Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
21 Iun 2009, 22:19
O intrebare am si eu bibane,motorul dohc de escort ce putere dezvolta(cai putere)??
21 Iun 2009, 23:09
Daca este vorba de cel de 1,6i 16V,care l.am vandut,avea 90 de cai.
23 Iun 2009, 22:09
Intrebarea mea evolueaza si trece mai departe la urmatoarele: Se poate modifica motorul meu de 1.6 16v de la 66 kw sa ajunga ca la altele de 85 de kw sau poate chiar mai bine?? Daca da,cat ar costa operatia cu tot cu piese,ce piese ar trebui(noi sau sh),si peste toate daca merge pus si un turbo?? Multumesc Anticipat.
P.S. Motorul este Zetec.
23 Iun 2009, 22:44
Cheltui banii degeaba,nu rezista pistoanele,cumpara un motor original de la mama lui si asta este.
Se poate modifica dar trebuie modificata evacuarea,baia de ulei,trebuie turbo,debitmetru si cate si mai cate.
Stai cuminte.
24 Iun 2009, 12:30
Ai mai uitat de decomprimare, ECU pt Turbo, conversie la MAP, injectoare samd
Ca sa intru si pe topic, prin "depozit" ai cumva un volan de Escort 96-97? Ca al meu s-a copt si acu se scorojeste. Nu d-ala cu airbag, ci simplu.
24 Iun 2009, 13:22
Regret dar nu am volan.
Nu am facut toate precizarile de rigoare,pentru ca oricum,oamenii intreaba dar efectiv nu trece nimeni la fapte,implica costuri prea mari,fara rost.
29 Iun 2009, 14:19
Sal,eu am nevoie ce senzorul de la clapeta de acceleratie,dar ptr un escort 97,ma intreb daca merge senzorul de la clapeta de acceleratie de pe Mondeo 1,6i 16V,an 1996:.Poate poti face o poza s vad si eu cum arata.Este in forma de L nu de T.
29 Iun 2009, 14:30
Salut sefe,
Regret,dar astazi e sarbatoare si nu lucrez,dar maine seara postez sigur.
Nu retin conformatia.
30 Iun 2009, 11:07
Am gasit in Bucuresti nu mai este nevoie,mercii
01 Iul 2009, 13:35
salutare de departe de mare.
as vrea sa stiu daca este toba de mijloc si cea finala si daca merge la 1.8 benzin.
ms anticipat
01 Iul 2009, 20:22
Salut colega,
Nu exista nimic,in fara de cele mentionate,dar cauta pe forum,ca se dezmembreaza 2 masini.
08 Iul 2009, 10:19
@bibanu47
Salut!
Bobina de inductie se potriceste pe escort 1,6, 16v 1998? AI cumva o fotografie?
08 Iul 2009, 10:31
Salut,
Am de Escort 1,6i 16V,diseara postez poza.
08 Iul 2009, 11:02
$1 scrie:$2alut,
Am de Escort 1,6i 16V,diseara postez poza.
Multumesc, astept. La mine cand masor bobinele intre cei 3 pini , imi da valori mici..parca 1,6 Ohm si 2,2.. din cate stiu tre' sa aiba amandoua 4,5 Ohm. In fine. Astept foto si daca ai avea si un multimetru sa vezi ce val iti da intre pini ( acolo unde intra mufa de alimentare)
08 Iul 2009, 19:31
Am revenit,
Poza bobinei este reala sa stii,nu este de pe net,iar proprietarul zice ca a schimbat.o cu o luna inainte de a avea accidentul.
Nu am avut posibilitatea sa o masor dar pot sa.ti garantez ca motorul de pe aceasta masina l.am vandut tot eu la Videle acum vreo 3 saptamani si daca ai fi vazut cum lucrasera bujiile,nu iti venea sa crezi.
