Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
Subiect închis

Sunteti interesat de o crestere de putere la TDCI-ul dvs.?

Da!
38
76%
Nu!
12
24%
 
Voturi totale : 50

13 Iun 2006, 21:54

chestia este ca (cel putin in cazul meu) daca as stii sigur ca in data din data de XY a lunii XXXXXXX voi aveti interfata eu as incepe sa strang bani, si i-as avea pana atunci. Dar cum nu stii sigur daca iei sau nu interfata, nici eu nu stiu sigur daca strang sau nu bani(nu pot sa stau cu ei in sertar degeaba:P), iar asta implica ,ca (scuze :P ) de la la data aceea va mai dura ceva timp pana voi avea banii necesari, pe care, mmcs va trebui sa ii strang de la 0.

13 Iun 2006, 22:01

Dezaxati cu forduri sunt destui. Singurii care mai fac "chip tuning" la ford benzina sunt Master Muner, dar ei nu fac remapare. Pretul la ei e cam mare.

13 Iun 2006, 22:01

$1 scrie:$2
madymax - ca parere personala as renunta doar la catalizator daca te impaci cu bum-bum-ul.

Vom revenii cu raspunsuri la noile intrebari cat si cu clarificari pentru motoarele din lista!


Adica cum bum-bum-ul???? Daca te referi la rateuri nu cred ca e cazul, vreau sa ii pun o toba mica de VW si un racord flexibil in locul catalizatorului. Nu ii trag tzeava direct.

13 Iun 2006, 22:30

Ionut - pretul de lista pentru benzina aspirat va fi de 300 euro, pretul de membru este de 270 euro.

Referitor la data posibila la care aceasta interfata poate fi in Romania, nu o putem preciza exact, tocmai de aceea am creat acest topic aici pe Ford pentru a vedea daca exista interes pentru remap,acesta fiind o interfata care face NUMAI motorizari Ford(deci nu o putem folosi pe alte motoare).
De aceea am intrebat daca exista 10 masini interesate de remap pentru a fi siguri ca aceasta interfata isi scoate investitia cel putin, costurile fiind destul de mari, trebuie sa vedem exact cine este interesat in mod real pentru a o putea aduce in Romania, ca idee de la momentul in care hotaram ca o luam, ajunge in maxim 10 zile.

Madymax - am inteles acum si este ok cum vrei sa faci.

13 Iun 2006, 22:37

la 270 de euro count me in

13 Iun 2006, 22:38

@alllexandru potzi veni pe 1.07 la intalnirea Fordistilor sa prezinti cu ceva pliante informative si vezii reactiile acolo
Parerea mea fiindca vorbe sunt destule eventual un avans de 20-30% din valoare ca sa stii sigur pe cine te bazezi
Eu de exemplu sunt interesat dar nu vom vorbii decat cand o sa am banii fiindca nu imi place sa incurc oamenii asta sunt eu
Cu Stima

13 Iun 2006, 22:54

maddogul - cu mare placere, multumim de invitatie, daca ne poti da mai multe date despre intalnire impreuna cu partenerul meu venim cu placere, in felul acesta ne cunoastem mai bine si putem discuta mai mult.
Ideea cu avansul este foarte buna, in conditiile in care primele 10 masini procedeaza la fel, putem chiar sa facem un pret special pentru aceste 10 masini cu avans.In acest fel toata lumea este multumita si totul va merge destul de rapid.Detalii putem discuta la intalnire.

13 Iun 2006, 22:56

check this out
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=1288
Va asteptam cu interes si daca mai avetzi si alte produse de tuning si nu numai sau daca va mai ocupati si cu altceva suntetzi bine venitzi
CU Stima

13 Iun 2006, 22:59

Offtopic, maddogule lasa vrajeala, vrem poze cu jantele pe masina

13 Iun 2006, 23:18

la 270 e super bine, si ma bag, ma asteptam la ceva gen 380.....cum vazusem pe niste siteuri de afara

14 Iun 2006, 00:45

Offtopic o poza cu viitoarele jante 7*16" cu 195/45/16 Good Year Eagle F1
Sunt Modelul Wolfrace Sniper

16 Iun 2006, 09:52

Dupa cum am promis revin cu date despre modificarile dupa remap ale motoarelor TDCi disponibile(pentru 2.0 Tdci 136 cai, nu exista momentan solutie)

Ford

Ford Focus 1.8 TDCi 100PS / 240Nm - dupa 128PS/290Nm
Ford Focus 1.8 TDCi 115PS/250Nm nur bis Baujahr 10/02 - dupa 146PS / 300Nm
1.8 TDCI 115PS - 142PS / 280Nm -> 330Nm

Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 115PS/280Nm -> dupa 142PS / 330Nm
Ford Mondeo 2.0 16V TDCi 130PS -> / 330Nm-> dupa 160PS / 380Nm

16 Iun 2006, 10:32

Nu ai date si pentru TDDi cumva?

16 Iun 2006, 10:43

Salut,

Nu inca, imediat cand le primesc le scriu, dar ca idee cresterile sunt asemanatoare, in jur de 30 cai pentru diesel

16 Iun 2006, 10:48

OK, astept cu interes.

16 Iun 2006, 14:15

si eu, si eu :D

16 Iun 2006, 18:04

$1 scrie:$2oate 1.8 16v benzina ca 1.9 benzina la Mondeo nu exista, iar motorul de 1.8 e in lista.


