Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
11 Ian 2010, 23:52
Asteptam de la dumneavoastra un raspuns pertinent cu argumente tehnice care sa va sustina afirmatiile ,nu o bolboroseala verbala cu fabulatii spatiale.Eu unul mi-am argumentat tehnic sispiciunile legate de aceste tipuri de produse.Astept argumente tehnice privind avantajele produsului prezentat de dumneavoastra si masuratori reale prezentate public.Fiind o discutie publica haideti sa incercam sa pastram o nota protocolara in limita bunului simt in afirmatiile pe care le facem- afirmatie+argument tehnic.O seara placuta
12 Ian 2010, 00:03
Se pare ca dumneavoastra nu cititi chiar nimic din ceea ce nu va comvine.
Am spus ca, in momentul in care o sa primesc un raspuns de la Domnul Corneliu, inventatorul lor, o sa postez acest raspuns, care probabil va fi argumentat tehnic.
In momentul in care spuneti ca eu "bolborosesc verbal" inseamna ca dumneavoastra nu stiti unde sunt limitele bunului simt ca sa nu mai spunem despre nota protocolara. Daca folositi acesti termeni doar pentru ca i-ati auzit la televizor si vi se pare dumneavoastra ca suna bine, inseamna ca totusi trebuie sa mai cititi un pic.
Inca odata, repet, ori luati in calcul ceea ce spun utilizatorii lor, ori asteptati un raspuns cu argumente tehnice, ori sincer, dupa parerea mea, nu mai are rost sa postati commenturi doar de dragul de a folosi cuvinte pe care nici dumneavoastra nu le intelegeti rostul.
Va multumesc,
O seara buna.
12 Ian 2010, 21:25
Cu cit aerul intimpina o rezistenta gazodinamica pe traseul de admisie (inainte de filtru si in filtru) prin schimbarea directiei acestuia (diverse coturi) si prin frecarile aerului cu peretii traseului, randamentul volumetric, coeficientul de umplere sufera penalizari adica in cilindrii motori nu intra cantitatea maxima de aer posibila din cauza rezistentei gazodinamice.
Filtrul supraaspirant are un difuzor care permite cresterea vitezei aerului astfel curgerea aerului (sub efectul de pompaj al pistoanelor) este precedata de o curgere inertiala, se tinde spre o admisie dinamica.
Ce este admisia dinamica?
Nu este nici o problema la Megan-ul (la care se face referire) cu aerul cald deoarece este iarna chiar daca ventilatorul radiatorului este pornit (temp radiatorului 95gradeC) temperatura aerului care ajunge la filtru este de maxim 40gardeC.
Daca aerul este prea rece ce comanda da ECU ?
Pe timp de vara se implementeaza SDTA si temperatura aerului absorbit va fi de 34-36gradeC.
La Loganul 1.4-1.6 benzina aerul (pe timp de vara 35gradeC) aerul absorbit are o temperatura de peste 68gradeC (poate ajunge si la 75gradeC) iar cu filtrul supraaspirant + SDTA aerul admis are o temperatura de 34gradeC (masuratorile fiind facute la 35gradeC temp. ambianta, 60grade temp. asfaltului).
Filtrul nu "are un rol decorativ" sincer nu trebuie sa fim tehnici sa ne dam seama ca exista o diferenta intre absorbtia printr-o teava sau pritr-un difuzor (VENTURI si-a dat seama cu ceva timp in urma).
S-au mai publicat si anumite lucrari de cercetare in Viena....... in unele facultati se preda dupa filtrul supraaspirant inversat....................
Toate bune
Acesta este rasunsul Domnului Corneliu Birtok-Baneasa
Sper ca a inlaturat unele indoieli.