- Fişiere ataşate
-

-

09 Iul 2009, 13:11
Imi incerc si eu norocul:
caut motor pentru sierra 2,0 dohc 16 valve(EFI) cu instalatia aferenta,momentan pe masina este 2,0 carburatie deci imi trebuie cam tot(calculator injectie,cutie..nu stiu daca se potriveste,instalatie electrica,etc)
09 Iul 2009, 13:26
Colega eu nu stiu de motor cu 16 valve echipat pe Sierra,a fost echipat cel de 2000 cm3 DOHC dar cu 8 valve in niciun caz cu 16.
Daca te intereseaza un 2000 cm3 DOHC 8 valve,poti inca sa.l mai auzi pornit,deoarece aceasta Sierra sambata se dezmembreaza.
Exista toata masina deci poti lua tot:
-motor
-cutie
-cardan
-instalatie
-coloana de tobe,etc.
11 Iul 2009, 09:05
Injectoare pentru escort de 1,6 i, are cineva? M-ar interesa sa cumpar, Am unul care nu prea face servici. Multumesc.
11 Iul 2009, 16:29
Da colega,daca te uiti in ultima listare figureaza rampa cu injectoare cu tot si vreau sa.ti mentionez ca aceste injectoare nu au reusit sa functioneze cu benzina din tara,mai mult de 1000 km,deoarece masina a fost adusa si la vreo 2 saptamani lovita si dezmembrata.
13 Iul 2009, 19:47
caut caseta de directie pentru ford mondeo 2001, diesel 2 litri
13 Iul 2009, 19:56
Regret,eu unul nu am asa ceva.
17 Iul 2009, 15:10
A plecat si rampa ce cele 4 injectoare.
17 Iul 2009, 21:21
A sosit rampa cu injectoare insa nu se potriveste.Este un pic diferita.Conexiunile tur retur sunt diferite, lipseste niplul acela pentru masurarea presiunii benzinei sau curatarea injectoarelor prin injectie cu aditivi.Chiar si la forma difera.
17 Iul 2009, 21:47
Din pozele care le.ai postat,atat cat am putut sa vad priderea injectoarelor este aceeasi,eu le.am trimis cu rampa cu tot ca sa nu intre mizerie in ele.
Am discutat de faptul ca sunt fixate cu doua suruburi,se demonteaza de pe rampa si se monteaza pe cea a masinii.
Cand demontezi injectoarele,astept raspuns.
19 Iul 2009, 01:16
Am demontat un injector de pe rampa primita, l-am inlocuit cu al meu care credeam ca face probleme, insa se comporta la fel. Inseamna ca problema mea nu este de la injectoare. Am masurat tensiunea de alimentare la mufele injectoarelor 1 si 4 pe rand, cu motorul pornit la relanti si la injectorul 1 aveam cca 2,2-2,4V, pe cand la injectorul 4 cca 1,6-1,8V. Nu mai inteleg. Daca scot mufa de alimentare la inj 4 cu motorul pornit, nu se simte nimic, pe cand la celelalte se simte bine. Din cauza asta am crezut ca este inj de vina. De fapt am dus masina la reprezentanta Ford si mi-au spus si ei ca ar trebui sa inlocuiesc injectorul. M-am cam saturat sa caut sa vad de ce naiba merge la relanti intrerupt, putere nu prea are. A mai ramas sa desfac motorul sa vad daca nu cumva este vreo supapa care nu mai lucreaza.
Stie cineva cine alimenteaza ( tensiune) injectoarele?
19 Iul 2009, 01:56
Nu demonta motorul degeaba daca ar avea probleme la supape ar trebui sa se auda in admisie sau evacuare,depinde de care este vorba.Odata ce pe mufa acelui injector ti.a dat alta valoare,e clar este de vina calculatorul(ECU),el comanda injectia.
Atentie ca aceste calculatoare sunt imperecheate cu cipul din cheie si daca vrei sa cumperi altul,motorul nu va mai porni.
