Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
16 Apr 2009, 09:48
Da, fara probleme.
16 Apr 2009, 10:06
Salut,
Daca imi achizitionez un blue fin din UK care a fost ulterior pentru un alt focus st170 si vreau sa il folosesc pe tdci cat ma costa resoftarea sau remaparea pt focusul meu
16 Apr 2009, 10:52
Pentru ca Bluefin sa poata fi folosit pe mai multe masini trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii:
1. Tehnologia incorporata in aparatul Bluefin care va este livrat sa fie compatibila cu ECU (calculatorul) masinii , respectiv al masinilor. Bluefin arata la fel din punct de vedere estetic, dar “interiorul” difera in functie de aplicatie.
2. Softul este individualizat pentru fiecare masina in parte, asadar nu se poate folosi acelasi soft pe mai multe masini.
3. Sa presupunem ca conditia de la punctul 1 este indeplinita, dupa ce veti modifica prima masina dispozitivul Bluefin va trebui resetat (de la centrala noastra din UK) ca sa poata fi folosit pe celalalt autovehicul, resetare pentru care se percepe o taxa care include si optimizarea pentru cealalta masina.
Pretul va fi cel al unei resoftari normale din care scadem reducerea de 10% ca membru al ClubFord.
Parerea mea este ca achizitionarea unui Bluefin nou de la noi este mai avantajoasa. Cum spuneam si mai sus, aparatele Bluefin nu sunt "generice", sunt multe modele in functie de tipul de ECU, de aceea nu e sigur ca aparatul pentru ST170 va fi compatibil cu ECU pentru masina Dvs. Trebuie sa va faceti si un calcul: aparat luat din UK + transport + resoftare si apoi aparat luat de la noi, ce include resoftarea, + transport.
16 Apr 2009, 11:37
Totusi daca gasesc un bluefin pt focus tdci in UK pe ebay...si vreau sa il folosesc pe focusul meu TDCi cat ma costa sa il resoftez pt masina mea??
16 Apr 2009, 15:19
salut...valorile afisate pe site sunt pentru stage 1? merci mult
16 Apr 2009, 16:50
la o masina pe benzina cu motor de 1300 ce e mai rentabil pt a creste puterea la motor, un tuning la motor sau un tuning cu superchip ?
21 Apr 2009, 17:01
1.
Se poate monta bluefin si suplimentar comutator de mape ? Exista posibilitatea selectarii lor in mers ( de exemplu 2 harti : stock & bluefin ) ?
2.
Existenta DPF impiedica cu ceva performantele declarate?
3.
Pt 2.0 TDCI/136 pe sait sunt indicate puterile de 152/176 BHP ca fiind stock/dupa remap. Sa inteleg ca +24 BHP este tot ce se poate castiga? Daca am sa zicem 140 BHP real ( masurat de dyno inainte ) pot sa ajung la 176 cu Bluefin ?
4.
Daca nu se obtine puterea declarata dupa remap (mai) pot opta pt returnarea sumei ? (sa zicem ca e o diferenta de -10 CP fata de cat ar fi trebuit )
21 Apr 2009, 17:10
ma bag si eu sa-ti raspund.
1. nu poti comuta instant softurile. bluefin functioneaza ca un device de diagnoza. citeste si rescrie softul. acest procedeu dureaza cam 5-15 min.
2.desi toti or sa-ti zica, ca nu, gindeste logic. mai multa motorina injectata->mai mult fum->particule nearse ramase in DPF.
3.motorul asta scoate mai mult decit este declarat. de acolo diferenta. acelasi motor este si pe peugeot/citroen si pe volvo si pe mazda. in ultimele saptamini am urmarit cazurile unui focus 2 tdci, peugeot 407 si mazda 6. toate au scos initial peste 140 de cai, dar niciunul nu a trecut de 165 de cai pe dyno. poate din cauza protectiilor din ECU.
nu atac pe cei de la superchips. poate ei au alte solutii. chiar sunt interesat sa vad pe cineva ca reuseste sa obtina cifrele declarate.
22 Apr 2009, 16:21
Dupa o pauza mai lunga (de interventie chirurgicala) revin si eu pe forum. Am un FF2, model 2008 facelift, titanium, motor pe benzina (ecotec, cred), 1998 cm cubi, 145 CP, cutie manuala in 5 trepte + marsarier. Km la bord 3500. (masina o am din dec. 2008 si este in garantie). As dori sa ma sfatuiti daca merita sa fac un tuning pentru cresterea cailor, cuplului etc. Vezi si pozele din albumul personal cu masinaria. Merci fain.