Va multumesc pentru interes,
cu stima,
Radu Hossu
12 Ian 2010, 21:50
SDTA = Sitem dinamic de transfer al aerului
Inventie cu brevet tot al domnului Corneliu Birtok-Baneasa, care se poate vedea in unele poze de pe acest link:
http://www.corneliugroup.ro/e107_plugin ... ?view.12.1Sistem premiat deja cu 2 medalii internationale la saloanele de inventica, Aur la Inventika Bucuresti si Argint la Bruxelles, sistem care este recomandat mai ales vara.
Radu Hossu
15 Ian 2010, 10:50
Bun, explicatiile sunt foarte bune si sunt bazate pe principii fizice bine sustinute si dovedite,totusi nu vad niciun grafic de pe un dyno test, banc de probe, ceva oficial care sa sustina produsul.
Adica , noi, consumatori si viitori clienti, trebuie sa avem in fata niste grafice sau cifre rezultate din niste teste facute{ putere-cu acelasi tip de benzina, consum- pe ora la 2 motoare identice cu numar apropiat de kilometrii,unul normal si unul dotat cu filtrul dumneavoastra, acelasi tip de benzina, aceasi incinta de proba, presiune in camera de ardere la diferite momente- sa vedem daca se modifica intradevar volumul de aer }.Admisia turbionara este si cea intalnita la filtrele sport normale.
Nu doresc sa va simtiti jignit dar , avand in vedere ca le prezentati " minune" eu chiar vreau sa vad minunea in "carne si oase" prin dovezi palpabile.
Cu stima.
15 Ian 2010, 11:19
Unde sunt acele premii si medalii mentionate, unde sunt meritele inventatorului recunoscute? Totul suna foarte frumos, dar dupa cum spune colegul mai sus, nu avem nici o dovada concreta, iar fara demonstratii credibile, produsul ramane din pacate cum v-am spus mai la inceputul threadului, o tentativa de comert ce le intalnim pe la tv in acele prezentari teleshopping cu oferte "incredibile".
Vreau pe aceasta cale sa va spun ca si eu am discutat cu un cunoscator in materie de fizica, care mi-a explicat ca ce vindeti dvs. e un alt tip de filtru sport, si ca pe scurt ideea e ca admisia e cu atat mai eficienta cu cat conductele sunt mai scurte (ceea ce se si intampla la produsul dvs).
Totusi chiar daca nu ati vinde un filtru sport, ci un produs revolutionar, nu putem trece peste afirmatia dvs. si a inventatorului ca debitul mai mare de aer in camera de ardere imbunatateste consumul ( indiferent ca e turbionar sau de alt fel ). Oricine intelege motoarele cu combustie interna isi va da seama ca un debit mai mare de aer va duce la o putere sporita dar si o mai mare cantitate de combustibil arsa, si deci un consum mai mare. Astfel, nu imi ramane decat sa consider afirmatia dvs. un sofism, si va invit sa ma contraziceti, dar cu calcule matematice, teste dyno, si sustinere din partea unor institutii de stat abilitate.
15 Ian 2010, 13:24
domnule cum poti sa spui adevarul?

))))))) vrei sa te ia lumea peste picior?
astept si eu luna viitoare filtrul de la corneliu iam dat pozele acum si nu am sa spun ce avantaje ai ca si tine pt ca nu vreau sa zica lumea din nou ca sant nebun sau ca asa ceva e imposibil etc.
la anul cand faceti in vara o intrevedere ford am sa vin cu masina si am sa va las sa o conduceti voi insiva un rezervor plin adica peste 700 km si sami ziceti daca e diferenta sau nu .asa e si toma necredinciosul pana nu vede nu crede;p
dau si pleaope gratis nu vrea nimeni sa mearga pana la craiova dupa ele?
:===))))
15 Ian 2010, 13:54
Buna ziua,
Nu prea am ce sa zic...
@todhiere
Unde sunt premiile si medaliile? uite-te pe sie, gasesti acolo toate diplomele. Cum unde sunt? nu inteleg intrebarea.
