puiupiu Nu e "asa zisul consum", este o scadere de consum adevarata. Nu vrei sa dai 250 RON, nu da. Eu nu am postat nici un anunt pe Okazii. Avem cateva masini care au 50.000 km facuti cu doar un element filtrant. Totusi nu vreau sa generalizez, asa ca, recomand sa se schimbe odata la 20-25.000 km.
Cu stima,
Radu Hossu
P.S. Un filtru sport care sa dea puterea care o da filtrul asta costa cel putin 4 milioane. (vorbesc de firme adevarate, nu kitchs din China) Si asta in conditiile in care randamentul de filtrare nici nu se pune problema sa se compare cu cel al filtrului meu. Lumea zice ca merita, lumea care l-a cumparat. Cei care nu l-au cumparat pot sa spuna ce vor, ca timp nu abereaza, nu?
$1 scrie:$2 P.S. Un filtru sport care sa dea puterea care o da filtrul asta costa cel putin 4 milioane. (vorbesc de firme adevarate, nu kitchs din China) Si asta in conditiile in care randamentul de filtrare nici nu se pune problema sa se compare cu cel al filtrului meu. Lumea zice ca merita, lumea care l-a cumparat. Cei care nu l-au cumparat pot sa spuna ce vor, ca timp nu abereaza, nu?
Poti da si ceva date relevante cu privire asupra randamentului de filtrare?Sa zicem comparativ cu filtrul stock de hartie, si cu un filtru sport, K&N spre exemplu? Si eu am avut un filtru sport ce se pune in carcasa filtrului dar nu am observat nici o inbunatatire privind dinamica motorului si stiind ca este mai permisiv cu particulele de praf l-am pus pe cel de hartie stock.
Sa zicem toate bune si frumoase, putere mai mare, consum mai mic,dar cum stam cu randamentul filtrarii.?Daca nu filtreaza bine nu se vede acum, ci in timp cand e prea tarziu.....
Schnapi Randamentul de filtrare este de minim 99%. Garantat prin certificatele de conformitate primite de la producatorul elementului filtrant. Avem 2 furnizori de element filtrant: Mann-Hummel Si Serkan Filter
MaÅŸina: Ford Focus 2 1.6tdci 90cp 2006 hatchback 5 usi
VIN: WF05XXWPD56L03531
Re: Filtre de aer "minune"
20 Mar 2010, 12:22
consumul "bara la bara" nu cred ca ar fi relevant nu? Plus ca stiu cati l/100km scot in weekend in Bucuresti din teste anterioare cand aveam filtru stock.
MaÅŸina: Ford Focus 2 1.6tdci 90cp 2006 hatchback 5 usi
VIN: WF05XXWPD56L03531
Re: Filtre de aer "minune"
15 Apr 2010, 15:07
Ti-am trimis pm cu o intrebare, si de-asemenea am facut un calcul de consum, cu motorina proasta si cu talpa grea, am scos 7.1L in Bucuresti/Ilfov, opriri/porniri dese. Aveam minim 7.5 inainte cu motorina ok si mers linistit. Motivul pentru care am condus agresiv e tocmai e ca sa scap de motorina asta, am mai pus de la petrom si n-a fost asa puturoasa si zgomotoasa masina vreodata, o sa trec la rompetrol/omv.
ceva pareri ...de la utilizatori...sau a scazut productia brusc....nu vreau sa fiu rau insa nu prea vad reclama mare facuta de cei care au cumparat si fiind un produs revolutionar ma asteptam sa se vorbeasca ceva despre el. Revolutionar este ca Oltchim este in finala.....in sfarsit ceva de care sa fim mandriii....Bafta fetelor si hai Romania
ON: Fiecare dintre cei care l-au cumparat au scris aici. Fiecare dintre ei a fost multumiti.
Daca scriau ceva de genul: WOW este fenomenal, genial, incredibil.... probabil ca spuneati ca e teleshopping.
Te rog mai intai sa citesti acest Thread inainte sa scrii.
OFF:
De ce esti tu mandru ca a ajuns Oltchim in finala? Ai ajutat cu ceva la performanta? Nu fa confuzii, poti sa fii doar fericit, bucuros, entuziasmat, mandru poti fi doar daca ai adus valoare acelei performante.
MaÅŸina: ford focus 2000 1.8i zetec 115 hp sedan ghia
VIN: WFOFXXWPDFXL55625
Re: Filtre de aer "minune"
19 Apr 2010, 15:11
Salut,
Am montat filtrul in weekend si am reusit sa fac 150 km cu el.
Montajul este destul de usor se poate monta de oricine care a mai mesterit in viata lui.
Ce pot sa va spun este ca imediat ce l-am montat am observat ca filtrul nu urla ca un filtru sport deoarece materialul filtrant este acelasi ca la filtrul oiginal, deci filtrul nu este asa de permisiv ca filtrul sport si filtreaza la fel de bine ca filtrul stock. Daca tot suntem la capitolul zgomot filtru huruie in doua situatii.
1. Daca trec de 3500 rpm 2. Daca indiferent de turatia pe care o am accelerez brusc.
Deci nu va asteptati la zgomot daca mergeti cu masina pana in 3000-3500 rpm si accelerati lin. Pentru mine asta e un lucru bun. Cu cat turatia creste la accelerari bruste creste si huruitul.
Din punct de vedere al puterii ce am observat este ca urca mai usor in turatii si accelereaza mai bine decat cu filtrul stock Tot din punct de vedere al puterii ce am observat este ca masina nu da in nas. Ex: Eram cu viteza a cincea si am redus pana la 60 km/h dupa care am accelerat fara sa schimb, masina a accelerat fara sa faca zgomot cutia de viteze, cum se intampla deobicei cand mergi cu masina subturata si accelerezi.
La capitolul consum tot ce pot sa va spun este ca sigur nu consuma mai mult ca filtru stock.Nu am reusit sa-i fac un consum deoarece am mers 100 km la drum lung cu 140-150km/h si in oras am mers destul de nervos. O sa revin cu un consum relativ pentru ca eu nu am CB. Acum ca tot sunt in oras o sa-i fac un consum la mers normal.
Parerea mea este ca face tot ce face un filtru sport de calitate fara sa mareasca consumul de combustibil.
Nu se schimba datele "problemei" pentru ca ti-ai modificat softul.
Pentru comanda imi trebuie datele masini (An de fabricatie, cilindree, marca, tip) si datele tale (nume, prenume, adresa + nr. de telefon) pe adresa filtersair@yahoo.com
Sunt mandru ca sunt roman,chiar sunt si imi iubesc tara insa tu esti mandru ca esti un vanzator......asta esti nu un inventator...asa ca usurel cu fata popii.....bafta la vanzare iti urez..