22 Apr 2009, 16:26
motorul e duratec...ecotec sunt la opel din cate stiu eu
22 Apr 2009, 16:33
Asa-i, Duratec. Nu sunt un specialist. Variante la intrebarea mea?
22 Apr 2009, 18:04
Mersi, Viper. Cred ca este mai bine sa mai astept ceva timp. S-ar putea sa mai apara si alte smecherii intre timp.
22 Apr 2009, 21:22
Multumesc Viper si muzica9 pentru raspunsuri .
Off: Am vazut ca @aureg88 a masurat 142CP inainte de remap...stiu... dyno nu este racit corespunzator.
Totusi ,nu pot sa cred ca motorul asta scoate stock 152 CP(+16). Nu spun ca inginerii de la Supechips ar minti,(oricum nu ar avea nici un interes sa declare un stock mai mare) insa Ford nu ar scapa ocazia de a pipera un pic pretul daca ar fi sigur pe nivelul standard de putere. Daca nu pretul,sigur fabrica de marketing Ford ar avea o minge ridicata la fileu.
Stiu ca orice producator (serios) isi lasa o marja de eroare la puterea declarata ( sa zicem+/-5CP ) , dar +16CP peste stock e...mult.
Cum testul facut de fabrica s-a realizat mai mult ca sigur pe un dyno neutru , bine racit , etc...sigur Ford stie ca motorul scoate mai mult. Intrebarea e:de ce lasa lucrurile asa?
22 Apr 2009, 21:38
Pur si simplu sunt unii constructori care atunci cand produc un motor se intampla sa declare o putere mai mica fata de cea din realitate. Caz asemanator gasim si la noul Mitsubishi Lancer 2.0 DID care pe hartie are 140 de cp, in realitate ajunge undeva pe la 150+. Sunt multi factori care influnenteaza puterea rezultata pe un Dyno, de la km pe care masina ii avea pana la urmatoarea revizie, la motorina, la temperatura din hala samd.
Eu sunt in principiu de acord cu graficul celor de la Superchips(mai e cineva in afara de Aurel care a pus masina pe Dyno si i-a dat 148 de cp) si raportat la comparatiile pe care eu le-am facut cu masina versus altele de puteri mai mari eu zic ca ar avea aproximativ 150 de cp. De curiozitate am sa o urc si eu odata pe dyno insa cand voi avea drum in afara tarii nu in Romania.
Ultima oară modificat de
Maxy pe 22 Apr 2009, 21:38, modificat 1 dată în total.
22 Apr 2009, 21:38
Este vorba de un "peak power" la o anumita turatie. Ford declara o valoare de putere ce se regaseste pe o plaja mai larga de turatii, nu o putere de varf. Sunt multe masini in aceeasi situatie.
Legat de puterea declarata, discutia e lunga si se uneste cumva cu intrebarea clasica "de ce nu face producatorul din start motorul cu puterea respectiva?". E vorba de multi factori: vanzari, marketing, produse asemanatoare ale aceluiasi fabricant (care nu se pot "incaleca" in oferte"), taxe si impozite in diverse tari pentru puteri mai mari, etc.
Later edit: vineri 24.04 nu se fac programari. Superchips Romania va fi prezent pe Nurburgring la un eveniment de la care speram sa va aducem poze si impresii cat mai faine
22 Apr 2009, 22:26
Fascinant. Probabil le mergea aerul conditionat.
17 Iun 2009, 08:44
Suntem mandri sa anuntam lansarea software-ului Superchips pentru noul Ford Focus RS. Cu toate ca software-ul a fost dezvoltat si testat pe mai multe RS-uri care le-am avut in UK ca si masini de dezvoltare, in viitor softul va suferi imbunatatiri continue de care vor beneficia gratuit clientii Superchips.
Mai jos gasiti atasat graficul dyno before and after.