Ok, acel cunoscator in materie de fizica, este inventator ? a creeat ceva revolutionar in viata lui?
A luat ceva premii internationale pe baza inventiei lui? (sunt intrebari retorice)
Si Americanii au fost pe Luna, este un adevar general acceptat, dovedit cu, de la filmulete pana la probe fizice, si totusi... exista si contra dovezi.
Nu am deschis acest thread ca sa creem o polemica, care poate duce la infint. Cine vrea sa cumpere si sa elucideze foarte bine, cine nu, din nou, foarte bine. Sa tinem un thread deschis doar pentru ca vre, unul si altul sa gasim nod in papura...asta nu mi se pare normal.
Ai si un "testimony" de la un utilizator al forumului, care este foarte multumit si declara ca asa se intampla, cum zic eu de 3 luni incoace. Vrei sa fii sigur ca asa e? Achizitioneaza unul. Nu vrei sa stii, paguba ta.
@sweet_cta
Da, ai dreptate o sa venim cat mai repede cu niste teste dyno.
Dupa cum am spus, cel mai simplu mod pentru a vedea "minunea" in "carne si oase" este sa achizitionati unul.
Va multumesc,
Cu Stima,
Radu Hossu
15 Ian 2010, 14:42
Initial am vrut sa nu intervin pe acest subiect, principalul motiv fiind acela al inventiei...
Am constatat insa o agresivitate a vanzatorului, care in loc sa vina cu detalii si argumente clare (teste si nu marturia unui user, facuta cu o jumatate de gura), arunca argumente supreme de genul:
- "ai inventii recunoscute care sa-ti permita sa negi acest produs?" Stimabile, nu trebuie sa inventez nimic (sau sa am o ferma) pentru a-mi putea permite sa spun in piata ca sunt cartofii stricati sau salata e ofilita...
- "vrei sa fii sigur? achizitioneaza unul" - e plina lumea de vanzatori de vise...
De ce nu vreti sa le distribuiti gratuit la inceput, realizati o baza mare de date cu rezultatele obtinute si faceti si reclama la produs?
In final, ar trebui sa stii ca nu toate inventiile au putut fi puse in practica sau si-au gasit aplicabilitate in viata de zi cu zi.
Hai sa-ti explic: inventez un motor care merge cu broaste. Este OK, inventia este recunoscuta, nimeni nu a mai creat asa ceva. Dar in practica te trezesti ca pentru a face inventia accesibila trebuie sa echipezi toate masinile cu asa ceva si la urma urmei nu avem nici broaste.
15 Ian 2010, 15:25
Salut,
Imi cer scuze daca am lasat impresia de agresivitate.
1. Nu imi doresc transformarea acestui thread intr-o polemica fara sfarsit.
2. Nu sunt vanzator de vise, si da, eu am garantat ca face ceea ce zic eu, ceea ce inseamna ca dau banii inapoi daca nu are rezultate.
3. Avem baza de date cu rezultate obtinute. Daca te-ai uitat pe site-ul inventatorului, sunt multe masini care au testat acest filtru. Rezultatele sunt ceea ce am scris eu aici:
Reducerea consumului, variabil de la minim 10% pana la 20% fata de consumul initial, si o crestere de 2-3% a puterii motorului.
4. Nu cred ca poti sa compari motorul cu broaste cu filtrul supraaspirat inversat, + ca cie de la Bruxelles, Genva, Moskova, Zagreb cred ca au luat in considerare faptul ca deja inventia este puna in aplicare si efectele ei.
Cu stima,
Radu Hossu
15 Ian 2010, 15:43
Stimate vanzator, polemica se perpetueaza la nesfarsit pt. simplul fapt ca nu ai reusit sa ne castigi increderea.
Vreau sa fiu convins si sa sustin inventatori romani, dar nu vreau sa fiu mintit sau mai rau sa ma mint singur dupa ce am cumparat produsul.
