsringurilor masina era parca noua...consum zero (max. 100-200 ml , fum DELOC)..aproape nu imi venea sa cred.
Subiect închis