- Fişiere ataşate
-
Focus Mk2 RS.pdf
- (24.94 KiB) Descărcat de 252 ori
21 Iun 2009, 00:08
salut,pt mondeo din semnatura,un chip tuning cam cat m ar costa? dca fac stage 1 afecteaza motorul sau alte componente? la colaboratorii din cluj...e acelasi pret...si aceeasi calitate? merci mult numai bine
21 Iun 2009, 10:22
Salut, pentru masina Dvs aveti aici cresterile de putere si cuplu cat si pretul:
http://www.superchips.ro/chip-tuning/Fo ... 15-Cp.htmlReducerea de 10% pentru membrii ClubFord este acordata deocamdata de:
- AUTOSOFT Oradea (reprezentanta in Romania a Superchips)
- TUNING CLUB Bucuresti
- 1Q TUNING - serviciu mobil
Sa iau celelalte intrebari pe rand:
- "daca fac stage 1 afecteaza motorul sau alte componente?" Cati km are masina? In ce stare sunt motorul, turbina etc? Trebuie inteles ca o crestere de putere si de cuplu va aduce mai mult stres componentelor motorului. Superchips face softurile in asa fel incat sa nu se ajunga cu ele la limitele superioare de rezistenta ale acestor componente. Mai pe scurt, softurile Superchips sunt "safe". Totusi, masina pe care se aplica o resoftare trebuie sa fie OK dpdv tehnic.
- "la colaboratorii din cluj...e acelasi pret...si aceeasi calitate?" Pentru partea cu pretul am spus mai sus. Cat despre calitate, indiferent la care dealer apelati, softurile sunt facute si trimise din Anglia. Nimic nu se face local. Local vi se citeste masina, softul original este trimis in Anglia unde un inginer se va ocupa direct de softul respectiv. Softul va fi optimizat pentru masina Dvs si va fi retrimis dealerului. Aparatura de citire/scriere a softului pe masini este identica la toti dealerii.
Pentru orice alte intrebari puteti vizita si:
http://www.superchips.ro/http://www.1qtuning.ro/html/q___a.html
21 Iun 2009, 12:44
merci mult...masina are aproape 150 de mii de km,mecanic totul e ok...
21 Iun 2009, 16:01
Ca paranteza, eu am resoftat-o pe a mea la peste 180.000 km

Dar de asemenea era (si este) dpdv mecanic ok.
03 Aug 2009, 20:19
buna seara
ce se poate face pt un fiesta st? si la ce pret?
se poate scapa de lagu-ul in raspuns gen turbo, pe care masina il are din cauza ca acceleratia e pe traductor electric in loc de cablu?
03 Aug 2009, 20:35
Pentru Fiesta ST aveti aici detaliile cresterilor Superchips:
http://www.superchips.ro/chip-tuning/Fo ... 50-Cp.htmlO sa va rog sa stabilim o intalnire pentru a face o citire a masinii. In functie de acel rezultat va pot spune daca masina se resofteaza prin interfetele standard (ceea ce ar insemna un pret redus cu 10% fata de cel de pe site) sau prin Bluefin (ceea ce ar insemna pretul de pe site + transportul cu DHL al aparatului, asa cum am prezentat aici:
http://www.1qtuning.ro/html/q___a.html ).
06 Aug 2009, 10:34
Buna ziua. Pe un Ford Focus Facelift 1.8tdci (115 cp) se poate aplica chip-ul? Pe site-ul dumneavoastra nu figureaza decat modelele pana in 2005. Daca se poate, imi puteti spune, va rog, si un pret? Cat timp dureaza procedura si influenteaza garantia primita de la Ford? Multumesc!
06 Aug 2009, 10:51
Inca nu am primit lista reactualizata de modele pentru a va spune daca se poate face prin interfetele noastre sau doar prin Bluefin. Daca sunteti in tara putem incerca o citire pentru a vedea care va fi metoda de scriere. Pretul standard pentru resoftare Ford Turbo Diesel este de 450 euro la care aveti reducere de 10% ca membru ClubFord, daca resoftarea se face prin interfetele din dotarea noastra. Daca se face prin dispozitivul Bluefin, pretul este de 450euro + 50 euro transport DHL UK - RO al dispozitivului Bluefin. Detalii si multe raspunsuri aveti si aici:
http://www.1qtuning.ro/html/q___a.html .
Durata citirii in medie este de 20 de minute la TDCi, scrierea aproximativ la fel. Mai avem o durata de minim 1-2h timpul necesar inginerilor din UK sa lucreze softul Dvs si sa-l trimita inapoi.
Despre garantie: dealerii vor spune ca orice interventie de acest gen anuleaza garantia. Acelasi lucru va vor spune si daca va montati alarma sau instalatii audio in alta parte. Chestiune un pic ilegala deoarece in caz de probleme trebuie ca ei sa demonstreze ca masina in cauza are defectiuni cauzate de produsele instalate in alta parte decat la ei. E o discutie mai lunga, va pot spune ca softul Superchips este "invizibil" in service (cel putin pentru verificarile normale).
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.