Si vreau sa mai spun ca nu am nevoie de un inventator ca sa-mi explice niste principii fizice accesibile oricui cu sete de carte si preocupat de ce se intampla in jurul lui.
Ai pus bine titlul, "filtru minune", chiar il prezinti ca pe un miracol nemaintalnit, si crede-ma ca doar de dragul argumentului as vrea ca un specialist sa compare un filtru sport sau aftermarket cu ce vinzi dumneata, sa vedem ce e asa revolutionar? Nu de alta, dar nu ne-ai dovedit cu teste ce sustii, si nu e prima oara cand promiti date de pe dyno care numai nu ajung pe forum.
Si in incheiere, vreau sa asigur pe toata lumea ca nu am nimic personal cu vanzatorul, nici nu m-am enervat, consider ca o discutie se poate purta in contradictoriu fara sa ne dam in cap. Oricum, de obicei nu ma lansez in spectacole gratuite, cred cu sinceritate ca asta e un subiect "fierbinte", si ii invit pe alti useri sa ma anunte daca ii deranjez sau am intrecut masura.
Toata stima!
15 Ian 2010, 15:56
@todhiere
Vreau sa stii ca din pct. meu de vedere nu esti deranjant si iti multumesc incaodata pentru interesul acordat.
Pe club opel am trimis 2 filtre pentru testare catre doi useri, ser eu, obiectivi.
Ca sa nu mai continuam polemica si ca sa vin si in intampinarea lui Mihai L in ideea distribuirii gratuite, sugerati-mi dumneavoastra un user obiectiv, daca doriti chiar dumneavoastra, care sa primeasca pentru 30 de zile filtrul de aer, sa il testeze, iar daca in 30 de zile e multumit, atunci sa imi trimita banii ramburs, daca nu, sa imi trimita filtrul. Un utilizator care sa faca acele teste dyno + care sa poata scrie un feedback competent si argumentat.
Astept.
Cu stima,
Radu Hossu
15 Ian 2010, 16:47
Buna ziua,
In vederea convingerii eventualilor cumparatori (multi, dealtfel), va recomand o mica investitie in "marketing", si anume un test dyno realizat inainte si dupa montarea acestui tip de filtru pe o masina aleasa de Dvs. Pretul aproximativ al acestui test este de 180-200 lei, insa graficele rezultate in urma testului il vor convinge cu siguranta si pe Toma Necredinciosul, daca performantele se ridica la nivelul indicat de Dvs.
Personal sunt interesat de achizitia unui astfel de filtru, insa, va repet, neprezentarea publica a unui astfel de test genereaza nesiguranta si neincrederea noastra.
Dealtfel, sunt convins ca inventatorul acestui produs ARE la dispozitie diverse grafice ori rezultate ale unor teste realizate in cadrul concursurilor de inventica internationale. Sunt sigur ca acolo, la concursuri, nu l-au crezut pe cuvant cand a afirmat ca produsul este revolutionar. Desigur, au efectuat niste teste, nu?
In alta ordine de idei, in link-ul prezentat de Dvs,
http://merlinra.blogspot.com/ , se regasesc mai multe modele / forme de filtre. Avem posibilitatea sa alegem forma si culoarea dorita, sau cum se procedeaza? Ori Dvs recomandati un anumit model in functie de masina ce urmeaza sa fie echipata?
Livrarea se face doar prin curierat, sau exista posibilitatea de predare personala in Bucuresti?
Repet, sunt foarte interesat de produsul Dvs, insa, ca orice cumparator cu discernamant, vreau sa vad, sa pipai, inainte sa cumpar.
Astept cu nerabdare raspuns la intrebarile mele.
Cu stima,
Otmar T.
15 Ian 2010, 18:08
@otmar
Cei doi useri de pe forum ClubOpel.ro, o sa faca teste dyno. Cand imi trimit graficele o sa le primiti, si sincer sper sa aveti dreptate, si Toma Necredinciosul sa creada si sa se convinga, oricine ar fi acest Toma.