Scuze, greseala mea!!

Respecte!

Aramis

19 Iun 2006, 00:15

$1 scrie:$2eamparea face ca presiunea din turbina sa creasca ca la unichip?


...chiar asa...ar fi binevenite niste explicatii pentru cei ca mine care nu sunt mecanici de profesie cum si ce se intampla cu ocazia cresterii puterii din motor la remapare. stiu ca in principiu este vorba de turatiia la care intra in functiune turbina, dar as vrea sa cunosc mai multe inainte de a incerca pe Focusul meu (TDDi 90CP). cum de scade consumul daca puterea creste? care ar fi riscurile? etc...multumim !!!! :icon_smile:

19 Iun 2006, 00:21

E foarte simplu, turbina are are o valva controlata de ECU, care dozeaza "boostul", prin marirea cantitatii de aer comprimat creste puterea. Consumul scade prin marirea compresiei. La aceeasi parte de motorina cu mai mult aer produce o explozie mai puternica = economie cand nu folosesti capacitatea motorului la maxim.

19 Iun 2006, 10:37

tudormara , colegul Zanga ti-a explicat f.bine ce se intampla..:)...multumesc pe aceasta cale, a fost f.rapid...ce se modifica exact:

CHIPTUNING-ul va viza in principal:
- marirea presiunii de supraalimentare (PEAK OVERBOOST) cu circa 200-400 mbar
- concomitent cu sporirea cantitatii injectate cu circa 8-10mg/H pe curba de acceletie
- avansarea momentului inceputului injectiei, data fiind cantitatea sporita injectata

In urma modificarii chipului, consumul mediu de combustibil se pastreaza, ba chiar poate scade cu 0,5-1,5l/100km. Intrebarea fireasca este cum maresti puterea, si consumul se pastreaza sau chiar scade !?! Simplu... presupunem doua vehicule V1 si V2 identice ca model si performante (teoretic). Vehiculul V2 are montat un CHIP, iar vehiculul V1 nu. Presupunem ca vehicul se deplaseaza cu o anumita viteza constanta si brusc decide sa accelereze de la punctul A la punctul B. Timpul necesar parcurgerii distantei AB este T1 in cazul motorului original nemodificat care are puterea P1. In cazul motorului modificat, de putere P2, cu P2>P1, timpul T2 necesar accelerarii intre aceleasi puncte A si B este mai scurt.
In general, cresterea puterii motorului se poate plasa intre 20% si 40%. In urma acestui proces de CHIPTUNING, acceleratia, viteza de varf si reprizele in diverse trepte de viteza (elasticitatea) sunt radical imbunatatite. O modificare moderata a puterii nu va avea nici un efect daunator asupra motorului, atata vreme cat este efectuata o intretinere corecta (schimb ulei+filtru periodica) si o utilizare intr-un mod responsabil. Evident aceasta regula se aplica, desigur, si pentru un motor caruia nu i s-a efectuat un CHIPTUNING.

19 Iun 2006, 14:00

Teoretic este logic ce spui tu dar gandeste-te ca in practica daca ai mai multa putere o sa-i dai blana constant, deci cel mai probabil te vei alege cu consum marit. Trebuie specificat, scade consumul daca se mentine acelasi stil de condus :)

19 Iun 2006, 15:22

@alllexandru: ai facut rost de datele pentru TDDI??

19 Iun 2006, 22:19

unde, cit? service sau "profesionisti" particulari?

20 Iun 2006, 10:31

BogdanF consumul scade la acelasi stil de mers dinaintea remapului, in regim economic, evident ca la blana consumul va creste.

madymax nu le am inca, am spus, imdediat cum le voi avea le voi scrie aici.

EPoX ceea ce faci tu pe topicul meu nu este corect din nici un punct de vedere,al regulamentului si al bunului simt, este reclama pe topicul meu, daca vrei sa-ti faci reclama deschide alt topic.Macar puteai sa intrebi cum si eu te-am intrebat daca pot pune anunt pe forumul tau.Rog un moderator sa mute sau sa stearga postului lui EPoX.

21 Iun 2006, 10:30

Anuntam pe aceasta cale ca site-ul nostru este activ, ne puteti gasi la FLASH-TUNING.Navigare Placuta.

21 Iun 2006, 23:37

la revizia IPT se vede ceva??? in testul de fum????

22 Iun 2006, 10:17

tudormara am precizat ca remapul se poate da jos la cerere si rescrie din nou, in cazul reviziilor tehnice periodice, ITP,etc, fara alte costuri.Deci nu vei avea nici un fel de probleme la ITP

22 Iun 2006, 10:25

Am shi eu o intrebare .... sper sa nu va suparati.... pentru jucaria mea nu se poate face asa ceva ??? e din 99 mondeo MK2 Multumesc!!!

22 Iun 2006, 10:34

Nu ne suparam..:)..de aceea suntem aici sa raspundem.
Din pacate pe modelul acesta nu putem face nimic,chiar cu noua interfata.

22 Iun 2006, 10:50

sa zicem ca masina e noua (are 5 luni) pot face remapul cand ma duc la revizii? (am inteles ca se pierde garantia daca se umbla la motor)
Subiect închis