Recomand sa iei legatura cu persoana de aici:
http://www.ecu.ro
21 Iul 2009, 08:32
Am stricat Escort-ul 1.6 16 v,bine cred ca s-a stricat singur de fapt,dar asta e. Mergeam spre constanta cu viteza de 130 km/h,i-am mai dat un pic 140-150 dupa care am revenit la 130 km/h,am observat ca in mers se auzea ceva un garait ori din motor ori din cutia de viteze asta nu stiu sigur, ea a inceput sa decelereze iar eu am bagat piciorul in ea,a crescut un pic dupa care decelerarea a revenit in forta,am scos din a cincea sa bag a patra si mi s-a oprit motorul,am tras pe banda de urgenta si am ridicat capota,ieseau aburi,desi masina nu a indicat la bord probleme nici cu uleiul nici cu apa. I-am dat la automat a invartit dar n-a pornit. Am chemat pe cineva sa ma tracteze s-o aduc acasa,in mers i-am dat cu a doua si -a pornit dar tot se auzea garaitul acela de pe la motor,nu statea la relanti si se oprea,motorul statea pornit numai daca o tineam turata peste 2000 de ture pe minut. Am adus-o acasa i-am mai dat la automat dar n-a pornit si-mi mirosea in vasul de expansiune a ulei sau benzina,am uitat sa precizez ca pe autostrada cand am tras pe dreapta capacul era sarit de la vasul de expansiune.
I-am demontat ieri galeriile si astazi o sa dau jos cureaua de la alternator,vreau sa dau jos si chiuloasa pentru a vedea daca n-a fiert garnitura,ideea fiind ca eu nu stiu daca motorul e pus la punct acum si nici nu stiu sa-l pun la punct,ca sa dau jos chiuloasa trebuie sa umblu si la distributie si as vrea sa si schimb rola,cureaua si pompa de apa daca tot umblu acolo,motorul e full de ulei in spate de la chiuloasa in jos si mi s-a prelins ulei pana pe etrierul de frana.
Ideea fiind urmatoarea: Tata este mecanic auto dar nu stie sa-mi puna mie bolidul la punct,el a lucrat mai mult pe carburatie la sfintele dacii,macarale,man-uri,stivuitoare si asa mai departe,nu am specificatiile tehnice ale motorului sa sa i le dau sa se uite sa si stie ce sa-i faca.
As dori daca se poate domnu-le bibanu47 sa ma orientati si pe mine in urmatoarele probleme: ce s-ar fi putut strica,ce ar mai trebui verificat daca tot dau chiuloasa jos si distributia,si cum as putea sa verific daca este la punct sau s-o pun la punct dupa ce termin operatiunea de verificare a chiuloasei,eventual daca se poate si niste poze ceva cu caracteristici tehnice.
Va Multumesc Anticipat si astept raspuns de la d-voastra.
P.S. imi cer scuze moderatorilor ca am postat aici.
21 Iul 2009, 20:36
$1 scrie:$2olega eu nu stiu de motor cu 16 valve echipat pe Sierra,a fost echipat cel de 2000 cm3 DOHC dar cu 8 valve in niciun caz cu 16.
Daca te intereseaza un 2000 cm3 DOHC 8 valve,poti inca sa.l mai auzi pornit,deoarece aceasta Sierra sambata se dezmembreaza.
Exista toata masina deci poti lua tot:
-motor
-cutie
-cardan
-instalatie
-coloana de tobe,etc.
Pai va rog sa imi faceti un pret pentru asa ceva(scuze de intarziere).
Avand in vedere ca e distanta cam mare pana acolo as veni cu masina si as face schimbul la dumneavostra,deci cat ma ajunge toata distractia(cu manopera la schimbat motorul si cutia tot ce trebuie sa plec cu masina de acolo)
21 Iul 2009, 22:39
Vorbeste direct cu proprietarul.
Florin 0722644369.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.