Am atasat fisierele cu filtrul pe care il trimitem la utilizatori.
Diferentele sunt doar de culoare si de accesorii (f. mult modele au diferente de diametre interioare ale tubulaturii, alte sisteme de senzori, etc.)
Din pacate nu sunt din Bucuresti, deci nu pot sa fac predare personala in Bucuresti.
Singura masura asemanatoare, prin care dumneavoastra sa pipaiti si sa testati este sa va trimit un filtru, cu plata ramburs, iar daca nu sunteti multumit, dumneavoastra sa trimiteti filtrul inapoi urmand sa va primiti banii inapoi.(Va imaginati ca nu se pune problema de teapa, avand in vedere ce impact ar avea un asemenea feedback negativ asupra mea, inventatorului si Inventiei in sine.)Cu stima,
Radu Hossu
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

15 Ian 2010, 18:23
Ma puteti ajuta cu montarea SDTA?eu am un kit Pipercross,nu ma intereseaza reducerea consumului pe cat o mica crestere a performantelor.
Va multumesc
15 Ian 2010, 22:25
SDTA se poate monta doar pe filtrele noastre. Pipercross are un fel de versiune a lor de SDTA, pe care mai mult ca sigur ca o aveti montata.
Daca doriti doar un plus de putere, Pipercross este o solutie la fel de buna ca si filtrul nostru, singurile diferente care se remarca la iltrul supraasirat sunt sunetul, scaderea de consum si cresterea randamentului motorului.
Va multumesc.
15 Ian 2010, 22:35
Maine va sun!
La mine este cazul de SDTA?
15 Ian 2010, 23:06
Salut,
Astept telefonul tau,
Da, la tine se poate instala SDTA, dar asta nu in timpul iernii, pentru ca nu are nici o utilitate, avand in vedere faptul ca este frig.
La vara, sau cand dea o sa sara temperaturile de 25-28 grade, temperaturi ambientale, este recomandat sa va instalati SDTA pentru o racire si mai buna a aerului care intra in motor.
Va multumesc,
O seara buna.
17 Ian 2010, 02:01
Am dorit sa nu mai reiau discutia si am preferat sa o las in punctul in care a ramas-asta datorita faptului ca nu am primit raspunsul pe care speram sa il dati.De ce nu spuneti public ca majoritatea masinilor folosesc din constructie principiul SDTA in carcasa filtrului de aer-echipat standard?SDTA este "minunea" in forma de trunchi de con care este deja montata la majoritatea masinilor,atasata de capacul filtrului de aer si care ajunge pana la 50-75% din lungimea filtrului de aer ,in jos.acum intrebarea mea ramane-unde este minunea premiata si brevetata?Cred ca e necesar ca toata lumea sa stie ca filtrele de aer numite generic "sport", de tip "mushroom" (ciuperca) sunt tot o "minune" ,care folosesc acelasi principiu-admisia de aer are loc tot printr-un difuzor de aer.Nu sunt rau intentionat, ba dimpotriva -as fi tare mandru sa vad in magazinele de profil ,alaturi de un mare brand si filtrul dumneavoastra in concurenta directa(cu atat mai mult fiind "made in romania").Din punctul meu de vedere la primul post pe care il aveti trebuia sa tineti un intreg tutorial cu date reale in urma masuratorilor,pe diverse tipuri de motoare si masini,cu modelele de filtre si cu avantajele pe care le prezinta pentru fiecare grupa de motoare.Incercati sa va schimbati strategia de marketing pentru ca end userul sa aiba incredere in produsul pe care incercati sa il vindeti.Va doresc mult succes in afaceri si in ceea ce v-ati propus.O seara buna.
18 Ian 2010, 14:22
salut,
m-ar interesa si pe mine un astfel de filtru....
pt masina din semnatura este cazul si de SDTA pt vara?
daca da la ce pret s-ar ridica cu totul atunci?
montaj in bucuresti se poate asigura?
ms mult
18 Ian 2010, 18:39
Pretul este scris in prima postare, 250 de lei.
SDTA este RECOMANDAT, nu obligatoriu, pentru vara.
Montaj in Bucuresti nu cred ca avem posibilitatea sa il asiguram, cel putin pe moment, dar instalarea se face f. usor, nu necesita cunostiinte in domeniu.
Cu stima,
Radu Hossu
18 Ian 2010, 23:32
Totusi, nu doreste nimeni sa faca niste teste cu filtrul?
Trimit unul gratuit.
Astept...
O seara buna
19 Ian 2010, 01:33
Daca il trimiteti de incercare si am la dispozitie cateva saptamani sa vad o reducere de minim 10% a consumului de carburant si o imbunatatire a modului de functionare a masinii, ma invoiesc sa ii achit valoarea si sa sprijin eforturile dvs. pe orice forum sau site doriti sa il vindeti. Mai mult, in cazul in care nu voi fi multumit promit sa nu incerc sa sabotez afacerea dvs. in niciun fel.
Initiativa dvs. e laudabila, si cred ca ati avea mult de castigat de pe urma ei daca intr-adevar ati fi de acord cu cererile mele. Toata stima
19 Ian 2010, 02:22
Bineinteles ca sunt deacord cu cererile dumnevoastra.
Acum am si eu o cerere totusi... sa faceti un test dyno.
In rest, putem sa discutam pe mail detaliile (adresa de contact, nr. de telefon, detalii masina, etc.)
filtersair@yahoo.comCu respect,
Radu Hossu
19 Ian 2010, 11:33
Cred ca e datoria morala a persoanei/firmei/institutiei care vinde produsul sa faca un test dyno independent si totusi credibil, nu stiu ce putere de convingere as avea eu. Mai mult de atat, acel test implica bani, scouting pt. tester si personal, iar in aceste conditii nu m-ar mai avantaja testatul in niciun fel, din moment ce oricum ar trebui sa achit pretul normal al produsului.
Ce as putea intreprinde si relata eu ar ajuta afacerii dvs. dandu-i un plus de credibilitate, dar si un boost de siguranta si onestitate in ochii clientilor dvs. dar ca sa ma ocup de teste autorizate stiintifice pe bani grei ar insemna sa fiu cel putin implicat in afacere, ceea ce nu sunt si nici nu vreau sa fiu.
Toata stima!
19 Ian 2010, 14:28
Ok, sunt deacord.
Astept informatiile pe mail.
20 Ian 2010, 00:07
Buna seara, D-le Hossu, in continuare asteptam informatiile certificate pe care le-am solicitat cu totii, in continuare va recomand sa investiti acea mica suma in vederea efectuarii testelor necesare.
Nu mi-ati raspuns la intrebarea legata de documentele oficiale de la concursurile de inventica ce atesta produsul ca facand ceea ce spuneti Dvs. Din surse sigure stiu ca in urma unui concurs, se elibereaza un certificat, o diploma, un brevet etc (inclusiv bunicul meu avea cateva brevete de inventator si diplome de certificare).
Multumesc, astept cu nerabdare raspunsurile Dvs si copii dupa documentatia aferenta.
L.e. - insist asupra acestor aspecte pentru ca sunt interesat de produsul acesta, iar in cazul in care voi observa rezultate bune, va pot aduce cativa noi clienti siguri.
20 Ian 2010, 02:06
http://corneliugroup.ro/e107_plugins/sg ... ?view.16.1Aveti aici o galerie interesanta de diplome.
Va multumesc.
Cu stima,
Radu Hossu
21 Ian 2010, 10:05
Imi cer scuze de taraganare, am niste probleme cu masina acum, si din pacate nu pot fac ce mi-am propus. Toata stima, dle Hossu.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.